SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dat je ergens heen loopt en dat je dan iets anders doet en dan denkt oh ja maar waarom liep ik hier.
Dat moet zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hele leven bestaat uit zelfopgelegde moetjes.
Ik schrijf dan iets heel beknopt en met afkortingen enz. Een week later heb ik geen idee wat daar staatquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaik ben ook van het 'IK MOET DIT NU OPSCHRIJVEN ANDERS VERGEET IK HET' !!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan vergaat de wereld!!!!!!!!!!!11!!!!!!!
vooral boodschappen onthoud ik nooitquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrijf alles op![]()
M'n grootste fout is 'dat onthou ik wel'.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrijf alles op![]()
M'n grootste fout is 'dat onthou ik wel'.
Met boodschappen heb ik dat heel erg, ik heb ook een apart lijstje voor de AH en voor de Boni. En hier bij de pc schiet iets me te binnen en schrijf ik het op omdat ik te lui ben om het lijstje uit de keuken te pakken. En dan kan ik het zelf in m'n telefoon zetten, maar daar kijk ik nooit en dat zie ik dan pas na een maand.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb jij dan ook dat je uiteindelijk hetzelfde op 10 verschillende briefjes hebt staan?
Dat je in je hoofd een lijstje maakt en op het laatst bedenkt dat je ook nog een zak chips nodig hebt en dat je, terwijl je de chips staat af te rekenen, jezelf afvraagt of dat nou echt het enige was dat je nodig had?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral boodschappen onthoud ik nooit
hardop gelachen, lekker simpel weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Deze TT, dat is toch gewoon een compulsieve dwangneurose.
Superleuke mensen zijn dat
Thanks.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan onderweg altijd van pas komenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog 80 liter potgrond in m'n kofferbak liggen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boodschappen heb ik dat heel erg, ik heb ook een apart lijstje voor de AH en voor de Boni. En hier bij de pc schiet iets me te binnen en schrijf ik het op omdat ik te lui ben om het lijstje uit de keuken te pakken. En dan kan ik het zelf in m'n telefoon zetten, maar daar kijk ik nooit en dat zie ik dan pas na een maand.
Als ik het briefje vergeet koop ik natuurlijk alle dagelijkse dingen zolas vlees, groente, fruit enz, maar net dat ene ding dat ik had opgescheven dat echt op was ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je in je hoofd een lijstje maakt en op het laatst bedenkt dat je ook nog een zak chips nodig hebt en dat je, terwijl je de chips staat af te rekenen, jezelf afvraagt of dat nou echt het enige was dat je nodig had?
US heeft hier de meeste zelf opgelegde moetjes van iedereen hoor, no worriesquote:
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hardop gelachen, lekker simpel weer
Je eigen moetjes zijn toch gewoon onderdeel van je normen en waardenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zitquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.
Irritant om dat wél door te hebben maar er voor je gevoel weinig aan kunnen doen. Denk dat we dat allemaal wel beetje hebben met iets van onze oudersquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon erfelijk belast geloof ik.
Ik kan er serieus niet eentje bedenken, ja ik "weet" altijd exact waar ik ook ben waar ik mijn portemonnee, huissleutels, autosleutel, brillenkoker, bandana, gsm en vroeger pakje sigaretten en aansteker had zitten/liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
US heeft hier de meeste zelf opgelegde moetjes van iedereen hoor, no worries
Ga je nou op reis of ben je wat langer weg van huis. Film met je mobiel dat je het gas uit zet, de deur op slot draait etc.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zit
Ja dat is een praktisch dingetje uit angst en onzekerheid, dat heeft nog half-half nut ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zit
Alles wat jij zegt is dus projectie vanuit je eigen situatie. Dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.
Zie mijn lijstje, voor de rest rolt alles wel vanzelf.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Je eigen moetjes zijn toch gewoon onderdeel van je normen en waarden
All the time. Loop ik naar de keuken/slaapkamer/kantoor vergeet ik wat ik nou ook alweer ging pakken, ga ik weer op de bank zitten en dan zit je net lekker en dan schiet het me weer te binnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen? Ik heb het vandaag al vier keer gehad.
Maar bv iets simpels als... ergens op tijd komen. Dat is toch een moetje die je jezelf oplegt. Gaan we dat een dwangneurose noemen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie mijn lijstje, voor de rest rolt alles wel vanzelf.
Meestal doe ik boodschappen op gevoel tenzij ik echt iets nodig heb, dan maak ik een lijstje in mijn telefoon, vergeet vervolgens systematisch het lijstje af te werken en ga alsnog zonder kattenvoer de winkel uitquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral boodschappen onthoud ik nooit
Natuurlijk lukt jou dat nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er serieus niet eentje bedenken, ja ik "weet" altijd exact waar ik ook ben waar ik mijn portemonnee, huissleutels, autosleutel, brillenkoker, bandana, gsm en vroeger pakje sigaretten en aansteker had zitten/liggen.
lolquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook totaal niet bang aangelegd dus de angst dat ik het gas aan heb laten staan terwijl ik weg ben hijgt bij mij nooit in de nek.
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lagquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal doe ik boodschappen op gevoel tenzij ik echt iets nodig heb, dan maak ik een lijstje in mijn telefoon, vergeet vervolgens systematisch het lijstje af te werken en ga alsnog zonder kattenvoer de winkel uit![]()
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar bv iets simpels als... ergens op tijd komen. Dat is toch een moetje die je jezelf oplegt. Gaan we dat een dwangneurose noemen?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lag
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.
Als dat al een dwangneurose is dan heb je wel een erg moeilijk gemaakt leven
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dat je het eens bent. Ook al kan je het lastig verwoorden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.
Als dat al een dwangneurose is dan heb je wel een erg moeilijk gemaakt leven
Mijn boodschappenlijstjes zijn niet op volgordequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lag
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]sommige mensen zetten hun lijstje op volgorde van hoe ze shoppen
Ja of het zijn van die onhebbelijk zenuwachtige types waarbij alles in chaos verloopt, vrouwen hebben dat redelijk vaak maar ook een bepaald type man waar ik een mening over heb.quote:
Oh ik ga kriskras de winkel doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geplette rucola.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.
dat zijn vaak de dingen waar ik niet alle andere dingen bovenop wil stapelen
Haha dit. Met een lijstje loop ik die hele winkel 20 keer doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of het zijn van die onhebbelijk zenuwachtige types waarbij alles in chaos verloopt, vrouwen hebben dat redelijk vaak maar ook een bepaald type man waar ik een mening over heb.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.
dat zijn vaak de dingen waar ik niet alle andere dingen bovenop wil stapelen
Ik ben dan wel verbaasd dat ik zoveel stappen heb gezet. 'Maar de winkel was maar 300 meter verderop?'quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haha dit. Met een lijstje loop ik die hele winkel 20 keer door
Samequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik ga kriskras de winkel door
als ik ook alles vakkundig in mn kratje heb getetrist en dan een steekproef krijg op de zelfscan... FUUUUUquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel zomaar die dingen liggen overal in de winkel, spul wat je niet bovenaan wilt
Of ze moeten beginnen met het blikvoer, dat kan wel
Goed voor de hapjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan wel verbaasd dat ik zoveel stappen heb gezet. 'Maar de winkel was maar 300 meter verderop?'
Ooooh, meet je dat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan wel verbaasd dat ik zoveel stappen heb gezet. 'Maar de winkel was maar 300 meter verderop?'
ik ben 1x in een primark geweest, dat vond ik wel genoeg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister ook weer de Primark overleefd. Ik kan gewoon niet tegen die winkel.
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben 1x in een primark geweest, dat vond ik wel genoeg.
Voor eeuwig
M'n telefoon houdt dat bij. Denk dat het wel 1500 stappen zijn in totaal? Ligt aan de chaos van m'n lijstje.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, meet je dat?Nu ben ik ook benieuwd
Hoeveel stapjes is je boodschappenrondje ongeveer?
Nee ik ben gewoon meer dan doodnormaal en ik heb zodoende moeite om mensen met psychische uitdagingen te begrijpen en te volgen, zo simpel zit het leven in elkaar.quote:
Volkomen terechtquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eerste paniekaanval was in de Primark in Amsterdam
Je bent een beetje beperkt door een gebrek aan inlevingsvermogen. Je mag er ook zijn, hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon meer dan doodnormaal en ik heb zodoende moeite om mensen met psychische uitdagingen te begrijpen en te volgen, zo simpel zit het leven in elkaar.
Ga maar even liggen US, wat deed je vader met zijn lijstjes?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook een mening over mensen die boodschappenlijstjes op volgorde maken.
hahaha, ja die is naarquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik ook alles vakkundig in mn kratje heb getetrist en dan een steekproef krijg op de zelfscan... FUUUUU
Dat klinkt indd best aardig, nicequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon houdt dat bij. Denk dat het wel 1500 stappen zijn in totaal? Ligt aan de chaos van m'n lijstje.
Dit. 😅quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben 1x in een primark geweest, dat vond ik wel genoeg.
Voor eeuwig
wat een verkapte manier om te zeggen dat je dom bentquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon meer dan doodnormaal en ik heb zodoende moeite om mensen met psychische uitdagingen te begrijpen en te volgen, zo simpel zit het leven in elkaar.
Jouw hele bestaan is een psychische uitdagingquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week weer, want ik had wat foto's gemaakt voor dingen voor m'n zus en daar zaten wel dingen bij die ze wilde hebben.quote:
Ik ben geestelijk minimaal veertig mensenlevens sterker dan gemiddeld en ik ben niet zo soft, wil niet zeggen dat er maar weinig mensen meer empathisch zijn dan ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent een beetje beperkt door een gebrek aan inlevingsvermogen. Je mag er ook zijn, hoor.
Wat is dat voor zelfopgezette valstrikquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week weer, want ik had wat foto's gemaakt voor dingen voor m'n zus en daar zaten wel dingen bij die ze wilde hebben.
Maar dat is de leukste versiequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke, misschien moeten we US even negeren voordat hij iedereen weer belachelijk begint te maken omdat ie zichzelf in een hoekje heeft gedrukt. Dat maakt het ook weer niet gezelliger
Dan gaat hij juist als een klein kind om zich heen schreeuwen met beledigingen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke, misschien moeten we US even negeren voordat hij iedereen weer belachelijk begint te maken omdat ie zichzelf in een hoekje heeft gedrukt. Dat maakt het ook weer niet gezelliger
quote:
Ik vind Cherry haar versie beter klinken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel werkontwijkend snaaien.
Jij hebt je eigen hoofdstuk in DSM-5.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk minimaal veertig mensenlevens sterker dan gemiddeld en ik ben niet zo soft, wil niet zeggen dat er maar weinig mensen meer empathisch zijn dan ik.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat is de leukste versie
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaat hij juist als een klein kind om zich heen schreeuwen met beledigingen.
Precies dit gedrag mag die hele batterij aan hulpverleners die jou proberen te helpen uitleggen aan je, dan ben je er.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Demonstratie is overbodigquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit gedrag mag die hele batterij aan hulpverleners die jou proberen te helpen uitleggen aan je, dan ben je er.
Graag gedaan.
Jezelf overtuigen kan je gewoon tussen je oren proberen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk minimaal veertig mensenlevens sterker dan gemiddeld en ik ben niet zo soft, wil niet zeggen dat er maar weinig mensen meer empathisch zijn dan ik.
volkorenbolletjes met smeerworstquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Belangrijke vraag, heeft iedereen al geluncht? Zo ja, wat?
Gewoon bammetjes die ik van huis had meegenomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Belangrijke vraag, heeft iedereen al geluncht? Zo ja, wat?
Nou ik geef hem hier wel gelijk in. Ergens op tijd komen is gewoon fatsoen. Dat is niet waar ik aan denk als we het hebben over zelfopgelegde moetjes.quote:
Je staat een beetje voor lul zo door met de zwakke eendjes mee te kwaken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Jezelf overtuigen kan je gewoon tussen je oren proberen hoor
Deze eend kwaakt met niemand meequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat een beetje voor lul zo door met de zwakke eendjes mee te kwaken.
Hoop dat je ervan geniet, vind het er altijd wat smerig uitzienquote:
met wat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon bammetjes die ik van huis had meegenomen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik geef hem hier wel gelijk in. Ergens op tijd komen is gewoon fatsoen. Dat is niet waar ik aan denk als we het hebben over zelfopgelegde moetjes.
We zijn gewoonte-dieren. Wat dat betreft is de mens best simpelquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ie letterlijk doet wat je voorspelt maakt het wel af eigenlijk.
Kip, ham en gebraden gehakt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat je ervan geniet, vind het er altijd wat smerig uitzienen nee, dat is niet echt relevant
[..]
met wat?
[..]![]()
Jawel hoor niemand zo opvallend juist, zodra er ergens een instabiele vrouw met psychische problemen opduikt ben jij erbij om haar te whiteknighten.quote:
zoveel vlees!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kip, ham en gebraden gehakt.
al een tijd toch?quote:
Ik houd niet van kaas op brood.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoveel vlees!geniet er dan extra van!
[..]
al een tijd toch?
Op een vers afgebakken bolletje.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van kaas op brood.
Ja, dat wel, ze proberen het ook altijd wel netjes terug te leggen, maar laatst had ik 1 steekproef, die moest zo veel dingen scannen dat die hele krat overhoop moest halen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, ja die is naarook voor het personeel
. A proberen ze het meestal nog wel netjes te doen hier
[..]
Dat klinkt indd best aardig, nice![]()
Al hou ik stappen nooit bij en heb ook geen idee op hoeveel stappen ik zit per dag
hier is het gestoptquote:
Ik help graag als iemand het niet zo makkelijk heeft, man of vrouwquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor niemand zo opvallend juist, zodra er ergens een instabiele vrouw met psychische problemen opduikt ben jij erbij om haar te whiteknighten.
Dus sla jij lekker om je heen. En doe verder vooral alsof je zo sterk en kalm bent!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
voordat hij iedereen weer belachelijk begint te maken omdat ie zichzelf in een hoekje heeft gedrukt.
Er is nog een shitload aan meer opties, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van kaas op brood.
croissant is ook brood, toch?quote:
Bij de Appie? Die steekproefcontroles daar zijn regelmatig echt heel uitgebreid inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze proberen het ook altijd wel netjes terug te leggen, maar laatst had ik 1 steekproef, die moest zo veel dingen scannen dat die hele krat overhoop moest halen.
Vond die jongen ook niet leuk. Zeker omdat het een paar dagen voor kerst was en super druk
nou zegquote:
De zelfscan van de jumbo is het grootste faalsysteemquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is nog een shitload aan meer opties, toch?maar vooral lekker eten waar je zelf zin in hebt hoor
[..]
croissant is ook brood, toch?
[..]
Bij de Appie? Die steekproefcontroles daar zijn regelmatig echt heel uitgebreid inderdaadAl vind ik dat met een controle wel iets logischer dan de controles bij de andere supermarkten waar ze de drie bovenste producten (oid) van je kar/mandje scannen en klaaaaaaaaar
[..]
nou zeg
Heb je al iemand op het oog? 👀quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Zo nog maar even aflevering kijken van I AM A KILLER.
Halloquote:
Weet je het niet?quote:
Ahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo gezellig als een hermelijn tussen de snurkende hennetjes.
Wat dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De zelfscan van de jumbo is het grootste faalsysteem
quote:
quote:
Ik ben nog aan het nadenken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog? 👀
die moeten de steekproef uitvoeren met jouw handscanner, maar dat gaat niet als je de handscanner al in de wand hebt gezet, dus ze hebben die wandjes zo gerigd dat de scanners niet meer vastklikken. Ook kunnen ze de leeftijdcontrole niet op afstand goedkeuren, maar moeten ze naar je toe komen en het ding ontgrendelen.quote:
Nee. Raad je dat aan dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb maar een vraag, loopt u bij een zielenknijper of niet?
Moeilijk te beoordelen op basis van 1 post.quote:
Moetjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verrassend eerste topic om te posten, waardoor is je keuze op dit topic gevallen?
Ik snap het wel hoor. Het staat in GC en ziet er op het oog wel gezellig uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verrassend eerste topic om te posten, waardoor is je keuze op dit topic gevallen?
quote:
Ja nee, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Het staat in GC en ziet er op het oog wel gezellig uit.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moeten de steekproef uitvoeren met jouw handscanner, maar dat gaat niet als je de handscanner al in de wand hebt gezet, dus ze hebben die wandjes zo gerigd dat de scanners niet meer vastklikken. Ook kunnen ze de leeftijdcontrole niet op afstand goedkeuren, maar moeten ze naar je toe komen en het ding ontgrendelen.
oh, dat heb ik nog nooit hoeven doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker veel stapjes
![]()
ik moest van de week mijn ID laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blue Monday moet nog komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Deze week is echt voorbij gevlogen. Ga zo door, januari!
Kloontjequote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit?quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik nog nooit hoeven doen
Bring it onquote:
Ik vind het bijzonder weer vandaag in Den Haagquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik fietste net in de zon en voelde hem echt alweer een beetje.
De verwarming is hier ook weer uitgegaan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Hij schijnt hier ook in mn nek. heerlijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Het is al weer bijna zomer!quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
In een supermarkt zeker niet, maar "wij" mochten ook nog bier en sigaretten kopen onder de 18.quote:
Ik ging altijd naar een discotheek met een kroeg eraan vast die eerder open ging, op een gegeven moment gingen dan de deuren open naar de discotheek en hoefde je niet bij de ingang van de discotheek je ID te laten zien want je was al binnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In een supermarkt zeker niet, maar "wij" mochten ook nog bier en sigaretten kopen onder de 18.
big een discotheek wel vaker, maar als die dan al zagen dat er zo'n half vergaan roze, papieren rijbewijs te voorschijn kwam, dan wisten ze ook al genoeg.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Ik dacht eerst volgende week maar morgen is dat Pink Floyd tribute concert al. Gezellig.
Ik was 20 jaar geleden al oud.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
20 jaar geleden.
20! Jezus wat ben ik oud.
Zolang 'ie maar speelt als de echtequote:
Ik werd een jaar of 6 geleden voor het eerst meneer genoemd. Voelde me toen echt oud als eind 20erquote:
Ik heb wel goede hoop dat ze het wel kunnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar speelt als de echte
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat ze het wel kunnen.
Ik ben ook wij, toen moest ik ook mn ID laten zienquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In een supermarkt zeker niet, maar "wij" mochten ook nog bier en sigaretten kopen onder de 18.
big een discotheek wel vaker, maar als die dan al zagen dat er zo'n half vergaan roze, papieren rijbewijs te voorschijn kwam, dan wisten ze ook al genoeg.
Heb vannochtend gezwommen en gefrituurd. Daarna geluncht, smiddags thuis gebleven en nu net terug van eten en een drankje :pquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt vandaag?
met 15 mocht ik ook wel al soms op stap gaan en drinken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wij, toen moest ik ook mn ID laten zienMaar was dan ook geen 16 natuurlijk, dus gewoon correct
Begon jij met drinken (evt roken) na je 16e of zag je er wat ouder uit?
toen ik bij de jeugdcarnaval zat mocht ik heel af en toe een sneeuwwitjequote:Op donderdag 9 januari 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een oudere zus, die kocht breezertjes voor mij
Zeg, het moet niet teveel op vakantie gaan lijken daaro he?quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vannochtend gezwommen en gefrituurd. Daarna geluncht, smiddags thuis gebleven en nu net terug van eten en een drankje :p
Gaat wel snel, die veranderingen met leeftijden. Nu denk ik 'wowww echt jong!!!'quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met 15 mocht ik ook wel al soms op stap gaan en drinken.
Met roken ben ik na mn 16e begonnen
Was dat eerste keer dronken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik bij de jeugdcarnaval zat mocht ik heel af en toe een sneeuwwitje
begin van het einde
zie tt, dat bepalen wij zelf wel!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg, het moet niet teveel op vakantie gaan lijken daaro he?
Ik dacht, laat ik mensen wat werk uit handen nemen en wat moetjes uitdelen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zie tt, dat bepalen wij zelf wel!!!
Altijd zo gul jijquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik mensen wat werk uit handen nemen en wat moetjes uitdelen.
14 eerste keer kroeg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik mocht niet uitgaan en/of drinken voor mn 16e. Met uitzondering van carnaval
Morgen weer Thaise les?quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vannochtend gezwommen en gefrituurd. Daarna geluncht, smiddags thuis gebleven en nu net terug van eten en een drankje :p
Had bij jou wat jonger verwachtquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
14 eerste keer kroeg.
15 eerste houseparty.
oh neuh, dan mocht je 1 glaasje met 90% 7up en 10% bier, dat was meer voor de gein dan wat anders.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat wel snel, die veranderingen met leeftijden. Nu denk ik 'wowww echt jong!!!'![]()
Ik mocht niet uitgaan en/of drinken voor mn 16e. Met uitzondering van carnaval
[..]
Was dat eerste keer dronken?
Ik heb de scoby een nieuw badje suikerwater gegeven. Hoop dat ik van het weekend een propere batch kan starten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
@:dezwabber ondertussen al dronken geweest?
Ik wil anoniem door het leven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste keer dronken van sneeuwitjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh neuh, dan mocht je 1 glaasje met 90% 7up en 10% bier, dat was meer voor de gein dan wat anders.
Met 15 ben ik vast wel eens echt dronken geweest.
Dat is ook zoquote:
Ja op school en dan smiddags hebben een plaster en ik morgen ook een uur privé les bij dezelfde lerares voor de eerste keer.quote:
Wat is een plaster?quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op school en dan smiddags hebben een plaster en ik morgen ook een uur privé les bij dezelfde lerares voor de eerste keer.
eerste keer echt laveloos was waarschijnlijk bij Rowwen Heze.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste keer dronken van sneeuwitjesvolgens mij deden ze hier wel iets meer dan 10% bier erin maar eigenlijk ook weer geen idee
[..]
Dat is ook zo
Ik was 13e bij eerste keer dronken en ik was helemaal niet zo van het losgaan. Volgens mij jij veel meer + pools = sowieso eerste keer dronken op je 9e
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de scoby een nieuw badje suikerwater gegeven. Hoop dat ik van het weekend een propere batch kan starten.
een wattesquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geloof dat ze dat een service dom noemen.
Eerst nog een nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Helemaal ingekleurd met varkensstift natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer echt laveloos was waarschijnlijk bij Rowwen Heze.
kan me de zondagochtend nog wel goed herinneren. Een kater uit de hel en mn pa die lacherig er bij stond: "nou, dan zul je voorlopig wel even genezen zijn.
De week daarna natuurlijk weer dronken
nee, dat deden we toen nog nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal ingekleurd met varkensstift natuurlijk.
Ehh, Urban Dictionary zegt een dom die voornamelijk gemotiveerd is om dominant te zijn voor het plezier van de sub.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben benieuwd! Dan ga ik daarna beginnen. Grootste drempel is dat ik naar de berging moet lopen en ergens mn kaasdoek moet gaan zoeken, pufpufpuf
Oh daar zeg je me wat ja, waar ligt dat ding ook alweer.
[..]
een wattes
Plasgenoot.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh hmm rare autocorrect. Moest klasgenoot zijn
Is dat een optie?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké m'n telefoon gaat niet meer over bij telefoonnummers die niet in mijn telefoonboek staan![]()
Dit soort foutjes kunnen bij ons reden voor ontslag op staande voet zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
'Houd onbekende bellers stil.'
Laat ik dat schuifje eens de andere kant opzetten.
heerlijk rustig, helaas zie ik em niet zo snelquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
'Houd onbekende bellers stil.'
Laat ik dat schuifje eens de andere kant opzetten.
iPhone? Apps > Telefoon > Houd onbekende bellers stil.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
heerlijk rustig, helaas zie ik em niet zo snel
ik doe niet aan halve appelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iPhone? Apps > Telefoon > Houd onbekende bellers stil.
Kut voor je.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort foutjes kunnen bij ons reden voor ontslag op staande voet zijn.
Quequote:Onbekende nummers blokkeren
Open de app Telefoon .
Tik op Meer Meer.
Tik op Instellingen en dan Geblokkeerde nummers.
Zet Onbekend aan.
Hiermee worden gesprekken van privé- of niet-geïdentificeerde nummers geblokkeerd. Je ontvangt nog steeds gesprekken van telefoonnummers die niet zijn opgeslagen in je contacten.
Ja je kan onbekende nummers uitzettenquote:
Ik heb een ontwapenend snuitje, ik ben daarmee een warme gangmaker met heerlijke humor en een aanstekelijk plezier in het leven, ik weet direct en indirect exact te zeggen waar het op staat, het mooie maar ook zeker het moeilijke, ook als dat verpakt is in een leuke lach, deze lach gebruik ik ook om het moeilijke te verzachten, ik weet dingen luchtig te houden maar toch precies de kern te raken.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja je kan onbekende nummers uitzetten
Wat heb je voor toestel?quote:
Voilà, een kut.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een ontwapenend snuitje, ik ben daarmee een warme gangmaker met heerlijke humor en een aanstekelijk plezier in het leven, ik weet direct en indirect exact te zeggen waar het op staat, het mooie maar ook zeker het moeilijke, ook als dat verpakt is in een leuke lach, deze lach gebruik ik ook om het moeilijke te verzachten, ik weet dingen luchtig te houden maar toch precies de kern te raken.
Supquote:
Een oude, maar op anoniem gegaan. Dus "semi" nieuwquote:
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een oude, maar op anoniem gegaan. Dus "semi" nieuw
Ik ken jou niet perse. Of jij mij kent geen idee. Stuur een DM, beantwoord ik morgen. Dan is m'n account 7 dagen oudquote:
Echt heel veel zin in de de 3 aankomende seizoenenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het doet me wel deugd dat het om 17:00 niet al pikdonker is. Het voorjaar komt eraan
Hier hagelde het netquote:
Hier inmiddels ook. Daarvoor was het een soort rood/paars.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier een soort rare blauwgrijs combinatie
Iedereen kent deze user.quote:
Dat is de giftige uitstoot van het Ruhrgebied dat je ziet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook. Daarvoor was het een soort rood/paars.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:11 schreef Chipotle het volgende:
[..]
Iedereen kent deze user.
Living legend
Heb hem buiten in het park vrijgelatenquote:
Dat is toch stervenskoud?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb hem buiten in het park vrijgelaten
Maar wie ben jequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Iets met een schone lei. Ben niet voor niets een jaar of 3 - 4 terug op anoniem gegaan dank u.
Plas je staande of zit je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Iets met een schone lei. Ben niet voor niets een jaar of 3 - 4 terug op anoniem gegaan dank u.
Had ie zich maar van de zomer moeten laten vangenquote:
Over het algemeen staandquote:
jaaaaaaaaaaquote:
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, Urban Dictionary zegt een dom die voornamelijk gemotiveerd is om dominant te zijn voor het plezier van de sub.
Ik heb er verder niet heel hard over nagedacht. Het was een garpje omdat ik zo gul Moetjes uitdeel.
meer meer meerquote:
Zonder plastuit en zonder trechterquote:
Wilde net zeggen, dat gaat snel!quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het doet me wel deugd dat het om 17:00 niet al pikdonker is. Het voorjaar komt eraan
Dolletjes.quote:
Kom er (weer) bij, we komen echte (stoere) mannen tekort hierquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zonder plastuit en zonder trechter
Stoer vind ik mezelf allerminst. Maar ik schuif graag aanquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er (weer) bij, we komen echte (stoere) mannen tekort hier
gelukkig nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:23 schreef Haags het volgende:
Het voorjaar komt eraanhet is gvd nog geen maand winter
Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen, en we zitten al weer 1.5 week in Januari. Dus ja, het voorjaar is hier vrij snel. En blij toe, met die kutkouquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:23 schreef Haags het volgende:
Leren Los en ik je wel, komt helemaal goedquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stoer vind ik mezelf allerminst. Maar ik schuif graag aan
Ik laat mij graag verrassenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leren Los en ik je wel, komt helemaal goed
wat heb je ermee gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:31 schreef gianni61 het volgende:
Nog even moe gemaakt met de sneeuwschep.
En daarbij de steel gebroken
Echt hequote:
Ergens hard tegenaan geslagen hebben?quote:
Ik laat dat zo veel mogelijk doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn pakketje is afgeleverd bij een pakketautomaat hier in de buurt. Ik wist niet dat die daar stond
Bahquote:
Ik wil eerst nog een keer serieuze sneeuw hebben hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:23 schreef Haags het volgende:
Sneeuw gescheptquote:
Te veel sneeuw proberen op te tillenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens hard tegenaan geslagen hebben?
Agressiefquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens hard tegenaan geslagen hebben?
Ik laat het meestal bij een bemand afhaalpunt bezorgen maar dit is wel chillquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik laat dat zo veel mogelijk doen
ohquote:
Dat kloptquote:
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Agressief
[..]
Ik laat het meestal bij een bemand afhaalpunt bezorgen maar dit is wel chill![]()
[..]
oh
Dit klopt nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:48 schreef sacha het volgende:
Zelfopgelegde Verwachtingen en Fatsoen
• Een discussie op 9 januari 2025 op een online platform betrof de definitie van 'zelfopgelegde moetjes', waarbij een gebruiker, Crack_, de opvatting verdedigde dat stiptheid een kwestie van fatsoen is en niet per se onder zelfopgelegde verplichtingen valt.
• De discussie werd gevoerd in de context van een bericht over Amerikaanse inlichtingendiensten (US showing intelligence) en een link naar albanie-info.nl, wat suggereert dat het onderwerp mogelijk bredere implicaties had dan alleen persoonlijke discipline.
Het is een soort cadeautje voor jezelf geworden dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wel, ehhh wat was het ook al weer
Wel makkelijkerquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wel, ehhh wat was het ook al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |