Alles is andersquote:
Zonder spiegel ? Dat moet dit ongeveer zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: hoe maken jullie je op zonder spiegel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Thijs?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Thijs wil strijden voor geld en eten.
Maar daardoor niet leuker..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Dit jaar zijn dingen wel echt anders.
Ipv ons lekker maken en oude concept zien.
Edit, ik zie de edit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Thijs Niels wil strijden voor geld en eten.
Gister noemde ik hem ook al Thijs..quote:
Tegen de tijd dat BB is afgelopen kennen we iedereenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister noemde ik hem ook al Thijs..De naam Niels wil nog niet blijven hangen bij mij.
Ziet er ook smerig uitquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga dat (Slob) niet eten, zegt Linda. Klaar !
quote:
Courgette toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:42 schreef Hunter het volgende:
zucchini is aubergine in het Brits, aldus Lennie
Wist niet dat er ook gele zijn, ken alleen de groenequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Groene courgette " zukini" - Cucurbita pepo
ohja, er zijn ook gele
Ja, liggen soms bij de AH. best lekker hoor. Weinig verschil, iets zoeter (vind ik)quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook gele zijn, ken alleen de groene
En lauw kunnen douchenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
Als ze de tranen van milena hadden opgevangen hadden ze het eten wat zouter kunnen maken.
Zijn er 2 tot ongeveer half 2 opgebleven, maar niet veel gezegd/gebeurd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh, moet ik terugglezen voor vannacht?
Ah, want volgens Lennie is er wel een gesprek geweest. Ze had iets aangewakkerd of zo?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn er 2 tot ongeveer half 2 opgebleven, maar niet veel gezegd/gebeurd.
Owww niet gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh, moet ik terugglezen voor vannacht?
Viezzz hequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die structuur die korrels... bléh
Ze hadden vanochtend een gesprek in de kamer dat ze denken dat Joien en Remi een secret mission hebben. Van vannacht heb ik geen gesprek gelezen in de cos.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, want volgens Lennie is er wel een gesprek geweest. Ze had iets aangewakkerd of zo?
Ik dacht dat lennie net zei in woorden van gelijke strekking: Sorry dat ik dat heb aangewakkerd, ik stelde een vraag, want ja, de lichten waren aan, we konden niet slapen. Maar ja, het was wel raar, ze kunnen er niks aan doen als er geen missie is of iets. Daarbij ze is toch ook een vlaamse dame, onee verder kan ik het niet zeggen want ik wil geen zendercheck.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze hadden vanochtend een gesprek in de kamer dat ze denken dat Joien en Remi een secret mission hebben. Van vannacht heb ik geen gesprek gelezen in de cos.
Njommmquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Havermout met appelmoes, lekker![]()
[ afbeelding ]
Verwacht ik ook, was altijd op donderdag.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bekendmaking nominaties waarschijnlijk
ja dat weet ik helaas niet dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een tijdstip en stream nodig .... maar vandaag was mijn stream gecrashed, dus dan lukt het niet ....
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die filmpjes zijn echt slechte kwaliteit (sommige toch)
opgenomen met hun eigen webcam/laptop/telefoon thuis in niet ideale licht omstandighedenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die filmpjes zijn echt slechte kwaliteit (sommige toch)
Heb jij geen SL?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef Donna1000 het volgende:
iewww dat gekras met die lepels over de borden, krijg er kippevel van
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
opgenomen met hun eigen webcam/laptop/telefoon thuis in niet ideale licht omstandigheden
Zullen wel instructies krijgen hoe ze moeten zitten voor de bekendmaking van de genomineerden.quote:
Voor de nominatie over een uurtjequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Bewoners worden bijgepraat? vast voor de laatste Nieuwen
Dan krijg ik de uitslag misschien toch nog meequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen wel instructies krijgen hoe ze moeten zitten voor de bekendmaking van de genomineerden.
En drama willen wijquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, febo, gooi die nominaties er maar in dan krijg ik misschien nog iets van het drama mee
Jeuhhhquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er op blijven staan
Fleur en/of Milena = dramaquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er op blijven staan
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben wel een gezellige tafel in elkaar geflanst..
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die jonge lui spuiten ook maar raak hé.. niet te geloven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
hoe kunnen ze het allemaal maar betalen ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die jonge lui spuiten ook maar raak hé.. niet te geloven..
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Remi was al jong begonnen.
Nou echt hé... voorzichtig glibberen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Remi was al jong begonnen.
Wees voorzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op FB en TikTok hebben ze al filmpje met zingende bewoners staan, dus je wordt vast op je wenken bediend volgende weekquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben hier voor Big Brother Radio [ afbeelding ]
Ja inderdaad effe 300 euro in je voorhoofd...quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kunnen ze het allemaal maar betalen ...
Ijdelheidquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoop beetje op hulp met mijn vragen ( uitleg slowchat)
maar waarom schermde Remie ? zijn mond af met eten ( gaat hij dat 3 maanden volhouden)?
slaat echt nergens op, graag in belangstelling staan ook zekerquote:
ja is vrij druk ook vind ikquote:
Hij komt hier voor de fame. Hij zei gisteren dat hij meedoet aan BB om hierna dus verder te komen in de entertainment.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
slaat echt nergens op, graag in belangstelling staan ook zeker
ohh die mag er dus als eerste uit van mijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij komt hier voor de fame. Hij zei gisteren dat hij meedoet aan BB om hierna dus verder te komen in de entertainment.
Ja, volgende week exit. Hoop ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohh die mag er dus als eerste uit van mijn
kan ik toch wel betere dingen meedoen, en waarvoor hij is nog heel jong slaat kant nog walquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad effe 300 euro in je voorhoofd...![]()
laat ze het gewoon lopen dan ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Van de week zei fleur toch dat ze geen tampons en maandverband gebruikt? En toen heeft ze die spullen uit haar kast gehaald (gekregen van BB) en voor algemeen gebruik neergelegd.
Nu liep ze met maandverband het toilet in.
Menstruatiecup dacht ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laat ze het gewoon lopen dan ofzo![]()
![]()
Bij deze deed ik net de streams aan......en vervolgens op andere stream zie ik iedereen bezig.....quote:
Neuh, ze heeft dit gister ook al aangehaaldquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt bijna alsof Milena er nu pas achter komt dat ze kinderen heeft...
mijn kiendjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Milena weer moeilijk aan het doen, waarom heeft zij zich in godsnaam opgeven
waar heeft ze last van dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Als ze er nu niet op komtquote:
Ja gatver... die naam ook..quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
De slob blijft aan de borden plakken, lastig afwassen met dat koude water
Zendercheckquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik heb er al wel eentje gehad. Maar don't tell anyone, is my secret.
Geen idee wat hij heeft gehad.
Gisteren hoorde ik haar zeggen dat zij het beste kan met mensen die als zij zijn. Haar eigen stijl mensen. Zoiets iig. En zei dat Jolien is als haar zij en met haar goed zou kunnen. Maar Jolien klit vooral aan Remy wat wel begrijpelijk is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
kan alleen bedenken dat zij net als sommige andere mensen pas gelukkig zijn als ze in hun slachtofferrol zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
Oh; ze had het wel verwacht dat ze depri zou zijn in het huis. Ze had dat tegen haar vriendinnen gezegd.
Dan snap ik niet goed waarom je die keuze toch maakt
ja ze klaagt snel ook vind ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
Elsa lijkt wel wat smetvrees te hebben
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
kan alleen bedenken dat zij net als sommige andere mensen pas gelukkig zijn als ze in hun slachtofferrol zitten.
Maar ze is geen neat freak hoor!quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
Elsa lijkt wel wat smetvrees te hebben
Dat los je toch makkelijk op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Elsa ziet een stipje in het toilet en dat moet Fleur opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben iig klaar met haar, en van mij mag ze wegquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik haar zeggen dat zij het beste kan met mensen die als zij zijn. Haar eigen stijl mensen. Zoiets iig. En zei dat Jolien is als haar zij en met haar goed zou kunnen. Maar Jolien klit vooral aan Remy wat wel begrijpelijk is.
Of.
Haar motivatie om mee te doen aan BB ( of 1 van haar motivaties) is dat zij nu aan de beurt is om iets leuks te doen of te genieten.
BB is op het moment niet genieten. Slapen op de grond. Vies eten. Koud of in de kou douchen. Het is afzien.
Dus ja.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat los je toch makkelijk op.GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
wat een kop zeg!quote:
Ik las stipje.......quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
het is toch gewoon ook smerig om een slipje in het toilet te laten liggen, Dat je dat thuis doet, waar je de enige bent die dat toilet gebruikt is nog tot daar aan toe, maar iedereen moet daar op dezelfde plee
Als hij maar blijftquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
De pin van Keanu is kapot
Dus beter ga je snel ff de uitslag ( aiiii Keanu )
En toen fleur: nee nee, dat trek ik echt niet, helemaal niet, nee echt niet.quote:
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
het is toch gewoon ook smerig om een slipje in het toilet te laten liggen, Dat je dat thuis doet, waar je de enige bent die dat toilet gebruikt is nog tot daar aan toe, maar iedereen moet daar op dezelfde plee
die is helemaal erg zeg die smoest en ook nog der handen langs der mond( echt zendercheck moet die krijgen)quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:29 schreef lojanda het volgende:
Milena is wel een zeur hoor.. en Elsa denkt dat ze nog in het leger zit..
te groot?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Keanu’s onzekerheid is zijn voorhoofd
kent ze geen BB zeker ofzo ?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
Linda dacht dat het meer zou zijn met spelletjes en onderlinge strijd en niet de strijd om te overleven.
Dat doe je goed !quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILER
Ga even sneeuwglibberen en hoop op tijd terug te zijn voor de nomienaaaties
Ik bedoel Verida, Die schreef dat het een slipje wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor staat gewoon stipje bij mij
ja echt vreselijk!! Kan toch nooit iemand voor vallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het
Verklaart meteen zijn kapsel
Dat valt dan wel weer mee denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja echt vreselijk!! Kan toch nooit iemand voor vallen
Havermout wordt beton als je dat niet meteen afwast. Net als Brinta.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Oke fleur heeft dus op Elsa gestemd.
Je bent erquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
`tja als je alles er doorheen probeert te spoelen
Snap ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Oke fleur heeft dus op Elsa gestemd.
quote:
Hekel is een groot woordquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Heeft iedereen hier een hekel aan Fleur dan? Ik erger me meer aan Milena op dit moment dan aan Fleur. Die heeft soms wel leuke gevatte antwoorden en zelfspot.
Dacht ook eerst Fleur maar Milena spant de kroon....quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Heeft iedereen hier een hekel aan Fleur dan? Ik erger me meer aan Milena op dit moment dan aan Fleur. Die heeft soms wel leuke gevatte antwoorden en zelfspot.
Ik trek Fleur nu iets beter, van mij mag Milena weg, en dat komt puur door alle drama van haar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Nee hoor... maar ik kom net pas kijken, de enige die ik sjaggo vind vandaag is Milena...quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Ze lullen maar wat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
Wie hadden Fleur, Milena en Keanu dan gekozen als het niet over deze 5 zou gaan?
Niels?
Misschien komt het door haar recente scheiding? gokje?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:44 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of MIlena gedwongen daar moet zitten.
Mist haar kinderen en wist van tevoren dat ze depri werd in BB.
Wat doe je daar dan nog, of zit er een flinke boete op als je voortijdig opgeeft.
Waarom ging ze uberhaupt in!!, kijkers zieken, sfeertje verpesten, reuring in de tent brengen???quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:44 schreef zodeju het volgende:
Lijkt wel of MIlena gedwongen daar moet zitten.
Mist haar kinderen en wist van tevoren dat ze depri werd in BB.
Wat doe je daar dan nog, of zit er een flinke boete op als je voortijdig opgeeft.
Kanon?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Niemand durft uit te spreken dat Lennie het kanon is.
Dat zie je na een week toch wel.
Alle ballen op Lennie, anders krijg je een Expeditie Robinson finale waarin bij de start al duidelijk was uit welk groepje de winnaar zou vallen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Lenniequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben het erover wie nu populair zou zijn of ze met 3 kanonnen willen staan.quote:
nee zij zien een Elsa die in veel dingen het voortouw neemtquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
ik vind hem vreselijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:49 schreef zodeju het volgende:
Remi is geen nare jongen. Hij is wel leuk maar een spraakwaterval.
nee hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
Keanu vind dat je best mag huilen, ja mag, maar dan stemmen we je weg
Als we weten hoe dat werkt
Die moet je dan een keer aanpakken, als ze een vlekje ziet lekker zelf op laten schoonmaken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zij zien een Elsa die in veel dingen het voortouw neemt
ze gaan pas zien dat Lennie heel goed ligt als ze er een keer op komt
Jolien zat gister de hele avond met mensen te kletsen, klikte volgens mij enorm met Jeffrey , dus rare opmerking van haar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft gevoel dat ze er niet bij betrokken wordt. Een soort buitengesloten zijn.
Remy relativeert het.
Ik weet niet over wie Jolien het heeft.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef spapaars het volgende:
Linda hoor je zelden praten, ze observeert.
Nee klopt. Maar hele dag een jankebal zijn maakt je niet populairquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
huilen om iets vind ik geen reden om iemand weg te stemmen
een slachtofferrol is wat anders
Lennie observeert ook veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef spapaars het volgende:
maar dat is ook weer het andere uiterstequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hele dag een jankebal zijn maakt je niet populair
Vind die twee eigenlijk wel prima samen, afwasstream op de achtergrondquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft gevoel dat ze er niet bij betrokken wordt. Een soort buitengesloten zijn.
Remy relativeert het.
Ik weet niet over wie Jolien het heeft.
Jap, en ze relativeert.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef spapaars het volgende:
Ja ik vind het ook wel gezellig om op hebben staan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind die twee eigenlijk wel prima samen, afwasstream op de achtergrond
Ik vind hem een beetje sneakiequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Jordy ziet ook dingen gebeuren
hij gaat geen namen noemen
Integer is het. Hij heeft een mega integriteitsgevoel. Dat komt hier soms niet goed uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Jaja... Kampen ... achter de ellebogen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
het is een stokertjequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Integer is het. Hij heeft een mega integriteitsgevoel.
Omdat hij van alles suggereert maar vervolgens niks zegtquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje sneaker
Kan nog niet precies zeggen waarom
Fleur en Milenaquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:39 schreef Lillfex het volgende:
jij snapt hetquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jaja... Kampen ... achter de ellebogen.
Nee, echt niet.quote:
Heel kort vonden ze het klote, maar toen ging de knop omquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Fleur en Milenanou ja een hekel is een groot woord maar het zit ertegenaan
En hij gaat dat wel 1000 keer herhalen Daar erger ik me aan Zeg het waar je het over hebt of hou je mondquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij van alles suggereert maar vervolgens niks zegt
je kent hemquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Kak, ik merk dat ik het niet leuk vind dat ik hem dus ken
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Ja, ik kwam er gister achter. Ik herkende hem niet omdat hij zo afgevallen is.quote:
En dit al vanaf de 2de dag ..dat suggereren..quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En hij gaat dat wel 1000 keer herhalen Daar erger ik me aan Zeg het waar je het over hebt of hou je mond
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er gister achter. Ik herkende hem niet omdat hij zo afgevallen is.
Heb hem 2 jaar niet gezien.
Eens hoor. Al vind ik opzich de onrust die hij ermee veroorzaakt wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En hij gaat dat wel 1000 keer herhalen Daar erger ik me aan Zeg het waar je het over hebt of hou je mond
Dan ga je er iets anders tegenaan kijken he als je daar achter komt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Maar het bederft m'n kijkplezier een beetjequote:
Stem hem er dan maar snel uitquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het bederft m'n kijkplezier een beetje![]()
Nee eerder elsa dan de 2 die jij noemtquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Fleur en Milenanou ja een hekel is een groot woord maar het zit ertegenaan
Klopt, en ik snap ook waar zijn gedrag vandaan komt. Dat gedrag vind ik hier soms ook irritant hoor, dus wat dat betreft is mijn mening niet zo veranderd. Ik kan het alleen beter plaatsen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan ga je er iets anders tegenaan kijken he als je daar achter komt.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het bederft m'n kijkplezier een beetje![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan issie een beetje dom door elke keer dingen te roepen maar er niks verder over te willen zeggen
* greysbones raapt Nawel op en zet haar in de hoekquote:
Elsa mag van mij ook lekker naar huis gaan en daar orders geven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee eerder elsa dan de 2 die jij noemt
Ik kan niet zo goed met dat bazige op de voorgrond zijn gedrag m/v
ja mix doriana nawelquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha... zoiets. Linda vindt dat MIlena op Nawel lijkt.
Als ze net van die nasty streken heeft mag ze wieberen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha... zoiets. Linda vindt dat MIlena op Nawel lijkt.
Het kanon ?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Ze lijkt er idd wel op.. een blonde Nawelquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vindt Milena erop lijken, mooie stralende vrouw..
Nawel .. queen die vooral vanuit bed lag te miepen
dat brengt hij zelf meequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy: die pin brengt mentaal ook iets mee.
Ik zie nog steeds een Doriana in Milena , maar qua uiterlijk heeft ze idd wat weg van Nawel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze lijkt er idd wel op.. een blonde Nawel
Zou verstandig zijn als ze zich toch een beetje aansluit want anders kom je er daar ook niet..quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
Linda merkt dat er een klik is tussen bepaalde mensen.
Ze is zelf meer alleenstaand.
ik kan niet zo goed tegen mensen die hangende mondhoeken hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik nu ook. Nu ik dingen kan plaatsen.
En hij is een stuk rustiger dan in het begin.
Ik ook, hij is wat onbehouwen soms maar nogal onzeker. Maar kan goed gesprekken voeren. En hij heeft de stand van zijn mondhoeken niet mee die staan standaard naar beneden.quote:
Jij wil liever dat iemand een maniakale permanente glimlach hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen mensen die hangende mondhoeken hebben
BB insta alert
Klopt is de oudste maar het is te weinig, er zal iemand bij moeten komen in dezelfde leeftijdscategorie m/v.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
Linda kan ook weinig aansluiting vinden omdat er iemand is waar ze mee kan klikken. Ze heeft kinderen in de leeftijd van sommige deelnemers en Elsa is een heel ander type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |