abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:06:40 #51
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216228624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:24 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die vakantie liefdes zijn maar een klein deel van de massa migratie
veeel en veel meer dan jij denkt , dat ziet neiemand en valt ook niet op , behalve in de inschrijvingen bij de gemeentes, maar ook exparts die blijeven hangen

ik had een indiase expat op kamers en vorige maand verraste hij me dat een flat had geregeld en dat zijn aanstaande vrouw ook hierheen komt en al werk heeft in de zorg
dus hij is al weer vertrokken naar zijn permanente bestemming
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:07:26 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216228629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zeg nergens asielzoekers. Ik zeg massa migratie. Dat zijn arbeidsmigranten, asielzoekers, expats, vakantie liefdes en studenten bij elkaar. En de rest
juist en enorm veel EU immigratie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Redactie Sport donderdag 9 januari 2025 @ 15:07:30 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216228630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:00 schreef recursief het volgende:

[..]
Als je nog geen 35 bent en je koopt je eerste huis, dan ben je vrijgesteld van overdrachtsbelasting. Is uiteraard bij nieuwbouw sowieso niet relevant.
Ja, en dat wordt gestoken in het overbieden, waardoor iedereen die in die tijd van deze regelgeving een huis heeft verkocht van het effect meeprofiteert.

Ergo, die maatregel heeft nu al geen nut meer, maar hem afschaffen is funest voor iedereen die niet in het systeem zit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:09:27 #54
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216228650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:51 schreef xzaz het volgende:

[..]
Waarom zal de boer land verkopen?
waarom zijn de bananen krom , vraag en aanbod

omdat ie ermee ophoud net als andere middenstanders, er staan zal boerderij te koop he net als woonhuizen die hbben ook niet het eeuwige leven en soms hebben geen opvolger of die hebben geen zin, wel in het geld maar niet in de stront
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:10:45 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216228658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Omdat ie er een goede prijs voor krijgt?
ja ook dat kan, in hongarije of frankijk koop je grond voor 1 euro per meter dat kost hier 10 euro en geen stiksstof gezeik
  donderdag 9 januari 2025 @ 17:28:32 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216229897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Omdat ie er een goede prijs voor krijgt?
ja voor woningbouw bestemming wil iedere veehouder wel verkopen
pi_216230041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Schiphol naar de Noordzee verplaatsen en je kan op de oude locatie een complete stad uit de grond stampen. De infra ligt dan ook al klaar voor gebruik.
Maar dan kunnen er alleen maar watervliegtuigen landen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 09-01-2025 18:17:05 ]
pi_216230159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
veeel en veel meer dan jij denkt , dat ziet neiemand en valt ook niet op , behalve in de inschrijvingen bij de gemeentes, maar ook exparts die blijeven hangen

ik had een indiase expat op kamers en vorige maand verraste hij me dat een flat had geregeld en dat zijn aanstaande vrouw ook hierheen komt en al werk heeft in de zorg
dus hij is al weer vertrokken naar zijn permanente bestemming
Laat maar zien dan.
  donderdag 9 januari 2025 @ 19:41:51 #59
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216231912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef LXIV het volgende:
Er wordt gebouwd voor de massa migratie
het is niet meetbaar , maar ik vermoed dat gezinshereniging een veel grotere impact heeft dan men denkt

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 17:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Laat maar zien dan.
ik heb zelf ook weleens een nieuwe echtgenote uit Kirgizie meegenomen, na drie maand sprak ze vloeiend nederlands en was aan het werk in de zorg, eerst schoonmaak en toen verzorging, geen mens die er wat van merkte

in die tijd kreeg je 3000 euro van de gemeente om in te burgeren , en ze kreeg aanrecht subsidie met terugwerkend kracht
Niets met asielzoekcentra te maken, ze ging alle stadia voorbij in sneltreinvaart ,
Kwam met het vliegtuig via moscow en hoppa aan het werk met collegas kletsen en mooi fulltime salaris drie maand later

Daarom zeg ik , men weet niet half via welke wegen de bevolking blijft groeien en het is NIET te stoppen

Maar ik zeg : asielzoekers bewandelen de verkeerde weg,

In Nederland zal de ambtenaren kliek een asielzoeker nooit uit hun grip laten ontsnappen ,
al worden ze statushouder , dan nog niet, Groen Links en D66 die blijven asielzoekers knuffelen tot de dood
die willen alleen zielepieten en dan ze allemaal jaren achtereen blijven knuffelen in kampen en hotels
Hun vrijheid en werk en een woning zullen ze nooit krijgen, asielzoekers dat is macht , MACHT

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 12-01-2025 09:39:54 ]
  donderdag 9 januari 2025 @ 19:50:43 #60
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216232080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Schiphol naar de Noordzee verplaatsen en je kan op de oude locatie een complete stad uit de grond stampen. De infra ligt dan ook al klaar voor gebruik.
Ben jij mal, we hebben net een nieuw vliegveld gebouwd.in de Flevo, ruimte zat daar
pi_216232154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, en dat wordt gestoken in het overbieden, waardoor iedereen die in die tijd van deze regelgeving een huis heeft verkocht van het effect meeprofiteert.

Ergo, die maatregel heeft nu al geen nut meer, maar hem afschaffen is funest voor iedereen die niet in het systeem zit.
Dat argument wordt gebruikt voor vrijwel iedere absurde maatregel die de afgelopen 10 jaar is ingevoerd.
Maar eens moet de pijn genomen worden, anders blijf je de bubbel opblazen.

Maar de vraag is: voor wie? Iedereen met een beetje status heeft al een huis.
  Forum Admin donderdag 9 januari 2025 @ 20:04:50 #62
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216232305
quote:
9s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, tot 4 ton of zo. Wat koop je daar nou voor? Ik had er in elk geval niks aan en mocht gewoon aftikken :') .
Aangezien een gemiddeld koophuis nu al richting een half miljoen gaat..helemaal niets.

En dan moet je ook nog samen zijn ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Redactie Sport donderdag 9 januari 2025 @ 20:06:59 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216232332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 19:55 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat argument wordt gebruikt voor vrijwel iedere absurde maatregel die de afgelopen 10 jaar is ingevoerd.

Het doet nu niets meer, behalve de ongelijkheid tussen starters en huizenbezitters vergroten. En in het beste geval maakt het huizen misschien 10k goedkoper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216232340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
links doordat men niet in weilanden wil bouwen, dat is vooral groen links
Oh ik dacht FDF ho typo BBB bedoel ik
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:11:52 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216232392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 19:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

De overheid die zoekt het nu meer in Tiny houses bij opa en oma, die kunnen dan ook geen kant meer op

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 09-01-2025 20:35:03 ]
  vrijdag 10 januari 2025 @ 10:22:19 #66
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216237539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
naruurlijk wel , iop iedere grond mag je bouwen , akkerland , woeste grond, weiland ,zandgronden, bosgrond
al mijn huizen zijn door de jaren heen in weilanden gebouwd met koopsusbidie vanaf 1977 tot 1997

van mijn dochters ook ,
Onzin.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 10:22:38 #67
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216237544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 17:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja voor woningbouw bestemming wil iedere veehouder wel verkopen
Zo werkt het niet
pi_216237740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het is niet meetbaar , maar ik vermoded dat gezinshereniging veel meer is dan men denkt
[..]
ik heb zelf ook weleens een nieuwe echtgenote uit Kirgizie meegenomen, na drie maand sprak ze vloeiend nederlands en was aan het werk in de zorg, eerst schoonmaak en toen verzorging, geen mens die daar wat van merktte

in die tijd kreeg je 3000 euro van de gemeente om in te burgeren , en ze kreeg aanrecht subsidie met terugwerkend kracht
Niets met asielzoekcentra te maken, ze ging alle stadia voorbij in sneltreinvaart ,
Kwam met het vkiegtuig via moscow en hoppa aan het werlk met collegas kletsen en mooi fulltime salaris drie maand later

Daarom zeg ik , men weet niet half via welke wegen de bevolking blijft groeien en het is NIET te stoppen

Maar asielzoekers die bewandelen de verkeerde weg,

In Nederland zal de ambtenaren kliek je nooit uit hun grip laten ontsnappen en zeker Groen Links niet,
die will ze allemaal dood knuffelen
En omdat jij een vrouw hebt geïmporteerd is de hele Nederlandse bevolking zo of wat?
Het is gewoon aantoonbaar dat je onzin loopt te verkondigen.
pi_216237779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het zijn juist linkse partijen die niet meer in de weilanden willen bouwen

https://www.vpng.nl/nieuw(...)rland-met-co-verdaas

Jij altijd met je weilanden.
Die langspeelplaat is inmiddels net zo grijs en wit gedraaid als het haar op je hoofd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 10 januari 2025 @ 10:49:24 #70
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216237862
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jij altijd met je weilanden.
Die langspeelplaat is inmiddels net zo grijs en wit gedraaid als het haar op je hoofd.
54% van de ruimte in nederland is landbouwgrond, als men serieus woningen wil bouwen dan kan daar best 4% vanaf

de landbouw werkt voornamelijk voor export tegen ramjsprijzen en hier kunnen we de stront houden, dus dan dat kan wel een paar tandjes minder

steden volproppen met allerlei volk is een slechte zaak
  vrijdag 10 januari 2025 @ 10:50:50 #71
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216237874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
54% van de ruimte in nederland is landbouwgrond, als men serieus woningen wil bouwen dan kan daar best 4% vanaf

de landbouw werkt voornamelijk voor export tegen ramjsprijzen en hier kunnen we de stront houden, dus dan dat kan wel een paar tandjes minder
Er is genoeg ruimte om huizen te bouwen; neem bijvoorbeeld het Stadion in Amsterdam. Gewoon platgooien; we hebben al zoveel stadions?
pi_216237904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
links doordat men niet in weilanden wil bouwen, dat is vooral groen links
Ga toch gauw weg, linkse partijen willen voor ieder mens evenveel woonruimte en evenveel koopkracht als de rijken en de hogere inkomens hebben.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 12:00:54 #73
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216238911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef xzaz het volgende:

[..]
Er is genoeg ruimte om huizen te bouwen; neem bijvoorbeeld het Stadion in Amsterdam. Gewoon platgooien; we hebben al zoveel stadions?
er is inderdaad zat ruimte voor woningbouw , maar de randstad zit nu wel vol ondertussen

in 1977 werd mijn eerste huis gebouwd in het weiland en het percentage landbouw grond is niet noemenswaardig afgenomen sindsdien.
nog steeds meer dan 50%
en we moeten eens stoppen met iedereen in amsterdam en de randstad te proppen,

nu zijn de krimpregios weer aan de beurt om te gaan bouwen

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2025 12:07:22 ]
pi_216239418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef xzaz het volgende:

[..]
Olympisch is een monument hoor. En de JC Arena is vol in gebruik.
Des al niet te min is er zat ruimte voor verdichting in Amsterdam. Geen weiland nodig om 100.000'en huizen te bouwen.
Dat is helemaal top, want de voorzieningen en infra zijn grotendeels al aanwezig.

https://www.skyscrapercity.com/forums/amsterdam.473/

Kan de rest er omheen lekker groen blijven.
1947-2016
pi_216239463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er is inderdaad zat ruimte voor woningbouw , maar de randstad zit nu wel vol ondertussen

in 1977 werd mijn eerste huis gebouwd in het weiland en het percentage landbouw grond is niet noemenswaardig afgenomen sindsdien.
nog steeds meer dan 50%
en we moeten eens stoppen met iedereen in amsterdam en de randstad te proppen,

nu zijn de krimpregios weer aan de beurt om te gaan bouwen
Waarom zijn die krimpregio's aan het krimpen denk je?
Omdat daar geen werk, infra en voorzieningen zijn. Iedereen trekt naar de stad of dicht bij te stad waar het wel is. Als je nu gewoon eens een kijkje zou nemen op SkyScrapercity zal je zien dat stedelijke verdichting ook een oplossing is voor de vraag en er niet standaard 'weiland' opgeofferd hoeft te worden.

Dat is echt een te beperkte gedachte van je omdat jij dat in 19fucking77 ook hebt meegemaakt.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')