abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216246136
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waar in de bijbel staat dat je regeringen moet gehoorzamen?
Dit klinkt echt als onzin

maar ik heb dat sprookjesboek niet gelezen
Romeinen 13:1 Iedereen moet onderworpen zijn aan de superieure autoriteiten, want er is geen autoriteit die niet van God komt; de bestaande autoriteiten zijn door God in hun relatieve positie geplaatst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:31 schreef Loverboii het volgende:

[..]
er staat dat je je naaste moet liefhebben, dus ook degene die de wet overtreden, me dunkt
Zie bovenstaande.

Er staat dus dat je de overheden moet gehoorzamen, tenzij tegen God in gaat (staat weer in ander vers)
pi_216246157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 14:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Hebreeën 13:17 Het Boek (HTB)
Gehoorzaam uw voorgangers en doe wat zij zeggen. Het is hun taak over u te waken, zij zullen voor God verantwoording moeten afleggen over wat zij hebben gedaan. Als u hen gehoorzaamt, zullen zij hun werk met voldoening kunnen doen, zonder veel zorgen en moeite.
Daar staat degenen die de leiding nemen.
Dus degenen in de Christelijke gemeente. Niet overheden.

Romeinen 13:1 moet je hebben.
pi_216246237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 21:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Romeinen 13:1 Iedereen moet onderworpen zijn aan de superieure autoriteiten, want er is geen autoriteit die niet van God komt; de bestaande autoriteiten zijn door God in hun relatieve positie geplaatst.
[..]
Zie bovenstaande.

Er staat dus dat je de overheden moet gehoorzamen, tenzij tegen God in gaat (staat weer in ander vers)
Dus toch een GeertGOD.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_216246437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef tesssssssss het volgende:
Oh jah, ik ben laatst 2 weken ziek geweest van een luchtweginfectie.

...en 3 weken hoesten.

Maar dat voelde niet als griep.
dus verkouden zeg maar? voelt niet meteen als griep maar je kan je er wel lamlendig door voelen.

Hier de laatste restjes van een bijholteontsteking, wat het HELE jaar al bezig is. ;( :M
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_216247126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 21:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]
dus verkouden zeg maar? voelt niet meteen als griep maar je kan je er wel lamlendig door voelen.

Hier de laatste restjes van een bijholteontsteking, wat het HELE jaar al bezig is. ;( :M
Wel de allerzwaarste verkoudheid die ik ooit heb gehad. Het was gen Corona want ik had wel getest.

Ik hoop dat je er nu wel vanaf bent. 😊
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 23:07:39 #81
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216247345
Je bent een ASO als je geen mondkapje draagt!
pi_216251394
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 10:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Schrijf er een paper over en laat het peer reviewen door mensen die er wél verstand van hebben.
Geen behoefte aan, ik maak me gewoon niet druk om dit soort dingen
pi_216251451
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 23:07 schreef Origami94 het volgende:
Je bent een ASO als je geen mondkapje draagt!
Beter iemand die geen mondkapjes draagt dat iemand die bij de zelfscan steelt. Aso’s zijn er in verschillende gradaties zeg maar.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_216252077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 10:33 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Beter iemand die geen mondkapjes draagt dat iemand die bij de zelfscan steelt. Aso’s zijn er in verschillende gradaties zeg maar.
naja seg ;(
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:18:12 #85
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216252114
Waarom dragen ze bij de Tandarts ook mondkapjes is dat ook onzin?
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:20:14 #86
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252152
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:18 schreef KingRadler het volgende:
Omdat een tandarts aldoor wordt blootgesteld aan ziektekiemen.
Als burger moet je gewoon een goede weerstand opbouwen, anders heb je steeds meer maatregelen nodig omdat je immuunsysteem verzwakt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:22:28 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Dit soort onzintopics zorgen er echt voor dat ik van harte hoop dat er geen herhaling komt van Covid voor meer redenen dan dat het gewoon kut is.

Het wappievolk zal eigenhandig een volgende pandemie compleet uit de klauwen doen lopen.
Hoezo.
Het is goed om te zien dat burgers hun vrijheid claimen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 januari 2025 @ 11:27:19 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216252282
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoezo.
Het is goed om te zien dat burgers hun vrijheid claimen.
Hun vrijheid om het zorgsysteem te doen bezwijken waardoor duizenden mensen onnodig lijdend hun dood tegemoet gaan, waaronder misschien jouw neefje die door een auto is aangereden en niet de hulp kan krijgen die hij dringend nodig heeft.

Die vrijheid? Je bent zo'n enorme !@#¤ egoïst dat je je liever verzet tegen een hele kleine ongemakkelijkheid onder het mom van 'muh freedom' (Engels omdat dat is waar die achterlijke denkwijze vandaan komt. Ja, je loopt als een blinde dwaas achter maga idioten aan en bent niet zelf kritisch) dan dat je het ineenstorten van het zorgsysteem voorkomt?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216252355
Nou, lijkt wel of een mondkapje superkrachten heeft. Terwijl het gewoon een lapje voor de schijn is.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:40:32 #90
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hun vrijheid om het zorgsysteem te doen bezwijken waardoor duizenden mensen onnodig lijdend hun dood tegemoet gaan, waaronder misschien jouw neefje die door een auto is aangereden en niet de hulp kan krijgen die hij dringend nodig heeft.

Die vrijheid? Je bent zo'n enorme !@#¤ egoïst dat je je liever verzet tegen een hele kleine ongemakkelijkheid onder het mom van 'muh freedom' (Engels omdat dat is waar die achterlijke denkwijze vandaan komt. Ja, je loopt als een blinde dwaas achter maga idioten aan en bent niet zelf kritisch) dan dat je het ineenstorten van het zorgsysteem voorkomt?
Een mondkapje is een buitengewoon invasieve maatregel. Het verbergt de expressie van je gezicht dat nodig is om contact te leggen of emotie te tonen. Het is benauwend om mee rond te lopen. Ongezond omdat je ademt door een doek dat al veel stof heeft geabsorbeerd.

Je kan wel meteen uit je (simpele) vel schieten, maar je kan ook eens bedenken waarom een mondkapje nodig zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 11-01-2025 19:05:12 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 januari 2025 @ 11:43:30 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216252519
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een mondkapje is een buitengewoon invasieve maatregel. Het verbergt de expressie van je gezicht dat nodig is om contact te leggen of emotie te tonen. Het is benauwend om mee rond te lopen. Ongezond omdat je ademt door een doek dat al veel stof heeft geabsorbeerd.

Je kan wel meteen uit je (simpele) fel schieten, maar je kan ook eens bedenken waarom een mondkapje nodig zou zijn.
De argumenten die je verzint om egoïsme te verdedigen :D

Zeg gewoon waar het op slaat man. Buitengewoon invasief :D _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:44:31 #92
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252537
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De argumenten die je verzint om egoïsme te verdedigen :D

Zeg gewoon waar het op slaat man. Buitengewoon invasief :D _O-
Dat je zo reageert spreekt boekdelen. Als je een beetje slim zou zijn, zou je weten dat het geen verzonnen argumenten zijn.
Het staat iedereen gewoon vrij om een mondkapje te dragen, niks mis mee. Maar ga het niet anderen opleggen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 januari 2025 @ 11:46:34 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216252570
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat je zo reageert spreekt boekdelen. Als je een beetje slim zou zijn, zou je weten dat het geen verzonnen argumenten zijn.
Het staat iedereen gewoon vrij om een mondkapje te dragen, niks mis mee. Maar ga het niet anderen opleggen.
Dat ik zo reageer spreekt boekdelen over hoe belachelijk ik dat argument vind. Ik neem normaal nog wel de moeite om het normaal van tafel te vegen, maar dit slaat echt alles.

Als een heel simpele maatregel als mondkapjes lockdowns tegen kan houden, is het dan wel invasief? Het is wetenschappelijk aangetoond dat ze werken trouwens, vermoei mij niet met het tegendeel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:51:36 #94
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat ik zo reageer spreekt boekdelen over hoe belachelijk ik dat argument vind. Ik neem normaal nog wel de moeite om het normaal van tafel te vegen, maar dit slaat echt alles.

Als een heel simpele maatregel als mondkapjes lockdowns tegen kan houden, is het dan wel invasief? Het is wetenschappelijk aangetoond dat ze werken trouwens, vermoei mij niet met het tegendeel.
Een lockdown is geen "natuurverschijnsel" maar een door onszelf opgelegde beleidsmaatregel. Een mondkapje is geen simpele maatregel, het is een maatregel die er toe leidt dat je steeds meer maatregelen in de toekomst moet nemen omdat je weerstand verder achteruitgaat. Op termijn moet je dan bijvoorbeeld zeggen: maximaal 10 mensen in een kleine ruimte, of niet teveel mensen in het OV. Of kinderen apart van elkaar zetten (zo'n tentje) eromheen in een klaslokaal, of misschien in het winterseizoen geen onderwijs meer geven. Je ouders bezoeken? Doe maar videobellen, wel zo veilig.

Het is geen gebrek aan moeite om mijn betoog van tafel te vegen, maar een verstandige manier om verder je mond te houden ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216252716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat een onzin, een mondkapje houdt helemaal geen virus tegen. Nutteloze maatregel, net als dat je niet mocht neerzitten op een bankje in een park 8)7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 januari 2025 @ 11:56:42 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216252723
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een lockdown is geen "natuurverschijnsel" maar een door onszelf opgelegde beleidsmaatregel. Een mondkapje is geen simpele maatregel, het is een maatregel die er toe leidt dat je steeds meer maatregelen in de toekomst moet nemen omdat je weerstand verder achteruitgaat. Op termijn moet je dan bijvoorbeeld zeggen: maximaal 10 mensen in een kleine ruimte, of niet teveel mensen in het OV. Of kinderen apart van elkaar zetten (zo'n tentje) eromheen in een klaslokaal, of misschien in het winterseizoen geen onderwijs meer geven. Je ouders bezoeken? Doe maar videobellen, wel zo veilig.

Het is geen gebrek aan moeite om mijn betoog van tafel te vegen, maar een verstandige manier om verder je mond te houden ;)
Ik herhaal mezelf weer even: jij bent liever egoïstisch omtrent het o zo invasieve mondkapje dan dat je voorkomt dat een epidemie om zich heen slaat waar duizenden slachtoffer van worden. Een hele simpele maatregel als een mondkapje kan al dat gezeik voorkomen, maar meneer papagaait liever zijn held Trump na.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216252769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:18 schreef KingRadler het volgende:
Niet echt lekker om speeksel en bloed van een ander in je mond te krijgen lijkt me.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 12:00:21 #98
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216252784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf weer even: jij bent liever egoïstisch omtrent het o zo invasieve mondkapje dan dat je voorkomt dat een epidemie om zich heen slaat waar duizenden slachtoffer van worden. Een hele simpele maatregel als een mondkapje kan al dat gezeik voorkomen, maar meneer papagaait liever zijn held Trump na.
Als een epidemie om zich heen slaat dan is dat iets wat gebeurt, je voorkomt dat niet. Mensen die écht niet ziek willen worden moeten dan zelf maatregelen nemen.

Jouw ad hominems laat ik voor wat ze zijn: gebrek aan intellect en fatsoen
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216253902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:')

Je hoeft niet buiten te komen.
Heel veel sambal
  zaterdag 11 januari 2025 @ 13:48:14 #100
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216254033
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef Ali_boo het volgende:
DOE HET VOOR OMA!!!!!
Als oma niet ziek wil worden dan kan ze zichzelf thuis opsluiten en haar boodschappen bij Picnic bestellen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')