Ik ben ook een beetje moe.quote:
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.quote:
Morgen al die Karen's weer over de zeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Top! Bewegen is key!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef cosmosis het volgende:
Soms he houdt je van de Fransen, heel soms.
Patrick Bruel - Casser la voix (Bruel Tour au stade Pierre-Mauroy 2014)
Bekijk deze YouTube-video
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Yeah !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoeligquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Whahaha You go !!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoelig
Niet kijk gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
@13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlockedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
Ook zij valt in de catagorie van wacked talentsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
@:13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlocked
Ik moet zeggen best veel respect dat na die rollercoaster Brtiney toch weer terug is gekomen, alhoewel ik niets nieuws kan vinden dan Helene...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook zij valt in de catagorie van wacked talents
Nu alleen Nicole nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef cosmosis het volgende:
Wie had vroegah nog meer een hekel aan Duits? Met de paplepel ingegoten door Ouders en Grootouders welke meerdere Oorlogen hebben doorstaan....
Ik ben steeds meer onder het juk aan het verdwijnen, Duitse schoonheden met hun zwoele stem.....
Wij hier in de grenstreek keken regelmatig met plezier naar die TV zenders van die moffen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef cosmosis het volgende:
Wie had vroegah nog meer een hekel aan Duits? Met de paplepel ingegoten door Ouders en Grootouders welke meerdere Oorlogen hebben doorstaan....
Ik ben steeds meer onder het juk aan het verdwijnen, Duitse schoonheden met hun zwoele stem.....
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordquote:
Wij in het westen ook...Ik denk dat het hele land in het begin meer Duitse dan Nederlandse zenders had. Toen de weekend nachten van RTL+ uitgezonden werd, het plafond heeft nog nooit zo mooi wit gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hier in de grenstreek keken regelmatig met plezier naar die TV zenders van die moffen.
2 Nederlandse zenders en drie duitse zenders.
Had wel een mini crush op haar destijds... en ze zong in drie talenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordDuitse ABBA vibes...
Nicole - Der alte Mann und das Meer
Ein bisschen Frieden is hier haar bekendste.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Das wel een diepe, niet eerder van gehoordDuitse ABBA vibes...
Nicole - Der alte Mann und das Meer
Tuttie Frutti~!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wij in het westen ook...Ik denk dat het hele land in het begin meer Duitse dan Nederlandse zenders had. Toen de weekend nachten van RTL+ uitgezonden werd, het plafond heeft nog nooit zo mooi wit gezien [ link | afbeelding ]
Oh, dat was / is zo'n heerlijk fris gezicht destijds ... deze en Maria Magdalenaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:38 schreef cosmosis het volgende:
Sandra - In The Heat Of The Night (Germany 1985) [Advanced AI]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interessesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ein bisschen Frieden is hier haar bekendste.
Er was ook nog eeen NL parodie op. Sommige omroepen/zenders hadden die geband.
Deze?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interesses
Dit is de parodie:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haar Eurovision 1982 song zag ik idd.... Totaal niet meegekregen destijds, maar ja ik was dan ook 2 jaar oud, waarschijnlijk andere interesses
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:45 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee nu moeten we wel de Eurovision nostalgie opgaan........
Ik zie een sterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:45 schreef cosmosis het volgende:
Shit hee nu moeten we wel de Eurovision nostalgie opgaan........
Jij boefje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:50 schreef cosmosis het volgende:
Als kind zoveel Abba feestjes meegemaakt, scharrelend tussen de lange blote benen in een party tent, mooie tijden waren dat toch.
Helaas kon ik het toen nog niet echt op waarde inschattenquote:
Dat is een ding wat waar is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Mooie tijden kun je vaak toch pas later in het leven beoordelen
< denkt daar nog ff een paar jaar over naquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Mooie tijden kun je vaak toch pas later in het leven beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |