Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijkenquote:
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerverquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
Jonge naïeve meiden als vriendinnen uitkiezen. Die doorzien bepaald gedrag niet zo snel.quote:
Wel een beetje de crack versie dan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
https://laatstenieuws.nl/(...)-vriendin-mishandelt
Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Depp.
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel een beetje de crack versie dan.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Mepp.
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Feola het volgende:
Coke kruipt in je karakter en verandert je, dus ja, ik geloof dit wel hoor.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
Idd, coke staat op 1 bij ze. En dan kunnen ze gekke dingen doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.
De carrière van Little Kleine gaat ook nog gewoon goed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd, is het vandaag de beurt aan Tygo Gernandt. Hij staat héél groot op de cover van het showblad. ‘Ex-vriendinnen beschuldigen Tygo: drugs en GEWELD!’
‘Snuiven als malle’
Het verhaal dat we kunnen lezen in Privé, en deels bij De Telegraaf, is echt heel heftig en bestaat naast verklaringen van zijn ex-vriendinnen ook uit onder meer een politieaangifte, mailcorrespondentie met de politie, naaktbeelden van Tygo, stills uit videoopnames van een ogenschijnlijke geweldsuitbarsting, audio-opnames én een verklaring van AvroTros.
Actrice Dianne van den Eng komt het meest uitgebreid aan het woord. Zij stond tweeënhalf jaar geleden tijdens een première plotseling voor de camera van Shownieuws als de nieuwe vriendin van Tygo. Nu onthult ze dat hun relatie door zijn vermeende drugsgebruik extreem toxisch was. “Deze man snuift echt als een malle.”
‘Bij keel gepakt’
Eén keer liep het volgens Dianne echt heel erg uit de hand, namelijk toen ze hem zou hebben betrapt tijdens het wachten op een cokedealer ‘met een andere chick’. “Ik rende langs Tygo, die een handvol cash meedroeg, naar binnen, maar werd door hem al snel bij mijn keel gepakt en tegen de muur geduwd.”
En toen? “Vervolgens sleurde hij me aan mijn polsen en jas twintig meter de gang door en lag ik binnen de kortste keren weer buiten. Mijn moeder is direct gekomen uit Harderwijk en heeft me die nacht opgevangen. Door zijn drugsgebruik krijgt Tygo’s donkere kant steeds de overhand. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.”
Politie-aangifte
Die politieaangifte is te zien in Privé, net als mailcorrespondentie met de politie en stills uit een filmpje dat is gemaakt van dit voorval. Het tijdschrift: “Hierop is inderdaad te zien hoe de acteur zijn toenmalige vriendin naar buiten trekt. ‘Eruit’, roept hij daarbij tot dertien keer aan toe. Ook beluisterde onze redactie een audiotape waarop hij toegeeft coke te gebruiken.”
Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat artikel; zo onthult Dianne terloops dat Tygo stiekem vader is: “Hij heeft een zoon van zes die met zijn blonde lokken ook nog eens sprekend op hem lijkt. Tygo wil echter niets met die jongen te maken hebben, omdat hij is voortgekomen uit een onenightstand. Zielig voor dat kereltje.”
Op staande voet
Een andere opvallende passage in het enorme Privé-artikel gaat over zijn vertrek bij Flikken Maastricht. “In werkelijkheid blijkt het — zo kan Privé nu onthullen — om niets minder te zijn gegaan dan ontslag op staande voet.”
Een ‘betrouwbare bron’ zegt in het tijdschrift: “Deze man kan geen nee accepteren als vrouwen hem niet willen. Ze werden achter de schermen geïntimideerd, lastiggevallen, soms ook betast aan intieme delen en het is voorgekomen dat hij een persoon bij de keel greep.”
Wat zegt AvroTros?
Het slachtoffer in kwestie heeft een jaar lang in therapie gezeten, meldt Privé. Dat zou uiteindelijk grotendeels door de producent vergoed zijn. Die wil geen commentaar geven, net als AvroTros: “Wij zijn niet de makers, dat zijn zij. We geven daarom ook geen commentaar en verwijzen mensen met vragen door naar hen.”
Oftewel: stront aan de knikker. En Tygo zelf? Die ontkent alles. “Die aanranding bij Flikken Maastricht is niet waar en qua drugs gebruik ik alleen mijn leven lang al slaapmedicatie, omdat dat af en toe niet lukt. (…) Misschien moet ik er maar een advocaat op zetten.”
Het complete, acht pagina’s tellende verhaal over Tygo Gernandt is exclusief te lezen in de nieuwste Privé.
https://www.mediacourant.(...)er-huiselijk-geweld/
https://www.ad.nl/show/ex(...)iek-geweld~a3c68d1b/
[ afbeelding ]
[poll=8273]
Nouja, je zou dan eerdere gelekte verhalen wel verwachten idd. Weet zo snel niet of dit ook gebeurd is overigens. Kan me wel voorstellen dat hij ern eh "kwade snuif" heeft zeg maar, maar goed, dat ik het me voor kan stellen zegt natuurlijk niet dat het ook zo is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.
Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage
quote:De makers van Tygo en de flakka willen met Tygo Gernandt praten over beschuldigingen van huiselijk geweld, bevestigt omroep EO na berichtgeving van het AD. Meerdere exen van de acteur zeggen in Privé dat hij gewelddadig was. Eén van hen deed aangifte.
De opnames van het EO-programma Tygo en de flakka zijn afgerond. "Wij nemen de recente ontwikkelingen serieus en houden het ook nauwlettend in de gaten", laat een woordvoerder van de omroep weten.
"We gaan met de betrokken partijen rondom de serie in overleg over deze recente ontwikkelingen." In het programma spreekt de acteur met mensen die verslaafd zijn aan de synthetische zombiedrug flakka.
https://www.rtl.nl/boulev(...)rin%20op%20tafel.%22quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
Ja, vroeger die coke blijkbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
Aangezien er meldingen van meer vrouwen zijn gaan die hopelijk nu ook over tot actie, net als bij Ali.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
Neem aan dat hij die redactrice nu in elkaar gaat schoppen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
Verschil is Johnny Depp zag er vroeger goed uit uit in zijn jonge jaren, Tygo was altijd al lelijk ook toen hij jong was zag hij al uit als een uitgeteerde heroïne verslaafde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/watermark:Bron%3A%20Gettyimages/width:1080/height:720/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Let wel, Depp is flink wat jaar ouder.
Dat bleek achteraf toch onzin?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd
Heeft zij dat gefilmd tijdens de door haar benoemde mishandeling?quote:
Ik begrijp je sentiment.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heeft zij dat gefilmd tijdens de door haar benoemde mishandeling?
( ik weet niet wat er precies gebeurd is,vandaar dat ik het zo zeg)
Ik weet ook niet of ik meteen mijn mobiele telefoon zou pakken om te filmen dat ik mishandeld word, eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.
Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage
Ik ben inderdaad nog niet op het punt dat ik geloof dat hij haar mishandeld zou hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik begrijp je sentiment.
Van wat ik begrijp het volgende:
Hij dacht dat zijn dealer voor de deur stond.Hij deed de deur open. Zij rende naar binnen. Hij wilde haar niet binnen hebben. Hij zet haar buiten.
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik meteen mijn mobiele telefoon zou pakken om te filmen dat ik mishandeld word, eigenlijk.
Ik bedoel, of ik dan de tegenwoordigheid van geest heb om dat te doen.
Ja, maar als ik heel eerlijk ben zie ik niet op dat filmpje of ze wordt mishandeld of dat ze heel erg aan het drama-queenen is. Jij wel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.
Het schijnt dat hij haar hiervoor bij de keel greep. Dat is het stukje mishandeling waarvoor haar moeder haar is komen ophalen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nog niet op het punt dat ik geloof dat hij haar mishandelt zou hebben.
On topic: geen oordeel, laat het eerst maar (al dan niet strafrechtelijk) uitgezocht worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij haar hiervoor bij de keel greep. Dat is het stukje mishandeling waarvoor haar moeder haar is komen ophalen.
quote:De politie laat weten dat er onderzoek is gedaan naar het incident, maar dat er geen vervolging gaat plaatsvinden.
Om die reden roept het management in samenspraak met Gernandt het blad op om het artikel te rectificeren. Als dat niet gebeurt, volgen mogelijk juridische stappen.
quote:Zoals door Dianne zelf erkend, is zij ongevraagd Tygo’s woning binnengegaan. Tygo heeft haar herhaaldelijk gevraagd de woning te verlaten, waarbij geen sprake is geweest van fysiek geweld. Beelden laten zien hoe Tygo haar bij haar jas naar buiten begeleidde om zijn verzoek te bekrachtigen.'
'Uit verschillende berichten van Dianne zelf blijkt dat de relatie tussen haar en Tygo onstuimig was, maar dat er geen sprake is geweest van fysiek of mentaal geweld.
Nou lijkt mij veel zeggen dan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef potjecreme het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)gernandt-ex-vriendin
[..]
Galantquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef Mylene het volgende:
Volgens Tygo kamp begeleide hij haar aan de jas naar buiten.
Geen idee wat er voor is gevallen dus ik vind altijd moeilijk om dan te oordelen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Tygo niet vies is van een beetje drugs weten we toch wel.
Uhhh vrijwel al zn shows zijn nogsteeds compleet uitverkochtquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd,
quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.
Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.quote:
Hoe vaak ben jij iemands huis in gerend terwijl deze persoon jou niet binnen wilde laten? Voor de meeste mensen is het antwoord nooit ongeacht de omstandigheden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
Zie zijn rol De Piraten van Hiernaast.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
Ja vind ik ook, zou zelfs denken dat die vrouw erger fout zit dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.
Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
Ja hoe vaak is er iemand ongewenst je huis in gegaan welke weigert te vertrekken? Voor de meeste mensen is dat nul en daarmee heb jij jouw antwoord!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
De Temu versie jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
De politie is er dan ook al klaar mee. Wordt niet vervolgd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:25 schreef PzKpfw het volgende:
Wel handig voor de politie dat deze vrouw haar eigen daad van huisvredebreuk op beeld heeft vastgesteld.
Whaha, eerst nog even aan zijn modelscheepje werken onder het genot van een kopje koffie met havermelk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
Dat soort relaties leven op alles vastleggenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij ietsquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:24 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij iets
Eens 😇😇quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggen
https://www.mediacourant.(...)-liegt-over-contact/quote:Tanja Jess en Tatum Dagelet: ‘Tygo Gernandt-ex liegt over contact’
Tanja Jess en Tatum Dagelet ontkennen stellig dat zij ook maar enig contact hebben gehad met Dianne van den Eng, een collega-ex van Tygo Gernandt. “In alle toonaarden”, aldus weekblad Story.
Tygo Gernandt heeft veel ex-vriendinnen. Heel veel ex-vriendinnen. Eentje daarvan, Dianne van den Eng, heeft nu de media opgezocht om hem publiekelijk te beschuldigen van huiselijk geweld. Om haar beweringen te ondersteunen heeft ze een filmpje naar buiten gebracht waarop duidelijk te zien is hoe de acteur haar vrij hardhandig door een gang sleept.
Tatum en Tanja
Volgens Dianne heeft ze veel steun ontvangen van de mensen. “Ik heb veel lieve reacties en steun gekregen, waaronder opvallend genoeg ook van twee van zijn exen: Tatum Dagelet en Tanja Jess”, reageerde ze in Privé.
Een opvallend detail, maar deze dames maken Dianne nu uit voor leugenaar. “Zij ontkennen in alle toonaarden contact met haar te hebben gehad”, meldt weekblad Story, dat contact heeft gelegd met de BN’er-vrouwen.
Andere kant
Er zit een luchtje aan deze Dianne, denkt Story. “De gebeurtenissen verdienen allerminst de schoonheidsprijs en dergelijke situaties moeten altijd grondig onderzocht worden. Toch zit er volgens insiders, die het bewijsbaar weten kunnen, een andere kant aan het verhaal.”
“Waar Tygo door Dianne min of meer als een losgeslagen idioot wordt weggezet, lijkt haar eigen imago in de showbizz reden te geven haar niet onmiddellijk zonder enig tegenonderzoek op haar woord te geloven.”
Vals beschuldigd
Story heeft met meerdere mensen in het vak gesproken die nare ervaringen hebben met Dianne, waaronder filmproducent Andy van Veen. Zij zou een rol gaan spelen in zijn film Yamas, maar was volgens hem onhandelbaar. Hij besloot haar daarom toch maar niet op te nemen in de cast. En toen?
Andy zegt: “Daarna heeft Dianne samen met een producer het verhaal verzonnen dat ik me schuldig zou hebben gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag, en zij onder tafel had moeten kruipen om de rol te krijgen. Dianne zou dat hebben geweigerd, waarna zij de rol niet zou hebben gekregen.”
Smaad en laster
Daar heeft hij aangifte van gedaan, aldus Andy. Een acteur, geanonimiseerd tot M., deelt in de Story een soortgelijke ervaring. “Er ging een verhaal rond: zij kon een rol krijgen in een bioscoopfilm als zij met de regisseur naar bed ging. Toen is ergens mijn naam erbij gekomen, dat zij tot een trio met mij en die regisseur zou zijn gedwongen.”
Ook complete onzin, zegt deze acteur. Kunstenares Loes van Delft vertelt in Story ook over een bizarre ervaring met Dianne. Wat er allemaal van klopt en welke belangen hier spelen is onduidelijk, maar de situatie lijkt toch niet zo zwart-wit te zijn als aanvankelijk werd gedacht. Al doet dat dan weer niets af aan Tygo’s ontslag bij Flikken Maastricht…
Onsympathiek
Overigens komt Dianne in privéberichten aan Dennis Schouten, presentator van RoddelPraat, wel erg onsympathiek uit de hoek. Hierin gniffelt ze om het mediaschandaal rondom Tygo. “De Tygo-thriller noemen ze het ook wel 😂”, giert ze.
Merkwaardig:
Had hij er alleen wel bij moeten zeggen dat ze een vuurwapen bij zich had, anders heb je kans dat ze verstek laten gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:50 schreef vencodark het volgende:
Als je beweert dan Tatum en Tanja achter je staan en dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn dan ben je al direct een stuk minder betrouwbaar met je andere verklaringen wat mij betreft.
Nu lijkt Tygo mij geen typische vrouwenmishandelaar of iets dergelijks zoals Lil’ Kleine.
Zou natuurlijk wel kunnen dat een terugval in drugsgebruik wel het slechtste in je naar boven haalt.
Een ex die het bloed van onder je nagels haalt en de boel opstookt?
Niet ondenkbaar.
Maar goed: je hoort geen mensen over de vloer te slepen. Als zij een soort huisvredebreuk doet, had hij de politie moeten bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |