SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Milena vind ik (voor nu) wel jammer.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa, Fleur en Milena wordt besloten door de heren.
Zijn bestiesquote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Kijken hoelang deze afspraken tussen niels en Jeff standhouden....
Hij praat het zelfde en redeneert het zelfde.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
De stem en intonatie van Niels lijkt echt extreem op die van Bart. Met ogen dicht waan ik me terug in 2023
Het is echt 100% alsof ik Bart hoor. Echt vreemd haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij praat het zelfde en redeneert het zelfde.
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
De stem en intonatie van Niels lijkt echt extreem op die van Bart. Met ogen dicht waan ik me terug in 2023
Vind ik totaal nietquote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Jeffrey kan impulsief zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Of wil je wachten tot de mensen echt hun best hebben gedaan met de speech?
ik heb hem nog geen kiek horen zeggen ipv ik.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is echt 100% alsof ik Bart hoor. Echt vreemd haha.
Schakel pas net in op deze stream trouwens. Als hij hetzelfde redeneert als Bart dan kan het wel eens zijn dat ik ‘m wel mag. Bart was n goeien.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik net wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen kiek horen zeggen ipv ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |