Er zijn ook werkplekken waar mensen verongelukken, zelf ook ooit in de nabijheid van iemand meegemaakt. Maar dat zijn ongelukken wat op zich weinig met de rechten van werknemer heeft te maken, ongelukken kunnen helaas overal voorkomen , dat is al verdrietig genoegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ergens wel, als het mis gaat dan kan het ook goed mis gaan. Ik heb wel eens op plekken gewerkt waar doden zijn gevallen.
Heb je een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.
Aanrecht,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Rechten van werknemer vs plichten vd werkgever.
Zo irritant, ik kan dus niet eens zien wat je postquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aanrecht,
of,
Bekijk deze YouTube-video
Dan had je maar geen bot moeten zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo irritant, ik kan dus niet eens zien wat je post![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je maar geen bot moeten zijn
Het ging over rechten, kan er toch maar 1 zijn dan?quote:
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging over rechten, kan er toch maar 1 zijn dan?
Partyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.
I'm a lover not a fighterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
En ja, dat zit ook in de naam van het liedje
Ff opslaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zaterdag, mijn hersenen zijn vrij.
You can't be a lover without being a fighterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |