abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216211006
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd, is het vandaag de beurt aan Tygo Gernandt. Hij staat héél groot op de cover van het showblad. ‘Ex-vriendinnen beschuldigen Tygo: drugs en GEWELD!’

‘Snuiven als malle’

Het verhaal dat we kunnen lezen in Privé, en deels bij De Telegraaf, is echt heel heftig en bestaat naast verklaringen van zijn ex-vriendinnen ook uit onder meer een politieaangifte, mailcorrespondentie met de politie, naaktbeelden van Tygo, stills uit videoopnames van een ogenschijnlijke geweldsuitbarsting, audio-opnames én een verklaring van AvroTros.

Actrice Dianne van den Eng komt het meest uitgebreid aan het woord. Zij stond tweeënhalf jaar geleden tijdens een première plotseling voor de camera van Shownieuws als de nieuwe vriendin van Tygo. Nu onthult ze dat hun relatie door zijn vermeende drugsgebruik extreem toxisch was. “Deze man snuift echt als een malle.”

‘Bij keel gepakt’

Eén keer liep het volgens Dianne echt heel erg uit de hand, namelijk toen ze hem zou hebben betrapt tijdens het wachten op een cokedealer ‘met een andere chick’. “Ik rende langs Tygo, die een handvol cash meedroeg, naar binnen, maar werd door hem al snel bij mijn keel gepakt en tegen de muur geduwd.”

En toen? “Vervolgens sleurde hij me aan mijn polsen en jas twintig meter de gang door en lag ik binnen de kortste keren weer buiten. Mijn moeder is direct gekomen uit Harderwijk en heeft me die nacht opgevangen. Door zijn drugsgebruik krijgt Tygo’s donkere kant steeds de overhand. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.”

Politie-aangifte

Die politieaangifte is te zien in Privé, net als mailcorrespondentie met de politie en stills uit een filmpje dat is gemaakt van dit voorval. Het tijdschrift: “Hierop is inderdaad te zien hoe de acteur zijn toenmalige vriendin naar buiten trekt. ‘Eruit’, roept hij daarbij tot dertien keer aan toe. Ook beluisterde onze redactie een audiotape waarop hij toegeeft coke te gebruiken.”

Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat artikel; zo onthult Dianne terloops dat Tygo stiekem vader is: “Hij heeft een zoon van zes die met zijn blonde lokken ook nog eens sprekend op hem lijkt. Tygo wil echter niets met die jongen te maken hebben, omdat hij is voortgekomen uit een onenightstand. Zielig voor dat kereltje.”

Op staande voet

Een andere opvallende passage in het enorme Privé-artikel gaat over zijn vertrek bij Flikken Maastricht. “In werkelijkheid blijkt het — zo kan Privé nu onthullen — om niets minder te zijn gegaan dan ontslag op staande voet.”

Een ‘betrouwbare bron’ zegt in het tijdschrift: “Deze man kan geen nee accepteren als vrouwen hem niet willen. Ze werden achter de schermen geïntimideerd, lastiggevallen, soms ook betast aan intieme delen en het is voorgekomen dat hij een persoon bij de keel greep.”

Wat zegt AvroTros?

Het slachtoffer in kwestie heeft een jaar lang in therapie gezeten, meldt Privé. Dat zou uiteindelijk grotendeels door de producent vergoed zijn. Die wil geen commentaar geven, net als AvroTros: “Wij zijn niet de makers, dat zijn zij. We geven daarom ook geen commentaar en verwijzen mensen met vragen door naar hen.”

Oftewel: stront aan de knikker. En Tygo zelf? Die ontkent alles. “Die aanranding bij Flikken Maastricht is niet waar en qua drugs gebruik ik alleen mijn leven lang al slaapmedicatie, omdat dat af en toe niet lukt. (…) Misschien moet ik er maar een advocaat op zetten.”

Het complete, acht pagina’s tellende verhaal over Tygo Gernandt is exclusief te lezen in de nieuwste Privé.

https://www.mediacourant.(...)er-huiselijk-geweld/

https://www.ad.nl/show/ex(...)iek-geweld~a3c68d1b/

POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:05:59 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216211463
Goh dit had echt níemand verwacht!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:10:33 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216211512
https://laatstenieuws.nl/(...)-vriendin-mishandelt

Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Depp.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:29 #4
367000 roos94
pi_216211552
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:05 schreef Molo het volgende:
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:14:56 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216211567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:05 schreef Molo het volgende:
Ja, dit.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 januari 2025 @ 09:15:42 #6
367000 roos94
pi_216211576

Vreemde combi ook.
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:16:10 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216211582
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nee Tygo leek me meer het type van zaterdagavond gezellig met een dekentje op de bank en een kopje thee naar B&B vol liefde kijken
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:18:42 #8
438527 MissButterflyy
pi_216211610
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Vreemde combi ook.
Jonge naïeve meiden als vriendinnen uitkiezen. Die doorzien bepaald gedrag niet zo snel.
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:24:01 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216211668
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
https://laatstenieuws.nl/(...)-vriendin-mishandelt

Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Depp.
:')
Wel een beetje de crack versie dan. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:29:50 #10
438527 MissButterflyy
pi_216211738
Tygo eerder in de story:

Goed met exen
Gernandt - die zijn ware maar niet lijkt te vinden - is nooit met ruzie uit elkaar gegaan. Hij vertelde eerder dat hij nog erg goed kan omgaan met al zijn exen. Dat is maar goed ook, aangezien zes van zijn relaties, met bekende actrices waren. 'Ik ga heel goed met ze om', zei de acteur tegen Viva. 'Soms ben ik op een feest of op een première waar vier exen zijn. Die ik allemaal nog steeds lief vind. Als je niet in dit wereldje zit, is dat misschien moeilijk te begrijpen. Ik kan me voorstellen dat een vriendin dan denkt: wat staat hij nou amicaal te doen met Anna [Drijver - red.]? Of: waarom zoent hij Eva [van de Wijdeven - red.] op de mond?'
Te lief
De reden waarom het Tygo nooit lukte om een gezin te stichten met de partner van zijn leven? In een interview met Trouw in 2020 liet hij weten: 'Ik ben gewoon te lief. Ik zou dus een metgezel moeten hebben die zegt: hou daar nou eens mee op.' Hij vervolgt: 'De meeste vrouwen die ik nu ontmoet, verwachten een heel stoer type, maar vinden uiteindelijk zo'n zachtaardige, lieve jongen naast zich op de bank en denken dan: hee, maar dáár had ik niet op ingetekend! Ik weet het ook niet... het komt wel goed, denk ik. Grote liefdes komen altijd op de meest onverwachte momenten in mijn leven.'

_O-
  woensdag 8 januari 2025 @ 09:30:38 #11
438527 MissButterflyy
pi_216211743
quote:
16s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wel een beetje de crack versie dan. :P
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:01:30 #12
459912 FlippingCoin
pi_216212026
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Johnny Depp is er ook niet vies van en dat is te zien aan z’n hoofd.

Let wel, Depp is flink wat jaar ouder. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:02:36 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216212043
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Qua uiterlijk lijkt ie steeds meer op Johnny Mepp.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:13:43 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216212194
Ik geloof er helemaal niets van. Zal wel weer zo'n antecedentenonderzoek van lik m'n vestje zijn.
Appears.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:16:39 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216212242
Oh, ik geloof dit ook meteen. Misschien erg van me, maar BOEIEN!
pi_216212331
Coke kruipt in je karakter en verandert je, dus ja, ik geloof dit wel hoor.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:24:33 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216212370
Vrouwen slaan is toch een diepgewortelde traditie binnen het BN-landschap?

Niets aan de hand, dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:27:27 #18
438527 MissButterflyy
pi_216212403
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Feola het volgende:
Coke kruipt in je karakter en verandert je, dus ja, ik geloof dit wel hoor.
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:32:54 #19
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_216212475
Vandaar dat er een neppe Tygo zat in Flikken Maastricht op een gegeven moment
pi_216212523
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Zou nog eerder op Dennis Weening kruipen dan op deze crackzwerver
_O-
  woensdag 8 januari 2025 @ 10:36:46 #21
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_216212729
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Die mensen zijn zo op zichzelf gericht en egoïstisch.
Idd, coke staat op 1 bij ze. En dan kunnen ze gekke dingen doen.
pi_216212882
Zie je toch wel aan zijn kop ook.
Misschien moeten we eens stoppen met junks aanbidden in de media, gewoon kappen met acteurs/presentators die zichzelf verliezen.
De tv-wereld zit vol met enge mannetjes.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 13:00:47 #24
184769 crew  Deisyy
pi_216214033
Verbaast me niets, vies agressief ventje :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_216214158
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
Voor het tweede jaar op rij lijkt weekblad Privé een carrière op te blazen door onthullingen over huiselijk geweld: waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd, is het vandaag de beurt aan Tygo Gernandt. Hij staat héél groot op de cover van het showblad. ‘Ex-vriendinnen beschuldigen Tygo: drugs en GEWELD!’

‘Snuiven als malle’

Het verhaal dat we kunnen lezen in Privé, en deels bij De Telegraaf, is echt heel heftig en bestaat naast verklaringen van zijn ex-vriendinnen ook uit onder meer een politieaangifte, mailcorrespondentie met de politie, naaktbeelden van Tygo, stills uit videoopnames van een ogenschijnlijke geweldsuitbarsting, audio-opnames én een verklaring van AvroTros.

Actrice Dianne van den Eng komt het meest uitgebreid aan het woord. Zij stond tweeënhalf jaar geleden tijdens een première plotseling voor de camera van Shownieuws als de nieuwe vriendin van Tygo. Nu onthult ze dat hun relatie door zijn vermeende drugsgebruik extreem toxisch was. “Deze man snuift echt als een malle.”

‘Bij keel gepakt’

Eén keer liep het volgens Dianne echt heel erg uit de hand, namelijk toen ze hem zou hebben betrapt tijdens het wachten op een cokedealer ‘met een andere chick’. “Ik rende langs Tygo, die een handvol cash meedroeg, naar binnen, maar werd door hem al snel bij mijn keel gepakt en tegen de muur geduwd.”

En toen? “Vervolgens sleurde hij me aan mijn polsen en jas twintig meter de gang door en lag ik binnen de kortste keren weer buiten. Mijn moeder is direct gekomen uit Harderwijk en heeft me die nacht opgevangen. Door zijn drugsgebruik krijgt Tygo’s donkere kant steeds de overhand. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.”

Politie-aangifte

Die politieaangifte is te zien in Privé, net als mailcorrespondentie met de politie en stills uit een filmpje dat is gemaakt van dit voorval. Het tijdschrift: “Hierop is inderdaad te zien hoe de acteur zijn toenmalige vriendin naar buiten trekt. ‘Eruit’, roept hij daarbij tot dertien keer aan toe. Ook beluisterde onze redactie een audiotape waarop hij toegeeft coke te gebruiken.”

Er staan nog veel meer bizarre dingen in dat artikel; zo onthult Dianne terloops dat Tygo stiekem vader is: “Hij heeft een zoon van zes die met zijn blonde lokken ook nog eens sprekend op hem lijkt. Tygo wil echter niets met die jongen te maken hebben, omdat hij is voortgekomen uit een onenightstand. Zielig voor dat kereltje.”

Op staande voet

Een andere opvallende passage in het enorme Privé-artikel gaat over zijn vertrek bij Flikken Maastricht. “In werkelijkheid blijkt het — zo kan Privé nu onthullen — om niets minder te zijn gegaan dan ontslag op staande voet.”

Een ‘betrouwbare bron’ zegt in het tijdschrift: “Deze man kan geen nee accepteren als vrouwen hem niet willen. Ze werden achter de schermen geïntimideerd, lastiggevallen, soms ook betast aan intieme delen en het is voorgekomen dat hij een persoon bij de keel greep.”

Wat zegt AvroTros?

Het slachtoffer in kwestie heeft een jaar lang in therapie gezeten, meldt Privé. Dat zou uiteindelijk grotendeels door de producent vergoed zijn. Die wil geen commentaar geven, net als AvroTros: “Wij zijn niet de makers, dat zijn zij. We geven daarom ook geen commentaar en verwijzen mensen met vragen door naar hen.”

Oftewel: stront aan de knikker. En Tygo zelf? Die ontkent alles. “Die aanranding bij Flikken Maastricht is niet waar en qua drugs gebruik ik alleen mijn leven lang al slaapmedicatie, omdat dat af en toe niet lukt. (…) Misschien moet ik er maar een advocaat op zetten.”

Het complete, acht pagina’s tellende verhaal over Tygo Gernandt is exclusief te lezen in de nieuwste Privé.

https://www.mediacourant.(...)er-huiselijk-geweld/

https://www.ad.nl/show/ex(...)iek-geweld~a3c68d1b/

[ afbeelding ]

[poll=8273]
De carrière van Little Kleine gaat ook nog gewoon goed.

Dat was nota bene nog gefilmd. ( die mishandeling) Dus misschien valt het wel mee qua carrière.

( ik zeg niet dat ik dat goedkeur) Maar na Little Kleine geloof ik niet meer zo in verwoeste carrières.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 08-01-2025 13:18:33 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 8 januari 2025 @ 13:43:15 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_216214601
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.

Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216214942
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 13:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat ie meer gebruikt dan alleen water en zuurstof, maar dat wil nog niet zeggen dat ie iedereen in elkaar slaat.

Ben ook wel benieuwd hoeveel zij verdient aan deze zoveel pagina's tellende reportage :D
Nouja, je zou dan eerdere gelekte verhalen wel verwachten idd. Weet zo snel niet of dit ook gebeurd is overigens. Kan me wel voorstellen dat hij ern eh "kwade snuif" heeft zeg maar, maar goed, dat ik het me voor kan stellen zegt natuurlijk niet dat het ook zo is.
pi_216215176
Misschien de dealer opsporen als getuige? :P
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:27:00 #29
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_216215228
quote:
De makers van Tygo en de flakka willen met Tygo Gernandt praten over beschuldigingen van huiselijk geweld, bevestigt omroep EO na berichtgeving van het AD. Meerdere exen van de acteur zeggen in Privé dat hij gewelddadig was. Eén van hen deed aangifte.

De opnames van het EO-programma Tygo en de flakka zijn afgerond. "Wij nemen de recente ontwikkelingen serieus en houden het ook nauwlettend in de gaten", laat een woordvoerder van de omroep weten.

"We gaan met de betrokken partijen rondom de serie in overleg over deze recente ontwikkelingen." In het programma spreekt de acteur met mensen die verslaafd zijn aan de synthetische zombiedrug flakka.
  FOK!fotograaf woensdag 8 januari 2025 @ 14:31:22 #30
842 Zorro
Z
pi_216215272
Tygo Genant
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:45:59 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216215419
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:02:14 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_216215597
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Toch raar dat Gernandt beweert alleen zijn leven lang slaapmiddelen te gebruiken, terwijl hij toch eerder vrij open heeft verteld over de (ernstige) cokeverslaving die hij vroeger had.
https://www.rtl.nl/boulev(...)rin%20op%20tafel.%22

Bizar allemaal.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216215681
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, vroeger die coke blijkbaar.
Die slaapmiddelen al z’n hele leven.
Maar hoe vroeger is vroeger.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:25:04 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_216216507
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:28:56 #35
438527 MissButterflyy
pi_216216556
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Tygo Gernandt overweegt stappen tegen Privé na verhaal over mishandeling ex https://www.nu.nl/film/63(...)mishandeling-ex.html
Aangezien er meldingen van meer vrouwen zijn gaan die hopelijk nu ook over tot actie, net als bij Ali.

Oh ja, en er zijn dus beelden van een van de mishandelingen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:34:43 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216216623
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Troel het volgende:
Neem aan dat hij die redactrice nu in elkaar gaat schoppen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:37:18 #37
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216216647
Hij snuift en is agressief? Nou dat had ik echt niet verwacht... :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 17:24:30 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216217223
De makers van Tygo en de flakka willen met Tygo Gernandt praten over beschuldigingen van huiselijk geweld, bevestigt omroep EO na berichtgeving van het AD.

Ze schijnen met een nieuw programma te komen.

Tygo aan de flakka
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
pi_216217294
quote:
16s.gif Op woensdag 8 januari 2025 10:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/watermark:Bron%3A%20Gettyimages/width:1080/height:720/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]

Let wel, Depp is flink wat jaar ouder. :P
Verschil is Johnny Depp zag er vroeger goed uit uit in zijn jonge jaren, Tygo was altijd al lelijk ook toen hij jong was zag hij al uit als een uitgeteerde heroïne verslaafde.
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:53:41 #40
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_216217875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 08:10 schreef superniger het volgende:
waar het een jaar geleden in januari Theo Maassen was die werd ontmaskerd

Dat bleek achteraf toch onzin?
Dit, dus.
pi_216218065
Nu beelden bij RTL Boulevard.
#superniger2020
pi_216218127
Ding ding ding

De lul!
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:43:19 #44
459912 FlippingCoin
pi_216218138
Nou valt allemaal wel mee op die beelden
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 18:45:28 #45
382129 crew  Donna
pi_216218164
Goh
pi_216218192
#superniger2020
pi_216218211
Volgens Tygo kamp begeleide hij haar aan de jas naar buiten.
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:57:16 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216218326
quote:
Meisje van 25

Tygo is ook nog eens een verkapte pedofiel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216218422
quote:
Heeft zij dat gefilmd tijdens de door haar benoemde mishandeling?

( ik weet niet wat er precies gebeurd is,vandaar dat ik het zo zeg)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')