veeel en veel meer dan jij denkt , dat ziet neiemand en valt ook niet op , behalve in de inschrijvingen bij de gemeentes, maar ook exparts die blijeven hangenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die vakantie liefdes zijn maar een klein deel van de massa migratie
juist en enorm veel EU immigratiequote:Op donderdag 9 januari 2025 14:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zeg nergens asielzoekers. Ik zeg massa migratie. Dat zijn arbeidsmigranten, asielzoekers, expats, vakantie liefdes en studenten bij elkaar. En de rest
Ja, en dat wordt gestoken in het overbieden, waardoor iedereen die in die tijd van deze regelgeving een huis heeft verkocht van het effect meeprofiteert.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je nog geen 35 bent en je koopt je eerste huis, dan ben je vrijgesteld van overdrachtsbelasting. Is uiteraard bij nieuwbouw sowieso niet relevant.
waarom zijn de bananen krom , vraag en aanbodquote:
ja ook dat kan, in hongarije of frankijk koop je grond voor 1 euro per meter dat kost hier 10 euro en geen stiksstof gezeikquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat ie er een goede prijs voor krijgt?
ja voor woningbouw bestemming wil iedere veehouder wel verkopenquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat ie er een goede prijs voor krijgt?
Maar dan kunnen er alleen maar watervliegtuigen landen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Schiphol naar de Noordzee verplaatsen en je kan op de oude locatie een complete stad uit de grond stampen. De infra ligt dan ook al klaar voor gebruik.
Laat maar zien dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
veeel en veel meer dan jij denkt , dat ziet neiemand en valt ook niet op , behalve in de inschrijvingen bij de gemeentes, maar ook exparts die blijeven hangen
ik had een indiase expat op kamers en vorige maand verraste hij me dat een flat had geregeld en dat zijn aanstaande vrouw ook hierheen komt en al werk heeft in de zorg
dus hij is al weer vertrokken naar zijn permanente bestemming
het is niet meetbaar , maar ik vermoed dat gezinshereniging een veel grotere impact heeft dan men denktquote:
ik heb zelf ook weleens een nieuwe echtgenote uit Kirgizie meegenomen, na drie maand sprak ze vloeiend nederlands en was aan het werk in de zorg, eerst schoonmaak en toen verzorging, geen mens die er wat van merktequote:
Ben jij mal, we hebben net een nieuw vliegveld gebouwd.in de Flevo, ruimte zat daarquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Schiphol naar de Noordzee verplaatsen en je kan op de oude locatie een complete stad uit de grond stampen. De infra ligt dan ook al klaar voor gebruik.
Dat argument wordt gebruikt voor vrijwel iedere absurde maatregel die de afgelopen 10 jaar is ingevoerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt gestoken in het overbieden, waardoor iedereen die in die tijd van deze regelgeving een huis heeft verkocht van het effect meeprofiteert.
Ergo, die maatregel heeft nu al geen nut meer, maar hem afschaffen is funest voor iedereen die niet in het systeem zit.
Aangezien een gemiddeld koophuis nu al richting een half miljoen gaat..helemaal niets.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, tot 4 ton of zo. Wat koop je daar nou voor? Ik had er in elk geval niks aan en mocht gewoon aftikken.
Het doet nu niets meer, behalve de ongelijkheid tussen starters en huizenbezitters vergroten. En in het beste geval maakt het huizen misschien 10k goedkoper.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat argument wordt gebruikt voor vrijwel iedere absurde maatregel die de afgelopen 10 jaar is ingevoerd.
Maar eens moet de pijn genomen worden, anders blijf je de bubbel opblazen.
Maar de vraag is: voor wie? Iedereen met een beetje status heeft al een huis.
Oh ik dacht FDF ho typo BBB bedoel ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
links doordat men niet in weilanden wil bouwen, dat is vooral groen links
De overheid die zoekt het nu meer in Tiny houses bij opa en oma, die kunnen dan ook geen kant meer opquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat argument wordt gebruikt voor vrijwel iedere absurde maatregel die de afgelopen 10 jaar is ingevoerd.
Maar eens moet de pijn genomen worden, anders blijf je de bubbel opblazen.
Maar de vraag is: voor wie? Iedereen met een beetje status heeft al een huis.
Onzin.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
naruurlijk wel , iop iedere grond mag je bouwen , akkerland , woeste grond, weiland ,zandgronden, bosgrond
al mijn huizen zijn door de jaren heen in weilanden gebouwd met koopsusbidie vanaf 1977 tot 1997
van mijn dochters ook ,
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja voor woningbouw bestemming wil iedere veehouder wel verkopen
En omdat jij een vrouw hebt geïmporteerd is de hele Nederlandse bevolking zo of wat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is niet meetbaar , maar ik vermoded dat gezinshereniging veel meer is dan men denkt
[..]
ik heb zelf ook weleens een nieuwe echtgenote uit Kirgizie meegenomen, na drie maand sprak ze vloeiend nederlands en was aan het werk in de zorg, eerst schoonmaak en toen verzorging, geen mens die daar wat van merktte
in die tijd kreeg je 3000 euro van de gemeente om in te burgeren , en ze kreeg aanrecht subsidie met terugwerkend kracht
Niets met asielzoekcentra te maken, ze ging alle stadia voorbij in sneltreinvaart ,
Kwam met het vkiegtuig via moscow en hoppa aan het werlk met collegas kletsen en mooi fulltime salaris drie maand later
Daarom zeg ik , men weet niet half via welke wegen de bevolking blijft groeien en het is NIET te stoppen
Maar asielzoekers die bewandelen de verkeerde weg,
In Nederland zal de ambtenaren kliek je nooit uit hun grip laten ontsnappen en zeker Groen Links niet,
die will ze allemaal dood knuffelen
Jij altijd met je weilanden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het zijn juist linkse partijen die niet meer in de weilanden willen bouwen
https://www.vpng.nl/nieuw(...)rland-met-co-verdaas
54% van de ruimte in nederland is landbouwgrond, als men serieus woningen wil bouwen dan kan daar best 4% vanafquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij altijd met je weilanden.
Die langspeelplaat is inmiddels net zo grijs en wit gedraaid als het haar op je hoofd.
Er is genoeg ruimte om huizen te bouwen; neem bijvoorbeeld het Stadion in Amsterdam. Gewoon platgooien; we hebben al zoveel stadions?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
54% van de ruimte in nederland is landbouwgrond, als men serieus woningen wil bouwen dan kan daar best 4% vanaf
de landbouw werkt voornamelijk voor export tegen ramjsprijzen en hier kunnen we de stront houden, dus dan dat kan wel een paar tandjes minder
Ga toch gauw weg, linkse partijen willen voor ieder mens evenveel woonruimte en evenveel koopkracht als de rijken en de hogere inkomens hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
links doordat men niet in weilanden wil bouwen, dat is vooral groen links
er is inderdaad zat ruimte voor woningbouw , maar de randstad zit nu wel vol ondertussenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte om huizen te bouwen; neem bijvoorbeeld het Stadion in Amsterdam. Gewoon platgooien; we hebben al zoveel stadions?
Olympisch is een monument hoor. En de JC Arena is vol in gebruik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte om huizen te bouwen; neem bijvoorbeeld het Stadion in Amsterdam. Gewoon platgooien; we hebben al zoveel stadions?
Waarom zijn die krimpregio's aan het krimpen denk je?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is inderdaad zat ruimte voor woningbouw , maar de randstad zit nu wel vol ondertussen
in 1977 werd mijn eerste huis gebouwd in het weiland en het percentage landbouw grond is niet noemenswaardig afgenomen sindsdien.
nog steeds meer dan 50%
en we moeten eens stoppen met iedereen in amsterdam en de randstad te proppen,
nu zijn de krimpregios weer aan de beurt om te gaan bouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |