Ze hebben allemaal op Fleur gestemd. Dus verdelen ze de pot van Fleur!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
bewoners waarom denken jullie dat je met 7 man in de deze kamer bent
Geen rakketjequote:
lenie en milenaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
Wie heeft er dus niet op Fleur gestemd? Er is vast iemand hier die het weet.
Milena, Lennie, Jordyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
Wie heeft er dus niet op Fleur gestemd? Er is vast iemand hier die het weet.
wat een timing weer BB.. hele dag geen kut te doen, zit ik nu weer hier in mijn pyjama om een filmpje op te nemenquote:
schattigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wat een timing weer BB.. hele dag geen kut te doen, zit ik nu weer hier in mijn pyjama om een filmpje op te nemen
nee hij stond er niet bij tochquote:
Maar ja, het is ook het geld wat je mee naar huis neemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef IkFok het volgende:
dan kun je dus beter van die voordelen kopen voor je geld en zorgen dat je niet te veel hebt.
oh dan was hij dit keer heel stilquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
werd wel genoemd, en 10-7 - fleur = 2
hij gaat het vast nog vaak herhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dan was hij dit keer heel stil
Ik hoop het. Kaasplankje erbij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
Zou Fleur al thuis zijn en nu zitten te kijken met een glas wijn
Ze logt zo in op FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
Zou Fleur al thuis zijn en nu zitten te kijken met een glas wijn
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ja, het is ook het geld wat je mee naar huis neemt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
Als ze gaat googlen zal ze bij de 5e hit bij ons zijn
Ik lag netquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
stelletje bejaarden gaan al naar bed hoor
en heb je straks een prijzenpot van 2kquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet op
Die gamechangers, die gaan zo wel aantrekkelijker worden jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet op
Denk dat je als winnaar wel meer krijgt, alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en heb je straks een prijzenpot van 2k
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
Dat je na 1,5 uur al kan gaan slapen.
Er is iemand weggestemd en een spel. Dan ga je toch lekker chillen
"Ben nog niet moe".
Ga dan niet naar bed toe
als ze groot gaan uitgeven niet, ervan uitgaande dat je de finale met 3 speelt en de pot van de 2 verliezers niet krijgt gaat er ook een hoop verlorenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je als winnaar wel meer krijgt, alles bij elkaar.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
Nice trouwens dat dit gewoon op stream te zien is geweest.
Ik hoop dat het geen foutje was zoals die febodame in de DBK
Daar hopen ze op, heb je die low budget exit gezien?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en heb je straks een prijzenpot van 2k
Nee, een mensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef ben34567 het volgende:
Is milena donkerblond of bruin haar ?
Keanu kan geen kwaad meer bij mij doen sinds hij Peter een kusje gaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu fleur is echt een lief meisje ga zeker nog eens keer een drankje mee doen
historisch RL-dieptepuntquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar hopen ze op, heb je die low budget exit gezien?
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pfff...quote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.
Dit was een topshow. Geen geleuter gewoon tot de kern van de zaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.
Ja, verzamelen, snel oprotten.. die DBK nawee had ook niet gehoevenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
anders wordt het echt een clusterfuck van jewelste qua uitzendenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
Nice trouwens dat dit gewoon op stream te zien is geweest.
Ik hoop dat het geen foutje was zoals die febodame in de DBK
Die zijn nog veel te hyper om al te kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
stelletje bejaarden gaan al naar bed hoor
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
anders wordt het echt een clusterfuck van jewelste qua uitzenden
Maar idee voor de programma leider, dit was toch heel leuk geweest voor de algemene kijker op rtl5.
Auto weg laten rijden, kwartiertje de bewoners laten zien (teaser erbij) , de papegaai laten zeggen weten jullie waarom jullie hier zijn en bij alle 7 mensen hun eigen stem laten horen als ze Fleur kiezen.
Tadaa.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar idee voor de programma leider, dit was toch heel leuk geweest voor de algemene kijker op rtl5.
Auto weg laten rijden, kwartiertje de bewoners laten zien (teaser erbij) , de papegaai laten zeggen weten jullie waarom jullie hier zijn en bij alle 7 mensen hun eigen stem laten horen als ze Fleur kiezen.
Tadaa.
Was mooie(re) tv geweest, alleen die erfenis verrassing is na 1x geen verrassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tadaa.
Dat met die auto hadden ze zelfs weg kunnen laten, voor de kijker is het allemaal wel ideaal zo; geen recaps en gerek, voor de deelnemers wel wat sneu, maar das TV.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sneller dan ooit.. heel fijn![]()
[ afbeelding ]
alles is compleet: aftiteling, teleurgestelde fleur in looppas de auto in, koffer achterin gesmeten en gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, behalve als je een persoon echt top vond. Dan is het fijn om te zien dat er veel familie / vrienden zijn om iemand op te vangen. Maar goed, misschien moet ik even wennen aan een 'kale' exit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat met die auto hadden ze zelfs weg kunnen laten, voor de kijker is het allemaal wel ideaal zo; geen recaps en gerek, voor de deelnemers wel wat sneu, maar das TV.
Heeft ze dan 3 uur in de makeup voor gezeten vandaag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat boeit me nou echt geen reetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, behalve als je een persoon echt top vond. Dan is het fijn om te zien dat er veel familie / vrienden zijn om iemand op te vangen. Maar goed, misschien moet ik even wennen aan een 'kale' exit.
Eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, behalve als je een persoon echt top vond. Dan is het fijn om te zien dat er veel familie / vrienden zijn om iemand op te vangen. Maar goed, misschien moet ik even wennen aan een 'kale' exit.
Ze mocht het in 10min eraf huilen in de DBKquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft ze dan 3 uur in de makeup voor gezeten vandaag.
Ja daarachter kunnen ze omkledenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn dat kleerschermen? Die klapdeuren
Ze kunnen het op andere manieren doen dan allemaal hun eigen borstel in dat potje, maar ze hebben ook nog steeds niet bedacht dat ze water kunnen koken voor de afwas en de douche.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
sowieso een potje tandpasta waar iedereen zijn of haar borstel in doet.
Dubbeldippen is al erg ranzig, laat staan dit
Fijn! Dat is wel een verbetering...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja daarachter kunnen ze omkleden
ze zijn niet echt snugger neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen het op andere manieren doen dan allemaal hun eigen borstel in dat potje, maar ze hebben ook nog steeds niet bedacht dat ze water kunnen koken voor de afwas en de douche.
Naah wat ongevoelig. We hebben het karakter van die types dagenlang ontleed, mag je toch hopen (en zien) dat er nog mensen zijn die heus van hen houden.quote:
maar gaat die er ook wat mee doen is de vraagquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Nu heeft Elsa wel gelijk wat remi betreft. Goed dat ze dit doet
Waar heeft ze gelijk in?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Nu heeft Elsa wel gelijk wat remi betreft. Goed dat ze dit doet
Tja ik ben niet gevoelig voor mensen die ik niet ken, en een/meer weekje op tv nou poehoe.. moet daar een live uitzending voor gemaakt worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:53 schreef kater1 het volgende:
[..]
Naah wat ongevoelig. We hebben het karakter van die types dagenlang ontleed, mag je toch hopen (en zien) dat er nog mensen zijn die heus van hen houden.
Ik vind dat wel grappigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen het op andere manieren doen dan allemaal hun eigen borstel in dat potje, maar ze hebben ook nog steeds niet bedacht dat ze water kunnen koken voor de afwas en de douche.
Ja idd!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Dat is wel een verbetering...
Was bij EJVJL wel ongemakkelijk soms
dat remi niet een vraag moet stellen, vervolgens degene die antwoord geeft onderbreekt en dan een nieuwe vraag stelt. Ze zegt dat remi beter moet luisterenquote:
Tja, ADHD kwaaltje, daar kan hij niet veel mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat remi niet een vraag moet stellen, vervolgens degene die antwoord geeft onderbreekt en dan een nieuwe vraag stelt. Ze zegt dat remi beter moet luisteren
Dat is wel erg makkelijk. Ik heb ook ADHD maar ik kan dit wel gewoon. Dus dat zegt precies niksquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, ADHD kwaaltje, daar kan hij niet veel mee.
Tuurlijk wel. Alleen je moet er aandacht aan geven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom kan je het niet op ADHD gooien, dat was m'n punt :pquote:
Jawel is best af te leren. Het is zo irritant als mensen dat doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze buiten het huis bedoelde, want het waren 7 mensen die op haar gestemd hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wilde afscheid nemen van fleur en kreeg van haar re horen ik ga even naar de mensen waar ik wat om geef.
NotRemiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:05 schreef odie22 het volgende:
biw , fleurtje weg en volgende week remi
Eens, had die gisteren ook al.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:09 schreef Krambo het volgende:
In een 1 op 1 gesprek zoals nu met Elsa (en zonder dat hysterisch gedoe) is Remi best ok
Daarom vind ik die fake-ID's wel mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt Remi puur en eerlijk ze houd er van
Dan was ze dus toch pissed op Jeff vanavondquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt Remi puur en eerlijk ze houd er van
nou dan heeft ze wel een probleem binnenkortquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien kan slapen met licht doet thuis ook geen gordijnen dicht
Ja, heerlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom vind ik die fake-ID's wel mooi
Benieuwd naar de reacties als het uitkomt!
Die zaten er al denk ik. Er is 3cm makeup vanaf gegaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:18 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
er komen al wat puistjes her en der
nee nee, dat kan niet bij miss Belgiëquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zaten er al denk ik. Er is 3cm makeup vanaf gegaan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, dat kan niet bij miss België
ik zag een foto van haar als finalist in de krant (stond een link hier), dan is ze ook gewoon mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, dat kan niet bij miss België
dat is wel heel directe vraag hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vraagt aan Jeffrey zeit gij eigenlijk op zoek naar iemand
Hij heeft toch ook vaag iets met zijn ex?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey is niet echt op zoek naar iemand
Ja het was een beetje 50/50 geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook vaag iets met zijn ex?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het was een beetje 50/50 geloof ik
hij speelt liever met zijn PS4 dan met een vrouwquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kwam er ineens bij nadat bewoners opmerkingen gingen maken over hem en Jolien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh hij heet echt Jeffreyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles op zijn tijd, we hebben toch tijd aldus Jeffrey
die eend is net wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey vindt die botox niet nodig bij Jolien.
Hij wil ook geen eend als vriendin?
Zo zonde bij die jonge meidenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij speelt liever met zijn PS4 dan met een vrouw
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Molens doet geen Botox meer
We worden allemaal oud
Ja hij doet erg vaagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kwam er ineens bij nadat bewoners opmerkingen gingen maken over hem en Jolien.
Kan ie toch gewoon duidelijk over zijn?
Peter.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:38 schreef ben34567 het volgende:
Betere vraag zou zijn : wie heeft in dat huis nog geen botox gedaan ?
Denk dat hij zijn ex die hij nog zo graag terug wou nu wel kan vergeten (indien ze meekijkt)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey heeft wel overmatig veel interesse in miss exclusive
Doe maar een rondje lopen Jolienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien voelt zich tijdens de bikinironde het meest confident
bewijzen willen we zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien voelt zich tijdens de bikinironde het meest confident
U vraagt ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hebben het over misstanden en metooquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:53 schreef KinKiJan het volgende:
Valt niks meer van te maken, ze fluisteren waarschijnlijk omdat de rest in diezelfde kamer ligt
Ik vind het best, ik ga naar bed tooquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben het over misstanden en metoo
zo werkt datquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft een sponsor gevonden voor de verkiezing van volgend jaar.
Die betaald de reis
Heeft Jolien ook iets in bezit dat niet gesponsord wordt ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:58 schreef Kodiak100 het volgende:
De outfits voor de verkiezingen krijgt ze ook
Zal ook wel gesponsord worden ...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
En met een dubbele stream op Jolien komt er een einde aan deze dag in het huis van BB
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey vindt die botox niet nodig bij Jolien.
Hij wil ook geen eend als vriendin?
Ja, hebben ze verteldquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Weten Milena en Lenny dat de anderen het geld van Fleur hebben gekregen?
Het is -2 in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:25 schreef mario390 het volgende:
maar de kunnen dat niet meer verlangen wanneer buiten kouder werd
hier is minus 7 grad
Vond ik erg grappigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:18 schreef Koos1958 het volgende:
In dat filmpje dat remi te horen krijgt dat hij fake werd was hij vooral verbolgen over dat hij 30 werd
Je wordt daar niet ziek van Marioquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is bijna te koud,straks werd jemand ziek
dat gaan we nog zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt daar niet ziek van Mario
Joeyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Joey denkt nog steeds dat BB veel kijkers heeft
Eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Met grote afstand vind ik alle mannen in dat huis veel leuker dan de vrouwen.
ik vind geen vent leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Met grote afstand vind ik alle mannen in dat huis veel leuker dan de vrouwen.
In de dbk verteldquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
Hoe weet Jordy nu dat er veel mensen hebben gestemd ?
Dat weten wij niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |