Ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ze zelfverzekerd genoeg is. Dat gun ik haar.
Dat sowieso, ze is niet bepaald kaal. Lijkt me ook niet best voor je haar zo'n muts op je knar.quote:
Zie je, daar is de eerste ''waar moeten we kijken'' al.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is niet bepaald kaal. Lijkt me ook niet best voor je haar zo'n muts op je knar.
Van mij mag Fleur gewoonquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:33 schreef Folies het volgende:
Milene kan wel voor meer drama zorgen. Van mij mag ze blijven
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur ik ben binnen een half uur thuis
Dat had Mama Milena moete zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur ik ben binnen een half uur thuis
Denk het ook, maar Jordy is van de 3 het minst spraakmakend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: binnen een half uur ben ik thuis
Dat doen veel vrouwen met plastic haar, valt echt op. Met extensions ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef lojanda het volgende:
Waarom zitten die vrouwen de hele dag aan hun haren te trekken.. ik begrijp dat echt niet.
OH bedankt, had ik nog niet gezienquote:
dacht al dat ik scheel was.quote:
eigenlijk vind ik dat wel leukquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel goed dat BB deze show voor nu runt
Beter zolang het niet te langdradig isquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel goed dat BB deze show voor nu runt
Je hoeft dat cijfer zelf nooit aan te passenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Dotteke, gelieve aan te passen (Jockari gaat intussen op zoek naar zijn leesbril)
Nee, want ze moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: binnen een half uur ben ik thuis
iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother doet nu zelf Tatyana / Geraldine...
Heb jij daaraan gezeten ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Dotteke, gelieve aan te passen (Jockari gaat intussen op zoek naar zijn leesbril)
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
iddgeldbesparing
echt trieste liveshow zo
Hij is leukerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother doet nu zelf Tatyana / Geraldine...
Misschien is hij ook fakequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom mogen we niet op zn naam stemmen
Daar hoef je toch helemaal niet aan te zitten, dat gaat vanzelf als je een nieuwe opentquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die is op wereldreis dacht ik.quote:
Was jij ook altijd dat wiebelige kindje in de klas die niet kon luisteren als de meester/juf langer dan 3min praatte?quote:
Er gaat ‘live’ iemand wegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat is er nou zo "Live" ? Het is gewoon de Stem met een interview verhaal
is al terugquote:
laaaaat me mijn eigen mening hebennnnnnnnnnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
hou op, dit is toch de Temu-versie van vorig jaar
Dat was ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was jij ook altijd dat wiebelige kindje in de klas die niet kon luisteren als de meester/juf langer dan 3min praatte?
Jawel, ze doet nog wel de finale samen met Tatyanaquote:
Nee, maar ik vindt dit zo stompzinnig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was jij ook altijd dat wiebelige kindje in de klas die niet kon luisteren als de meester/juf langer dan 3min praatte?
Primaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Audio van Big Brother loopt niet helemaal lekker op de stream (geen idee hoe het voor de uitzending is)
Verrassendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
De live was vroeger live, maar nu lopen we met deze tv uitzending ook net zo live mee als de livestream volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat is er nou zo "Live" ? Het is gewoon de Stem met een interview verhaal
Tja. Wat verwacht jequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vindt dit zo stompzinnig.
Domme vragen en domme antwoorden geforceerde gesprekjes
had ik al gezegdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De streams lopen voor, op de uitzending
Stream loopt iets voorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De live was vroeger live, maar nu lopen we met deze tv uitzending ook net zo live mee als de livestream volgens mij.
Ja hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
Lieverd is het. Heel z'n gezicht veranderd.
Ja als hij lachtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
Lieverd is het. Heel z'n gezicht veranderd.
willekeurig in de zin van populariteit wsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:42 schreef ben34567 het volgende:
WIllekeurige volgorde.. yeah right. Dit is om de spanning voor de twee dames nog wat te intensifiëren.
Dat vroegen de bewoners aan hem he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Jordy gaat zingen.. BB... uh valt er nog te onderhandelen
volgende weekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:44 schreef zodeju het volgende:
Bah, dus die jankert hoeft niet naar huis.....
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:45 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa dit was in de polls duidelijk te zien.
quote:
Misschien mag ze de gamechanger gebruiken tegen Milenaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:45 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor ons Fleurtje
Laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:45 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor ons Fleurtje
Dat zou een leuke zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien mag ze de gamechanger gebruiken tegen Milena
En morgen weer janken dat ze haar kinderen mistquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:45 schreef engine het volgende:
Milena is wel een koude denk ik. Ze lijkt toch vooral blij voor zichzelf.
quote:
Of weg geven?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
ze heeft nog 650 euro, misschien kan ze iets kopen
Was maar waar......bij haar moet je alles met een korrel zout nemen wat ze zegt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:46 schreef ben34567 het volgende:
Ging Milena niet vertrekken indien Fleur moest gaan ?
Too soon?quote:
Ja maar je doet mee voor t avontuuuurquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:48 schreef ben34567 het volgende:
Voor hoeveel zou de geldpot ook een budget cut gekregen hebben ? Ik denk dat de winnaar al blij zal mogen zijn indien hij/zij met 10k naar huis mag gaan.
Ja ik ook wel. Leuk dat big brother er zo toch een beetje een positief einde van maakt.quote:
Tjaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch echt en schande,una vergonha
Ja maar meteen duidelijk dat de ‘live’ stream weer behoorlijk achterlooptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooie exit zo.
Je kan ook stemmen, zou niet weten waarom.quote:
Aan de live stream te zien net mocht ze niet eens kijken zelf. Foutje met uitzenden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
hahaha van de dgk 'laten we even beelden bekijken' ineens in de auto
Milena is een stuk hypocrietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
dacht dat Milena ook zou gaan als Fleur moest gaan
Salar is salty as fuck. Hij was leuk in bb maar nu doet hij verheven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef ben34567 het volgende:
1 constante is er elk jaar weer : Salar die op twitter post dat de nieuwe bewoners maar saai zijn en het in zijn tijd beter was; vergezeld met een GIF van hem in het BB huis.
Hij schijnt Milena te kennenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Salar is salty as fuck. Hij was leuk in bb maar nu doet hij verheven.
Wel waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef ben34567 het volgende:
1 constante is er elk jaar weer : Salar die op twitter post dat de nieuwe bewoners maar saai zijn en het in zijn tijd beter was; vergezeld met een GIF van hem in het BB huis.
febo niet gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Eerst werd ze weggereden in de auto en net zat ze er weer en zag je de febo haar ophalen uit de DBK
Ach zijn er zoveel die dat elk jaar weer roepennquote:
Oozich wel, maar de exit was wat kil. Daar had best een geraldine kunnen staanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft wel eindelijk het juiste format gevonden voor de live show.
Had ik gezien op z'n twitter idd. En hij kent ook Jolienquote:
Dat is gewoon knapquote:
Ik begreep ook een connectie met Milena maar geen idee hoequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik gezien op z'n twitter idd. En hij kent ook Jolien
Je denkt dat ze even door de drive rijdt en dan terug komt met Big Mac menu's?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vertrouw ze niet.
Die komt misschien nog wel terug.
Ik vond het prima zo, die live show was ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
iddgeldbesparing
echt trieste liveshow zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |