abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216211006
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd, is het vandaag de beurt aan Tygo Gernandt. Hij staat héél groot op de cover van het showblad. ‘Ex-vriendinnen beschuldigen Tygo: drugs en GEWELD!’

‘Snuiven als malle’

Het verhaal dat we kunnen lezen in Privé, en deels bij De Telegraaf, is echt heel heftig en bestaat naast verklaringen van zijn ex-vriendinnen ook uit onder meer een politieaangifte, mailcorrespondentie met de politie, naaktbeelden van Tygo, stills uit videoopnames van een ogenschijnlijke geweldsuitbarsting, audio-opnames én een verklaring van AvroTros.

Actrice Dianne van den Eng komt het meest uitgebreid aan het woord. Zij stond tweeënhalf jaar geleden tijdens een première plotseling voor de camera van Shownieuws als de nieuwe vriendin van Tygo. Nu onthult ze dat hun relatie door zijn vermeende drugsgebruik extreem toxisch was. “Deze man snuift echt als een malle.”

‘Bij keel gepakt’

Eén keer liep het volgens Dianne echt heel erg uit de hand, namelijk toen ze hem zou hebben betrapt tijdens het wachten op een cokedealer ‘met een andere chick’. “Ik rende langs Tygo, die een handvol cash meedroeg, naar binnen, maar werd door hem al snel bij mijn keel gepakt en tegen de muur geduwd.”

En toen? “Vervolgens sleurde hij me aan mijn polsen en jas twintig meter de gang door en lag ik binnen de kortste keren weer buiten. Mijn moeder is direct gekomen uit Harderwijk en heeft me die nacht opgevangen. Door zijn drugsgebruik krijgt Tygo’s donkere kant steeds de overhand. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.”

Politie-aangifte

Die politieaangifte is te zien in Privé, net als mailcorrespondentie met de politie en stills uit een filmpje dat is gemaakt van dit voorval. Het tijdschrift: “Hierop is inderdaad te zien hoe de acteur zijn toenmalige vriendin naar buiten trekt. ‘Eruit’, roept hij daarbij tot dertien keer aan toe. Ook beluisterde onze redactie een audiotape waarop hij toegeeft coke te gebruiken.”

Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat artikel; zo onthult Dianne terloops dat Tygo stiekem vader is: “Hij heeft een zoon van zes die met zijn blonde lokken ook nog eens sprekend op hem lijkt. Tygo wil echter niets met die jongen te maken hebben, omdat hij is voortgekomen uit een onenightstand. Zielig voor dat kereltje.”

Op staande voet

Een andere opvallende passage in het enorme Privé-artikel gaat over zijn vertrek bij Flikken Maastricht. “In werkelijkheid blijkt het — zo kan Privé nu onthullen — om niets minder te zijn gegaan dan ontslag op staande voet.”

Een ‘betrouwbare bron’ zegt in het tijdschrift: “Deze man kan geen nee accepteren als vrouwen hem niet willen. Ze werden achter de schermen geïntimideerd, lastiggevallen, soms ook betast aan intieme delen en het is voorgekomen dat hij een persoon bij de keel greep.”

Wat zegt AvroTros?

Het slachtoffer in kwestie heeft een jaar lang in therapie gezeten, meldt Privé. Dat zou uiteindelijk grotendeels door de producent vergoed zijn. Die wil geen commentaar geven, net als AvroTros: “Wij zijn niet de makers, dat zijn zij. We geven daarom ook geen commentaar en verwijzen mensen met vragen door naar hen.”

Oftewel: stront aan de knikker. En Tygo zelf? Die ontkent alles. “Die aanranding bij Flikken Maastricht is niet waar en qua drugs gebruik ik alleen mijn leven lang al slaapmedicatie, omdat dat af en toe niet lukt. (…) Misschien moet ik er maar een advocaat op zetten.”

Het complete, acht pagina’s tellende verhaal over Tygo Gernandt is exclusief te lezen in de nieuwste Privé.

https://www.mediacourant.(...)er-huiselijk-geweld/

https://www.ad.nl/show/ex(...)iek-geweld~a3c68d1b/

POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:05:59 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216211463
Goh dit had echt níemand verwacht!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:10:33 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216211512
https://laatstenieuws.nl/(...)-vriendin-mishandelt

Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Depp.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:29 #4
367000 roos94
pi_216211552
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:05 schreef Molo het volgende:
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:14:56 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216211567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:05 schreef Molo het volgende:
Ja, dit.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 januari 2025 @ 09:15:42 #6
367000 roos94
pi_216211576

Vreemde combi ook.
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:16:10 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216211582
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:18:42 #8
438527 MissButterflyy
pi_216211610
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Vreemde combi ook.
Jonge naïeve meiden als vriendinnen uitkiezen. Die doorzien bepaald gedrag niet zo snel.
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:24:01 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216211668
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
https://laatstenieuws.nl/(...)-vriendin-mishandelt

Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Depp.
Wel een beetje de crack versie dan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:29:50 #10
438527 MissButterflyy
pi_216211738
Tygo eerder in de story:

Goed met exen
Gernandt - die zijn ware maar niet lijkt te vinden - is nooit met ruzie uit elkaar gegaan. Hij vertelde eerder dat hij nog erg goed kan omgaan met al zijn exen. Dat is maar goed ook, aangezien zes van zijn relaties, met bekende actrices waren. 'Ik ga heel goed met ze om', zei de acteur tegen Viva. 'Soms ben ik op een feest of op een première waar vier exen zijn. Die ik allemaal nog steeds lief vind. Als je niet in dit wereldje zit, is dat misschien moeilijk te begrijpen. Ik kan me voorstellen dat een vriendin dan denkt: wat staat hij nou amicaal te doen met Anna [Drijver - red.]? Of: waarom zoent hij Eva [van de Wijdeven - red.] op de mond?'
Te lief
De reden waarom het Tygo nooit lukte om een gezin te stichten met de partner van zijn leven? In een interview met Trouw in 2020 liet hij weten: 'Ik ben gewoon te lief. Ik zou dus een metgezel moeten hebben die zegt: hou daar nou eens mee op.' Hij vervolgt: 'De meeste vrouwen die ik nu ontmoet, verwachten een heel stoer type, maar vinden uiteindelijk zo'n zachtaardige, lieve jongen naast zich op de bank en denken dan: hee, maar dáár had ik niet op ingetekend! Ik weet het ook niet... het komt wel goed, denk ik. Grote liefdes komen altijd op de meest onverwachte momenten in mijn leven.'

_O-
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:30:38 #11
438527 MissButterflyy
pi_216211743
quote:
16s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wel een beetje de crack versie dan. :P
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:01:30 #12
459912 FlippingCoin
pi_216212026
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.

Let wel, Depp is flink wat jaar ouder. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:02:36 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216212043
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Mepp.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:13:43 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216212194
Ik geloof er helemaal niets van. Zal wel weer zo'n antecedentenonderzoek van lik m'n vestje zijn.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:16:39 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216212242
Oh, ik geloof dit ook meteen. Misschien erg van me, maar BOEIEN!
pi_216212331
Coke kruipt in je karakter en verandert je, dus ja, ik geloof dit wel hoor.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:24:33 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216212370
Vrouwen slaan is toch een diepgewortelde traditie binnen het BN-landschap?

Niets aan de hand, dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:27:27 #18
438527 MissButterflyy
pi_216212403
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Feola het volgende:
Coke kruipt in je karakter en verandert je, dus ja, ik geloof dit wel hoor.
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:32:54 #19
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_216212475
Vandaar dat er een neppe Tygo zat in Flikken Maastricht op een gegeven moment
pi_216212523
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:36:46 #21
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_216212729
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.
Idd, coke staat op 1 bij ze. En dan kunnen ze gekke dingen doen.
pi_216212882
Zie je toch wel aan zijn kop ook.
Misschien moeten we eens stoppen met junks aanbidden in de media, gewoon kappen met acteurs/presentators die zichzelf verliezen.
De tv-wereld zit vol met enge mannetjes.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 13:00:47 #24
184769 crew  Deisyy
pi_216214033
Verbaast me niets, vies agressief ventje :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_216214158
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd, is het vandaag de beurt aan Tygo Gernandt. Hij staat héél groot op de cover van het showblad. ‘Ex-vriendinnen beschuldigen Tygo: drugs en GEWELD!’

‘Snuiven als malle’

Het verhaal dat we kunnen lezen in Privé, en deels bij De Telegraaf, is echt heel heftig en bestaat naast verklaringen van zijn ex-vriendinnen ook uit onder meer een politieaangifte, mailcorrespondentie met de politie, naaktbeelden van Tygo, stills uit videoopnames van een ogenschijnlijke geweldsuitbarsting, audio-opnames én een verklaring van AvroTros.

Actrice Dianne van den Eng komt het meest uitgebreid aan het woord. Zij stond tweeënhalf jaar geleden tijdens een première plotseling voor de camera van Shownieuws als de nieuwe vriendin van Tygo. Nu onthult ze dat hun relatie door zijn vermeende drugsgebruik extreem toxisch was. “Deze man snuift echt als een malle.”

‘Bij keel gepakt’

Eén keer liep het volgens Dianne echt heel erg uit de hand, namelijk toen ze hem zou hebben betrapt tijdens het wachten op een cokedealer ‘met een andere chick’. “Ik rende langs Tygo, die een handvol cash meedroeg, naar binnen, maar werd door hem al snel bij mijn keel gepakt en tegen de muur geduwd.”

En toen? “Vervolgens sleurde hij me aan mijn polsen en jas twintig meter de gang door en lag ik binnen de kortste keren weer buiten. Mijn moeder is direct gekomen uit Harderwijk en heeft me die nacht opgevangen. Door zijn drugsgebruik krijgt Tygo’s donkere kant steeds de overhand. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.”

Politie-aangifte

Die politieaangifte is te zien in Privé, net als mailcorrespondentie met de politie en stills uit een filmpje dat is gemaakt van dit voorval. Het tijdschrift: “Hierop is inderdaad te zien hoe de acteur zijn toenmalige vriendin naar buiten trekt. ‘Eruit’, roept hij daarbij tot dertien keer aan toe. Ook beluisterde onze redactie een audiotape waarop hij toegeeft coke te gebruiken.”

Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat artikel; zo onthult Dianne terloops dat Tygo stiekem vader is: “Hij heeft een zoon van zes die met zijn blonde lokken ook nog eens sprekend op hem lijkt. Tygo wil echter niets met die jongen te maken hebben, omdat hij is voortgekomen uit een onenightstand. Zielig voor dat kereltje.”

Op staande voet

Een andere opvallende passage in het enorme Privé-artikel gaat over zijn vertrek bij Flikken Maastricht. “In werkelijkheid blijkt het — zo kan Privé nu onthullen — om niets minder te zijn gegaan dan ontslag op staande voet.”

Een ‘betrouwbare bron’ zegt in het tijdschrift: “Deze man kan geen nee accepteren als vrouwen hem niet willen. Ze werden achter de schermen geïntimideerd, lastiggevallen, soms ook betast aan intieme delen en het is voorgekomen dat hij een persoon bij de keel greep.”

Wat zegt AvroTros?

Het slachtoffer in kwestie heeft een jaar lang in therapie gezeten, meldt Privé. Dat zou uiteindelijk grotendeels door de producent vergoed zijn. Die wil geen commentaar geven, net als AvroTros: “Wij zijn niet de makers, dat zijn zij. We geven daarom ook geen commentaar en verwijzen mensen met vragen door naar hen.”

Oftewel: stront aan de knikker. En Tygo zelf? Die ontkent alles. “Die aanranding bij Flikken Maastricht is niet waar en qua drugs gebruik ik alleen mijn leven lang al slaapmedicatie, omdat dat af en toe niet lukt. (…) Misschien moet ik er maar een advocaat op zetten.”

Het complete, acht pagina’s tellende verhaal over Tygo Gernandt is exclusief te lezen in de nieuwste Privé.

https://www.mediacourant.(...)er-huiselijk-geweld/

https://www.ad.nl/show/ex(...)iek-geweld~a3c68d1b/

[ afbeelding ]

[poll=8273]
De carrière van Little Kleine gaat ook nog gewoon goed.

Dat was nota bene nog gefilmd. ( die mishandeling) Dus misschien valt het wel mee qua carrière.

( ik zeg niet dat ik dat goedkeur) Maar na Little Kleine geloof ik niet meer zo in verwoeste carrières.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 08-01-2025 13:18:33 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 8 januari 2025 @ 13:43:15 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_216214601
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.

Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216214942
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.

Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage :D
Nouja, je zou dan eerdere gelekte verhalen wel verwachten idd. Weet zo snel niet of dit ook gebeurd is overigens. Kan me wel voorstellen dat hij ern eh "kwade snuif" heeft zeg maar, maar goed, dat ik het me voor kan stellen zegt natuurlijk niet dat het ook zo is.
pi_216215176
Misschien de dealer opsporen als getuige? :P
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:27:00 #29
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_216215228
quote:
De makers van Tygo en de flakka willen met Tygo Gernandt praten over beschuldigingen van huiselijk geweld, bevestigt omroep EO na berichtgeving van het AD. Meerdere exen van de acteur zeggen in Privé dat hij gewelddadig was. Eén van hen deed aangifte.

De opnames van het EO-programma Tygo en de flakka zijn afgerond. "Wij nemen de recente ontwikkelingen serieus en houden het ook nauwlettend in de gaten", laat een woordvoerder van de omroep weten.

"We gaan met de betrokken partijen rondom de serie in overleg over deze recente ontwikkelingen." In het programma spreekt de acteur met mensen die verslaafd zijn aan de synthetische zombiedrug flakka.
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2025 @ 14:31:22 #30
842 Zorro
Z
pi_216215272
Tygo Genant
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:45:59 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216215419
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:02:14 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_216215597
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
https://www.rtl.nl/boulev(...)rin%20op%20tafel.%22

Bizar allemaal.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216215681
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, vroeger die coke blijkbaar.
Die slaapmiddelen al z’n hele leven.
Maar hoe vroeger is vroeger.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:25:04 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_216216507
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:28:56 #35
438527 MissButterflyy
pi_216216556
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
Aangezien er meldingen van meer vrouwen zijn gaan die hopelijk nu ook over tot actie, net als bij Ali.

Oh ja, en er zijn dus beelden van een van de mishandelingen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:34:43 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216216623
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Neem aan dat hij die redactrice nu in elkaar gaat schoppen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:37:18 #37
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216216647
Hij snuift en is agressief? Nou dat had ik echt niet verwacht... :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 17:24:30 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216217223
De makers van Tygo en de flakka willen met Tygo Gernandt praten over beschuldigingen van huiselijk geweld, bevestigt omroep EO na berichtgeving van het AD.

Ze schijnen met een nieuw programma te komen.

Tygo aan de flakka
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216217294
quote:
16s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/watermark:Bron%3A%20Gettyimages/width:1080/height:720/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]

Let wel, Depp is flink wat jaar ouder. :P
Verschil is Johnny Depp zag er vroeger goed uit uit in zijn jonge jaren, Tygo was altijd al lelijk ook toen hij jong was zag hij al uit als een uitgeteerde heroïne verslaafde.
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:53:41 #40
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_216217875
quote:
waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd

Dat bleek achteraf toch onzin?
Dit, dus.
pi_216218065
Nu beelden bij RTL Boulevard.
#superniger2020
pi_216218127
Ding ding ding

De lul!
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:43:19 #44
459912 FlippingCoin
pi_216218138
Nou valt allemaal wel mee op die beelden
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 18:45:28 #45
382129 crew  Donna
pi_216218164
Goh
pi_216218192
#superniger2020
pi_216218211
Volgens Tygo kamp begeleide hij haar aan de jas naar buiten.
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:57:16 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216218326
quote:
Meisje van 25

Tygo is ook nog eens een verkapte pedofiel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216218422
quote:
Heeft zij dat gefilmd tijdens de door haar benoemde mishandeling?

( ik weet niet wat er precies gebeurd is,vandaar dat ik het zo zeg)
pi_216218490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Heeft zij dat gefilmd tijdens de door haar benoemde mishandeling?

( ik weet niet wat er precies gebeurd is,vandaar dat ik het zo zeg)
Ik begrijp je sentiment.

Van wat ik begrijp het volgende:
Hij dacht dat zijn dealer voor de deur stond.Hij deed de deur open. Zij rende naar binnen. Hij wilde haar niet binnen hebben. Hij zet haar buiten.
pi_216218506
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef Troel het volgende:

Ik weet ook niet of ik meteen mijn mobiele telefoon zou pakken om te filmen dat ik mishandeld word, eigenlijk.

Ik bedoel, of ik dan de tegenwoordigheid van geest heb om dat te doen.
pi_216218535
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik begrijp je sentiment.

Van wat ik begrijp het volgende:
Hij dacht dat zijn dealer voor de deur stond.Hij deed de deur open. Zij rende naar binnen. Hij wilde haar niet binnen hebben. Hij zet haar buiten.
Ik ben inderdaad nog niet op het punt dat ik geloof dat hij haar mishandeld zou hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 08-01-2025 19:17:57 ]
pi_216218561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of ik meteen mijn mobiele telefoon zou pakken om te filmen dat ik mishandeld word, eigenlijk.

Ik bedoel, of ik dan de tegenwoordigheid van geest heb om dat te doen.
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.
pi_216218615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Meestal is een telefoon niet het eerste waar je aan denkt als je mishandelt wordt, mits het al vaker is gebeurd en je hard bewijs wil. Want je gaat manieren bedenken zodat mensen je wel gaan geloven.
Ja, maar als ik heel eerlijk ben zie ik niet op dat filmpje of ze wordt mishandeld of dat ze heel erg aan het drama-queenen is. Jij wel?
pi_216218630
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad nog niet op het punt dat ik geloof dat hij haar mishandelt zou hebben.
Het schijnt dat hij haar hiervoor bij de keel greep. Dat is het stukje mishandeling waarvoor haar moeder haar is komen ophalen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 19:20:18 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216218646
quote:

[..]
On topic: geen oordeel, laat het eerst maar (al dan niet strafrechtelijk) uitgezocht worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 08-01-2025 20:07:02 (onnodig) ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216218670
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het schijnt dat hij haar hiervoor bij de keel greep. Dat is het stukje mishandeling waarvoor haar moeder haar is komen ophalen.
Dank je wel. :) Ik hoop dat er nog meer informatie naar buiten komt .
  woensdag 8 januari 2025 @ 19:37:01 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216218876
AD:

quote:
De politie laat weten dat er onderzoek is gedaan naar het incident, maar dat er geen vervolging gaat plaatsvinden.

Om die reden roept het management in samenspraak met Gernandt het blad op om het artikel te rectificeren. Als dat niet gebeurt, volgen mogelijk juridische stappen.
pi_216219031
https://www.rtl.nl/boulev(...)gernandt-ex-vriendin

quote:
Zoals door Dianne zelf erkend, is zij ongevraagd Tygo’s woning binnengegaan. Tygo heeft haar herhaaldelijk gevraagd de woning te verlaten, waarbij geen sprake is geweest van fysiek geweld. Beelden laten zien hoe Tygo haar bij haar jas naar buiten begeleidde om zijn verzoek te bekrachtigen.'

'Uit verschillende berichten van Dianne zelf blijkt dat de relatie tussen haar en Tygo onstuimig was, maar dat er geen sprake is geweest van fysiek of mentaal geweld.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 januari 2025 @ 19:53:36 #61
367000 roos94
pi_216219242
Filmpje staat op realityfbi nu
pi_216219268
Ik heb 3 maanden geleden een podcast van Fernando gezien met Tygo, was heel interessant.

Maar toen was Tygo heel stellig dat hij vroeger verslaafd was maar daarna nooit meer coke heeft gebruikt.

Blabla, naar moeder toe, blabla, nog een keer met pakje gestaan, blabla, nooit meer..

Als dat gelogen zou zijn dan is het wel beetje bizar en apart.
Vermijd het onderwerp dan
Hell To The Liars
pi_216219322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:53 schreef roos94 het volgende:
Filmpje staat op realityfbi nu
Zelfde als in post #48?
  woensdag 8 januari 2025 @ 20:03:00 #64
459912 FlippingCoin
pi_216219454
quote:
Nou lijkt mij veel zeggen dan.
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 20:04:09 #65
184769 crew  Deisyy
pi_216219474
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef Mylene het volgende:
Volgens Tygo kamp begeleide hij haar aan de jas naar buiten.
Galant
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 8 januari 2025 @ 20:08:19 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216219559
Dat Tygo niet vies is van een beetje drugs weten we toch wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  roze woensdag 8 januari 2025 @ 20:09:32 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216219591
quote:
Geen idee wat er voor is gevallen dus ik vind altijd moeilijk om dan te oordelen.
Your beauty never ever scared me.
pi_216219649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Tygo niet vies is van een beetje drugs weten we toch wel.
Bekijk deze YouTube-video

Ik ga niet zeggen dat het een leugenaar is, het kan altijd nog een rancuneuze ex zijn.

Maar hij zei dat ie geen drugs meer gebruikte.

We laten het oordeel even wachten :)
Hell To The Liars
pi_216219755
Altijd wel gevonden dat deze kerel een nare uitstraling heeft. Maar ik zie in dat filmpje geen mishandeling. Die ex lijkt mij wel enigszins berekenend en manipulatief. En verder zal het mij een zorg zijn. Gekke mensen.
pi_216219922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Galant
Hij had beter de politie kunnen bellen.
pi_216220171
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:37 schreef Lienekien het volgende:
AD:
[..]

Evert Santegoeds aanklagen juich ik altijd toe.
#superniger2020
pi_216223353
Nou, ik zou hem doen
pi_216223385
quote:
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd,
Uhhh vrijwel al zn shows zijn nogsteeds compleet uitverkocht
https://theomaassen.nl/
  donderdag 9 januari 2025 @ 06:38:55 #74
503714 SebbeSwensje
pi_216223473
Als je vervolgd en veroordeeld kunt worden voor mishandeling terwijl je diegene met geen vinger hebt aangeraakt, zul je wel het slachtoffer zijn als ze niet eens tot vervolging overgaan.

#teamtygo
Appears.
  donderdag 9 januari 2025 @ 08:05:05 #75
508131 Beau_ter_Ham
Weg wegens slecht beleid
pi_216223775
Als je je kind Tygo noemt dan begint zijn leven al met 2 - 0 achterstand, daarom al dat drugsgebruik en ellende. Wat een vreselijke kutnaam, zelfs voor een hond is het armoedig.
Wegens minachting van de admin voor de leden (en zijn onfatsoenlijk gedrag ) heb ik dit forum verlaten
pi_216224070
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.

Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
pi_216224785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat dit filmpje helemaal niks zegt. Je hoort hem constant ‘eruit’ zeggen, zij wil duidelijk niet en hij sleept haar naar buiten.

Als ik een ex heb die ik niet in mijn huis wil en die dringt zich naar binnen zou ik hem ook proberen naar buiten te duwen/slepen.
  roze donderdag 9 januari 2025 @ 10:34:20 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216225233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat zegt hij voor geks precies?
Your beauty never ever scared me.
pi_216226340
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat zegt hij voor geks precies?
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
pi_216227802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hoe vaak heb jij iemand met geweld uit je huis gewerkt, voor de meeste mensen is dat antwoord nul ongeacht de omstandigheden.
Hoe vaak ben jij iemands huis in gerend terwijl deze persoon jou niet binnen wilde laten? Voor de meeste mensen is het antwoord nooit ongeacht de omstandigheden.
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:26:51 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216228811
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:44:10 #82
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_216228985
Je verwacht het niet hè 🙃
pi_216230079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg bij die man altijd het idee dat hij de Nederlandse Johnny Depp wil uithangen.
Zie zijn rol De Piraten van Hiernaast. :+
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:02:12 #84
459912 FlippingCoin
pi_216230279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Ja vind ik ook, zou zelfs denken dat die vrouw erger fout zit dan.
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:03:13 #85
459912 FlippingCoin
pi_216230293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja hoe vaak is er iemand ongewenst je huis in gegaan welke weigert te vertrekken? Voor de meeste mensen is dat nul en daarmee heb jij jouw antwoord!
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:25:19 #86
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216230518
Wel handig voor de politie dat deze vrouw haar eigen daad van huisvredebreuk op beeld heeft vastgesteld.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216233113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
De Temu versie ja
  donderdag 9 januari 2025 @ 21:10:35 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216233256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 18:25 schreef PzKpfw het volgende:
Wel handig voor de politie dat deze vrouw haar eigen daad van huisvredebreuk op beeld heeft vastgesteld.
De politie is er dan ook al klaar mee. Wordt niet vervolgd.
pi_216233293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 21:00 schreef sherezade het volgende:

[..]
De Temu versie ja
😂😂
  vrijdag 10 januari 2025 @ 03:26:25 #90
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_216235836
Nu weten we allemaal dat de polite niet zo snel meer komt dus de politie bellen met het verhaal dat je met je nieuwe vriendin gezellig thuis "zit" en je oude vriendin niet wil vertrekken en of ze even willen komen helpen.....
Gaat 'm niet worden :')
Andersom wordt je als kerel waarschijnlijk geboeid afgevoerd :D dat dan weer wel
pi_216236488
2 exen die iets dergelijks verklaren en een aantal onfrisse redenen om uit schijnbaar uit Flikken te vertrekken.
Dat zaakje stinkt wel natuurlijk.
  maandag 13 januari 2025 @ 14:30:47 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216280894
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Whaha, eerst nog even aan zijn modelscheepje werken onder het genot van een kopje koffie met havermelk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 13 januari 2025 @ 14:33:43 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216280916
Narcistisch doorgesnoven figuur kan agressief worden, hoe is dit eigenlijk nieuws?

Tsja, laten we hem maar uit beleefdheid het voordeel van de twijfel geven en zijn kant aan horen, maar er zijn minder harde manieren om een vrouw uit je huis te krijgen, ook als het een verwend zeikwijf is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216295739
quote:

[..]
Dat soort relaties leven op alles vastleggen
Hebben ze weer goedmaak bats sex en dan de volgende dag geven ze elkaar weer een kopsstoot.
Dit houden ze wel een paar jaartjes vol en dan blijkt dat het gek genoeg toch echt nergens toe leidt

Maar anyway, Misschien dat die zn kind met zn coke geld kan gaan onderhouden. Is dat een optie?
Go hard or go home
pi_216311235
Denken jullie dat Tygo nog eens zonder camera naar deze junk is afgereisd om d'r eens goed uit elkaar te trekken?

Bekijk deze YouTube-video
pi_216311453
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.
pi_216313690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Maar echt. Wat zien vrouwen toch in deze griezel? Zelden zo’n lelijke vent gezien.
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggen
pi_216314675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef totebel het volgende:

[..]
Ach, Till Lindeman is ook een lelijke kerel, maar had in elk geval tot voor kort een sex appeal om u tegen te zeggen
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij iets :P
pi_216317328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:24 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hij kan behoorlijk agressief kijken, maar of dat nu sex appeal is? Of ontgaat mij iets :P
Ja :)
pi_216321418
Tygo met uitleg over z’n ontslag bij Flikken Maastricht.

https://www.ad.nl/show/ty(...)rije-avond~a09321f2/

Al heeft hij geen actieve herinnering aan wat er gebeurd is
pi_216322321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:27 schreef totebel het volgende:

[..]
Ja :)
Ik word er eerder bang van :P
pi_216322895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:09 schreef totebel het volgende:

[..]
Eens 😇😇
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  vrijdag 17 januari 2025 @ 15:47:10 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216331744
Till Lindemann, brrr...

Hoop dat we dan ook af zijn van Tygo G. als voiceover overal.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216332505
Tygo had vroeger best prima looks. Karakteristieke kop, zullen we maar zeggen.
Is met de jaren wel echt lelijk oud geworden eigenlijk.

Till is echt afschuwelijk. :P
  donderdag 23 januari 2025 @ 21:27:30 #105
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216407422
quote:
Tanja Jess en Tatum Dagelet: ‘Tygo Gernandt-ex liegt over contact’
Tanja Jess en Tatum Dagelet ontkennen stellig dat zij ook maar enig contact hebben gehad met Dianne van den Eng, een collega-ex van Tygo Gernandt. “In alle toonaarden”, aldus weekblad Story.

Tygo Gernandt heeft veel ex-vriendinnen. Heel veel ex-vriendinnen. Eentje daarvan, Dianne van den Eng, heeft nu de media opgezocht om hem publiekelijk te beschuldigen van huiselijk geweld. Om haar beweringen te ondersteunen heeft ze een filmpje naar buiten gebracht waarop duidelijk te zien is hoe de acteur haar vrij hardhandig door een gang sleept.

Tatum en Tanja
Volgens Dianne heeft ze veel steun ontvangen van de mensen. “Ik heb veel lieve reacties en steun gekregen, waaronder opvallend genoeg ook van twee van zijn exen: Tatum Dagelet en Tanja Jess”, reageerde ze in Privé.

Een opvallend detail, maar deze dames maken Dianne nu uit voor leugenaar. “Zij ontkennen in alle toonaarden contact met haar te hebben gehad”, meldt weekblad Story, dat contact heeft gelegd met de BN’er-vrouwen.

Andere kant
Er zit een luchtje aan deze Dianne, denkt Story. “De gebeurtenissen verdienen allerminst de schoonheidsprijs en dergelijke situaties moeten altijd grondig onderzocht worden. Toch zit er volgens insiders, die het bewijsbaar weten kunnen, een andere kant aan het verhaal.”

“Waar Tygo door Dianne min of meer als een losgeslagen idioot wordt weggezet, lijkt haar eigen imago in de showbizz reden te geven haar niet onmiddellijk zonder enig tegenonderzoek op haar woord te geloven.”

Vals beschuldigd
Story heeft met meerdere mensen in het vak gesproken die nare ervaringen hebben met Dianne, waaronder filmproducent Andy van Veen. Zij zou een rol gaan spelen in zijn film Yamas, maar was volgens hem onhandelbaar. Hij besloot haar daarom toch maar niet op te nemen in de cast. En toen?

Andy zegt: “Daarna heeft Dianne samen met een producer het verhaal verzonnen dat ik me schuldig zou hebben gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag, en zij onder tafel had moeten kruipen om de rol te krijgen. Dianne zou dat hebben geweigerd, waarna zij de rol niet zou hebben gekregen.”

Smaad en laster
Daar heeft hij aangifte van gedaan, aldus Andy. Een acteur, geanonimiseerd tot M., deelt in de Story een soortgelijke ervaring. “Er ging een verhaal rond: zij kon een rol krijgen in een bioscoopfilm als zij met de regisseur naar bed ging. Toen is ergens mijn naam erbij gekomen, dat zij tot een trio met mij en die regisseur zou zijn gedwongen.”

Ook complete onzin, zegt deze acteur. Kunstenares Loes van Delft vertelt in Story ook over een bizarre ervaring met Dianne. Wat er allemaal van klopt en welke belangen hier spelen is onduidelijk, maar de situatie lijkt toch niet zo zwart-wit te zijn als aanvankelijk werd gedacht. Al doet dat dan weer niets af aan Tygo’s ontslag bij Flikken Maastricht…

Onsympathiek
Overigens komt Dianne in privéberichten aan Dennis Schouten, presentator van RoddelPraat, wel erg onsympathiek uit de hoek. Hierin gniffelt ze om het mediaschandaal rondom Tygo. “De Tygo-thriller noemen ze het ook wel 😂”, giert ze.

Merkwaardig:
https://www.mediacourant.(...)-liegt-over-contact/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 03:51:26 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216409723
Leuk voor Tygo is hij in nog meer toch een beetje de Nederlandse Depp die hij graag is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 06:15:31 #107
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216409806
Tjah wat verwacht je van een junkenkop.
pi_216409859
Doorgesnoven aso met dito ex maakt schandaal na schandaal.

Gewoon nooit meer over hebben deze figuren.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 07:09:40 #109
503714 SebbeSwensje
pi_216409873
Ik ben ook compleet ten onrechte door misselijkmakende en onbetrouwbare partijen weggezet als 'roekeloos', 'agressief', 'verslaafde' en 'sociopaat'. Ik ben volledig #teamTygo hierin en ga ervan uit dat dat onbetrouwbare mens alles uit haar dikke duim zit te zuigen.
Appears.
pi_216412462
https://www.ad.nl/show/po(...)ctificatie~a6742cd0/

Politie heeft onderzoek naar incident met Tygo Gernandt al afgerond, acteur wil rectificatie

Tygo Gernandt beraadt zich op juridische stappen tegen weekblad Privé, na een publicatie over de aangifte die een ex van hem deed vanwege mishandeling. Dat laat zijn management woensdag weten. Volgens de acteur bevat ‘het artikel over Tygo in Privé onjuiste en tendentieuze informatie. Naast een reeks weerlegbare onwaarheden, worden uitspraken uit hun context gehaald of incorrect benoemd. Dit creëert een onterecht, onjuist en negatief beeld van Tygo.’ De politie laat weten dat er onderzoek is gedaan naar het incident, maar dat er geen vervolging gaat plaatsvinden.

Om die reden roept het management in samenspraak met Gernandt het blad op om het artikel te rectificeren. Als dat niet gebeurt, volgen mogelijk juridische stappen. De acteur zou geen voorinzage hebben gehad in de tekst, maar is Privé ‘voorafgaand aan de publicatie wel op deze punten gewezen’. ,,Desondanks heeft het blad ervoor gekozen de schadelijke publicatie door te zetten. Dit is niet alleen verdrietig en schadelijk voor Tygo, maar ook onrechtmatig. Of wij juridische stappen ondernemen, bespreken wij momenteel intern met onze advocaat. Wij behouden ons alle rechten voor.”

Actrice Dianne van den Eng deed in augustus 2023 aangifte van mishandeling. Volgens het management van Gernandt is deze zaak door het Openbaar Ministerie geseponeerd. Die lezing wordt bevestigd door een woordvoerder van de politie Amsterdam: ,,We krijgen als politie mee dat twee betrokkenen bij een incident eind juli 2023 in Amsterdam allebei in de media hun kijk op dit incident delen. Eigenlijk willen we als politie ons daar niet in mengen. Het is wel een incident waar we onderzoek naar hebben gedaan. Maar op basis van de feiten en omstandigheden hebben we de conclusie getrokken dat dit geen kansrijk of vervolgbaar onderzoek was. Daarom willen we er verder niet op ingaan.”

Het incident vond volgens haar plaats eind juli 2023. Een filmpje dat Van den Eng die nacht maakte, is in het bezit van het ANP. Op die beelden lijkt het alsof Gernandt haar aan haar jas door de gang sleept en ‘eruit’ zegt, waarop Van den Eng reageert met ‘what the fuck’, aldus het persbureau.

Dianne heeft afgelopen weken Tygo berichten gestuurd waarin zij spijt betuigt over haar uitspraken richting Privé

Management Tygo Gernandt

Flikken Maastricht

In Privé wordt ook gezegd dat de acteur ontslagen zou zijn na een incident op de set van Flikken Maastricht. Zijn management stelt dat de afwezigheid van de acteur op de set ‘een privékwestie’ betreft. ,,Hierover doen wij geen verdere mededelingen. De interpretatie van de gebeurtenissen door Privé is echter onjuist.”

Het management van de acteur stelt dat ‘de relatie tussen haar en Tygo onstuimig was, maar dat er geen sprake is geweest van fysiek of mentaal geweld’. ,,Daarnaast heeft Dianne afgelopen weken Tygo berichten gestuurd waarin zij spijt betuigt over haar uitspraken richting Privé en aangeeft dat haar gevoelens voor Tygo onverminderd zijn gebleven.”

Van den Eng en Gernandt zijn inmiddels acht maanden uit elkaar. ,,Ik loop bij een psycholoog en heb nog steeds nachtmerries van wat er toen is gebeurd”, stelt de ex van Gernandt woensdag tegen het ANP. ,,Ik wil hem niet kapotmaken. Maar ik wil wel dat dit andere vrouwen niet overkomt. Wat hij mij heeft aangedaan, is niet normaal. En dat moet hij weten, maar ook de buitenwereld.”

De EO heeft laten weten in gesprek te willen met de acteur over de aangifte. De acteur maakte voor de omroep een documentaireserie over de synthetische drug flakka, die in april wordt uitgezonden.

Reactie Privé
Het tijdschrift Privé heeft meerdere keren contact gehad met Tygo Gernandt over het artikel over de aangifte die een ex tegen hem deed om mishandeling. Dat laat Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds in een reactie weten. Dat Gernandt juridische stappen overweegt doet hem weinig. ,,Dat staat ook al in het artikel dus daar schrikken we niet van.”

Er is nog geen contact geweest met Gernandt na het publiceren van het artikel. Gevraagd naar of er gehoor wordt gegeven aan de oproep om het artikel te rectificeren zegt Santegoeds: ,,Niemand heeft me gevraagd om te rectificeren.”
pi_216412768
Ik vind die uitspraken van die ex tegenstrijdig. Heeft ze nou wel of geen spijt?
pi_216415166
Als je beweert dan Tatum en Tanja achter je staan en dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn dan ben je al direct een stuk minder betrouwbaar met je andere verklaringen wat mij betreft.

Nu lijkt Tygo mij geen typische vrouwenmishandelaar of iets dergelijks zoals Lil’ Kleine.
Zou natuurlijk wel kunnen dat een terugval in drugsgebruik wel het slechtste in je naar boven haalt.
Een ex die het bloed van onder je nagels haalt en de boel opstookt?
Niet ondenkbaar.

Maar goed: je hoort geen mensen over de vloer te slepen. Als zij een soort huisvredebreuk doet, had hij de politie moeten bellen.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:12:35 #113
503714 SebbeSwensje
pi_216416358
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:50 schreef vencodark het volgende:
Als je beweert dan Tatum en Tanja achter je staan en dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn dan ben je al direct een stuk minder betrouwbaar met je andere verklaringen wat mij betreft.

Nu lijkt Tygo mij geen typische vrouwenmishandelaar of iets dergelijks zoals Lil’ Kleine.
Zou natuurlijk wel kunnen dat een terugval in drugsgebruik wel het slechtste in je naar boven haalt.
Een ex die het bloed van onder je nagels haalt en de boel opstookt?
Niet ondenkbaar.

Maar goed: je hoort geen mensen over de vloer te slepen. Als zij een soort huisvredebreuk doet, had hij de politie moeten bellen.
Had hij er alleen wel bij moeten zeggen dat ze een vuurwapen bij zich had, anders heb je kans dat ze verstek laten gaan.
Appears.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')