SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima tt
Vanaf nu!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hou van jequote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel wat liefde gebruikenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb ik voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel wat liefde gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Een nieuw jaar, een nieuw drama (op werk)Als tijdens een transitie van een belangrijk project van een department naar mijn groep, de belangrijkste persoon ontslag neemt
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 6 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
Een nieuw jaar, een nieuw drama (op werk)Als tijdens een transitie van een belangrijk project van een department naar mijn groep, de belangrijkste persoon ontslag neemt
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker dan. Wie mag het oplossen?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
:')![]()
Devquote:Op maandag 6 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan. Wie mag het oplossen?![]()
![]()
De nieuwe manager schoot direct in paniek toen ik het haar vertelde, dus als haar manager neem ik het voortouw maar. Never Let a Good Crisis go to Wastequote:Op maandag 6 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan. Wie mag het oplossen?sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij lig je d'r niet wakker vanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De nieuwe manager schoot direct in paniek toen ik het haar vertelde, dus als haar manager neem het voortouw maar. Never Let a Good Crisis go to Waste:')![]()
Zou zonde zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij lig je d'r niet wakker van![]()
Niet echt. Ik heb wel betere dingen om me druk over te maken. Dat ik niet in de top 20 staquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij lig je d'r niet wakker van![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: