Flikker nou toch eens op met je Kremlinpraat. Rusland had gewoon met z’n grafpoten van Oekraïne af moeten blijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraine is vooral het slachtoffer van twee rivaliserende blokken. De diplomatiek aldaar had moeten weten dat ze tussen het Westen en het Kremlin in zouden komen te staan met alle gevolgen van dien.
Maar voor de burgers aldaar is het zuur.
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren. Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens op met je Kremlinpraat. Rusland had gewoon met z’n grafpoten van Oekraïne af moeten blijven.
Nice, eens zien wat dat ding kan. (Edit:dat was de Puma)quote:Rheinmetall delivers the first Lynx IFV to Ukraine for field tests before full-scale production begins. The 45-ton vehicle, armed with a 30mm cannon and Spike LR2 missiles, carries 9 troops and is powered by a 1,463hp engine. Production in 🇺🇦 is planned.
https://www.hartpunkt.de/rheinmetall-liefert-ersten-lynx-kf41/
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lf64peqpes2g
Kap eens met die leugen, Hans.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen centimeter naar het Oosten was de belofte
Ik gooi dat er in als gezegd wordt dat Oekraïne zomaar is aangevallen door een koloniale gek. Want het is veel gecompliceerder dan dat.quote:
Allemaal gelul en dat is je al ontelbare keren uitgelegd. Stop hier nu toch gewoon mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren. Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.
Zelfs Merkel gaf aan dat Minsk een farce was.
Wel heel blij en dapper van Macron een lans breekt om toch anders te gaan denken.
Doe maar. Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets verwijderd wordt. Er zijn talloze bronnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Allemaal gelul en dat is je al ontelbare keren uitgelegd. Stop hier nu toch gewoon mee.
De volgende keer dat je dit post zet ik een TR ivm verspreiden van desinformatie.
Macron moet zijn muil houden. Daar gaat hij niet over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ook Macron eist realisme. Goede ontwikkelingen, stemt mij hoopvol.
Bekijk deze YouTube-video
Nou, kom eens met een bron die aantoont dat er is afgesproken dat de NAVO niet oostwaarts zou uitbreiden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar. Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets verwijderd wordt. Er zijn talloze bronnen.
Er is amper iets gewijzigd aan het standpunt, hij zegt nog steeds dat het aan Oekraïne is om te beslissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Macron moet zijn muil houden. Daar gaat hij niet over.
Als Macron zijn bek houudt, zijn er nog minder landen die Oekraine steunen die beschikken over geopolitiek gewicht en wapens.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Macron moet zijn muil houden. Daar gaat hij niet over.
Niets dappers aan appeasement. Dat is eerder laf zoals we van de Fransen gewend zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Macron zijn bek houudt, zijn er nog minder landen die Oekraine steunen die beschikken over geopolitiek gewicht en wapens.
Ik vind het ontzettend dapper van Macron dat hij deze stap zet. Hoe moeilijk ook. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen.
Hebben ze gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hadden de akkoorden moeten respecteren.
Nee, de belofte was dat Oost Duitsland lid mocht worden van de NAVO, onder voorwaarde dat in Oost Duitsland geen NAVO bases gestationeerd werden.quote:Geen centimeter naar het Oosten was de belofte.
Klopt Rusland heeft zich daar geen minuut aan gehouden.quote:Zelfs Merkel gaf aan dat Minsk een farce was.
Zolang Oekraïne maar wordt opgeheven.quote:Wel heel blij en dapper van Macron een lans breekt om toch anders te gaan denken.
Lees dit eens aub door.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou, kom eens met een bron die aantoont dat er is afgesproken dat de NAVO niet oostwaarts zou uitbreiden?
Spoiler: die heb je niet. Die kreet ging over het stationeren van wapens op het grondgebied van de DDR en is daarna uit z’n verband getrokken.
Maar nogmaals, dit is je allemaal al zo vaak uitgelegd en je blijft het maar herhalen.
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb besloten om in ieder geval tijdelijk te stoppen met posten in dit topic. Er wordt amper nog nieuws van het front gedeeld en de discussie wordt verziekt door een aantal users die maandenlang dezelfde Kremlinpraat, leugens en andere onzin herhalen die al ontelbare keren is weerlegd, daarnaast worden er ook doorlopend allerlei achterlijke complottheorieën en BNW-gelul gepost. De moderatie doet hier vrijwel niets aan.
Fijne voortzetting verder, ik zie jullie graag in andere topics.
Als Macron een eeuw eerder had geleefd, hadden we nu nog steeds Vichy Frankrijk gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees dit eens aub door.
https://www.historischnie(...)m_source=chatgpt.com
In ruil voor de Duitse hereniging in 1990 zou de NAVO niet verder uitbreiden naar het oosten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees dit eens aub door.
https://www.historischnie(...)m_source=chatgpt.com
Toekomst van het internet in een notendop.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb besloten om in ieder geval tijdelijk te stoppen met posten in dit topic. Er wordt amper nog nieuws van het front gedeeld en de discussie wordt verziekt door een aantal users die maandenlang dezelfde Kremlinpraat, leugens en andere onzin herhalen die al ontelbare keren is weerlegd, daarnaast worden er ook doorlopend allerlei achterlijke complottheorieën en BNW-gelul gepost. De moderatie doet hier vrijwel niets aan.
Fijne voortzetting verder, ik zie jullie graag in andere topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |