quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hij heeft ook tokkelende zaadleiders, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
och jee eentje met rammelende eierstokken
je hebt Pepijn gemistquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Was rustig aan het gamen, even fok refreshen zie ik het topic. Helemaal FD vergeten. Zit nog niet in mijn systeem.
Ik ken een hond die Sterre heet.quote:
Wel origineel, want de meeste heten Luna.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken een hond die Sterre heet.
de hele gevangenis is er al over geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar hoe hard zouden jullie Sterre doen? Anders ik wel.
denk dat ze okselhaar heeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ongeveer 0 hard, word er niet warm van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Zeker niet super, maar zou het ook zeker niet afslaan als ze het aan zou bieden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ongeveer 0 hard, word er niet warm van.
Ik denk dat ze wel levendig is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeker niet super, maar zou het ook zeker niet afslaan als ze het aan zou bieden.
Japanse duizendknoop vermoorden enzo.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is een exotenbestrijder, klinkt vrij racistsich
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is een exotenbestrijder, klinkt vrij racistsich
Ja dat was wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
JOH DE TWEEDE DATE KWAM ER NIET< WIE HAD DATVERWACHT
Beetje rondsletten in Thailand in je twintiger jaren, wel aan te raden.quote:
jorisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |