SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dat je ergens heen loopt en dat je dan iets anders doet en dan denkt oh ja maar waarom liep ik hier.
Dat moet zekerquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hele leven bestaat uit zelfopgelegde moetjes.
Ik schrijf dan iets heel beknopt en met afkortingen enz. Een week later heb ik geen idee wat daar staatquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaik ben ook van het 'IK MOET DIT NU OPSCHRIJVEN ANDERS VERGEET IK HET' !!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan vergaat de wereld!!!!!!!!!!!11!!!!!!!
vooral boodschappen onthoud ik nooitquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrijf alles op![]()
M'n grootste fout is 'dat onthou ik wel'.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrijf alles op![]()
M'n grootste fout is 'dat onthou ik wel'.
Met boodschappen heb ik dat heel erg, ik heb ook een apart lijstje voor de AH en voor de Boni. En hier bij de pc schiet iets me te binnen en schrijf ik het op omdat ik te lui ben om het lijstje uit de keuken te pakken. En dan kan ik het zelf in m'n telefoon zetten, maar daar kijk ik nooit en dat zie ik dan pas na een maand.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb jij dan ook dat je uiteindelijk hetzelfde op 10 verschillende briefjes hebt staan?
Dat je in je hoofd een lijstje maakt en op het laatst bedenkt dat je ook nog een zak chips nodig hebt en dat je, terwijl je de chips staat af te rekenen, jezelf afvraagt of dat nou echt het enige was dat je nodig had?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral boodschappen onthoud ik nooit
hardop gelachen, lekker simpel weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Deze TT, dat is toch gewoon een compulsieve dwangneurose.
Superleuke mensen zijn dat
Thanks.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan onderweg altijd van pas komenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog 80 liter potgrond in m'n kofferbak liggen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boodschappen heb ik dat heel erg, ik heb ook een apart lijstje voor de AH en voor de Boni. En hier bij de pc schiet iets me te binnen en schrijf ik het op omdat ik te lui ben om het lijstje uit de keuken te pakken. En dan kan ik het zelf in m'n telefoon zetten, maar daar kijk ik nooit en dat zie ik dan pas na een maand.
Als ik het briefje vergeet koop ik natuurlijk alle dagelijkse dingen zolas vlees, groente, fruit enz, maar net dat ene ding dat ik had opgescheven dat echt op was ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je in je hoofd een lijstje maakt en op het laatst bedenkt dat je ook nog een zak chips nodig hebt en dat je, terwijl je de chips staat af te rekenen, jezelf afvraagt of dat nou echt het enige was dat je nodig had?
US heeft hier de meeste zelf opgelegde moetjes van iedereen hoor, no worriesquote:
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hardop gelachen, lekker simpel weer
Je eigen moetjes zijn toch gewoon onderdeel van je normen en waardenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zitquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.
Irritant om dat wél door te hebben maar er voor je gevoel weinig aan kunnen doen. Denk dat we dat allemaal wel beetje hebben met iets van onze oudersquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon erfelijk belast geloof ik.
Ik kan er serieus niet eentje bedenken, ja ik "weet" altijd exact waar ik ook ben waar ik mijn portemonnee, huissleutels, autosleutel, brillenkoker, bandana, gsm en vroeger pakje sigaretten en aansteker had zitten/liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
US heeft hier de meeste zelf opgelegde moetjes van iedereen hoor, no worries
Ga je nou op reis of ben je wat langer weg van huis. Film met je mobiel dat je het gas uit zet, de deur op slot draait etc.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zit
Ja dat is een praktisch dingetje uit angst en onzekerheid, dat heeft nog half-half nut ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bij de lift sta loop ik nog weleens terug om te checken of m'n voordeur wel goed dicht zit
Alles wat jij zegt is dus projectie vanuit je eigen situatie. Dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook, als die thuis kwam moest hij het takje van een boom op de oprit aanraken, af en toe vergat hij dat en dan rende hij zowat terug om dat takje aan te raken, heel erg nuttig.
Zie mijn lijstje, voor de rest rolt alles wel vanzelf.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Je eigen moetjes zijn toch gewoon onderdeel van je normen en waarden
All the time. Loop ik naar de keuken/slaapkamer/kantoor vergeet ik wat ik nou ook alweer ging pakken, ga ik weer op de bank zitten en dan zit je net lekker en dan schiet het me weer te binnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen? Ik heb het vandaag al vier keer gehad.
Maar bv iets simpels als... ergens op tijd komen. Dat is toch een moetje die je jezelf oplegt. Gaan we dat een dwangneurose noemen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie mijn lijstje, voor de rest rolt alles wel vanzelf.
Meestal doe ik boodschappen op gevoel tenzij ik echt iets nodig heb, dan maak ik een lijstje in mijn telefoon, vergeet vervolgens systematisch het lijstje af te werken en ga alsnog zonder kattenvoer de winkel uitquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral boodschappen onthoud ik nooit
Natuurlijk lukt jou dat nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er serieus niet eentje bedenken, ja ik "weet" altijd exact waar ik ook ben waar ik mijn portemonnee, huissleutels, autosleutel, brillenkoker, bandana, gsm en vroeger pakje sigaretten en aansteker had zitten/liggen.
lolquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook totaal niet bang aangelegd dus de angst dat ik het gas aan heb laten staan terwijl ik weg ben hijgt bij mij nooit in de nek.
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lagquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal doe ik boodschappen op gevoel tenzij ik echt iets nodig heb, dan maak ik een lijstje in mijn telefoon, vergeet vervolgens systematisch het lijstje af te werken en ga alsnog zonder kattenvoer de winkel uit![]()
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar bv iets simpels als... ergens op tijd komen. Dat is toch een moetje die je jezelf oplegt. Gaan we dat een dwangneurose noemen?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lag
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.
Als dat al een dwangneurose is dan heb je wel een erg moeilijk gemaakt leven
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dat je het eens bent. Ook al kan je het lastig verwoorden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van fatsoen en respect, zowel klein als groot.
Als dat al een dwangneurose is dan heb je wel een erg moeilijk gemaakt leven
Mijn boodschappenlijstjes zijn niet op volgordequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen als ik al halverwege de winkel ben en dan zie dat iets op mn lijstje staat dat helemaal vooraan lag
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]sommige mensen zetten hun lijstje op volgorde van hoe ze shoppen
Ja of het zijn van die onhebbelijk zenuwachtige types waarbij alles in chaos verloopt, vrouwen hebben dat redelijk vaak maar ook een bepaald type man waar ik een mening over heb.quote:
Oh ik ga kriskras de winkel doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geplette rucola.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.
dat zijn vaak de dingen waar ik niet alle andere dingen bovenop wil stapelen
Haha dit. Met een lijstje loop ik die hele winkel 20 keer doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of het zijn van die onhebbelijk zenuwachtige types waarbij alles in chaos verloopt, vrouwen hebben dat redelijk vaak maar ook een bepaald type man waar ik een mening over heb.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat het ook dat winkels beginnen met groente.
dat zijn vaak de dingen waar ik niet alle andere dingen bovenop wil stapelen
Ik ben dan wel verbaasd dat ik zoveel stappen heb gezet. 'Maar de winkel was maar 300 meter verderop?'quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haha dit. Met een lijstje loop ik die hele winkel 20 keer door
Samequote:Op donderdag 9 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik ga kriskras de winkel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |