Alles is andersquote:
Zonder spiegel ? Dat moet dit ongeveer zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: hoe maken jullie je op zonder spiegel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Thijs?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Thijs wil strijden voor geld en eten.
Maar daardoor niet leuker..quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Dit jaar zijn dingen wel echt anders.
Ipv ons lekker maken en oude concept zien.
Edit, ik zie de edit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Thijs Niels wil strijden voor geld en eten.
Gister noemde ik hem ook al Thijs..quote:
Tegen de tijd dat BB is afgelopen kennen we iedereenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister noemde ik hem ook al Thijs..De naam Niels wil nog niet blijven hangen bij mij.
Ziet er ook smerig uitquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga dat (Slob) niet eten, zegt Linda. Klaar !
quote:
Courgette toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:42 schreef Hunter het volgende:
zucchini is aubergine in het Brits, aldus Lennie
Wist niet dat er ook gele zijn, ken alleen de groenequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Groene courgette " zukini" - Cucurbita pepo
ohja, er zijn ook gele
Ja, liggen soms bij de AH. best lekker hoor. Weinig verschil, iets zoeter (vind ik)quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook gele zijn, ken alleen de groene
En lauw kunnen douchenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
Als ze de tranen van milena hadden opgevangen hadden ze het eten wat zouter kunnen maken.
Zijn er 2 tot ongeveer half 2 opgebleven, maar niet veel gezegd/gebeurd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh, moet ik terugglezen voor vannacht?
Ah, want volgens Lennie is er wel een gesprek geweest. Ze had iets aangewakkerd of zo?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn er 2 tot ongeveer half 2 opgebleven, maar niet veel gezegd/gebeurd.
Owww niet gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oeh, moet ik terugglezen voor vannacht?
Viezzz hequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die structuur die korrels... bléh
Ze hadden vanochtend een gesprek in de kamer dat ze denken dat Joien en Remi een secret mission hebben. Van vannacht heb ik geen gesprek gelezen in de cos.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, want volgens Lennie is er wel een gesprek geweest. Ze had iets aangewakkerd of zo?
Ik dacht dat lennie net zei in woorden van gelijke strekking: Sorry dat ik dat heb aangewakkerd, ik stelde een vraag, want ja, de lichten waren aan, we konden niet slapen. Maar ja, het was wel raar, ze kunnen er niks aan doen als er geen missie is of iets. Daarbij ze is toch ook een vlaamse dame, onee verder kan ik het niet zeggen want ik wil geen zendercheck.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze hadden vanochtend een gesprek in de kamer dat ze denken dat Joien en Remi een secret mission hebben. Van vannacht heb ik geen gesprek gelezen in de cos.
Njommmquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Havermout met appelmoes, lekker![]()
[ afbeelding ]
Verwacht ik ook, was altijd op donderdag.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bekendmaking nominaties waarschijnlijk
ja dat weet ik helaas niet dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een tijdstip en stream nodig .... maar vandaag was mijn stream gecrashed, dus dan lukt het niet ....
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die filmpjes zijn echt slechte kwaliteit (sommige toch)
opgenomen met hun eigen webcam/laptop/telefoon thuis in niet ideale licht omstandighedenquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die filmpjes zijn echt slechte kwaliteit (sommige toch)
Heb jij geen SL?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:59 schreef Donna1000 het volgende:
iewww dat gekras met die lepels over de borden, krijg er kippevel van
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
opgenomen met hun eigen webcam/laptop/telefoon thuis in niet ideale licht omstandigheden
Zullen wel instructies krijgen hoe ze moeten zitten voor de bekendmaking van de genomineerden.quote:
Voor de nominatie over een uurtjequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Bewoners worden bijgepraat? vast voor de laatste Nieuwen
Dan krijg ik de uitslag misschien toch nog meequote:Op donderdag 9 januari 2025 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen wel instructies krijgen hoe ze moeten zitten voor de bekendmaking van de genomineerden.
En drama willen wijquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, febo, gooi die nominaties er maar in dan krijg ik misschien nog iets van het drama mee
Jeuhhhquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er op blijven staan
Fleur en/of Milena = dramaquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er op blijven staan
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben wel een gezellige tafel in elkaar geflanst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |