Daar gaat hun fame !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
De deelnemers weten toch wel waar ze voor ingetekend hebben? Geen live shows was al weken voor de opening bekend
Nee!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Fleur: zullen we zo een potje weerwolven?
Neeeeeequote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Fleur: zullen we zo een potje weerwolven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Verhaal van Elsa over haar buren wat 30 minuten duurt en in werkelijkheid in 5 minuten kon worden afgerond.quote:
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Verhaal van Elsa over haar buren wat 30 minuten duurt en in werkelijkheid in 5 minuten kon worden afgerond.
Jeffrey denkt dat Fleur vertrekt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:42 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jef over wie weg moet? Ik hoor de naam Milena vallen en Jordy
Tsja, als een scheet niet ;laat, waar denk je dat het gas uiteindelijk heengaat?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Er zit er een van zich af te scheten , Niels dus
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Er zit er een van zich af te scheten , Niels dus
Elsa zie ik daar niet raken. Lennie misschien welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jef denken nu al te weten dat Elsa en Lennie in de finale komen.
Ja maar niet voor hunquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:51 schreef kater1 het volgende:
Ik heb geen geluid aan maar Jeffrey en Niels kijken opeens naar de lucht. Er komt toch niet nù al een vliegtuigje?
Paradise Island?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
welke programma was weer in nl op tv sinds heel lang geleden?
Teveelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Hoeveel hadden we er vorig jaar ook weer? 14 of zo.......
Gelukkig zijn er twee streams en kunnen we vluchtenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
Euh. weer alle aandacht naar Elsa met haar gekke verhalen
was net gewisseld maar ze achtervolgd mequote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er twee streams en kunnen we vluchten
ja hè, zoveel beter dan het geklaag over blauwe plekken en de sterke, niet te volgen verhalen van Elsaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
Heerlijk dat lachen van die 4 mannen buiten.
Jordy is al net zo'n bekkentrekker als Jan Pronk als ie praatquote:
Mattheus heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey heeft dus een vriendin zegt hij.
Even op de wcquote:
Zat eraan te komenquote:
Haar energiequote:
Die is er alleen tijdens de finalequote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
ze willen geraldien zien vanavond, maar zag dat die nog vrolijk vanuit Bali of iets anders oosters dingen op insta post.
Hij vertelde gister dat het uit is met zijn vriendin maar dat hij na BB wil zien of er nog wat is waarmee ze verder zouden kunnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey zegt het zelf op de streams.kan dat matheus er ook een heeft
Zal van de centen afhangen waarmee hij naar huis komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Hij vertelde gister dat het uit is met zijn vriendin maar dat hij na BB wil zien of er nog wat is waarmee ze verder zouden kunnen.
ja.. ze heeft een haarstransplantatie gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:22 schreef lojanda het volgende:
Zie ik nu goed dat Lennie een litteken heeft bij de haarlijn op haar voorhoofd?
Mssn de olie uit de blikjes tonijn, maar weet niet of het tonijn op olie of op water is en anders nietquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:22 schreef lojanda het volgende:
Zie ik nu goed dat Lennie een litteken heeft bij de haarlijn op haar voorhoofd?
Neequote:
Is op waterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn de olie uit de blikjes tonijn, maar weet niet of het tonijn op olie of op water is en anders niet
Tonijn is op water en dat drinken sommigen ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn de olie uit de blikjes tonijn, maar weet niet of het tonijn op olie of op water is en anders niet
Vooral ook van dat geluid tijdens het kauwenquote:
Ja, maar beetje overkillquote:
Ben ik ook wel benieuwd naar en of ze dan ook weer het zelf moeten kopen. Komt niet veel bij op hun saldo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:26 schreef Hunter het volgende:
Ben benieuwd wanneer de voorraad op is, en er nieuwe basics gekocht moeten worden
En dan hebben we het nog niet eens over de gamechangersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar en of ze dan ook weer het zelf moeten kopen. Komt niet veel bij op hun saldo.
Dat zou ik nu helemaal niet erg vinden, trek hem ook slechtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef lojanda het volgende:
Ik heb zo’n gevoel dat Remi het niet lang gaat trekken daar.
Denk ik ook, hij liep net ook weer als Remi alleen buiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef lojanda het volgende:
Ik heb er ook helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou ik nu helemaal niet erg vinden, trek hem ook slecht
Alleen op de wereldquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk ik ook, hij liep netook weer als Remi alleen buiten.
zou niet trekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij moeten ze alles meenemen waar ze mee binnenkwamen, dus ook de slaapzak en het kussenquote:
ahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze alles meenemen waar ze mee binnenkwamen, dus ook de slaapzak en het kussen
Zullen we zo'n mazzel hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef lojanda het volgende:
Staat niet mooi omdat ze geen billen heeft..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind dat broekje van Fleur nergens naar zitten. Ze heeft daar echt wel leukere kleding aan gehad.
Jammer dat ze het zo nodig heeft om zich zo op te stellen.quote:
Wordt nog een teleurstelling als niet zij maar Fleur moet vertrekkenquote:
Lenie komt terugquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dus kledingstukken hebben de eerste 2 letters van de voornaam en de eerste letter van de achternaam erin staan.
Niels: Nim
Milena: Mid
Jordy: Jom
Jolien: Jop
Etc.
Er zijn/komen deelnemers met dezelfde initialen? Anders zouden alleen de eerste letters volstaan toch?
Ja hij bedekt zijn voorhoofdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:38 schreef Hunter het volgende:
Keanu ze dat hij ook naar Turkije wilde voor haarinplant
Zou het zijn haar daarom zo raar naar voren kammen?
Ik zie hem ook nergens op de streamsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef lojanda het volgende:
Dan gaat zij ook zei ze vanmiddag dus het zou echt top zijn als Fleur moet vertrekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wordt nog een teleurstelling als niet zij maar Fleur moet vertrekken
Hij is op zoek naar de famequote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nergens op de streams
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Staat niet mooi omdat ze geen billen heeft..
Ik vind dat altijd zo stom, die opgevers na een weekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan gaat zij ook zei ze vanmiddag dus het zou echt top zijn als Fleur moet vertrekken
Joh gooien ze er gewoon een ander inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd so stom, die opgevers na een week
" je loopt in het bos , je loopt langs een beekje, aan het eind van het pad heb je een hekje",,,quote:
In haar hoofd was het vast wel mooiquote:
Milena hoopt denk ik dat ze vandaag weggestemd wordt en als dat niet zo is zie ik haar nog zelf gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo stom, die opgevers na een week
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Jordy, vermoord"
Jordy: "Wat een kutweek"
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena hoopt denk ik dat ze vandaag weggestemd wordt en als dat niet zo is zie ik haar nog zelf gaan.
Dan krijgen we misschien weer een Ashley momentje morgen en komt Fleur terug. Leuk en daar kom je dan de rest van BB niet meer van af
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena hoopt denk ik dat ze vandaag weggestemd wordt en als dat niet zo is zie ik haar nog zelf gaan.
Dan krijgen we misschien weer een Ashley momentje morgen en komt Fleur terug. Leuk en daar kom je dan de rest van BB niet meer van af
Zo’n zin in..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Inderdaad! Zul je hebben, gaat ze weg juist omdat Fleur eruit moet, komt uitgerekend daarom Fleur weer terug!
Ik hoop dat ik er naast zitquote:
Hij heeft wel humorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
Weerwolven
Jeffrey: "Jordy, vermoord"
Jordy: "Wat een kutweek"
Hoop dat dat er wel meer uit komt als ie mag blijven. Die pruillip kennen we nu welquote:
even de botox weer opwarmen misschien. Hij was net even buiten geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:50 schreef Ireth het volgende:
Zat Remi nou net zijn wangen/mondhoeken te masseren???
Alle genomineerden worden vermoord
Ik denk dat als hij terugkomt hij een stuk meer naar de voorgrond zal treden en misschien zelfs wel wat arrogant gedrag zal vertonen.. zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat dat er wel meer uit komt als ie mag blijven. Die pruillip kennen we nu wel
Want publiekslievelingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij terugkomt hij een stuk meer naar de voorgrond zal treden en misschien zelfs wel wat arrogant gedrag zal vertonen.. zou me niets verbazen.
Arrogant is Jordy niet. weet ik toevallig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij terugkomt hij een stuk meer naar de voorgrond zal treden en misschien zelfs wel wat arrogant gedrag zal vertonen.. zou me niets verbazen.
Hij gaat dan zeker ff een boost zelfvertrouwen krijgen. Zitten dit jaar veel mannen in die onzeker en gevoelig zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. ik denk dat hij ook nog niet zijn echte ik heeft laten zien. Hij houdt zich op dit moment nog zeker in.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Arrogant is Jordy niet. weet ik toevallig.
Hij komt sympathiek over, maar niet echt spraakmakend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat dat er wel meer uit komt als ie mag blijven. Die pruillip kennen we nu wel
Hij kan wel vaak overkomen als een pedant kereltje. Maar geloof me, dat is hij niet. Althans, zoals ik hem ken niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. ik denk dat hij ook nog niet zijn echte ik heeft laten zien. Hij houdt zich op dit moment nog zeker in.
Imo lijkt hij me een betweterige iemand en wat dominant maar goed dat is een vooroordeel natuurlijk want hij heeft nog niet veel kunnen laten zien. Ik hoop dat het niet zo is en dat hij het nog kan laten zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij komt sympathiek over, maar niet echt spraakmakend.
Veel minder dan de 2 meiden, waarvan er waarschijnlijk 1 zal moeten vertrekken.
apparaat even opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef Ireth het volgende:
Mijn videoland start om de anderhalve minuut steeds opnieuw op
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef Ireth het volgende:
Mijn videoland start om de anderhalve minuut steeds opnieuw op
Nog even volhouden dan mag jequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:02 schreef Ireth het volgende:
"Het is Fleurtje, ik zie het aan haar mondje!"
Of gewoon hun klep houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze niet afspreken om de beurt te praten
Die mag er van mij volgende week wel uit, mag Remi wat mij betreft blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Toch weer elsa met die schelle krijsstem
Ze zijn nog met verlof de “weekend” ploeg zit er, dat zijn toch enkel de stagiairesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop dat bij de FEBO net de vrijmibo begonnen is en er even niemand mee hoeft te luisteren
Of tegelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die mag er van mij volgende week wel uit, mag Remi wat mij betreft blijven
Komt waarschijnlijk omdat ze het zelf niet snappen en elke minuut weer dingen vragen zoals: ''Kan een heks ook weerwolf zijn?'' waarop weer een hele discussie volgt midden in het spel. Dat terwijl het al 10x eerder is uitgelegd. Hierdoor wordt het voor ons als kijker ook verwarrend om te volgen. Ze spelen zelfs een hele basic versie. Er zijn nog veel meer rollen mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk nu al jaren BB en nog steeds snap ik weerwolven niet. Voel me echt dom soms, of het zijn steeds andere spelregels
De papegaai zal waarschijnlijk de dode mus blijken dit seizoenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
De papegaai heeft tot nu toe ook niet echt veel bijzonders opgeleverd.
Klopt, maar vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu en Niels denken dat Milena naar huis gaat
Niels weet zelf niet goed hoe je dat het beste kan doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels ik dacht dat je mij ging helpen
Keanu wat moet ik doen
Niels paprika’s snijden
Keanu hoe moet ik dat doen?
Dus het ligt niet helemaal aan mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ze het zelf niet snappen en elke minuut weer dingen vragen zoals: ''Kan een heks ook weerwolf zijn?'' waarop weer een hele discussie volgt midden in het spel. Dat terwijl het al 10x eerder is uitgelegd. Hierdoor wordt het voor ons als kijker ook verwarrend om te volgen. Ze spelen zelfs een hele basic versie. Er zijn nog veel meer rollen mogelijk.
Die schijnen van plastic te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:23 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze in de tuin nog steeds die kruiden niet ondekt?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
verdikkie, moet ze weer dr handen wassen
Sorry ik moet hier echt heel hard om lachen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die schijnen van plastic te zijn
Gelukkig liet ze zich opzij vallen, anders had ze bovenop het opstaande balkje van het krat gevallen/gaan zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog een bedrijfsongevalletje ook, stuk hout van kist breekt af
Keanu vraagt ook om hulp hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:31 schreef lojanda het volgende:
De twee opperhoofden Elsa en Linda zijn erbij komen staan en geven wel de orders hoe ze het allemaal moeten doen
Hij moest verleden keer rennen en stopte toen zijn haar naar de zijkant wilde vallen om het weer plat over zijn voorhoofd te leggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:38 schreef Hunter het volgende:
Keanu ze dat hij ook naar Turkije wilde voor haarinplant
Zou het zijn haar daarom zo raar naar voren kammen?
Inderdaad, 'Ja maar ik scheer nooit nat'.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:41 schreef czvt het volgende:
Sorry mensen maar als we alle beelden gaan ondertitelen dan hoor ik hier niet thuis en laat ik alles over aan jullie experten. Ajuis.
Wat had je verwacht bij "Commentaar Op Streams"???quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:41 schreef czvt het volgende:
Sorry mensen maar als we alle beelden gaan ondertitelen dan hoor ik hier niet thuis en laat ik alles over aan jullie experten. Ajuis.
Al heel wat jaartjes jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit hier toch in commentaar op stream, dus dat je zegt wat je ziet of commentaar levert op wat je ziet on stream?
Joejoe!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:41 schreef czvt het volgende:
Even verversenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
Jemig Elsa valt bij mij nu pas.........
Dan zou ik ff refreshenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
Ajuin zijn uien iddquote:
Woon je ver weg?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
Vandaar dat hij er al driekwartier in staat te prikken, paprika snotgaar en vocht verdampt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:54 schreef lojanda het volgende:
Al het sap is er nu uit zegt Keanu en het is nu lekker droog geworden.. nou dat zal dan vast heerlijk smaken in die droge wrap
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er al driekwartier in staat te prikken, paprika snotgaar en vocht verdampt.
Mag denk ik niet, ze mogen geen meubels verplaatsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:00 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze nog niet op het idee gekomen om die tuintafel en paddestoelen binnen neer te zetten?
Vind dit juist wel iets hebben. Camping gevoel ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:00 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze nog niet op het idee gekomen om die tuintafel en paddestoelen binnen neer te zetten?
is wel eens voorbij gekomen, maar ze mogen idd de spullen uit het huis niet al teveel verplaatsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:00 schreef Ireth het volgende:
Is wel zoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:07 schreef engine het volgende:
Sommige maken zich beetje zorgen over Jolien omdat ze heel weinig eet.
Beetje het idee dat ze het gewoon niet lust maar ja, dat houd je niet lang vol.quote:
Klopt inderdaad. Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje het idee dat ze het gewoon niet lust maar ja, dat houd je niet lang vol.
Dat miste ik een beetje maar volgens mij wel.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat miste ik een beetje maar volgens mij wel.
Lennie toch?
Boulimiaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef marky het volgende:
[..]
Boulimia of zoals zei het noemde boulemi
Krijg zo langzaam aan het idee dat ze een psychiater hebben gevraagt of deze nog leuke kandidaten had.quote:
Is hij de vloer is lava aan het doen of zoquote:
Ze hebben allemaal wel een flinke rugzak. En als je dan slecht slaapt en weinig eet krijg je dit. Nou echt leuk. Notquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Krijg zo langzaam aan het idee dat ze een psychiater hebben gevraagt of deze nog leuke kandidaten had.
Okayquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:33 schreef marky het volgende:
[..]
Krijg zo langzaam aan het idee dat ze een psychiater hebben gevraagt of deze nog leuke kandidaten had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |