Liefhebbers van kitsch worden slecht gezet deze afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Rocky is één van de mooiste smartlappen ooit gemaakt!
Het toppunt van vals sentiment in een melodramatisch jasje, kitsch van de bovenste plank! Het huilende zigeunerjongetje in liedvorm
Niet iedereen kan in de sociale werkplaats werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk geen liefhebber van Dingetje en Somertijd, deze man.
Inderdaad niet heel speciaal, wat mij betreft zelfde categorie als Chump Change. Meer een 'deuntje' dan echt een lied.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:12 schreef Fred_B het volgende:
Die Floral Dance zei me helemaal niets trouwens. En het verbaast me ook dat het blijkbaar zo uniek en memorabel was voor sommige mensen dat ze het in hun top 10 beste platen allertijden opnamen.
Dit is hem voor de liefhebber (let niet op de chronisch uit de maat zwaaiende dames met vlaggetjes):
Bekijk deze YouTube-video
Grote namen, maar ze hebben allemaal wel meer dubieuze werken op hun naam. Zeker Bryan ben ik niet kapot van en Rod is ook wisselvallig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:16 schreef Zorro het volgende:
Rocky, wateen ellende is DAT zeg
En over het nummer helemaal eens, maar om Bryan Adams, Rod Stewart en Stng als "redelijke artiesten" te bestempelen is wel enigzins aan de provocerende kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassa95 op 08-01-2025 10:46:43 ]Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Ja, D.C. je volgend jaar wel terug.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
Er staat er eentje tussen die met zekerheid volgend jaar op de keuzelijst staat en volgens mij ook direct de lijst in geduwd gaat worden dan.
Ja de top festivalbands komen wel terug. En Fontaines zitten wel in dat rijtje nu.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:52 schreef DecoAoreste het volgende:
De fonteintjes stonden ook tweemaal zeer hoog in de Snob 2000 trouwens. Lijkt me een logische volgende stap.
Is dit jouw gebed?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:49 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, D.C. je volgend jaar wel terug.
Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:00 schreef Zorro het volgende:
Overigens weten jullie dat het vandaag de 90e geboortedag van Elvis?
Daarnaast geloof ik dat het een elf is.quote:
Gierend, een DC9. Amen.quote:
Nieuw album Blondie opkomst eind maartquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:06 schreef MielMonteur het volgende:
Debbie Harry BelaFontaines DC Lewis Capaldi
Rod Stewart is niet wisselvallig, dat was een goede artiest, totdat ie ging zeilen en daarna is ie steeds verder kwalitatief afgezwaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grote namen, maar ze hebben allemaal wel meer dubieuze werken op hun naam. Zeker Bryan ben ik niet kapot van en Rod is ook wisselvallig.
Sting vind ik inderdaad wel meer dan een 'redelijke artiest'. Sowieso grote namen natuurlijk.
Grappig, ik waardeer juist zijn zeilenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Rod Stewart is niet wisselvallig, dat was een goede artiest, totdat ie ging zeilen en daarna is ie steeds verder kwalitatief afgezwakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |