Men neme 5 zoetzure appelsquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie appeltaartrecepten altijd welkom
Kaneel en rozijnen erbij?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Men neme 5 zoetzure appels
Oude Boskoop
Of goudrenet
Zeker. ik gun die ouwe meuk hun Klickwinst op hun TikkieTokkie, je moet wat als non-Interessantquote:
Gozer lijkt op die turner, Jeffrey (toevallig heet hij ook zo) Wammes.quote:
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.quote:
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij hequote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma'squote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij he
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef Flory- het volgende:
@:OmaJacky misschien had je het niet door, ik dacht ik open hem maar
Wat een vrolijke warhoofd was zij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma's
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jarenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een vrolijke warhoofd was zij.
Als je het aangeeft doen anderen het voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.
Misschien morgen pasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |