SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Goedenavondquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
* tune in
Tot hoe laat draai je ?
was eigenlijk aan het gamen maar ik blijf hier nog wel ffquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondHet is gezellig, dus sowieso tot 21:30 uur.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was eigenlijk aan het gamen maar ik blijf hier nog wel ff
The Wizard of Ozquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze track van een film of zo?
The Wizard of Oz (musical)quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze track van een film of zo?
Er is vast nog wel een toegiftquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, de aftiteling is begonnen, hoor ik…
We gaan zo naar de encorequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kan tegelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
ik was eigenlijk aan het Bolken maar ik zit gewoon te luisteren
Laat ik nou deze al hebben klaargezet voor vanavond. Alles valt vanzelf op z'n plaats:quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me een beetje aan Aquarius denken
Dat kan tegelijkertijd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
ik was eigenlijk aan het Bolken maar ik zit gewoon te luisteren
Verre vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laat ik nou deze al hebben klaargezet voor vanavond. Alles valt vanzelf op z'n plaats:The 5th Dimension - Up, Up And Away
Naadloos zelfs...
Dat zijn vaak wel leuke showsquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Up, Up & Away.
Dat draaide ik hier ooit eens en dat ging daarna een totaal andere kant op…
Is die ook van die musical?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit een geweldig en zwaar ondergewaardeerd liedje.
Oh daar staat mijn antwoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Rustig maar, Livelink. Het is Blöf niet, wél het origineel van hun hit...Bosse feat. Anna Loos - Frankfurt Oder
Dat is correct ende tevens juistquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wacht even, dit is Zoutelanden? Dit is het origineel?
Ik vind ze allebei wel mooiquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
Als Blöf dit nummer niet had verkracht had ik deze versie nog wel kunnen waarderen. Nu kan ik het niet meer los van elkaar zien.
Het is zo weer voorbijquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
Als Blöf dit nummer niet had verkracht had ik deze versie nog wel kunnen waarderen. Nu kan ik het niet meer los van elkaar zien.
Morgen alweer donderdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Indien er interesse is, wil ik het opengevallen gat morgenavond wel vullen rond het thema 'Glamrock'…
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Indien er interesse is, wil ik het opengevallen gat morgenavond wel vullen rond het thema 'Glamrock'…
Yes pleasequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Alsof ik mario z'n teksten lees…quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Duitsland zijn...Wolfsheim - The Sparrows And The Nightingales (radio edit)
Leuk als je dat doet. Helaas sta ik in de oefenruimte, dus kan ik niet luisteren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Heel graagquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Zoals het er nu voor staat ben ik er dan wel bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Wat speel je?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk als je dat doet. Helaas sta ik in de oefenruimte, dus kan ik niet luisteren.
Gaaf. Wat voor stijl?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toetsen. Voorheen ook nog in een coverband, tegenwoordig alleen nog in een eigen werk-band.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef MadMaster het volgende:
OK, morgen vanaf 19.00 uur ieder z'n glitterpak aan en let's rock!
Laarzen met plateauzolenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Het DDMomentje van vandaag:New Order - Fine Time (7-inch version)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toetsen. Voorheen ook nog in een coverband, tegenwoordig alleen nog in een eigen werk-band.
Pop-rock, maar eigenlijk best breed binnen dat genre.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf. Wat voor stijl?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben niet zo'n fan van Banksyquote:
#metooquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik speel ook toetsen. Geen idee of ik dat hier al eens verteld had.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik weet. Leuk hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Twee bandjes zelfs, maar voornamelijk voor de lol en oefenen en heeel af en toe eens op een podium voor publiek.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Twee bandjes zelfs, maar voornamelijk voor de lol en oefenen en heeel af en toe eens op een podium voor publiek.
Leuk hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Twee bandjes zelfs, maar voornamelijk voor de lol en oefenen en heeel af en toe eens op een podium voor publiek.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Leuk hoorOok in een band?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Tof!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij speelt ook muziek?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof!
Vroeger wel gedaan, maar al heel lang niet meer.
Laatste band was een soul band, dat was wel gaaf om te spelen.
Gewoon covers. We zijn allemaal beginnend muzikant van een bepaalde leeftijd. En iedereen doet het puur voor de lol en niet om het land door te gaan voor optredens.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk hoorWat voor stijl? Eigen werk? Covers?
Ik ben gerustgesteldquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Song(wees gerust, dit komt hooguit twee keer per uitzending voorbij hoor)
U2 - Desire
Je woont niet in Zwollywood, toevallig?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon covers. We zijn allemaal beginnend muzikant van een bepaalde leeftijd. En iedereen doet het puur voor de lol en niet om het land door te gaan voor optredens.
Leuk gitaar!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een tijdje gitaar gespeeld. Maar had geen geduld om telkens te oefenen. Kan wel wat simpele liedjes meespelen maar dat is het wel.
En daarna het hele oeuvre van Des'reequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna komt Ben Cramer met 'Desiree'?
Nee toevallig niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je woont niet in Zwollywood, toevallig?
Ik heb wel met vrienden samen gitaar gespeeld maar nooit in een band. Lijkt me wel leuk maar zoals gezegd ik kan het geduld niet opbrengen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk gitaar!![]()
Oefenen is bij mij ook wel een dingetje hoor. Muziek geeft mij vaak een positieve vibe. Ook al heb ik de hele dag gewerkt en wil ik eigenlijk alleen maar niets doen dan nog krijg ik veel energie van een paar uur met het bandje spelen.
Nou, je deejayt ook op feestjes hèquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Mijn actieve muzikale carrière ligt al heel lang achter me.
Nu ben ik passief muzikaal bezig…
Misschien eens een keer binnenlopen in een café waar ze een jam organiseren. Dan kun je geheel vrijblijvend een paar nummers meespelen. Alleen als je dat leuk lijkt natuurlijk. Dus niets moet, maar alles mag.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrienden samen gitaar gespeeld maar nooit in een band. Lijkt me wel leuk maar zoals gezegd ik kan het geduld niet opbrengen.
Jawel, maar ik noem dat 'passief', in de zin dat ik zelf geen instrument meer bespeel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou, je deejayt ook op feestjes hèDat reken ik nog wel onder actief hoor
Deejayen met zo'n mixer heb ik ook een tijdje gedaan. Ook geen geduld voor om meer dan de basics te lerenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou, je deejayt ook op feestjes hèDat reken ik nog wel onder actief hoor
Nee joh daar kan ik echt te weinig voor. Alleen wat basisaccoorden en ene beetje pingelen. Was bijna 20 jaar geleden dat ik actief gitaar speelde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien eens een keer binnenlopen in een café waar ze een jam organiseren. Dan kun je geheel vrijblijvend een paar nummers meespelen. Alleen als je dat leuk lijkt natuurlijk. Dus niets moet, maar alles mag.
Toetsen en bas.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij speelt ook muziek?
Muzikale groep hier
Het kost wat tijd om de basis te leren en het vergt wat muziekkennis en aandacht.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deejayen met zo'n mixer heb ik ook een tijdje gedaan. Ook geen geduld voor om meer dan de basics te leren![]()
Ik wil het gewoon snel goed kunnen maar zo werkt het niet
Wel herkenbaar hoor. Ik ben ook van het gemak en raak ook gauw ergens op uitgekeken. Maar uiteindelijk brengt samenspelen in een band mij persoonlijk veel. En zolang ik het kan bijbenen, wil ik het wel blijven doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deejayen met zo'n mixer heb ik ook een tijdje gedaan. Ook geen geduld voor om meer dan de basics te leren![]()
Ik wil het gewoon snel goed kunnen maar zo werkt het niet
Easy to learn, hard to master. Zo begreep ik het iig. Heb zo'n online cursus gedaan voor de leuk. Daarna beetje live gedraaid op Twitch waar geen hond naar keekquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost wat tijd om de basis te leren en het vergt wat muziekkennis en aandacht.
Ze stonden onlangs in Paradiso, maar heb het geskipt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat ze weer komen optreden, maar wat een achterlijke prijs voor de kaartjes
Soms heb je niet veel meer nodig dan een paar akkoorden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh daar kan ik echt te weinig voor. Alleen wat basisaccoorden en ene beetje pingelen. Was bijna 20 jaar geleden dat ik actief gitaar speelde.
Ja dat lijkt me ook heel erg leuk hoor. Zeker als alle bandleden weten wat ze willen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Ik ben ook van het gemak en raak ook gauw ergens op uitgekeken. Maar uiteindelijk brengt samenspelen in een band mij persoonlijk veel. En zolang ik het kan bijbenen, wil ik het wel blijven doen.
Ik kan de basis van heel wat liedjes wel meespelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms heb je niet veel meer nodig dan een paar akkoorden.
Het is vooral veel doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Easy to learn, hard to master. Zo begreep ik het iig. Heb zo'n online cursus gedaan voor de leuk. Daarna beetje live gedraaid op Twitch waar geen hond naar keek
Ik heb het wel leren kennen via Kygo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Soms worden nummers beter van remixes, soms ook niet. Zo trek ik dit nummer absoluut niet in de Kygo remix, maar des te meer in z'n originele versie:Seinabo Sey - Younger
Ook wel eens betaalde klussen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vooral veel doen.
Ik draai per dag zo'n 2 uur, meestal dan voor mezelf als ontspanning en soms zet ik hier de stream aan. En heel soms draai ik nog voor publiek, maar dan vooral techno in de breedste zin van het woord. De feesten en partijen met verzoekjes ben ik wel zat…
Semi betaald, onkostenvergoeding en consumpties nu vooral.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook wel eens betaalde klussen?
Gaaf lijkt me dat. Dat mensen losgaan op jouw muziek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Semi betaald, onkostenvergoeding en consumpties nu vooral.
Afgelopen jaar heb ik 3 keer gedraaid op het strand van Curaçao, omdat ik er toch was…
Mijn draaitafels staan al jaren in de kast.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vriend van me had draaitafels voor vinyl. Da's pas lastig...
Ja, dat heb ik altijd gezegd, de interactie met publiek is het leukste…quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf lijkt me dat. Dat mensen losgaan op jouw muziek.
Zonde!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn draaitafels staan al jaren in de kast.
Is inderdaad lastiger, maar destijds had je geen digitale muziek…
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd gezegd, de interactie met publiek is het leukste…
In mijn uitzendingen gaat zeer regelmatig het alarm. Beter gezegd: maar zelden niet.quote:
Ik vind het niet erg hoor. Ik ben fan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In mijn uitzendingen gaat zeer regelmatig het alarm. Beter gezegd: maar zelden niet.
Ik probeer het wel tot één nummer per uitzending te beperken
Wunderschönquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Over 80s sound en (onder meer) PSB-invloed gesproken: dit stond in 2022 zeer hoog in mijn jaarlijst. Duitse eenmansformatie:Get Well Soon - My Home Is My Heart
Het lijkt geheid ergens op. Ik hoor er o.a. ook Depeche Mode-dingetjes in.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me aan iets anders denken, maar ik kom er niet op wat…
Het was Obsession van Animotion wat ik er door heen zong…quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt geheid ergens op. Ik hoor er o.a. ook Depeche Mode-dingetjes in.
Ik kwam niet op de naam van de band.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Exile - Kiss You All Over (single version)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?!![]()
Charlie Winston - Exile
3 nog maarquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
De laatste drie zijn allemaal bekend hoor
Ja, ik zou anders nog wel een poosje doordraaien, maar ik moet nog etenquote:
Zo laat nog johquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zou anders nog wel een poosje doordraaien, maar ik moet nog eten
En er moet ook nog muziek overblijven voor volgende uitzendingen.
Ik heb nog wel ragout en toost voor je in de aanbieding.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik zou anders nog wel een poosje doordraaien, maar ik moet nog eten
Uit je kerstpakket?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ragout en toost voor je in de aanbieding.
Ah een klassiek kerstpakketquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ragout en toost voor je in de aanbieding.
Ga je draaien?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik plak hierna nog wel even wat dingen aan elkaar.
Laat de stream maar aan, Elf…
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Bowie, geboren op 8 januari, hoorden we eerder vanavond al. De andere grootheid met die geboortedatum sluit de uitzending af:Elvis Presley with the Royal Philharmonic Orchestra - Always On My Mind
Het origineel van de Pet Shop Boys is beter![]()
Ja, voor maximaal een uurtje...quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem jij het zo over @:madmaster ?
Als ik mag kiezen heb ik het liefst het origineel van Willie Nelsonquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Bowie, geboren op 8 januari, hoorden we eerder vanavond al. De andere grootheid met die geboortedatum sluit de uitzending af:Elvis Presley with the Royal Philharmonic Orchestra - Always On My Mind
Het origineel van de Pet Shop Boys is beter![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren en tot snel
(ik blijf luisteren natuurlijk)
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga snel even iets te eten maken, maar R49 blijft aan natuurlijk
Ik hoor hetquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even de pagina refreshen. MadMaster is al begonnen
Twenty 4 Seven Feat. Capt. Hollywood - I Can't Stand It! (Hip House Remix)quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer? Ik ken het nummer nog wel vaag.
Volgens mij was dat Twenty 4 Seven met I can't stand itquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer? Ik ken het nummer nog wel vaag.
1990quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga wel goed op die oude 90s house
Of is dit nog 80s=
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, we zijn al 14 BPM omhoog gegaan..
Ik ben nu aan het fietsen om de radio draaiende te houdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
Allemaal in de schuilkelders! En vergeet je noodpakket niet mee te nemen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het fietsen om de radio draaiende te houden
Wat gebeurt erquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
Allemaal in de schuilkelders! En vergeet je noodpakket niet mee te nemen
I'm safe met mijn kerstpakket. Wijn in plaats van water wel.quote:
Gek, ik zat al aan Ramirez te denken. Ik ken die groep amper, maar wat ik hoorde deed me aan La Musica Tremenda denken.quote:
Ciao!quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
ik zeg alvast bedanktlaat hem nog wel ff aan staan terwijl ik wat te eten ga fixen maar als ik hem dan straks uit klap dan vergeet ik dat allemaal weer enzo dus tot de volgende
Ah okéquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:31 schreef MadMaster het volgende:
D Code - My House Is Your House (Original Mix)
Hierna de laatste van vanavond...
THanks alvast voor de tunesquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:31 schreef MadMaster het volgende:
D Code - My House Is Your House (Original Mix)
Hierna de laatste van vanavond...
We zijn van 122 BPM naar 160 BPM gegaan in een uurtje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
Het kon nog sneller! Dank je wel MadMaster. Was een fijne afsluiter voor mijn snotterige hoofd.
Ik ben helaas sporten tijdens jouw slotquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, welterusten en tot morgen.
Maar dan met iets heel anders...
Absoluutquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
De man zelf was natuurlijk de verpersoonlijking van glamrock, nog even los van zijn muziek.
Het veert wel lekker, zo'n pak...quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hedde gij soms ergens mijn papegaai gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |