Misschien al gepost.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:30 schreef Perrin het volgende:
Dronebeelden van de vernietiging:
[ x ]
Vraag of hoe dat zit voor die mensen, hoeveel zijn verzekerd? En als je woning dan 4 miljoen waard was, hoeveel krijg je dan van de verzekeraar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien al gepost.
Deze zag ik gisteren. Bizar om de verwoesting te zien en vooral dat er af en toe een huis nagenoeg ongeschonden tussen staat
[ x ]
Worden natuurrampen dan verzekerd?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag of hoe dat zit voor die mensen, hoeveel zijn verzekerd? En als je woning dan 4 miljoen waard was, hoeveel krijg je dan van de verzekeraar?
Die paar huizen waar niks aan de hand lijktquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien al gepost.
Deze zag ik gisteren. Bizar om de verwoesting te zien en vooral dat er af en toe een huis nagenoeg ongeschonden tussen staat
[ x ]
https://www.latimes.com/c(...)tes-insurance-crisisquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag of hoe dat zit voor die mensen, hoeveel zijn verzekerd? En als je woning dan 4 miljoen waard was, hoeveel krijg je dan van de verzekeraar?
Dat krijg je als je huis grotendeels van en op hout gebouwd is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die paar huizen waar niks aan de hand lijktHeb je opeens geen buren meer
Ik zie het zo 1, 2, 3 niet staan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.latimes.com/c(...)tes-insurance-crisis
als ik een verzekeraar was dan stapte ik uit de woonhuis verzekeringen in dat droge terrein , sowieso uit california helemaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een rechtzaak aan je broek van 52 miljoen, privé water heh.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Veel huizen daar hebben zwembaden, waarom dat niet gewoon gebruiken?
Je moet eigenlijk stukken gecontroleerd afbranden om zo de brandstof voor grotere branden weg te halen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat is de oorzaak van deze inferno? Een achteloos weggegooide peuk? Fikkiestokende schoffies? Heb je die trouwens in LA? Mafketels die hun achterstallige vuurwerk effe wilden 'afwerken'?
Ik neem aan dat er zoiets bestaat als vordering, in geval van noodsituaties.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een rechtzaak aan je broek van 52 miljoen, privé water heh.
Daar zijn ze nu wel een beetje laat mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stukken gecontroleerd afbranden om zo de brandstof voor grotere branden weg te halen.
Dus waarschijnlijk veel mensen helemaal niet verzekerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.latimes.com/c(...)tes-insurance-crisis
Slechts 14 procent van het water in het westen van de VS wordt gebruikt door consumenten en bedrijven. De rest wordt gebruikt door de agrarische sector. Voor een groot gedeelte om alfalfa en andere gewassen die geteeld worden voor de landbouw te irrigeren. 1/3 van al het water wordt gebruikt voor rundvlees.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja dat kan daar hoort wel een heel andere kuub prijs bij dan bij natuurlijk bronnen..
In california waar een gemiddeld persoon 315 liter drinkwater per dag erdoor heen jaagt. in vergelijking met nl waar ons gebruik op 129 liter per dag zit.
Ze zouden natuurlijk ook aan water besparing kunnen doen..
Dan maar op de ouderwetse manier. Mannetje een staat bij de bron, vult een emmer en geeft deze door aan mannetje twee. Twee geeft het aan drie enz.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er zoiets bestaat als vordering, in geval van noodsituaties.
De reden dat ze het waarschijnlijk niet doen is omdat het te lastig is, je moet een heli elke keer naar een ander punt sturen waar je waarschijnlijk ook nog met bomen zit.
Dat krijg je als je je hele leven alles kan oplossen met geld.quote:
Ja, maar zo werkt het wel. LA is niet bepaald bijzonder heet of droog en heeft steeds van dit soort problemen omdat met niet preventief het korte gras afbrandt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu wel een beetje laat mee.
Die mietjes gaan natuurlijk allemaal naar New York.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:41 schreef BEFEM het volgende:
Benieuwd naar nieuwe seizoen van million dollar listing.
Zat nog een vrij prominent persoon in die 2 Duitsers heeft doodgeschoten in Nederland.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die mietjes gaan natuurlijk allemaal naar New York.
Ik heb wel eens wat afleveringen gezien van deze nichtenkooien, mijn god, wat een slangenkuil is dat zeg!![]()
![]()
Misschien 5%, Los Angeles is yuge.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel procent van Los Angeles beslaan de branden, weet iemand dat?
Oh ja? Goh.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Zat nog een vrij prominent persoon in die 2 Duitsers heeft doodgeschoten in Nederland.
Ik had meer gedacht. Maar het einde is nog niet in zicht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien 5%, Los Angeles is yuge.
Klopt. Na New York is LA de grootste stad in Amerika.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien 5%, Los Angeles is yuge.
Idd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had meer gedacht. Maar het einde is nog niet in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |