SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had erwtensoep met rookworst jongens
Van Unox maar komt toch dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan mis je niks!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
Ik ga dit jaar weer geen BB volgen, maar hoop wel alle updates hier van @:mario390 te krijgen.![]()
![]()
Ik eigenlijk ook wel maar hij wil mij liever slaan denkt iequote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
Ik ga dit jaar weer geen BB volgen, maar hoop wel alle updates hier van @:mario390 te krijgen.![]()
![]()
Grote eer welquote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk de top poster in de "MARIOMAN!!! TIETUH!!!" reeks worden.![]()
met zoveel fansquote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
Ik snap ook niet dat @:paul geen mod in BB is gewordendan klapt het forum
![]()
hij wil iedereen slaanquote:Op maandag 6 januari 2025 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel maar hij wil mij liever slaan denkt ie![]()
![]()
boestwoosquote:Op maandag 6 januari 2025 21:52 schreef Harrie het volgende:
Ik heb zo'n schreeuwende en stampende kleuter op mijn netvlies nu![]()
![]()
Dat filmpje van dat jochie die z'n pc aan het opstarten is!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:52 schreef Harrie het volgende:
Ik heb zo'n schreeuwende en stampende kleuter op mijn netvlies nu![]()
![]()
vooral regelmatig mentionen om dat te vragenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Die met die schwans?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Die is z'n favorietje aan het uitkiezen nu.![]()
![]()
auf Kloquote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
![]()
Zit er eentje met blond haar en dicke titt'n kartoffelsalat tussen?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
![]()
alte huhre?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk die van 33 die hij een .... noemt, maar jonger is dan hijzelf is.![]()
![]()
Daar zullen we de pics dan wel van voorbij zien komen...quote:Op maandag 6 januari 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk die van 33 die hij een .... noemt, maar jonger is dan hijzelf is.![]()
![]()
quote:4 pikken?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zullen we de pics dan wel van voorbij zien komen...![]()
![]()
quote:Voorlopig niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
![]()
zijn nieuwe UIquote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan die Italiaanse vechtfilms![]()
![]()
Met Bud SpencerDat waren VUISTEN, geen worstjes
![]()
![]()
Bud Schwanzer?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan die Italiaanse vechtfilms![]()
![]()
Met Bud Spencer![]()
![]()
Ehhhh wat voor vloeistof zit daar dan in, brony?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe mij maar de my little pony bottle![]()
![]()
when the shoe fitsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe mij maar de my little pony bottle![]()
![]()
nee, dan kan sinterklaaskapoentje er zijn littleponyflesje in doenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
....you put it on your head?
is dat een foto uit Large Magazine?![]()
Ahhhh wacht, dat is natuurlijk Palm wat door de Heineken little pony's gedronken en weer uitgezeken is in een groene glazen fles van 1/3e liter!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
nee, dan kan sinterklaaskapoentje er zijn littleponyflesje in doen![]()
![]()
Trusten totThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
welterustenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
Maar goed, afgelopen nacht vrij kut geslapen.Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Trusten.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker mafkeesquote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
truste ToTquote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh wat voor vloeistof zit daar dan in, brony?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Welterustenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
:')![]()
Ja dan houdt het op hequote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga er zo een einde aan breien. Geen zin meer![]()
![]()
moet ook maar net in je aard liggenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga er zo een einde aan breien. Geen zin meerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Breien ligt blijkbaar wel in z'n aardquote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ook maar net in je aard liggen![]()
goed planDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
De een werkt tot z'n dood, de ander blijft thuis tot z'n dood. Je weet wat voor een uitkering je krijgt en daar moet je het mee doen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ook maar net in je aard liggen:')![]()
moraal van het verhaal?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De een werkt tot z'n dood, de ander blijft thuis tot z'n dood. Je weet wat voor een uitkering je krijgt en daar moet je het mee doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik nu ook hoor. Het is weleens anders geweest met andere banen, maar ben nu blij met m'n huidige baan.quote:![]()
![]()
Mooi verhaal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mooiquote:Op maandag 6 januari 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik nu ook hoor. Het is weleens anders geweest met andere banen, maar ben nu blij met m'n huidige baan.
Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig zijn er meer bazen dan kroegen dus is er altijd wat te kiezenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik nu ook hoor. Het is weleens anders geweest met andere banen, maar ben nu blij met m'n huidige baan.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik nu ook hoor. Het is weleens anders geweest met andere banen, maar ben nu blij met m'n huidige baan.![]()
Ik wil wel na mijn pensioen door zelfs
….They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit opgeven, als je ergens uitgegooid wordt, komt er vroeg of laat iets op je pad waar je wel gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer bazen dan kroegen dus is er altijd wat te kiezen![]()
![]()
SmikkelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee neequote:Op maandag 6 januari 2025 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
big king xxl en een double bacon weer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ja tegen die tijd misschien niet meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of zelf gaan als het niet meer leuk is en op zoek naar wat leukers.....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Nooit opgeven, als je ergens uitgegooid wordt, komt er vroeg of laat iets op je pad waar je wel gewaardeerd wordt.![]()
![]()
Stoppen met werken? Niet echt. Maar ik ga nu echt mijn laptop dicht klappenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ook maar net in je aard liggen![]()
![]()
Zat daarna lang op de plee die avond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KlaDiLaDiquote:Op maandag 6 januari 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Stoppen met werken? Niet echt. Maar ik ga nu echt mijn laptop dicht klappen![]()
![]()
![]()
quote:Nee Smikkel is zijn konijnquote:Op maandag 6 januari 2025 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
big king xxl en een double bacon weer?![]()
![]()
Betje Big? Altijd gezelligquote:Op maandag 6 januari 2025 22:41 schreef mario390 het volgende:
zie nu op twitch de stream en betje op phone![]()
![]()
Oh wist ik nietquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee Smikkel is zijn konijn
Uw ADH vitamine Worst
mijn thermostaat zegt 22 graden
mijn radiatoren voelen al weer koud aan
ik heb kouwe poten
dan kan maar 1 ding betekenen.....![]()
keihard afberen?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
ik heb kouwe poten
dan kan maar 1 ding betekenen.....Uw ADH vitamine Worst
Sneeuw?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
ik heb kouwe poten
dan kan maar 1 ding betekenen.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
sokken aandoenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
ik heb kouwe poten
dan kan maar 1 ding betekenen.....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gabbermuziek aan en dan gaan hakken, krijg je het ook warm vanUw ADH vitamine Worst
Tv doet het niet boven. Ggggrr vast door die stroom storingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
komt toch nooit wat leuks opquote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Tv doet het niet boven. Ggggrr vast door die stroom storinghier staat ie nooit aan
![]()
lekker the hub streamen lekker grootquote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
komt toch nooit wat leuks ophier staat ie nooit aan
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar the hub gaat gewoon door de stroomstoring heenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker the hub streamen lekker groot![]()
![]()
Lekker natquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gruwelijk nat die spaanseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je lijkt mario welquote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Tv doet het niet boven. Ggggrr vast door die stroom storing![]()
![]()
Stekker even eruit en erin?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Tv doet het niet boven. Ggggrr vast door die stroom storingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
spanningloos maken heeft vaak nog wel een geter effectquote:Op maandag 6 januari 2025 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again![]()
![]()
Gieter?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
spanningloos maken heeft vaak nog wel een geter effect
Beter?![]()
En anders geen TV meer voor Dotteke, tot de volgende stroomstoring. 🤷♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
heter natuurlijk, ik kijk alleen naar the Hub![]()
Hete Harriequote:Op maandag 6 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
heter natuurlijk, ik kijk alleen naar the Hub![]()
![]()
Het wordt ineens licht, in de kamer.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wist wel van je frietpan en je verwarming maar nu is het kwartje gevallenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
zonnetje in huisquote:Op maandag 6 januari 2025 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt ineens licht, in de kamer.![]()
![]()
en dat ie een geile neuk furby isquote:Op maandag 6 januari 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wist wel van je frietpan en je verwarming maar nu is het kwartje gevallenUw ADH vitamine Worst
sssssssssstquote:Op maandag 6 januari 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat ie een geile neuk furby is![]()
![]()
![]()
Klinkt goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eet smakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
had een megabord pasta op enkele uren geleden, nog steeds volUw ADH vitamine Worst
Nou, bolk dan maar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Allemaal lekker schijtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dat is elke ochtend toch, bij Hema?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:48 schreef Harrie het volgende:
dat wordt een zware bevallig morgenochtend dusAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat ie een geile neuk furby is![]()
![]()
Meestal vrij soepel, want veel vezelsquote:Op maandag 6 januari 2025 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat is elke ochtend toch, bij Hema?Uw ADH vitamine Worst
Maar toch is het elke keer alsof er een aambeeld op de grond valt....quote:Op maandag 6 januari 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meestal vrij soepel, want veel vezelsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
De benedenburen zijn er al aan gewend. Elke ochtend, rond 7 uur, BAM.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou nou nouquote:Op maandag 6 januari 2025 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar toch is het elke keer alsof er een aambeeld op de grond valt....
Uw ADH vitamine Worst
ik sta zelden voor 8 op en geen onderburenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De benedenburen zijn er al aan gewend. Elke ochtend, rond 7 uur, BAM.
Uw ADH vitamine Worst
en de kelder hebben ze jaren geleden uit veiligheid al volgestort met betonquote:Op maandag 6 januari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik sta zelden voor 8 op en geen onderburen![]()
![]()
Ja, er kan weinig meer gebeuren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had er wel een mooi boekje bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, ik denk aan lotusslachtoffers, maar vraag me af of het nog iets anders kan zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt me tegen dat je dat niet weetCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
CultheldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
in een broodje of los met wat aardappelen oid?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
Wel een lekker burgertje van the meatloversUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu krijg ik ook honger
Maar lig al in bed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu krijg ik ook honger
Maar lig al in bed
Uw ADH vitamine Worst
elke dag thuiswerken en ergens halverwege volgende week laat ik mijn kop wel zienUw ADH vitamine Worst
Vandaag ook weer vergeten mensen de beste wensen te wensen, na morgen hoeft dat iig niet meerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben vandaag gewoon ff een rondje gaan maken op kantoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag ook weer vergeten mensen de beste wensen te wensen, na morgen hoeft dat iig niet meer
![]()
![]()
![]()
NOT![]()
morgen zitten we met het hele team online bij elkaar, dan zal er wel vast een en ander gewenst wordenUw ADH vitamine Worst
ik vind niks zo kansloos als die online meetings, dat onpersoonlijke hoeft van mij niet, dan beter geen meeting![]()
![]()
ik vind het prima, even snel wat doorbespreken en weer door zonder reistijd en lekker in mijn joggingbroek thuisUw ADH vitamine Worst
Oh, online vind ik dat al helemaal onhandig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
morgen zitten we met het hele team online bij elkaar, dan zal er wel vast een en ander gewenst wordenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik vind het eigenlijk altijd onhandigsoms kan het niet anders maar van mij mogen ze het morgen nog afschaffen.
![]()
Nee dat niet, ik wil graag af en toe vanuit huis kunnen blijven aansluiten. Maar vind fysieke vergaderingen wel fijner, ondanks dat ik dan al die mensen moet zien
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hahahahahaha ja dat is dan wel een dingetje maar ik vind vaak de dingen die buiten de meeting om gezegd zijn interessanter dan dat geblah blah van sommige mensen (zelfs als ze het kort houden)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee dat niet, ik wil graag af en toe vanuit huis kunnen blijven aansluiten. Maar vind fysieke vergaderingen wel fijner, ondanks dat ik dan al die mensen moet zien![]()
Ja bij het koffiezetapparaat hoor je de echte verhalen!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahaha ja dat is dan wel een dingetje maar ik vind vaak de dingen die buiten de meeting om gezegd zijn interessanter dan dat geblah blah van sommige mensen (zelfs als ze het kort houden)
dat dus. de rest kunnen ze ook gewoon in een mailtje even doorsturen meestalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja bij het koffiezetapparaat hoor je de echte verhalen!![]()
![]()
Ja, die dan op de grote berg mailtjes belanden. Ik geloof dat ik nog 200 ongelezen mails heb
Ik krijg bijna geen mailtjes meer
Als ze wat willen weten lopen ze maar binnen dan leg ik het wel ff uit, ben geen typmiep en inmiddels weten de meeste wel hoe het werkt![]()
![]()
Ik krijg bijna alleen maar spam mail.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar zo maar binnenlopen is bij ons lastig. En moet je soms ook eerst 5 minuten voor lopen, in die tijd kan ik mn mailtje al getypt hebben
Ik snap jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, maar zo maar binnenlopen is bij ons lastig. En moet je soms ook eerst 5 minuten voor lopen, in die tijd kan ik mn mailtje al getypt hebben![]()
![]()
Krijg een notificatie van datingapp dat 2 mensen me leuk vinden. Dat aantal lijkt me niet echt notificatie waardig
Maar toch even de app geopend, die opent met een pagina dat ik voor 2,49 kan zien welke 208 mensen me leuk vinden. 2 of 208, bijna hetzelfde
zal de volgende keer gewoon hier een berichtje sturen.... tussen die 208 val ik niet zo opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Krijg een notificatie van datingapp dat 2 mensen me leuk vinden. Dat aantal lijkt me niet echt notificatie waardig
Maar toch even de app geopend, die opent met een pagina dat ik voor 2,49 kan zien welke 208 mensen me leuk vinden. 2 of 208, bijna hetzelfde![]()
![]()
En ik ga ook niet betalenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal de volgende keer gewoon hier een berichtje sturen.... tussen die 208 val ik niet zo op
Liefde hoort gratis te zijn
Volgens mij zit liefde ook niet in een appquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik ga ook niet betalen
Liefde hoort gratis te zijn![]()
![]()
Arme appThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, het zit in je hart!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij zit liefde ook niet in een app
Nee, dat is van die vlinders in je maagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
en je kunt er ook misselijk van wordenof wat bedoel je
Soms hou ik niet zo van de liefde
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms hou ik niet zo van de liefdeik heb er al een behoorlijke tijd weinig last van.
![]()
Ja ik heb er een haat-liefde verhouding meequote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat kan ook jaik heb er al een behoorlijke tijd weinig last van.
nu ben ik wel nieuwschierig....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik heb er een haat-liefde verhouding mee![]()
![]()
Vrouwen hebben het meestal makkelijker op dating apps dan mannen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms hou ik van de liefde en soms niet, dat is toch niet zo raar?quote:
Als de liefde niet wederzijds is, vind ik het bv niet zo leuk.
Maar het lijkt me wel weer leuk, iemand om van te houden
Al was mn laatste relatie met zoveel ups en downs dat ik daarna wel genoot van de emotionele stabiliteit zonder relatie.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Is maar hoe je het bekijkt denk ik, die moeten tussen al die geile kerels die liegen dat ze zo romantisch zijn er uit filteren wie wel de juiste bedoelingen heeft![]()
![]()
Ja Mikey, maar ik word oud. Een mooi innerlijk is een stuk moeilijker verkopen op de appsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrouwen hebben het meestal makkelijker op dating apps dan mannen.
Zeker niet raar neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms hou ik van de liefde en soms niet, dat is toch niet zo raar?maar de reden was meer wat ik bedoelde...
Ik snap helemaal wat je bedoeldquote:Als de liefde niet wederzijds is, vind ik het bv niet zo leuk.
Maar het lijkt me wel weer leuk, iemand om van te houden
Al was mn laatste relatie met zoveel ups en downs dat ik daarna wel genoot van de emotionele stabiliteit zonder relatie.100%
![]()
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Mikey, maar ik word oud. Een mooi innerlijk is een stuk moeilijker verkopen op de appsoud is zo lekker relatief (En ik kan het weten ik ben al oud
)
![]()
Ja, maar hoe was het ook alweer, mannen rijpen als wijn, vrouwen als melk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaoud is zo lekker relatief (En ik kan het weten ik ben al oud
)
Nee ik weet het niet, ik denk altijd dat mannen meer gefocust zijn op het uiterlijk, maar ondertussen zijn de vrouwen juist het meest kritisch op de apps en schijnen de meeste mannen alles te liken. Ik vind het altijd maar ingewikkeldCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Mikey, maar ik word oud. Een mooi innerlijk is een stuk moeilijker verkopen op de appsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie wijn maakt nog geen bier was het tochquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe was het ook alweer, mannen rijpen als wijn, vrouwen als melk?
Nee ik weet het niet, ik denk altijd dat mannen meer gefocust zijn op het uiterlijk, maar ondertussen zijn de vrouwen juist het meest kritisch op de apps en schijnen de meeste mannen alles te liken. Ik vind het altijd maar ingewikkeld
Geen idee wie er allemaal kritisch is en al helemaal niet of je alles moet geloven wat er allemaal staat (zowel man als vrouw) Heel eerlijk ben ik nooit via een app serieus op zoek geweest naar relatie dus ik heb echt geen idee en uiteraard heb ik ook wel eens rondgekeken
Voor de volledigheid is een mummie ingewikkelder.
Alles liken in de hoop dat er iemand reageerd?![]()
welterustenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:02 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ga ik snel een poging tot slapen doen.![]()
![]()
Oh meestal staat er sowieso niet zo veel bijzondersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie wijn maakt nog geen bier was het toch
Geen idee wie er allemaal kritisch is en al helemaal niet of je alles moet geloven wat er allemaal staat (zowel man als vrouw) Heel eerlijk ben ik nooit via een app serieus op zoek geweest naar relatie dus ik heb echt geen idee en uiteraard heb ik ook wel eens rondgekeken
Voor de volledigheid is een mummie ingewikkelder.
Alles liken in de hoop dat er iemand reageerd?
Ja ik ben ook niet zo serieus op zoek nog
Hmm bedoel je dat ik alles moet gaan liken? Dat is niet echt nodig hoor. Eigenlijk is mijn ervaring dat de meesten gewoon reageren.
Haha ja, iemand had "ken je die grap van de mummy?" "Te ingewikkeld" op zn profiel staan. Die had ik toch bijna een like gegeven
Ok nu echt weg
welterusten voor de laatste keer danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh meestal staat er sowieso niet zo veel bijzonders
Ja ik ben ook niet zo serieus op zoek nog
Hmm bedoel je dat ik alles moet gaan liken? Dat is niet echt nodig hoor. Eigenlijk is mijn ervaring dat de meesten gewoon reageren.
Haha ja, iemand had "ken je die grap van de mummy?" "Te ingewikkeld" op zn profiel staan. Die had ik toch bijna een like gegeven
Ok nu echt weg![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 02:02 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ga ik snel een poging tot slapen doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MerdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
smakelijk killemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: