123 jik denk het niet/quote:
Moeten we ons ook nog houden aan twijfelachtige afspraken gemaakt met Rhodesië?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees dit eens aub door.
https://www.historischnie(...)m_source=chatgpt.com
Vooruit nog één keer dan. Lees je wel wat je post? Er staat verdorie letterlijk in het stuk dat een dergelijke afspraak nooit is gemaakt. We hebben de Russen de duimschroeven aangedraaid en volledig uitgekleed toen ze zwak stonden. Daar kan je van alles van vinden. Maar dat ze nu jeuk hebben en met geweld hun invloedssfeer proberen te herstellen, dat is hun probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees dit eens aub door.
https://www.historischnie(...)m_source=chatgpt.com
Ik begrijp jouw vraag niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
In ruil voor de Duitse hereniging in 1990 zou de NAVO niet verder uitbreiden naar het oosten.
Leg uit hoe de NAVO in 1990 naar het oosten had kunnen uitbreiden
Ik wacht wel even.
Best bijzonder dat ze op Oekraïense bodem wapens produceren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:05 schreef Ulx het volgende:
Die KF41 Lynx is blijkbaar gebouwd in Oekraïne. Bouw werd in oktober gestart, de eerste test nu. Ik ben benieuwd. Het voordeel is dat veel onderdelen proven tech zijn. En modulair natuurlijk. Die Duitsers hebben het slim gespeeld door de fabrieken daar te bouwen. Geen gezeik met exportvergunningen en zo.
https://defence-blog.com/(...)oduction-in-ukraine/
1990, toen grensde de NAVO aan het Warschau Pact.quote:
De fabrieken niet in de buurt van ziekenhuizen neerzetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best bijzonder dat ze op Oekraïense bodem wapens produceren.
Hoe beschermen ze dat tegen Russische raketaanvallen?
Stukje erfenis van de SU: oekraine heeft behoorlijk wat ondergrondse faciliteiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best bijzonder dat ze op Oekraïense bodem wapens produceren.
Hoe beschermen ze dat tegen Russische raketaanvallen?
Ja lol. Ze verliezen het monopolie op de mening.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik stel voor naar goed woke gebruik Macron te cancelen.
Alles dat niet in je straatje past cancel je gewoon. Dan bestaat het ook niet.
Net als Russia Today. Een andere mening? Dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
Ik stel voor dat Macron Vichy Frankrijk weer in ere herstelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd, wat vinden jullie van de nieuwe opstelling van Macron dat het opgeven van territoriale stukken niet langer taboe moet zijn?
Is Macron een Russofiel geworden of vaart hij een realistisch scenario?
1990, toen grensde de NAVO aan het Warschau Pact.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja lol. Ze verliezen het monopolie op de mening.
Een enigszins onverwachte doorbraak daar, ik neem aan dat de op de kaart als watergebieden weergegeven gebieden bijna droogliggen. Het doel lijkt me doorbreken naar Drobisheve zodoende Liman af te snijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://t.me/stanislav_osman/7983
Niet goed....
Hier op de kaart:
[ afbeelding ]
Nice.quote:On Tuesday, January 7, the Ukrainian Armed Forces carried out a precision strike targeting Russia’s 810th Separate Marine Brigade, situated near the village of Belaya in the Kursk region
https://global.espreso.tv(...)post-in-kursk-region
Kijk, jij kunt mij onredelijk noemen. Wat ik niet ben, maar goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Macron Vichy Frankrijk weer in ere herstelt.
Door Polen, de Baltische staten, etc etc toe te voegen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
1990, toen grensde de NAVO aan het Warschau Pact.
Hoe kan de NAVO dan naar het oosten uitbreiden?
Daar werd poetin 20 jaar later kwaad over?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door Polen, de Baltische staten, etc etc toe te voegen?
Dat blijkt. HOewel dat natuurlijk een voldongen feit is, maar na 2007 wist iedereen hoe Vlad erin staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar werd poetin 20 jaar later kwaad over?
Het is heel gemakkelijk om tegen een ander land te zeggen dat ze het maar moeten opgeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk, jij kunt mij onredelijk noemen. Wat ik niet ben, maar goed.
Maar als zelfs Macron, onze eurofiele liberaal al niet meer deugt. Wat deugt dan wel?
In 1990?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door Polen, de Baltische staten, etc etc toe te voegen?
En waarom moeten wij ons daar iets van aantrekken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat blijkt. HOewel dat natuurlijk een voldongen feit is, maar na 2007 wist iedereen hoe Vlad erin staat.
Beetje vreemde manier van doen. Komt nogal gezocht over als excuus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat blijkt. HOewel dat natuurlijk een voldongen feit is, maar na 2007 wist iedereen hoe Vlad erin staat.
Ja, men gaat wel heel ver in het goedpraten van de Russische misdaden in Oekraïne.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beetje vreemde manier van doen. Komt nogal gezocht over als excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |