Dat ging om de target pin. Hun moesten beslissen wie die kregen. De mensen met de targetpin konden genomineerd worden door de gehele groep.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die snap ik dus niet, die twee jongens afgelopen week speeches aanhoorde, is geen nomineren
ja en dacht daardoor ook dat Jolien al eerder ergens zat.. en een secret mission had/ heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Lennie had de koffer van julien gezien ofzo. Snap het niet helemaal maar ze krijgt een zender check.
Ah ja dat is natuurlijk lullig als er daarna nog 2 nieuwen die dans ontspringen, maar de "echte" nominatie was toch met 12 personen daarna?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat ging om de target pin. Hun moesten beslissen wie die kregen. De mensen met de targetpin konden genomineerd worden door de gehele groep.
is toch normal wanneer jolien met en koffer komt of niet? waar zall zij sonst de kleding hennpakken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Lennie had de koffer van julien gezien ofzo. Snap het niet helemaal maar ze krijgt een zender check.
Jolien had de indruk dat mensen over haar aan het praten waren, ze denkt dat het komt omdat Lennie bij binnenkomst de koffer van Jolien gezien had.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
Remi die het heeft over een ander, iets wat hij hondsbrutaal vindt. Iets wat gezegd is?
Geen idee. Ik weet dan lennie en julien elkaar kennen van een miss verkiezing. Misschien herkende ze daarom haar koffer?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en dacht daardoor ook dat Jolien al eerder ergens zat.. en een secret mission had/ heeft.
Jeffrey en Matheus hebben gekookt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand heeft toch de felbegeerde reps weten te bakken![]()
[ afbeelding ]
Ex on the beach niet volgens mij. Wel loveisland en Million Dollar Island.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef ben34567 het volgende:
Mattheus blijft nog wat op de achtergrond maar voor iemand die meegedaan heeft aan love island; ex on the beach;... (vooroordelen) vind ik hem wel meevallen
zij is met bril ook cutequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
Krijg bij die Jolien het gevoel dat die die bril opzet om niet al te mooi gevonden te worden.
Lekker voor ze.. de reps waren ook standaart voorraad?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeffrey en Matheus hebben gekookt.
Nieuwe mensen krijgen eigenlijk meestal de eerste week een soort van vrijstelling of kunnen de dans ontspringen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah ja dat is natuurlijk lullig als er daarna nog 2 nieuwen die dans ontspringen, maar de "echte" nominatie was toch met 12 personen daarna?![]()
Of gaan ze vóór morgen weer 2 nieuwe de dans laten ontspringen
Hij is eigenlijk wat te stil. Maar kan een tactiek zijn nu niet te veel opvallen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef ben34567 het volgende:
Mattheus blijft nog wat op de achtergrond maar voor iemand die meegedaan heeft aan love island; ex on the beach;... (vooroordelen) vind ik hem wel meevallen
Yep. Glazen potten volquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker voor ze.. de reps waren ook standaart voorraad?
Zoals de jaren 80/90 hollywoodfilms waar het onzichtbaar meisje plots knap en populair wordt wanneer ze haar bril afzet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef marky het volgende:
Krijg bij die Jolien het gevoel dat die die bril opzet om niet al te mooi gevonden te worden.
Mooi, weten we nog niet of het max aantal mensen er al isquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen krijgen eigenlijk meestal de eerste week een soort van vrijstelling of kunnen de dans ontspringen.
Die hadden ze toch gekocht voor ¤500 samen met zalm tonijn en paprika?quote:
Nee nog niet. Ik zag nog wat plekken vrij voor extra kasten. Denk dat er nog 2 of 3 bij kunnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, weten we nog niet of het max aantal mensen er al is
Nee die heeft Jeffrey voor de groep gekocht, samen met de tonijn, paprika en appels van zijn persoonlijke geld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker voor ze.. de reps waren ook standaart voorraad?
Dank jequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien had de indruk dat mensen over haar aan het praten waren, ze denkt dat het komt omdat Lennie bij binnenkomst de koffer van Jolien gezien had.
Remi maakt er een drama van door het hondsbrutaal te noemen dat mensen over Jolien praten waar ze bij zit, Jolien weet dat niet zeker want ze heeft het niet gehoord, ze had die indruk
Weten de bewoners dit, en hebben hem ook bedankt. Vooral dat het ieder voor zich is. Vond dit ook geen klein bedrag.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee die heeft Jeffrey voor de groep gekocht, samen met de tonijn, paprika en appels van zijn persoonlijke geld.
Hij kon kiezen uit 3 menu's en heeft voor deze gekozen voor ¤ 500
Dat kan. Heb ik niet mee gekregen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die hadden ze toch gekocht voor ¤500 samen met zalm tonijn en paprika?
Ja slimquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Kayro het volgende:
Linda scoort punten!! Rapido🤗👊
Lekker douchen meid
Die zei vanmorgen al dat ze alles al klaar heeft liggen zodat ze meteen als het kan de douche in kan springenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur in de slaapkamer: gaan jullie maar als eerste..
Linda springt er zometeen al in
Nee alleen slobquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan. Heb ik niet mee gekregen.
Dus van BB hebben ze alleen slob en appels?
maar link werkt nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
en rare moment , ik ben de erste![]()
[ afbeelding ]
Ah gulle man, heeft 'm geen windeieren gelegd.. hij is niet genomineerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee die heeft Jeffrey voor de groep gekocht, samen met de tonijn, paprika en appels van zijn persoonlijke geld.
Hij kon kiezen uit 3 menu's en heeft voor deze gekozen voor ¤ 500
Goed gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
en rare moment , ik ben de erste![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi, mijn teleromeo🫠😅😅quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef freaky40 het volgende:
K3 wordt weer gegalmd, ook elk jaar vaste prik...
Nee alleen Slobquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan. Heb ik niet mee gekregen.
Dus van BB hebben ze alleen slob en appels?
smijt een Theo of Rob erin die niets van dat woke gedoe moet wetenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/to(...)peld-in-big-brother/ Drama is coming, Salar knows that. We gaan het zien, ik denk dat deze cast te 'inclusief' is voor drama en ik denk dat de makers dat vooral willen, lekker politiek correct. Maar we gaan het zien.
B.v. ja, maar dat soort lui komen misschien nog, eerst even kalm opstarten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
smijt een Theo of Rob erin die niets van dat woke gedoe moet weten
Ik mis echt zulke typesquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
smijt een Theo of Rob erin die niets van dat woke gedoe moet weten
🤞quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
B.v. ja, maar dat soort lui komen misschien nog, eerst even kalm opstarten.
Goed dat je geen screenshot hebt genomen danquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:10 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet zeker maar ik geloof op de belgse stream was de vent nu kort naakt te zien
Dat heb ik hier ook. Of als de wasmachine of vaatwas aanstaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen douchen met warm water en afwassen tegelijkertijd.
Als ik douche kan niemand een kraan opdraaien zonder dat ik of ineens onder koud water sta of gloeiend heet.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Goed dat je geen screenshot hebt genomen dan
Raar hoor, dan kunnen ze ook pannen vullen met warm water voor later.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen douchen met warm water en afwassen tegelijkertijd.
Als ik douche kan niemand een kraan opdraaien zonder dat ik of ineens onder koud water sta of gloeiend heet.
de meute stemt op Milena (of toch buiten FOK)quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
Ik heb maar de meute gevolgd en op Jordy gestemd.
Kan niet wachten tot Fleur en Milena uit elkaar gaan.
In Belgie denk ik dat ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
de meute stemt op Milena (of toch buiten FOK)
Dat klopt er word veel op haar gestemdquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
de meute stemt op Milena (of toch buiten FOK)
Fleur gaat weg. Niet echt spannende stemronde.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat klopt er word veel op haar gestemd
Is er wel, nog op slotquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:16 schreef mario390 het volgende:
hoezo is niet in de keuken en afwas?
dit produktie zijn echt vollidioten
Ze hebben de keuken kraan nog niet vrijgespeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:16 schreef mario390 het volgende:
man manquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben de keuken kraan nog niet vrijgespeeld.
Heb je wel opgelet deze week?quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:16 schreef mario390 het volgende:
En morgen de beruchte lazy friday...quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er ouderwets niets meer staat te gebeuren, alleen duurt het een dag minder lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |