SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima tt
Vanaf nu!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hou van jequote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel wat liefde gebruikenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel wat liefde gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Een nieuw jaar, een nieuw drama (op werk)Als tijdens een transitie van een belangrijk project van een department naar mijn groep, de belangrijkste persoon ontslag neemt
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 6 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
Een nieuw jaar, een nieuw drama (op werk)Als tijdens een transitie van een belangrijk project van een department naar mijn groep, de belangrijkste persoon ontslag neemt
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker dan. Wie mag het oplossen?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
:')![]()
Devquote:Op maandag 6 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan. Wie mag het oplossen?![]()
![]()
De nieuwe manager schoot direct in paniek toen ik het haar vertelde, dus als haar manager neem ik het voortouw maar. Never Let a Good Crisis go to Wastequote:Op maandag 6 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan. Wie mag het oplossen?sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij lig je d'r niet wakker vanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De nieuwe manager schoot direct in paniek toen ik het haar vertelde, dus als haar manager neem het voortouw maar. Never Let a Good Crisis go to Waste:')![]()
Zou zonde zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij lig je d'r niet wakker van![]()
Niet echt. Ik heb wel betere dingen om me druk over te maken. Dat ik niet in de top 20 staquote:Op maandag 6 januari 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij lig je d'r niet wakker van![]()
![]()
Man3quote:Op maandag 6 januari 2025 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb wel betere dingen om me druk over te maken. Dat ik niet in de top 20 sta![]()
![]()
Toch een schwans, manmanmanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
had ik toch gelijk en meid was bb ingaat was en mannsinterklaaskapoentje
![]()
Meer bolken dusquote:Op maandag 6 januari 2025 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb wel betere dingen om me druk over te maken. Dat ik niet in de top 20 sta
Ik baal ervan dat ik nooit JustinK's niveau zal bereiken:')![]()
Sommige dingen moet je niet willenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meer bolken dus
Ik baal ervan dat ik nooit JustinK's niveau zal bereiken![]()
Wie wel?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meer bolken dus
Ik baal ervan dat ik nooit JustinK's niveau zal bereiken![]()
![]()
Ach, jij hebt vast andere kwaliteitenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan het wel willen, maar lukt me toch nooit.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast andere kwaliteiten![]()
![]()
het werd vanavond en schock als ze binnengaan, geen luxe,buiten de badkamerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast andere kwaliteiten![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
het werd vanavond en schock als ze binnengaan, geen luxe,buiten de badkamerzullen ze leuk vinden
![]()
Ik alleen de 1e twee seizoenenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt nog nooit gekeken![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef Shii het volgende:
Volgens mij had ik dat dagen terug al gelezen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Eerste aflevering>?quote:
Ik heb helemaal geen tv abbo
Ik ben nog niet klaar maar ik las dat Paul daar dan de hele dag zit met al zijn virtuele dinnetjes dus ik kan niet wachtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ik voor jeDe liefde van de man gaat door de maag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emma Heesters stadium 3 niet best
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oeh
De belgseOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@loveyoulongtimequote:Op maandag 6 januari 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
had ik toch gelijk en meid was bb ingaat was en mannThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Zo een leuke meid en zo jong nog vind het sneu dat zoiets haar moet overkomen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het, maar nehquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou RTL 5 wel aanzetten als ik het had![]()
R.I.P DTS.![]()
Ken haar niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo een leuke meid en zo jong nog vind het sneu dat zoiets haar moet overkomen.![]()
Hoezo niet spoileren?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Li0nHeart in BB / [TV / Live #1] TV dus niet spoileren!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi bakkiequote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorgloeien, choke uittrekken, gas intrappen terwil iemand anders 'm aanzwengelt.....![]()
![]()
Sexytalkquote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorgloeien, choke uittrekken, gas intrappen terwijl iemand anders 'm aanzwengelt.....Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt hequote:Op maandag 6 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou er een regering voor gaan afzetten zeg!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een stream ergens toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HCquote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Big Brother kijke
Dat wordt rustig hier![]()
![]()
Vandaar dat je nooit pussy krijgt!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
17 min gemist,,deze kutplayer startet niet![]()
![]()
![]()
Jeejquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jk![]()
![]()
![]()
Ik heb n goede dag (wel maar 2.5 u slaap) dus geniet er snel van![]()
Ik ben blij voor je![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]hmm kan er zo snel geen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')sinterklaaskapoentje
![]()
linkie?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
17 min gemist,,deze kutplayer startet niet
Geen idee wat er te spoileren valtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeioeiquote:Op maandag 6 januari 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
17 min gemist,,deze kutplayer startet niet![]()
KBL is elders mario![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee wat er te spoileren valt
Het zal wel![]()
Die live streams doen ze niet meer bij bb nl of welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die live streams doen ze niet meer bij bb nl of wel
Zijn ze mee gestopt.
In dts is het VERBOTEN![]()
Als je later pas gaat kijken dan heb je pech toch. Jammer dan als er een spoiler in de TT staat. Tenminste als dat bedoeld wordt.quote:![]()
Zoiets denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je later pas gaat kijken dan heb je pech toch. Jammer dan als er een spoiler in de TT staat. Tenminste als dat bedoeld wordt.
Maar ik kijk niet.![]()
Dat is ook altijd een gedoetje met dingen die een week eerder op Videoland beschikbaar zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je later pas gaat kijken dan heb je pech toch. Jammer dan als er een spoiler in de TT staat. Tenminste als dat bedoeld wordt.
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het nu opstaan. Vind het wel leuk om het begin te zien, maar ik zal het niet dagelijks gaan volgen.quote:![]()
Lass Mutti es nicht horenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je uit je kutje poept is er wel echt iets grondig mis, kerel.![]()
![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Gezelligheidquote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
goeie oude tijd![]()
There's a Justie in the cityquote:Op maandag 6 januari 2025 21:00 schreef maily het volgende:
There's a Mustang in the city
And it's calling me out
And he's bolking you hard![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goeie oude tijd
Was dit ook toen?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
There's a Justie in the city
And he's bolking you hard![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja met die anale stokbrood actie. Was wel pijnlijk maar ook gezellig!quote::')![]()
Goed beboterd?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja met die anale stokbrood actie. Was wel pijnlijk maar ook gezellig!![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja met die anale stokbrood actie. Was wel pijnlijk maar ook gezellig!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:04 schreef mario390 het volgende:
ärgerenzijn al somige keyboardtasten kapoet al weken
![]()
![]()
Mandarijn schijnt zijn expertise te zijn, maar ik zag laatst een filmpje van een Chinese dame die absoluut niet onder de indruk was!quote:
Maar hij doet het zeer zeker echt wel aardig hoor!
Met Swahili deed hij het ook goed. Ik versta er een klein beetje van en hij deed het echt niet slecht.
Oud Duits ging hem ook echt wel goed af.![]()
Hij doet het zelfs zo goed met Chinees/Mandarijn, dat ie dialecten spreekt... Meeste zijn echt wel onder de indruk.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mandarijn schijnt zijn expertise te zijn, maar ik zag laatst een filmpje van een Chinese dame die absoluut niet onder de indruk was!
Maar hij doet het zeer zeker echt wel aardig hoor!
Met Swahili deed hij het ook goed. Ik versta er een klein beetje van en hij deed het echt niet slecht.
Oud Duits ging hem ook echt wel goed af.
En dan ook nog eens in 24 uur een taal leren kennen, genoeg om een interview op live tv te geven (volgens mij Deens).
Held![]()
![]()
Ja die obscure dialecten idd!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij doet het zelfs zo goed met Chinees/Mandarijn, dat ie dialecten spreekt... Meeste zijn echt wel onder de indruk.
En dan ook nog eens in 24 uur een taal leren kennen, genoeg om een interview op live tv te geven (volgens mij Deens).
HeldDat was gaaf!
![]()
Deze was minder onder de indruk.
Ow, zeker te veel gezeik gehad; video is privé gezet!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
hoeveel talen spreekt die gozer welquote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij doet het zelfs zo goed met Chinees/Mandarijn, dat ie dialecten spreekt... Meeste zijn echt wel onder de indruk.
Held:')![]()
(Je speelt met mijn) prive videoquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
Deze was minder onder de indruk.![]()
Veel + 7quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel talen spreekt die gozer wel![]()
uienradarquote:Op maandag 6 januari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
janken dat kun je beter ik het trauma forum proberen![]()
![]()
Miljoenmiljardquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel talen spreekt die gozer wel
♡♡♡♡![]()
Hij zit er al helemaal lekker in die Mario.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:13 schreef mario390 het volgende:
de milf zegt zij kann melk warm maken
dat is goed sonst waren haar kinderen al hops gegangen
Kijkt hij op the Hubde milf hahahahahaha
![]()
ik spreek alle talenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel talen spreekt die gozer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zit kats zure karnemelk te zuipen: "Oh, ja: dit is mijn favoriete drank!"
Maar hij kijkt er niet blij bij!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef mario390 het volgende:
tv gaat langzaam komen met player 2 nach 40 min![]()
![]()
Hou op met je milf. Ga dat maar lekker in BB roepen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:13 schreef mario390 het volgende:
de milf zegt zij kann melk warm maken
dat is goed sonst waren haar kinderen al hops gegangen![]()
dit is DTSquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef mario390 het volgende:
tv gaat langzaam komen met player 2 nach 40 min
om te bolken
BB verboten!![]()
hij mag toch wel zijn persoonlijke voorkeur duidelijk maken (met een doekje in zijn hand)quote:Op maandag 6 januari 2025 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Hou op met je milf. Ga dat maar lekker in BB roepen.![]()
![]()
sok harrie; sokquote:Op maandag 6 januari 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij mag toch wel zijn persoonlijke voorkeur duidelijk maken (met een doekje in zijn hand)![]()
Mario ruft: "Nichts ist tabu,
Verbote stören nur die Ruh'!
Lass die Freiheit stets bestehen,
Denn nur so kann man weitergehen.
Kein Zwang, kein Halt, das ist mein Plan,
Freiheit für alle, voran, voran!"![]()
ik hau dir aufs maulquote:Op maandag 6 januari 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij mag toch wel zijn persoonlijke voorkeur duidelijk maken (met een doekje in zijn hand)![]()
Kom maar door dan geile wannabequote:De uitdrukking "Ich hau dir aufs Maul" betekent letterlijk: "Ik sla je op je mond". Het is een informele en agressieve manier om te zeggen dat iemand een klap wil uitdelen. In context wordt het vaak gebruikt als een dreigement of in een boze bui, maar soms ook in een speelse of overdreven manier, afhankelijk van de toon en situatie.
Het is zeker geen beleefde uitdrukking en wordt in serieuze contexten als onbeleefd en bedreigend ervaren. 😊![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
eer dattie hier is vanuit oostenrijk
als zijn auto net zo goed start als zijn tv![]()
![]()
![]()
![]()
Truth!
![]()
![]()
Ik steun deze motiequote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dat mario mee moet doen aan BB![]()
Je weet tenslotte maar nooit welke milf het voor elkaar krijgt om bij de start van het seizoen al meteen de camera helemaal nat te spuiten![]()
![]()
dan ga ik kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 953 / +110 / +204 / 3648 / 3790
2. Harrie / 238 / +18 / +59 / 914 / 1009
3. _UserName_ / 184 / +26 / +0 / 304 / 365
4. KillemWieft / 140 / +18 / +74 / 300 / 371
5. mascara-klodder / 107 / +0 / +0 / 742 / 839
6. Dr.Mikey / 102 / +39 / +23 / 358 / 419
7. ToT / 96 / +11 / +46 / 1242 / 1306
8. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
9. roos94 / 66 / +0 / +0 / 119 / 144
10. kree / 65 / +44 / +0 / 804 / 864
11. loveyoulongtime / 61 / +10 / +0 / 536 / 566
12. MizzezAmy / 54 / +9 / +6 / 912 / 992
13. hemarookworst / 54 / +3 / +16 / 353 / 409
14. sinterklaaskapoentje / 53 / +0 / +22 / 732 / 800
15. gebrokenglas / 53 / +9 / +21 / 723 / 804
16. HappyCharly / 49 / +9 / +12 / 526 / 574
17. AardappelSchotel / 47 / +5 / +7 / 419 / 473
18. sp3c / 34 / +0 / +7 / 166 / 182
19. drakin / 24 / +0 / +5 / 159 / 183
20. Lovely / 23 / +0 / +14 / 630 / 683SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ontradenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Op dag 1: "ICH HAU DICH AUFS MAUL, DU FUTZPIMMEL!!!!"quote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb maar 2 of 3 afleveringen van seizoen 1 deels gezien, maar hier zou ik echt voor gaan zitten!quote:![]()
![]()
und die schöne Grüssen an meine Muttiquote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dag 1: "ICH HAU DICH AUFS MAUL, DU FUTZPIMMEL!!!!"![]()
![]()
o kak dat moet ik dan ook .....quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga er speciaal een tv voor kopen dan![]()
Met een mes in de radiator!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
und die schöne Grüssen an meine Mutti![]()
![]()
Met zakdoekje in de hand?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 of 3 afleveringen van seizoen 1 deels gezien, maar hier zou ik echt voor gaan zitten!![]()
![]()
ochtend?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef Harrie het volgende:
Eerste ochtend: Hey milf zet die tv eens aan en breng me koffie en dan aan het werk trut
mario is er zelden 's morgens ....![]()
die zit er nog als de rest uit bed komt denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
ochtend?
Maar dan kan ie snachts geen andere BB's kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
ochtend?
![]()
dan mag hij de koffie machenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
die zit er nog als de rest uit bed komt denk ik![]()
![]()
oei ....quote:Op maandag 6 januari 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan kan ie snachts geen andere BB's kijken![]()
steekwerendquote:Op maandag 6 januari 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Om een nieuwe radiator voor hem te kopen!![]()
![]()
ik heb duidelijk wat gemistquote:Op maandag 6 januari 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja nee hij is door roest gaan lekken hoor!"![]()
Oh dit is al een aantal jaren geleden gebeurd, dat hij in een boze bui een muis tegen de muur kapot heeft geflikkerd, het beeldscherm van zijn laptop moest het ook ontgelden en hij heeft een keer een mes uit woede richting de muur gegooid, maar die is tegen de verwarming aan gekomen waar het een gat heeft veroorzaakt en in vast is komen te zitten.quote:
Hij heeft het mes er uit gehaald en mama gebeld: "Ja de verwarming is doorgeroest, hij begon spontaan te lekken!"
En die zak rijst was voor als er in zijn ogen iets oninteressants verteld werd: "Zak rijst valt om in China!"Heerlijke tijden!
![]()
![]()
Alleen is dat geen rijst wat er in die geshopte zak zitquote:Op maandag 6 januari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit is al een aantal jaren geleden gebeurd, dat hij in een boze bui een muis tegen de muur kapot heeft geflikkerd, het beeldscherm van zijn laptop moest het ook ontgelden en hij heeft een keer een mes uit woede richting de muur gegooid, maar die is tegen de verwarming aan gekomen waar het een gat heeft veroorzaakt en in vast is komen te zitten.
Hij heeft het mes er uit gehaald en mama gebeld: "Ja de verwarming is doorgeroest, hij begon spontaan te lekken!"
En die zak rijst was voor als er in zijn ogen iets oninteressants verteld werd: "Zak rijst valt om in China!"Heerlijke tijden!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
lijstquote:Op maandag 6 januari 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen is dat geen rijst wat er in die geshopte zak zit![]()
Scherp gezien!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen is dat geen rijst wat er in die geshopte zak zit![]()
![]()
![]()
Tarwemaily?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen is dat geen rijst wat er in die geshopte zak zit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: