Tja, zo zie je maar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig, ik waardeer juist zijn zeilen
Boys in the bettah land was wel lekker toch? En dat poor mans kasabian nummer vind ik ook wel geslaagd. De rest doet me ook niet bijzonder veelquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet het eerste Fontaines nummer waar ik enthousiast van word nog horen.
Heb ze op dit moment maar een beetje boven Alt-J staan.
In the modern world was de 1e waarbij ik dacht, hey, een liedje..maar begon ook weer snel te vervelen door de herhaling.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boys in the bettah land was wel lekker toch? En dat poor mans kasabian nummer vind ik ook wel geslaagd. De rest doet me ook niet bijzonder veel
Hun album Skinty Fia geluisterd? Zowel titletrack als Jackie Down the Line als Big Shot mogen zo de T2K inquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ben niet snel geneigd albums op te zetten van bands waar ik weinig mee heb.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hun album Skinty Fia geluisterd? Zowel titletrack als Jackie Down the Line als Big Shot mogen zo de T2K in
Als jij ze nou op het einde allemaal in deze vorm in 1 post samenvat wel, anders wordt het te lang.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Omdat we hier dol zijn op lijstjes (En misschien is dit ook iets voor in de OP):
MexicanoBakker's Top 4851 uit 25 jaar Top 2000
4851 - 4826
4825 - 4801
4800 - 4776
4775 - 4751
4750 - 4726
4725 - 4701
Vergeet Roman Holiday niet. Mijn absolute favoriet van dat albumquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hun album Skinty Fia geluisterd? Zowel titletrack als Jackie Down the Line als Big Shot mogen zo de T2K in
Ik hoop dat we 'm ook als Spotify playlist kunnen krijgen, heb in deze regionen bij de helft van de nummers geen idee hoe ze klinken (de recensie is alsnog vermakelijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Omdat we hier dol zijn op lijstjes (En misschien is dit ook iets voor in de OP):
MexicanoBakker's Top 4851 uit 25 jaar Top 2000
4851 - 4826
4825 - 4801
4800 - 4776
4775 - 4751
4750 - 4726
4725 - 4701
Of de Sex on Fire, je weet het niet he.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vermoed dat In the Modern World wel de Everything Now van FDC wordt qua Top 2000.
Nee, want die hillbillies hebben wel meerdere noteringen, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of de Sex on Fire, je weet het niet he.
Dat bedoelde ik dus ook, dat ze nu ineens SkyRadio-fähig worden en daardoor de noteringen uit de ketchupfles vallen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, want die hillbillies hebben wel meerdere noteringen, toch?
Ja, ok, ik denk dat voor meerdere noteringen óf Fontaines, óf Radio 2 een flinke koerswijziging in de planning moeten hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, dat ze nu ineens SkyRadio-fähig worden en daardoor de noteringen uit de ketchupfles vallen.
Zo gaat het ook niet lopen. Er komt er eentje in over 51 weken en heel hypothetisch zou die tweede ook kunnen, maar al het andere zie je de komende jaren zeker niet en mogelijk zelfs nooit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ok, ik denk dat voor meerdere noteringen óf Fontaines, óf Radio 2 een flinke koerswijziging in de planning moeten hebben
Laten we het hopen. Daar ze de rauwere punk grotendeels opzij geschoven lijken te hebben zou de helft van Skinty Fia en Romance zo op de playlist van Radio 2 kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, dat ze nu ineens SkyRadio-fähig worden en daardoor de noteringen uit de ketchupfles vallen.
Dat geldt voor mij ook. Meer dan gematigd enthousiast kan ik ook niet worden van hun muziek. De meeste nummers van ze ben ik al vrij snel weer vergeten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer is nog wel een van de betere van ze ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boys in the bettah land was wel lekker toch? En dat poor mans kasabian nummer vind ik ook wel geslaagd. De rest doet me ook niet bijzonder veel
Vooruit, even tien minuten geklikt. Nu weer aan het werk (het is rustig gelukkigquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we 'm ook als Spotify playlist kunnen krijgen, heb in deze regionen bij de helft van de nummers geen idee hoe ze klinken (de recensie is alsnog vermakelijk)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooruit, even tien minuten geklikt. Nu weer aan het werk (het is rustig gelukkig)
Playlist · Mexi · 151 items · 1 saves
Heel Even is in de versie met Joling, die andere kent spotify niet. Freek de Jonge en Colinda zijn in Zweden ook van de kaart gehaald en vervangen door 4'33.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |