verdwijnt welquote:
Niemand koopt diequote:Op woensdag 8 januari 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdwijnt wel
als er van die tokens of hoe die dingen ook heten worden gekocht
owww jawelquote:
Die papagaai heeft tot nu toe maar één keer wat gezegd toch? En dat anderhalf uur geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Die papegaai is gewoon de boel aan het uittesten/trollen en kijken wat er gebeurd als hij zegt dat er 'hoog bezoek' komt.
was netquote:
luistert naar watquote:
Mijn gaydar gaat harder af dan het luchtalarm op de eerste van de maandquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Remy heeft niks meegekregen totale shock voor hem
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat harder af dan het luchtalarm op de eerste van de maand
Ik heb ineens ook een op hol geslagen gaydarquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De eerste aflevering had ze ook gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik nu Jolien zeggen dat ze filmpjes hebben gezien van de bewoners?
Oke hoorde half watquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De eerste aflevering had ze ook gezien
I love itquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Remy is ook erg aanwezig en hij is er net
Bejaarden neemt af.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:41 schreef Harry het volgende:
Constatering:
Het aantal donker gekleurde- en LHBTI mensen neemt met het jaar toe.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hij praat 50 minuten in een kwartier. Zou hij iets horen van de antwoorden op z'n vragen?
Jolien lijkt op Karen met hersenen(hoop ik )quote:
Uhuquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij wist niet dat het maandag al op tv kwam
remiquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Wie schreeuwt daar zo hysterisch!? Grrr
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
Remi; ik heb wat werk aan m'n gezicht laten doen, ik kan niet fronzen.
benieuwd of dat ook nog zo is na de eerste hap slobquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
Remi; ik heb wat werk aan m'n gezicht laten doen, ik kan niet fronzen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
benieuwd of dat ook nog zo is na de eerste hap slob
Dat was mijn koffie...quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
benieuwd of dat ook nog zo is na de eerste hap slob
Helaas ja, pfff.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:41 schreef Harry het volgende:
Constatering:
Het aantal donker gekleurde- en LHBTI mensen neemt met het jaar toe.
@KinKiJan uit welke kaartenbak komt dit meneertje?quote:
Kaartenbak waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Remy heeft nooit de NL seizoenen gezien alleen de Amerikaanse
Hopelijk ook de ingesteldheid van Jerrel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
Hij doet wel een beetje wonderlijkBeetje Jerrel achtig. Geinig wel
Jerrelquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk ook de ingesteldheid van Jerrel.
Roll the tapes!quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JerrelVolgens mij is Remi iets liever qua uitingen. Nog wel.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
ík heb niet zoveel met dat overdreven gedoe
Dat... heb hem zelfs al zachter gezet...quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
Dat bedoelde ik vanmorgen, alles wat Remy nu uitstraalt zit zo in mijn allergie.quote:
En ze hoopten nog wel op een rustig iemandquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoopte op iemand met pitquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
En ze hoopten nog wel op een rustig iemand
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vanmorgen, alles wat Remy nu uitstraalt zit zo in mijn allergie.
Maar dat moet je op een normale manier uitspreken, voor je het weet ben je homofoob.
lijkt of die vlamingen die meedoen elke keer uit ongeveer dezelfde plaatsen komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
27 jaar uit swalmen dicht bij gent
werkt bij de bank
daarbuiten doet ze miss verkiezingen ,zit ze in de organisatie van
dus kent ze Lennie?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Jockari het volgende:
Ons kent ons zet zich door. Jolien zit in de organisatie van miss verkiezing in Belgie...
Herkende hij van de Amerikaanse BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef cnex het volgende:
Remi heeft niets gezien, maar begint direct over de SLOB
Ook al een missquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: https://www.instagram.com/jolienpede_/
Vlaanderen ja...quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt of die vlamingen die meedoen elke keer uit ongeveer dezelfde plaatsen komen
Wie kent haar niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze woont nog thuis en heeft 2 zussen die wonen al wel uit het huis
Amber haar beste vriendin
wie kwam er nog meer uit swalenquote:
jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Deed die vera uit seizoen toen ook biet mee met een miss earth ofzo en ook naar Vietnam geweest
Last in first out, oh wacht, stemmingen zijn al geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi 30 woont in hoofddorp (handig hij zo weer thuis)
Werkt als host in een entertainment center
Deejay
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Deed die vera uit seizoen toen ook biet mee met een miss earth ofzo en ook naar Vietnam geweest
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Remi "Daarnaast DJ ik, dat doe ik nu 2 maanden"
MTV woordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
situationship![]()
Ik ben echt een oude man om dit te begrijpen
Weer 2 minuten?quote:
Heb het gevoel dat hij wel degelijk heeft gekeken hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkende hij van de Amerikaanse BB
waar ze werktquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur zit weer dingen te zeggen die ze niet mag zeggen
Yep.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Hunter het volgende:
Is ze dit?
https://www.hln.be/zwalm/(...)-te-winnen~afc08bef/
Dat wint Jolien vandaag gok ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat er een strijd komt om de meeste aandacht
Dat vond ik van DGK geweldig. Dan kwam er iemand gingen de fonteinen aan..quote:
Zou gewoon kunnen natuurlijk, dat hij wel heeft gekeken maar dit is iig wat hij zei toen hij het blik zag en Lennie het uit wilde leggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:54 schreef cnex het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat hij wel degelijk heeft gekeken hoor
Beetje tequote:
slobquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hate to bring the news, maar ik zou nog geen pak rijst van haar kopen
aankoop en verkoopquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hate to bring the news, maar ik zou nog geen pak rijst van haar kopen
Blijkbaar wel:quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
en dan doe je mee aan BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi is echt een controlfreak
Het ontwetende kan hij niet tegen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Remi heeft niks gezien van deze BB....![]()
Geloven we dit?
Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Geloven we dit?
Die zat gewoon de hele dag te loeren hoor.quote:
Ja ik geloof het wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Geloven we dit?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op de camping bij Rob!quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:58 schreef ledn81 het volgende:
Niels verhuurd spring kastelen![]()
* ledn81 noteert voor de Fok reunie na het seizoen
ik geloof geen 1 woord van wat hij zegt momenteelquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:58 schreef Krambo het volgende:
Controlfreak en dan niet even de eerste aflevering kijken
https://lovereality.nl/nieuws/big-brother/quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, gister bijna niets gezien.
Zat ik net ook te denken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Wat was het een uur geleden toch lekker rustig....
quote:
Jahaaa, het is dag 2, dingen mogen nog dubbel gepost worden hoor. Ik hoorde het en tikte het. Had er ook nog een flauw grapje bij maar dat heb ik weer weg gehaald voor ik op enter klikte.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/nieuws/big-brother/
In zijn hoofd is hij dat ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
Jordy brengt het Padel ook weer te sprake of hij kampioen is ofzo
Dat is mode tegenwoordig. Ik krijg er jaren 80 vibes van toen ik geen andere keus had dan zo'n groot belachelijk ding.quote:
Dat hij nog nooit een Nederlandse BB heeft gekeken vind ik ook een giga minpunt..ergens bij de bodemquote:
Denk accessoirequote:
Dat jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hij nog nooit een Nederlandse BB heeft gekeken vind ik ook een giga minpunt..ergens bij de bodem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |