SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Goedenavondquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
* tune in
Tot hoe laat draai je ?
was eigenlijk aan het gamen maar ik blijf hier nog wel ffquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondHet is gezellig, dus sowieso tot 21:30 uur.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was eigenlijk aan het gamen maar ik blijf hier nog wel ff
The Wizard of Ozquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze track van een film of zo?
The Wizard of Oz (musical)quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is deze track van een film of zo?
Er is vast nog wel een toegiftquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, de aftiteling is begonnen, hoor ik…
We gaan zo naar de encorequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Kan tegelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
ik was eigenlijk aan het Bolken maar ik zit gewoon te luisteren
Laat ik nou deze al hebben klaargezet voor vanavond. Alles valt vanzelf op z'n plaats:quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me een beetje aan Aquarius denken
Dat kan tegelijkertijd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef Harrie het volgende:
ik was eigenlijk aan het Bolken maar ik zit gewoon te luisteren
Verre vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laat ik nou deze al hebben klaargezet voor vanavond. Alles valt vanzelf op z'n plaats:The 5th Dimension - Up, Up And Away
Naadloos zelfs...
Dat zijn vaak wel leuke showsquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Up, Up & Away.
Dat draaide ik hier ooit eens en dat ging daarna een totaal andere kant op…
Is die ook van die musical?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit een geweldig en zwaar ondergewaardeerd liedje.
Oh daar staat mijn antwoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Rustig maar, Livelink. Het is Blöf niet, wél het origineel van hun hit...Bosse feat. Anna Loos - Frankfurt Oder
Dat is correct ende tevens juistquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wacht even, dit is Zoutelanden? Dit is het origineel?
Ik vind ze allebei wel mooiquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
Als Blöf dit nummer niet had verkracht had ik deze versie nog wel kunnen waarderen. Nu kan ik het niet meer los van elkaar zien.
Het is zo weer voorbijquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
Als Blöf dit nummer niet had verkracht had ik deze versie nog wel kunnen waarderen. Nu kan ik het niet meer los van elkaar zien.
Morgen alweer donderdagquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Indien er interesse is, wil ik het opengevallen gat morgenavond wel vullen rond het thema 'Glamrock'…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |