abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2025 @ 18:44:13 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216206509
Ik denk dat niemand gaat stoppen met vechten. Het is gewoon wachten op de ineenstorting van de Russische Federatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216206512
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Oekraine is vooral het slachtoffer van twee rivaliserende blokken. De diplomatiek aldaar had moeten weten dat ze tussen het Westen en het Kremlin in zouden komen te staan met alle gevolgen van dien.

Maar voor de burgers aldaar is het zuur.
Flikker nou toch eens op met je Kremlinpraat. Rusland had gewoon met z’n grafpoten van Oekraïne af moeten blijven.
pi_216206513

https://t.me/stanislav_osman/7983

Niet goed....

Hier op de kaart:

dinsdag 7 januari 2025 @ 18:46:14 #54
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216206541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Flikker nou toch eens op met je Kremlinpraat. Rusland had gewoon met z’n grafpoten van Oekraïne af moeten blijven.
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren. Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.
Zelfs Merkel gaf aan dat Minsk een farce was.

Wel heel blij en dapper van Macron een lans breekt om toch anders te gaan denken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216206548
quote:
Rheinmetall delivers the first Lynx IFV to Ukraine for field tests before full-scale production begins. The 45-ton vehicle, armed with a 30mm cannon and Spike LR2 missiles, carries 9 troops and is powered by a 1,463hp engine. Production in 🇺🇦 is planned.

https://www.hartpunkt.de/rheinmetall-liefert-ersten-lynx-kf41/

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lf64peqpes2g
Nice, eens zien wat dat ding kan. (Edit:dat was de Puma)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2025 18:47:03 ]
  Moderator dinsdag 7 januari 2025 @ 18:47:50 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216206565
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen centimeter naar het Oosten was de belofte
Kap eens met die leugen, Hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 januari 2025 @ 18:49:23 #57
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216206582
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Kap eens met die leugen, Hans.
Ik gooi dat er in als gezegd wordt dat Oekraïne zomaar is aangevallen door een koloniale gek. Want het is veel gecompliceerder dan dat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216206585
quote:

[..]
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren. Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.

Wel heel blij en dapper van Macron een lans breekt om toch anders te gaan denken.
Allemaal gelul en dat is je al ontelbare keren uitgelegd. Stop hier nu toch gewoon mee.

De volgende keer dat je dit post zet ik een TR ivm verspreiden van desinformatie.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 18:50:13 #59
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216206596
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Allemaal gelul en dat is je al ontelbare keren uitgelegd. Stop hier nu toch gewoon mee.

De volgende keer dat je dit post zet ik een TR ivm verspreiden van desinformatie.
Doe maar. Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets verwijderd wordt. Er zijn talloze bronnen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216206610
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ook Macron eist realisme. Goede ontwikkelingen, stemt mij hoopvol.

Bekijk deze YouTube-video
Macron moet zijn muil houden. Daar gaat hij niet over.
pi_216206616
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Doe maar. Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets verwijderd wordt. Er zijn talloze bronnen.
Nou, kom eens met een bron die aantoont dat er is afgesproken dat de NAVO niet oostwaarts zou uitbreiden?

Spoiler: die heb je niet. Die kreet ging over het stationeren van wapens op het grondgebied van de DDR en is daarna uit z’n verband getrokken.

Maar nogmaals, dit is je allemaal al zo vaak uitgelegd en je blijft het maar herhalen.
pi_216206623
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Er is amper iets gewijzigd aan het standpunt, hij zegt nog steeds dat het aan Oekraïne is om te beslissen.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 18:52:53 #63
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216206629
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Als Macron zijn bek houudt, zijn er nog minder landen die Oekraine steunen die beschikken over geopolitiek gewicht en wapens.

Ik vind het ontzettend dapper van Macron dat hij deze stap zet. Hoe moeilijk ook. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216206641
Praten jullie ook wel eens, buiten het internet, over dit onderwerp?

Wat een ontzettend treurige quatsch in dit topic.
pi_216206658
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als Macron zijn bek houudt, zijn er nog minder landen die Oekraine steunen die beschikken over geopolitiek gewicht en wapens.

Ik vind het ontzettend dapper van Macron dat hij deze stap zet. Hoe moeilijk ook. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.
Niets dappers aan appeasement. Dat is eerder laf zoals we van de Fransen gewend zijn.

Dapper is grondtroepen sturen om de stelselmatige vernietiging van Oekraïense steden te stoppen.
pi_216206697
Ik heb besloten om in ieder geval tijdelijk te stoppen met posten in dit topic. Er wordt amper nog nieuws van het front gedeeld en de discussie wordt verziekt door een aantal users die maandenlang dezelfde Kremlinpraat, leugens en andere onzin herhalen die al ontelbare keren is weerlegd, daarnaast worden er ook doorlopend allerlei achterlijke complottheorieën en BNW-gelul gepost. De moderatie doet hier vrijwel niets aan.

Fijne voortzetting verder, ik zie jullie graag in andere topics.
pi_216206708
quote:

[..]
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren.
Hebben ze gedaan.

quote:
Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.
Nee, de belofte was dat Oost Duitsland lid mocht worden van de NAVO, onder voorwaarde dat in Oost Duitsland geen NAVO bases gestationeerd werden.
En daar heeft men zich keurig aan gehouden.

De belofte om geen centimeter naar het oosten te gaan is beyond absurd.
Alsof de Sovjet Unie op dat moment had kunnen verwachten dat het Warschau Pact in elkaar zou donderen en de leden zouden vluchten naar de NAVO.

quote:
Klopt Rusland heeft zich daar geen minuut aan gehouden.

quote:
Zolang Oekraïne maar wordt opgeheven.
Dan ben jij tevreden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216206743
Bekijk deze YouTube-video

Holy shit, check deze net geuploade video van Magyar, wat een vernietiging van russisch materieel. ALlemaal nieuw ook
  dinsdag 7 januari 2025 @ 19:02:12 #69
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216206759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou, kom eens met een bron die aantoont dat er is afgesproken dat de NAVO niet oostwaarts zou uitbreiden?

Spoiler: die heb je niet. Die kreet ging over het stationeren van wapens op het grondgebied van de DDR en is daarna uit z’n verband getrokken.

Maar nogmaals, dit is je allemaal al zo vaak uitgelegd en je blijft het maar herhalen.
Lees dit eens aub door.
https://www.historischnie(...)m_source=chatgpt.com
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 7 januari 2025 @ 19:03:37 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216206780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb besloten om in ieder geval tijdelijk te stoppen met posten in dit topic. Er wordt amper nog nieuws van het front gedeeld en de discussie wordt verziekt door een aantal users die maandenlang dezelfde Kremlinpraat, leugens en andere onzin herhalen die al ontelbare keren is weerlegd, daarnaast worden er ook doorlopend allerlei achterlijke complottheorieën en BNW-gelul gepost. De moderatie doet hier vrijwel niets aan.

Jammer, maar begrijpelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216206781
twitter
pi_216206782
quote:
Als Macron een eeuw eerder had geleefd, hadden we nu nog steeds Vichy Frankrijk gehad.
pi_216206799
quote:
In ruil voor de Duitse hereniging in 1990 zou de NAVO niet verder uitbreiden naar het oosten.

Leg uit hoe de NAVO in 1990 naar het oosten had kunnen uitbreiden

Ik wacht wel even.
pi_216206800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef Spablauw214 het volgende:

Toekomst van het internet in een notendop.
pi_216206807
Die KF41 Lynx is blijkbaar gebouwd in Oekraïne. Bouw werd in oktober gestart, de eerste test nu. Ik ben benieuwd. Het voordeel is dat veel onderdelen proven tech zijn. En modulair natuurlijk. Die Duitsers hebben het slim gespeeld door de fabrieken daar te bouwen. Geen gezeik met exportvergunningen en zo.

https://defence-blog.com/(...)oduction-in-ukraine/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')