Hier lukt het ook niet, afgelopen vrijdag en eerder nog wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:50 schreef zeeland6 het volgende:
Ik probeer vandaag bij capital circle in te loggen (de oude versie) maar krijg een deadlink.
https://www.capitalcircled.nl/
Heb me toen aangemeld bij de nieuwe link Capital Circle van OPP. Maar daar staan alleen nieuwe projecten (niet geinvesteerd) en mijn oude er niet bij.
Weten jullie hoe dat zit ?
Heb ook een mailtje naar CC/KOM gestuurd,.
Bij mij is het ook zo gebleven. Alles deed het. Heb nu niet geprobeerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:27 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Hier lukt het ook niet, afgelopen vrijdag en eerder nog wel.
Ik heb alleen in december 24 geen nieuw account hoeven aanmaken, gebruikte al die tijd gewoon het account wat ik al had voor ze samengingen met KOM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:28 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje naar Midd*n Nederl*nd Vastgoed
CCF met 1e en 2e hypotheekdank. Ziet er wel redelijk uit maar neemt deze jongen niet te veel hooi op de vork met al die gelijktijdige projecten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook een beetje mijn gedachte. Vandaar ook de BV nuquote:Op maandag 13 januari 2025 12:07 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
dank. Ziet er wel redelijk uit maar neemt deze jongen niet te veel hooi op de vork met al die gelijktijdige projecten?
Ik blijf er vanaf. Vooral omdat de tweede hypotheek die dekking moet geven tijdens de ontwikkeling op dit moment niet materieel is. Daarmee zit er een risico in dat als het mis gaat het hele kaartenhuis in stort.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:07 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
dank. Ziet er wel redelijk uit maar neemt deze jongen niet te veel hooi op de vork met al die gelijktijdige projecten?
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef zeeland6 het volgende:
Hcn
Problemen voordat het project start.
Investering terug getrokken.Ondernemers zijn toch wakker & alert, dat geeft al een prima signaal vwb hun ondernemerschap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wachten rustig verder af.
https://investeren.sameningeld.nl/project/geleen-mauritslaan-118quote:Mauritslaan 118 Geleen LIVE 15 januari 2025 om 14.00 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Mauritslaan 118 in Geleen. Je kunt vanaf 15 januari 2025 om 14.00 uur investeringen toezeggen. De looptijd bedraagt 6 maanden. De LTV van het pand is 76% van ¤ 169.000 van de marktwaarde in verhuurde staat.
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 84.500
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 33.800
Rentevergoeding schijf 2 8,25% ¤ 8.700
Het betreft een benedenwoning met één slaapkamer, kelder en een tuin. Het object ligt aan de rand van het centrum van Geleen. In de nabijheid zijn er verschillende voorzieningen zoals een supermarkt, winkels, basisschool, speeltuin en een huisarts. Met de trein en de bus is het object goed te bereiken. Betaald parkeren kan aan de openbare weg.
Nice! Ik denk dat dit maar eens mijn eerste bij SiG moet gaan wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:13 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw SiG 6 maanden lening:
[..]
https://investeren.sameningeld.nl/project/geleen-mauritslaan-118
Zet de wekker maar.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:22 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Nice! Ik denk dat dit maar eens mijn eerste bij SiG moet gaan worden
De spoeling met projectje is nog wat dun in 2025 wat mij betreft, dus het is soms ook even pakken wat je pakken kan momenteelquote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Voor 5.5% na kosten in 1a zet ik mijn wekker niet.....
Is denk ik welke afweging je maakt. Ik heb nog veel kapitaal dat bij banken minder waard staat te wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:06 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Voor 5.5% na kosten in 1a zet ik mijn wekker niet.....
Jij doet niet mee begrijp ik:quote:Op maandag 13 januari 2025 20:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Was er niet laatst een verkoper van tweede hands Rolexen die geld wilde lenen om zijn stock te financieren?
https://www.quotenet.nl/l(...)ald-sinds-drie-jaar/
Zodra dit project zou floppen en de zekerheid uitgewonnen moet worden, dan kan men naar de 1e hypotheekhouder gaan en aangeven dat men wil gaan executeren obv zekerheidsrecht. De 1e hyphouder heeft 1e recht van parate executie, en moet dat binnen een redelijke termijn doen. Maakt deze daar geen gebruik van, dan mag de 2e in lijn executeren. De meerwaarde boven die uitstijgt boven het 1e recht van hypotheek dient ter aflossing op het geflopte project. Effectief draai je met deze actie dus 2 financieringen de nek om.quote:Die tweede hypotheek bestaat toch eigenlijk nog niet? Of moet ik het zo zien dat als die Ermerweg 90 A wordt verkocht de zekerheden uit de vorige lening 'doorschuiven'.
Nee, dat heb je goed gezien. Ik ben niet van bling-bling en risico. Dus loop met een grote boog om dit soort projecten heen.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee begrijp ik:
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=30590
Na InfraUnie (bij Max CF ook al deze regel toegepast gelukkig) is een project met zwaar buitenlands karakter / onderpand niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:23 schreef obligataire het volgende:
Kampf Lintfort, Collin gaat weer de strijd aan in Duitsland![]()
https://www.collincrowdfund.nl/grand-depot-gmbh/
Als ze een plaatsnaam al niet eens kunnen spellenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Na InfraUnie (bij Max CF ook al deze regel toegepast gelukkig) is een project met zwaar buitenlands karakter / onderpand niet aan mij besteed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geldnemer was in de afgelopen maanden al 4 keer achterstallig. En recent nog wat recenties gelezen, die niet echt positief waren. Fijn dit deze zo afgewikkeld kon worden.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |