Bløf leuk vinden wordt niet getolereerd in dit topic!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:06 schreef Chiappucci het volgende:
Van het laatste blok vind ik de nummers van Bløf, UB40 en 4 Non Blondes nog best aardig. Die zou ik niet zo laag zetten. En She Will Be Loved is voor mij nostalgie.
Moves Like Jagger vind ik daarentegen echt vreselijk.
Alles aan dat nummer voelt kunstmatig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:06 schreef Chiappucci het volgende:
Moves Like Jagger vind ik daarentegen echt vreselijk.
Die was ik vergeten. Bedankt voor het oprakelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:38 schreef Cassa95 het volgende:
Wat ik tegenwoordig niet vertrouw aan Moves Like Jagger en Hall Of Fame is het feit dat ze allebei producten van The Voice zijn (samenwerking tussen coaches in US / UK). Wat me ook weer doet denken aan neppe #1 hit One Thousand Voices in Nederland. Bah.
SPOILER: 4522-4501Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 17-01-2025 19:20:43 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, met zo'n take bevind je je wel op glad ys.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jeetje, wat doet Gladys daar zo'n 3500 plekken te laag? Verder fijne update weer
Al besprokenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, met zo'n take bevind je je wel op glad ys.
Ik zal de playlist straks even updaten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
NarcoticNee joh. Zo'n grote klassieker nu al.
Wel de enige bingo dit keer, gelukkig. Al zitten er in dit blokje relatief veel platen die ik niet ken, dus ik zal er eens wat met een luisterbeurt vereren.
Ja, dit is wel zo'n blokje waarbij je merkt 'oh hij vindt x en y beter dan deze 25, dat zou ik niet vinden'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik had lang niet alles van deze serie zo laag gezet. Met name Narcotic en de duivel die naar Tbilisi ging. Maar bijna alles hiervan is wel nogal overschat en sowieso rechterrijtje-werk.
Daarbij is Callow La Vita nog een persoonlijke ergernis, omdat dat vroeger op een vakantie-cassettebandje in de auto stond en ik het vanaf de eerste keer al verschrikkelijk vond.
Als vertegenwoordiger van The Pips sluit ik mij hierbij aanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jeetje, wat doet Gladys daar zo'n 3500 plekken te laag? Verder fijne update weer
Verschrikkelijk nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:01 schreef MielMonteur het volgende:
Narcotic staat bij mij nog lager dus ik ga je hier verdedigen Mexi
Ik had je stuk nog niet gelezen, mea culpaquote:
Nummertje voor boerenschuurfeest wannabe alto'squote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:38 schreef Tussle266 het volgende:
Narcotic is zo te zien wel een beetje de Berlijnse Muur tussen ons allen.
Dit is ook precies wat ik voor me zie als ik die eerste noot al hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nummertje voor boerenschuurfeest wannabe alto's
Die kan idd ook niet zingen maar beter dan Liquidoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je dan toch stevige gitaren met een oorwurmsynth erdoorheen wilt horen, kies dan AM 180
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |