Lennie wil een leuke tijd en winnen , Lennie ziet het niet als een ponykampquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, ok mee eens.. maar blijft de vraag, wat wil Lennie. Wie wil Lennie
Nahh.. Lenne wil best wel paardje rijen, de vraag is wie haar teugeltjes gaat vasthoudenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie wil een leuke tijd en winnen , Lennie ziet het niet als een ponykamp
Vergeet duct tape. Alles is anders !quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze daar duct tape? Mag wel op de mond van Remi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft niets van BB NL gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan zeggen in het begin dat hij er blanco is ingegaan
op dit moment heeft ze het over haar beugeltjequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. Lenne wil best wel paardje rijen, de vraag is wie haar teugeltjes gaat vasthouden![]()
Kom óp heejj
Ik heb bij meer mensen het idee dat ze enkel wat uitzendingen hebben bekekenquote:
zoek haar insta page maar op, kun je helemaal glijenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
En zonder bril ook goed
[ afbeelding ]
zodra ik een bezem hebquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
wann werden julie de nieuwe anvegen??
Ja, maar of dat nu echt zo goed is, betwijfel ik.quote:
Ohw sorry verkeerde Insta.. ik ga proberen voor eens en atlijd van die twee af te komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:08 schreef danilel het volgende:
[..]
zoek haar insta page maar op, kun je helemaal glijen
Nergens last van .quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Smakelijk voor iedereen die net aan het eten was tijdens de stream van Lennie
Mij (nog) nietquote:
het ging toch over worstquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Ik snee net mijn frikandel doormidden om te vullen met speciaal.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Het gaat mij er meer om hoe hij dingen aan haar vraagt over haar operatie en hoe hij eea invult.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Mij (nog) niet
Vind het eigenlijk wel een leuk figuur voor BB. Maarja hij is er net.
Sjah dát is waarschijnlijk het enige waar iedereen op zit te wachten.. wat heeft ze nog wel of niet wat werkt ...quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Origami met geslachtsdelen, aldus Lennie
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik snee net mijn frikandel doormidden om te vullen met speciaal.
Respect voor deze damequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een leuke, wijze vrouw die Lennie. En zo openhartig!
En haar niet laat uitpraten/halverwege haar antwoord een nieuwe vraag stelt. Ik vind hem echt onbeschoft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat mij om hoe hij dingen aan haar vraagt over haar operatie en hoe hij eea invult.
Leuk, lief persoonquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Kijk je de streams inmiddels?quote:
prima, vrijdag zo weer de poort uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:16 schreef spapaars het volgende:
Binnen een dag heeft Remi met iedereen een persoonlijk gesprek.
Tenenkrommendquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
Remy: Ik was in Turkije en ik had een vriendinnetje meegenomen. Zij spreekt turks, dat hebje echt nodig want je wordt daar echt aan je lot overgelaten.
Lennie: Echt?
Remy: Ja, ze spreken daar de taal gewoon niet.
Jij!! spreekt de taal niet. Harry.
Ik heb collega's van 21 die botox hebben. Bizar.quote:
Alle respect voor deze vrouwquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie heeft de haarlijn naar voren laten zetten, haartransplantatie, bij de neus wat afgeschaafd, adamsappel afgeschaafd, borsten, gecastreerd, geslachtsoperatie en schaamlipcorrectie.
Dat is veel. Lang traject.
Hormonen bepalen allesquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
Oh wist ik niet. Dat de aders ook door de hormonen 'zakken'.
Ja, ze is een vrouw.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vrouw? Ja een lulige vraag idd
biologisch gezien heeft een vrouw wel een baarmoeder, niet hatelijk bedoeldquote:
Wel tot Els en alle anderen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef ben34567 het volgende:
Nou ik voel me als heteroseksuele man helemaal niet aangetrokken tot Lenie maar toch moet ik haar als vrouw zien van anderen.
Don't go there.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
biologisch gezien heeft een vrouw wel een baarmoeder, niet hatelijk bedoeld
Dat bedoel ik niet maar biologisch voelt het niet juist voor mij hoeveel operaties ze ook heeft laten doen. Maar soit wil geen ban dus ga het hierbij laten.quote:
ook niet elke vrouw of is het zo dat als je door een ziekte deze operatief moet laten verwijderen je geen vrouw meer bent?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
En een man een ruggengraat maar die ontbreekt bij sommige toch echt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
En door.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, daarom moet het ook zo snel mogelijk boven water wat iemand wil zijn
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja.. alles kan zo naar de SC..
Bij het reduceren van vrouwelijkheid tot het hebben van een baarmoeder, sluit je veel cis vrouwen uit. Er zijn ook vrouwen die een baarmoeder missen door medische aandoeningen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
DeeSjeeOlien![]()
Prima naam voor als je uit BB komt volgende week
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:27 schreef -river- het volgende:
[..]
En een man een ruggengraat maar die ontbreekt bij sommige toch echt.
heeft zij dat nu vertelt ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef danilel het volgende:
Boh wat knap van Lennie
FFS
Haarlijn naar voren gezet
Adamsappel laten afschaven
Wenkbrouwbot weggeschaafd
Lippen laten doen
Gecastreerd en bostoperatie eop dezelfde dag
Geslachstoperatie
Schaamlipcorrectie
Nu is ze klaar
Ik mag toch hopen dat er wel meer vrouwen (al dan niet vanaf geboorte) rondlopen tot wie jij je niet aangetrokken voelt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef ben34567 het volgende:
Nou ik voel me als heteroseksuele man helemaal niet aangetrokken tot Lenie maar toch moet ik haar als vrouw zien van anderen.
me egal wat je zeg, is sowiezo onzinquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U snapt dingen weer niet? Uitleg nodig?
Join the Club..quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
me egal wat je zeg, is sowiezo onzin
Nooit verwacht dit te gaan zeggen: wat fijn om jordy te horen pratenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy en Niels gaan buiten sporten
Hahahaha herkenbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nooit verwacht dit te gaan zeggen: wat fijn om jordy te horen praten
Als ik ( als advocaat van de duivel) deze stelling zou moeten verdedigen zou ik kunnen beginnen over het bij de geboorte ontbreken van vrouwelijke voortplantingsorganenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ook niet elke vrouw of is het zo dat als je door een ziekte deze operatief moet laten verwijderen je geen vrouw meer bent?
Wil je nu stoppen? Het is hier de COSquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Als ik ( als advocaat van de duivel) deze stelling zou moeten verdedigen zou ik kunnen beginnen over het bij de geboorte ontbreken van vrouwelijke voortplantingsorganen
Vrouw zijn (of man zijn) is een persoonlijke ervaring en identiteit. Het is belangrijk om mensen te respecteren in de manier waarop zij zichzelf zien en identificeren, net zoals jij verwacht dat jouw eigen identiteit wordt gerespecteerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef ben34567 het volgende:
Mag deze discussie aub in de sc ofzo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Als ik ( als advocaat van de duivel) deze stelling zou moeten verdedigen zou ik kunnen beginnen over het bij de geboorte ontbreken van vrouwelijke voortplantingsorganen
ik geef alleen het puur biologische onderscheid aan dat iemand zou kunnen maken, zoals gezegd niet hatelijk bedoeld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij het reduceren van vrouwelijkheid tot het hebben van een baarmoeder, sluit je veel cis vrouwen uit. Er zijn ook vrouwen die een baarmoeder missen door medische aandoeningen.
Vrouw zijn is niet puur biologisch. Genderidentiteit is niet enkel afhankelijk van biologische kenmerken.
Redelijk on topic afaikquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je nu stoppen? Het is hier de COS
Factsquote:
Dat komt omdat Niels zo'n type lijkt die met iedereen wel klikt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef engine het volgende:
Jordy en Niels gaan ook wel goed bij elkaar. Ik zou Jordy eigenlijk wel zonder die pin willen zien want het doet wel wat met hem.
Dat dacht ik ook te begrijpenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef Kayro het volgende:
Als ik Niels in de tuin redelijk goed begrijp wil hij Elza (ivm groepsdynamiek) er vrijdag uit?
Die argumenten heb ik dus zojuist onderuit gehaald. Ook niet hatelijk bedoeld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ik geef alleen het puur biologische onderscheid aan dat iemand zou kunnen maken, zoals gezegd niet hatelijk bedoeld.
Zonder slob, maar met normale ingredienten had ze mogen blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef Kayro het volgende:
Als ik Niels in de tuin redelijk goed begrijp wil hij Elza (ivm groepsdynamiek) er vrijdag uit?
Bij Jordy krijg ik momenteel een Jason gevoel...😏 (2023)quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef engine het volgende:
Jordy en Niels gaan ook wel goed bij elkaar. Ik zou Jordy eigenlijk wel zonder die pin willen zien want het doet wel wat met hem.
Dat doet Gert en die werkt. Wanneer hij tijd heeft zal hij dat doen.quote:
OMG nee he, Jason is om te knuffelen en Jordy om te kotsen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bij Jordy krijg ik momenteel een Jason gevoel...😏 (2023)
🤣🤣quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
OMG nee he, Jason is om te knuffelen en Jordy om te kotsen.
Heeft ze ook iets over haar stem gezegd?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie heeft de haarlijn naar voren laten zetten, haartransplantatie, bij de neus wat afgeschaafd, adamsappel afgeschaafd, borsten, gecastreerd, geslachtsoperatie en schaamlipcorrectie.
Dat is veel. Lang traject.
Nee niks. Alleen dat ze nu klaar is met alles (qua operaties).quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook iets over haar stem gezegd?
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn huidige houding door die pin komt... hoop ik althans...quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef engine het volgende:
Die zat uiteindelijk met Bart aan het einde op de bank. Denk dat Jason toch nog iets slimmer was en nog wat harder naar de groep toe.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef Kayro het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen zonder baarmoeder, die verwijderd worden door omstandigheden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Daar kreeg ze bij Remy weinig kans bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar Jason had een groter aaibaarheidsgehalte, de toffe schoonzoon.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef Kayro het volgende:
[..]
Je bent vooral hier een COSser. Dus laten we het houden bij wat we op de streams horen en zienquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja vind haar ook heel leuk mens.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Hij werd ook "gepest" door de groep (en voornamelijk door Danny) en ik zie niet echt pesters in deze groep. Daarvoor is deze groep te "woke".quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt, maar Jason had een groter aaibaarheidsgehalte, de toffe schoonzoon.
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik haat pesters en stokers die het niet alleen af durven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij werd ook "gepest" door de groep (en voornamelijk door Danny) en ik zie niet echt pesters in deze groep. Daarvoor is deze groep te "woke"
Zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie gaat het even over de schutting gooien?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie gaat het even over de schutting gooien?
Dank dottekequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
Discussie over wel of geen vrouw, met of zonder baarmoeder mogen in de SC hier graag verder over de streams
quote:
Heb niet zoveel met Jordyquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa
Al mag hij er nog wel even in blijven.
Liefst Fleur er het eerst uit
Hij is onzeker erover. Hij kijkt ook goed naar zichzelf en vind hem slim overkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zijn huidige houding door die pin komt... hoop ik althans...
Veel meer. Nu ook weer smoezen met milena in de gangquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat mag toch![]()
Fleur zit meer in mijn irritatie zone.
nee erst registrieren, maar moet ik bij registrieren vpn anmaken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
"Volg de livestream" nog aanklikken
[ afbeelding ]
Ja je hebt gratis GoPlay account nodigquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee erst registrieren, maar moet ik bij registrieren vpn anmaken?
En dat voor de kampioen Padel...quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
conditie van Jordy is weg
Energiebron is weg
Terwijl hij juist gesport had voor hij het huis inging
Gewoon op de grond!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi probeert op weinig subtiele wijze het bed te claimen.
Dat was ook niet slim. Eerlijk maar niet slim vooral indien het in de aflevering komt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
Remi denkt dat hij een slechte eerste indruk heeft gemaakt door zijn antwoord vanmiddag op de vraag waarom hij meedoet aan BB
Nee hoor. Dat was het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
Remi denkt dat hij een slechte eerste indruk heeft gemaakt door zijn antwoord vanmiddag op de vraag waarom hij meedoet aan BB
Oehh thnx!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Lennie en Keanu hebben semi-strategisch overleg
Mario niet weer. Dit is de COS en niet hoe krijgt Mario streamsquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee erst registrieren, maar moet ik bij registrieren vpn anmaken?
Ik vind ze ook leuk met elkaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu voelt zich goed bij Lennie.
Ze willen allebei geen dingen zeggen waar ze later op moeten terug komen.
Hij heeft al wel zijn coming out gehad in dat huisje met camera'squote:Op woensdag 8 januari 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
Keanu, hij heeft al gewonnen.
Wat dan, een week vakantie in een huisje met camera's
Het is ook net pas begonnen. Komt wellicht nog wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef Lillfex het volgende:
Jullie allemaal hebben meer feelings/inzicht bij de bewoners als ik Ik kom er echt niet in bij deze groep Weet echt niet wat ik er van vinden moet
Ik kijk pas sinds de stream zijn gelopen, maar wist zijn omgeving het dan niet?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij heeft al wel zijn coming out gehad in dat huisje met camera's
Slechts 20% van zijn omgeving, gaf hij eerder aan. Zijn vader bijvoorbeeld niet. Er worden bij hem thuis en in zijn omgeving ook wel hatelijke opmerkingen over gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds de stream zijn gelopen, maar wist zijn omgeving het dan niet?
Hij zij het best snel tegen de groep
Dat is ook nog niet zo vreemd, ze starten pas.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef Lillfex het volgende:
Jullie allemaal hebben meer feelings/inzicht bij de bewoners als ik Ik kom er echt niet in bij deze groep Weet echt niet wat ik er van vinden moet
Dat lijkt mij heel naarquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slechts 20% van zijn omgeving, gaf hij eerder aan. Zijn vader bijvoorbeeld niet. Er worden bij hem thuis en in zijn omgeving ook wel hatelijke opmerkingen over gemaakt.
Ik vind het dan niet echt een overwinning voor jezelf.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slechts 20% van zijn omgeving, gaf hij eerder aan. Zijn vader bijvoorbeeld niet. Er worden bij hem thuis en in zijn omgeving ook wel hatelijke opmerkingen over gemaakt.
Ja dat helpt niet...quote:
Moeder gans denk ik, weet het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Lennie Remy ziet.
Ik ben sowieso voooorrrrrquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja dat helpt niet...![]()
Daarom mooi dat er zoveel verschillende letters van het regenboog-alfabet meedoen dit seizoen!
Ja daarom juistquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moeder gans denk ik, weet het niet.
T is toch een psycholoog.
Als het maar een overwinning is voor Keanuquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet echt een overwinning voor jezelf.
Een goed gesprek met je pa zou hem meer waard moeten zijn.
Anno 2024 zal het best voor sommige mensen lastig zijn, maar in Big Brother in je eerste week voor heel Nederland outen, mwah.
Verkeerde prioriteiten, my 2 cents
Zoiets dan maar, ik vind het raar, maar als hij dat op die manier wilt doen, prima.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als het maar een overwinning is voor Keanuiedereen zijn eigen proces.
Kan nog komen hè. Ik had dat ook een aantal keer pas bij 2 weken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:18 schreef Lillfex het volgende:
Je ziet wel veel in de uitzending en worden sommige dingen wat duidelijker.quote:
Ik ga straks ff kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet wel veel in de uitzending en worden sommige dingen wat duidelijker.
Mooi hoef ik die niet te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat was weer een matige uitzending.
Eens kijken hoe lang men dat sporten vol gaat houden
Welke kast ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
fleur eigend de kast lekker toe door te zo te zeuren
Ja maar het is best gezellig.quote:
Ik hoop nederlands kletsen en niet vlaams kletsen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Matt Niels en Jeff sporten buiten en kletsen wat
oh sorry tv uitzendingquote:
Nederlandsquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop nederlands kletsen en niet vlaams kletsen.
bril is ook te groot voor haar gezichtquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Jolien er zonder bril beter uit zien
Maar hij zegt het ook gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi is voor spannende momenten en steek iemand een mes in zijn rug tv.
Verassend ook.
Hij is wat groot maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Jolien er zonder bril beter uit zien
Maar welk programma?quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi is dus gevraagd om deel te nemen
Bij sommige mensen is het nuttig dat de bril het overgrote deel van hun gezicht bedekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bril is ook te groot voor haar gezicht
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
Matt rent nog even heen en weer buiten
zou niet weten waarom, het is echt geen panquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het nuttig dat de bril het overgrote deel van hun gezicht bedekt.
Heel goed van jouquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 komt aangerend met de aarde klem en pin
Nee, dat stoort me een beetjequote:Op woensdag 8 januari 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Inmiddels al meer bekend over de nominaties?
Denk morgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Inmiddels al meer bekend over de nominaties?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi is dus gevraagd om deel te nemen
Dat vind ik ook van het lijf van Nielsquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wat groot maar ik vind het wel wat hebben.
Misschien doen ze het deze week even anders omdat het de eerste week is? Weet het ook niet hoor..quote:
Snap ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het lijf van Niels![]()
![]()
Staat aan het begin van elk topicquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:03 schreef mario390 het volgende:
rtl5 kann ik in momen niet kijken, hoelang duurt de uitzendingß
100 dagenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:03 schreef mario390 het volgende:
rtl5 kann ik in momen niet kijken, hoelang duurt de uitzendingß
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het lijf van Niels![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |