De man is persoonlijk failliet en moet waarschijnlijk alles verkopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:59 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Zou nog tot augustus lopen. Maar geen probleem als ze deze eerder aflossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hij zich nu mooi focussen op afbetaling van zijn leningen bij CCFquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
De man is persoonlijk failliet en moet waarschijnlijk alles verkopen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:22 schreef peterc het volgende:
De aanhouder wint , CCF=content + investeerders = content. Rules are Rules , primadelux CCF
Zeker was ook blij mee. Heb er een paar keer naar moeten vragen, maar ze hebben uiteindelijk volgehouden met een positief resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er verliep vandaag een lening van Serkan, Maastricht, Frederik Hendriklaan 50 B06 6224 DGquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:35 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste SIG in 1A, gisteren achter het net gevist nu wel gelukt.
Heb een een SIG meegenomen om mijn Crowdfunding leningen wat te spreiden over platformen.
Twee investeringen tot nu toe en nog twee dagen te gaan. Dat gaan ze niet redden... Is dit project wel officieel gepubliceerd? Want bij de investeringskansen zie ik het niet staan. (Overigens zou ik ook niet instappen)quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:35 schreef boertje2024 het volgende:
Ik heb zelden gezien dat een project zo slecht liep. Is nu ook weer niet zichtbaar op GvE.
https://www.geldvoorelkaa(...)=30736&code=MI30736I
Ik blijf er ook maar even vanaf.
Bij mij nog nooit te zien geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:35 schreef boertje2024 het volgende:
Ik heb zelden gezien dat een project zo slecht liep. Is nu ook weer niet zichtbaar op GvE.
https://www.geldvoorelkaa(...)=30736&code=MI30736I
Ik blijf er ook maar even vanaf.
Mits het volgende gaat opbrengen.....quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:59 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Zou nog tot augustus lopen. Maar geen probleem als ze deze eerder aflossen.
Laat je in deze grafiek je investering (inleg in dat jaar) zien of je uitstaande investering bij de platformen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik investeer nog in 3 platformen. Hier deel ik de som aan investeringen in euro per jaar (zonder een bedrag te noemen). Na 2019 zijn er substantiele verschillen te zien.
[ afbeelding ]
Inleg. Verschil komt door aanbod projecten met goede zekerheden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:14 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Laat je in deze grafiek je investering (inleg in dat jaar) zien of je uitstaande investering bij de platformen.
Wat is de verklaring van de substantiële verschillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel mee willen nemen. De WOZ waarde lijkt me aan de lage kant voor een woning in de Randstad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Horsemen het volgende:
Een nieuwe escaperoom via Collin met een mager dekkende 2e hypotheek:
Serial Thriller B.V.
¤ 110.000 | 9,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/serial-thriller-b-v/
Volgens mij is er al eerder "gedoe" geweest met escaperoem's in combinatie met crowdfunding...
Wel gaat er ook nog een 2e borgstelling afgegeven worden echter die is dan weer zonder securering door een hypotheek.
Jij hebt waarschijnlijk we gelijk zie link.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:01 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zou het wel mee willen nemen. De WOZ waarde lijkt me aan de lage kant voor een woning in de Randstad.
Niet alleen dat, maar die WOZ waarde is inmiddels ook 2 jaar oud toch? En de marktwaarde ligt dan toch ook wel weer iets daarboven nog?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:01 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zou het wel mee willen nemen. De WOZ waarde lijkt me aan de lage kant voor een woning in de Randstad.
Hypotheek geeft meer zekerheid dat borgstelling er nog is wanneer uitwinning nodig is. Andere borgsteller kan de hut verkopen en overwaarde verbrassen. Er is zelfs geen neg/pos hypotheekverklaringquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:40 schreef polquito1971 het volgende:
Toch ben ik nu nog steeds benieuwd wat die tweede borgstelling nu precies wel zegt, mocht het fout gaan.
Wat is het verschil tussen een borg die materieel is op overwaarde en echt een hypotheek vestigen?
Ja precies ... als het er nog is, dan is het ook echt meegaan in de afbetaling. Een hypotheek + neg. verklaring maakt alleen zeker dat die overwaarde blijft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hypotheek geeft meer zekerheid dat borgstelling er nog is wanneer uitwinning nodig is. Andere borgsteller kan de hut verkopen en overwaarde verbrassen. Er is zelfs geen neg/pos hypotheekverklaring
In een normale situatie niet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:54 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ja precies ... als het er nog is, dan is het ook echt meegaan in de afbetaling. Een hypotheek + neg. verklaring maakt alleen zeker dat die overwaarde blijft.
Nu kan ik me hier niet voorstellen dat hij 300K gaat opfeesten om onder een betaling van dat restant (10K?) uit te komen.
staat openquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Horsemen het volgende:
Een nieuwe escaperoom via Collin met een mager dekkende 2e hypotheek:
Serial Thriller B.V.
¤ 110.000 | 9,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/serial-thriller-b-v/
Volgens mij is er al eerder "gedoe" geweest met escaperoem's in combinatie met crowdfunding...
Wel gaat er ook nog een 2e borgstelling afgegeven worden echter die is dan weer zonder securering door een hypotheek.
Zij denken van nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:07 schreef djtiesto8 het volgende:
Is de escaperoom hype niet al ver over zijn hoogtepunt heen?
volgens chatgpt nog niet:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:07 schreef djtiesto8 het volgende:
Is de escaperoom hype niet al ver over zijn hoogtepunt heen?
Ja dus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Er verliep vandaag een lening van Serkan, Maastricht, Frederik Hendriklaan 50 B06 6224 DG
Misschien heeft hij geld nodig voor de aflossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |