Ze hebben allemaal op Fleur gestemd. Dus verdelen ze de pot van Fleur!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
bewoners waarom denken jullie dat je met 7 man in de deze kamer bent
Geen rakketjequote:
lenie en milenaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
Wie heeft er dus niet op Fleur gestemd? Er is vast iemand hier die het weet.
Milena, Lennie, Jordyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
Wie heeft er dus niet op Fleur gestemd? Er is vast iemand hier die het weet.
wat een timing weer BB.. hele dag geen kut te doen, zit ik nu weer hier in mijn pyjama om een filmpje op te nemenquote:
schattigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wat een timing weer BB.. hele dag geen kut te doen, zit ik nu weer hier in mijn pyjama om een filmpje op te nemen
nee hij stond er niet bij tochquote:
Maar ja, het is ook het geld wat je mee naar huis neemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef IkFok het volgende:
dan kun je dus beter van die voordelen kopen voor je geld en zorgen dat je niet te veel hebt.
oh dan was hij dit keer heel stilquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
werd wel genoemd, en 10-7 - fleur = 2
hij gaat het vast nog vaak herhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dan was hij dit keer heel stil
Ik hoop het. Kaasplankje erbij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
Zou Fleur al thuis zijn en nu zitten te kijken met een glas wijn
Ze logt zo in op FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
Zou Fleur al thuis zijn en nu zitten te kijken met een glas wijn
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ja, het is ook het geld wat je mee naar huis neemt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
Als ze gaat googlen zal ze bij de 5e hit bij ons zijn
Ik lag netquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
stelletje bejaarden gaan al naar bed hoor
en heb je straks een prijzenpot van 2kquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet op
Die gamechangers, die gaan zo wel aantrekkelijker worden jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je kan ook dan je geld uitgeven aan iets wat zorgt dat je blijft. Best slim, veel geld verdienen en uitgeven aan dingen om een ander te naaien. Zo potten ze niet op
Denk dat je als winnaar wel meer krijgt, alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en heb je straks een prijzenpot van 2k
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
Dat je na 1,5 uur al kan gaan slapen.
Er is iemand weggestemd en een spel. Dan ga je toch lekker chillen
"Ben nog niet moe".
Ga dan niet naar bed toe
als ze groot gaan uitgeven niet, ervan uitgaande dat je de finale met 3 speelt en de pot van de 2 verliezers niet krijgt gaat er ook een hoop verlorenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je als winnaar wel meer krijgt, alles bij elkaar.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
Nice trouwens dat dit gewoon op stream te zien is geweest.
Ik hoop dat het geen foutje was zoals die febodame in de DBK
Daar hopen ze op, heb je die low budget exit gezien?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en heb je straks een prijzenpot van 2k
Nee, een mensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef ben34567 het volgende:
Is milena donkerblond of bruin haar ?
Keanu kan geen kwaad meer bij mij doen sinds hij Peter een kusje gaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu fleur is echt een lief meisje ga zeker nog eens keer een drankje mee doen
historisch RL-dieptepuntquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar hopen ze op, heb je die low budget exit gezien?
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Pfff...quote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.
Dit was een topshow. Geen geleuter gewoon tot de kern van de zaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
low budget of niet, ik vond dit een perfect einde voor de liveshow .. sws de liveshow had altijd zo moeten zijn.
Ja, verzamelen, snel oprotten.. die DBK nawee had ook niet gehoevenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
anders wordt het echt een clusterfuck van jewelste qua uitzendenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
Nice trouwens dat dit gewoon op stream te zien is geweest.
Ik hoop dat het geen foutje was zoals die febodame in de DBK
Die zijn nog veel te hyper om al te kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
stelletje bejaarden gaan al naar bed hoor
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
anders wordt het echt een clusterfuck van jewelste qua uitzenden
Maar idee voor de programma leider, dit was toch heel leuk geweest voor de algemene kijker op rtl5.
Auto weg laten rijden, kwartiertje de bewoners laten zien (teaser erbij) , de papegaai laten zeggen weten jullie waarom jullie hier zijn en bij alle 7 mensen hun eigen stem laten horen als ze Fleur kiezen.
Tadaa.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
anders wordt het echt een clusterfuck van jewelste qua uitzenden
Maar idee voor de programma leider, dit was toch heel leuk geweest voor de algemene kijker op rtl5.
Auto weg laten rijden, kwartiertje de bewoners laten zien (teaser erbij) , de papegaai laten zeggen weten jullie waarom jullie hier zijn en bij alle 7 mensen hun eigen stem laten horen als ze Fleur kiezen.
Tadaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |