quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef thabit het volgende:
Ik moet de volgende nog: 12, 20c, 23, 24d, 25de, 26. Welke daarvan is redelijkerwijs binnen een week op te lossen voor een eenvoudige sterveling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat alles is dat je nog moet, dan denk ik dat je het antwoord ook weetquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef thabit het volgende:
Ik moet de volgende nog: 12, 20c, 23, 24d, 25de, 26. Welke daarvan is redelijkerwijs binnen een week op te lossen voor een eenvoudige sterveling?
21quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef thabit het volgende:
Eenvoudige sterveling? Als dat alles is wat je nog moet, denk ik dat je vrij hoog zit, mss wel top 10.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef thabit het volgende:
Gezien je footer, hoef je dan niet eens zoveel te doen om in de top 10 te komen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef QIXL het volgende:
[..]
Eenvoudige sterveling? Als dat alles is wat je nog moet, denk ik dat je vrij hoog zit, mss wel top 10.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de top 10 zitten meestal ook stervelingen. Of is iemand hier soms een hallucinerend taal model? Komen daar Carlo's hint vandaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef QIXL het volgende:
[..]
Eenvoudige sterveling? Als dat alles is wat je nog moet, denk ik dat je vrij hoog zit, mss wel top 10.
Met zoveel nog open lijkt top 10 me niet heel realistisch, eerlijk gezegd. Zeker omdat de puzzel volgens velen in dit topic dit jaar juist weer wat makkelijker zou zijn dan de afgelopen jaren (waar ik het persoonlijk niet mee eens ben overigens).quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:03 schreef QIXL het volgende:
[..]
Ik vind het 'makkelijke' deel van de puzzel dit jaar wel eenvoudiger dan vorig jaar (En daar vond ik ook al best wat tussen zitten wat ik niet heel ingewikkeld vond), maar de kloof tussen de lastigere en de echt moeilijke opgaven lijkt dit jaar wel enorm te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Met zoveel nog open lijkt top 10 me niet heel realistisch, eerlijk gezegd. Zeker omdat de puzzel volgens velen in dit topic dit jaar juist weer wat makkelijker zou zijn dan de afgelopen jaren (waar ik het persoonlijk niet mee eens ben overigens).
Ik weet nog aldijt niet hoe d's en t's werken en waar de komma,s het beste in een zin passen. Dus ja dat zou best kunnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 00:31 schreef Beerrend het volgende:
[..]
In de top 10 zitten meestal ook stervelingen. Of is iemand hier soms een hallucinerend taal model? Komen daar Carlo's hint vandaan
Gisteravond wist ik het antwoord nog niet, maar inmiddels wel. Hint: het is noch 12, noch 25de.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:46 schreef IshaD het volgende:
[..]
Als dat alles is dat je nog moet, dan denk ik dat je het antwoord ook weet
Ahh 26, goede keus!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Gisteravond wist ik het antwoord nog niet, maar inmiddels wel. Hint: het is noch 12, noch 25de.
Kaarten van de borst:quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:14 schreef CarloV het volgende:
Die top 10 is altijd wel een beetje lastig te voorspellen. Zou zo maar kunnen dat het genoeg is. Maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat je misschien nog 12 en 25de nodig hebt, die lijken me het meest voordehandliggend voor anderen om te hebben. Iedereen houdt een beetje de kaarten op de borst en niet iedereen die goed kan puzzelen zit op dit forum (of wellicht in lurkmodus)
Grappig, die heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:30 schreef PuzzelKerster het volgende:
[..]
Kaarten van de borst:
Heb 25e wel, 25d niet.
25d is toch de creativiteitsvraag?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:30 schreef PuzzelKerster het volgende:
[..]
Kaarten van de borst:
Heb 25e wel, 25d niet.
SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Geen getallenrijtjes! Die zijn, naast mythologie, mijn Achillesheup!quote:Hier alvast mijn suggestie voor de puzzelmakers:
- Meer getallenrijtjes!
Past dat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef llamalama het volgende:
Yesssss 18a ook nog even in de pocket!
uhhh kinderboeken-letter-rijtjes dan maar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef MScript het volgende:
[..]
Nee! Geen getallenrijtjes! Die zijn, naast mythologie, mijn Achillesheup!
Als je print op A4 en twee keer vouwt past dat prima!quote:
Ahh dankjewel!quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:06 schreef MScript het volgende:
[..]
Als je print op A4 en twee keer vouwt past dat prima!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |