Als een bully wat schreeuwen getuigd nu ook niet echt van enige ontwikkelingen van deze persoon.quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:34 schreef Loverboii het volgende:
niks mis om eens je spierballen te tonen aan onderontwikkelde landen
soms verstaan ze maar één taal, die van de spierballenquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als een bully wat schreeuwen getuigd nu ook niet echt van enige ontwikkelingen van deze persoon.
Geeft je dat dan automatisch recht op het staatsburgerschap van betreffend land of zo?quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:39 schreef spapaars het volgende:
Trump wil ook alle illegalen deporteren, zelfs als ze in de VS geboren zijn.
In Amerika wel, in Nederland niet bijv.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:25 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Geeft je dat dan automatisch recht op een staatsburgerschap van betreffend land of zo?
Leg uit?quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:34 schreef Loverboii het volgende:
Waarop was dat gebaseerd joh?quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:27 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik had juist hoop dat met Trump als presis dat er weer meer stabiliteit in de wereld zou komen. Blijkbaar gaat dit dus averechts zijn. Laten we hopen dat het meevalt en dat het alleen bij geblèr blijft.
Wat ontzettend naïef.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:27 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik had juist hoop dat met Trump als presis dat er weer meer stabiliteit in de wereld zou komen. Blijkbaar gaat dit dus averechts zijn. Laten we hopen dat het meevalt en dat het alleen bij geblèr blijft.
Maar wat is precies hier de spierbal?quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:34 schreef Loverboii het volgende:
Serieus? Hoe oud ben je? 4? Of heb je de vorige vier jaar Trump met continue onrust en onzin uit je geheugen gewist?quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:27 schreef Fietsenrek het volgende:
Nee. Hij weet gewoon donders goed dat het hem niet gaat lukken om de boodschappen goedkoper te maken, de grens dicht te gooien, 14 miljoen illegalen te deporteren, de oorlog in Oekraine in 24 uur te beeindigen en zijn tarriff plan door te voeren.quote:
Dat was wat naïef gedacht.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:27 schreef Fietsenrek het volgende:
die heeft hij alquote:Op woensdag 8 januari 2025 07:44 schreef Bassie48 het volgende:
O ja, Panama(kanaal) wil hij ook hebben.
Alleen heeft meneer zowel een meerderheid in de senaat en huis van afgevaardigen... en de rijkste man op aarde incl eigenaar X als sub president.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Trump is net als onze Greet, hoop geschreeuw en verders niks.
Een mens mag hopen. Blijkbaar op Fok mag dat niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus? Hoe oud ben je? 4? Of heb je de vorige vier jaar Trump met continue onrust en onzin uit je geheugen gewist?
Na een kleine 8 jaar van de ene verbazing naar de andere rollen met Trump denk ik niet dat zo onmogelijk is nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:16 schreef Red_85 het volgende:
Dit en groenland is alleen maar wat druk leggen op landen voor toekomstige onderhandelingen.
Helemaal dat van groenland. Denemarken is een bevriend land en onderdeel van een hoop andere bevriende landen. Maar die landen moeten iets doen en dat is de defensie uitgaven omhoog gooien.
Nou, stukje 'leverage'. Want denk je echt dat de vs groenland gaat 'aanvallen'?
Ff normaal doen met zn allen. Dit is ook een speldenprikje.
Dat mag. Je hebt het wel over de man die een verkiezingsuitslag ontkende. Juicht voor bestorming van Capitool. Een veroordeelde verkrachter. Iemand die zwijggeld betaalt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Een mens mag hopen. Blijkbaar op Fok mag dat niet.
“Na Sudetenland heeft Duitsland geen territoriale eisen meer in Europa. Daar teken ik voor, hier in München.”quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:16 schreef Red_85 het volgende:
Dit en groenland is alleen maar wat druk leggen op landen voor toekomstige onderhandelingen.
Helemaal dat van groenland. Denemarken is een bevriend land en onderdeel van een hoop andere bevriende landen. Maar die landen moeten iets doen en dat is de defensie uitgaven omhoog gooien.
Nou, stukje 'leverage'. Want denk je echt dat de vs groenland gaat 'aanvallen'?
Ff normaal doen met zn allen. Dit is ook een speldenprikje.
Klopt, maar hij was ook 1 van de weinige presidenten die geen oorlogen begon. Ook wilt hij zorgen dat die oorlog stopt ipv het in stand houden. Die oorlog zorgt voor een hoop onzekerheid in voornamelijk Europa.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag. Je hebt het wel over de man die een verkiezingsuitslag ontkende. Juicht voor bestorming van Capitool. Een veroordeelde verkrachter. Iemand die zwijggeld betaalt.
Dan denk ik dat je inderdaad een heel klein beetje naïef was
Helaas ‘wilt’(quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was ook 1 van de weinige presidenten die geen oorlogen begon. Ook wilt (sic) hij zorgen dat die oorlog stopt ipv het in stand houden. Die oorlog zorgt voor een hoop onzekerheid in voornamelijk Europa.
Nou, je comment staat er gewoon nog, dus het mag wel degelijk op Fok!.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Een mens mag hopen. Blijkbaar op Fok mag dat niet.
Vandaar dat ie allemaal oorlogstaal uitkraamt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was ook 1 van de weinige presidenten die geen oorlogen begon. Ook wilt hij zorgen dat die oorlog stopt ipv het in stand houden. Die oorlog zorgt voor een hoop onzekerheid in voornamelijk Europa.
Daarom zei ik ook, ik HAD juist hoop. Maar die hoop is aardig vervlogen met al die onzin die die uitkraamt de afgelopen tijd. Maar laten we het alsnog hopen dat het wel goedkomt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie allemaal oorlogstaal uitkraamt.
Bijzonder dat dat gegeven boven de andere gegevens staat die ik net genoemd hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was ook 1 van de weinige presidenten die geen oorlogen begon. Ook wilt hij zorgen dat die oorlog stopt ipv het in stand houden. Die oorlog zorgt voor een hoop onzekerheid in voornamelijk Europa.
Het was heel rustig qua interventionair handelen anders.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus? Hoe oud ben je? 4? Of heb je de vorige vier jaar Trump met continue onrust en onzin uit je geheugen gewist?
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was ook 1 van de weinige presidenten die geen oorlogen begon.
Denk je dat Poetin zijn casus belli andere landen aan de Russische grens niet een beetje onzeker maakt? Zeker als hij ermee weg komt in Oekraïne?quote:Ook wilt hij zorgen dat die oorlog stopt ipv het in stand houden. Die oorlog zorgt voor een hoop onzekerheid in voornamelijk Europa.
Ja dat snappen we. Nu nog even uitleggen waarom dat iets goed zou zijn.quote:
Ho ho, hij heeft tot 1 dag na zijn inauguratiequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
Trump is nu al twee maanden bezig om die Oekraïne oorlog binnen 24 uur te stoppen.
Dat er überhaupt mensen zijn die enig vertrouwen in hem hebben
Die man kraamt al 8+ jaar onzin uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:00 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, ik HAD juist hoop. Maar die hoop is aardig vervlogen met al die onzin die die uitkraamt de afgelopen tijd. Maar laten we het alsnog hopen dat het wel goedkomt.
zelfbehoudquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja dat snappen we. Nu nog even uitleggen waarom dat iets goed zou zijn.
Dus als je heel groot en sterk bent en je bedreigd wat piepkleine landjes doe je dat voor zelfbehoud. Goed verhaal weer Hans.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |