SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn bruine sokken
en toch beweert ze hetquote:
toch niet ook bruine schoenen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke kleur schoenen draag je die? Ik zie volgens mij nooit iemand met bruine sokkenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
in zo'n rode lantaarnding zeker?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK HEB EEN KAARS GEWONNENNNNNNNNN
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Nou beter dan de eerste keer dat ik wat gewonnen had... dat was een krathaak.
Ik drink geen bier en ik haal nooit bier op de fiets, echt heel zinvol
Met of zonder bedrijfslogo?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Ik heb geen idee.. heel veel mensen hebben een 'kaars' gewonnenquote:
quote:
Ik ga er vanuit van welquote:
en een ruitjesoverhemd?quote:
Dat is toch geen relatiegeschenkquote:
waar stond dat het een relatiegeschenk was?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch geen relatiegeschenk
Incl bijpassende (grote) bril.quote:
Ik heb verschillende kleurenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In welke kleur schoenen draag je die? Ik zie volgens mij nooit iemand met bruine sokken
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenkquote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch geen relatiegeschenk
ow lama helemaal onderaan in vorig topicquote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar stond dat het een relatiegeschenk was?
Eerst kijken, dan blatenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow lama helemaal onderaan in vorig topic
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangersquote:
Nou, dat hangt er vanaf of het een protestants of katholiek bedrijf isquote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenk
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangers
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan blaten
Heb het er netjes bij gezegd hoor
Gewoon alle posts opsparen en er ėén lange post van maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangers
nee dagelijks.. of uurlijksquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon alle posts opsparen en er ėén lange post van maken.
Jaarlijks.
De fik er in dan maar.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Tot nu toe nog elk jaar iets 'gewonnen'quote:
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf of het een protestants of katholiek bedrijf is
4ebe is daar 1 van?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor sommige gebruikers heb ik liever jaarlijks.
Lekker divers.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnMisschien waren ze ruimdenkend en mocht het allebei.
Nee nee, dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
4ebe is daar 1 van?
wauw wat heeft zij jou misdaan??
dan klinkt niet christelijk... diversiteitquote:
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
maar je insinueerde het welquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, dat heb ik niet gezegd
Ik ben een Christian. Telt dat ook?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnMisschien waren ze ruimdenkend en mocht het allebei.
Decennialijks?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel op tijd beginnen, morgen ofzo. Anders is er niet genoeg tijd om alles te lezenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.
Ik heb bananenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.
Lezen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel op tijd beginnen, morgen ofzo. Anders is er niet genoeg tijd om alles te lezen
Ik ookquote:
quote:
terwijl ik had had over het postgedrag van 4ebe... dus ja je insinueerde het welquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
Budapestenaarquote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.
elke nacht een samenvattingquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
We kunnen niet wachten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.
Luisteren? Als je zo'n programmatje hebt die dat doetquote:
doe ik nooit... zeker niet bij 4ebequote:
Mijn enkels, wat doe jequote:Op maandag 6 januari 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
terwijl ik had had over het postgedrag van 4ebe... dus ja je insinueerde het wel
wat voor matje?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Luisteren? Als je zo'n programmatje hebt die dat doet
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een Christian. Telt dat ook?
Vertel ons ALLES!!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabcast?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
Misschien kun je er een podcast van maken?
quote:
quote:
Om op te liggen?quote:
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenk
lui wezenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om op te liggen?
Al lig ik al gewoon op de bank
De Podder?quote:
Ja, dat was exact wat er gebeurdequote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Posts niet lezen en er gewoon blind op reageren
Had je al suiker in je thee?quote:
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetjequote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?
Dat is toch gewoon de standaard?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leviticus 19:19. Ze gaat naar de hel omdat ze twee verschillende stoffen droeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?
ja inmiddels al 4 keerquote:
ow... stoffen mogen niet van het andere soort in 1 bed maar mensen mogen niet van hetzelfde soort in 1 bedquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leviticus 19:19. Ze gaat naar de hel omdat ze twee verschillende stoffen droeg.
Of die zelf over een totaal ander onderwerp een monoloog gaan brabbelen, zomaar uit het niets.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...
of gewoon maar 1 zin lezen terwijl er een heel gesprek aan vooraf ging
Doet @gianni61 ook mee?quote:
Ik lees dan altijd wel een paar posts terug, maar als het meer dan 1 pagina is nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...
of gewoon maar 1 zin lezen terwijl er een heel gesprek aan vooraf ging
Superlachen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die zelf over een totaal ander onderwerp een monoloog gaan brabbelen, zomaar uit het niets.
Wow! Goed hoorquote:
Ben je als baby ook half verdronken door de priester?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetje
En ben jij goed kwatholiek?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetje
uhuh ja joh... ook al 4 keer naar de nieuwe plee geweestquote:
welke?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn er niet in mijn maat.![]()
Lengtemaat
Ik begin altijd gewoon weer terug te lezen vanaf topic #1quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees dan altijd wel een paar posts terug, maar als het meer dan 1 pagina is niet
Volgens mij is geloof niet gebaseerd op logicaquote:Op maandag 6 januari 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... stoffen mogen niet van het andere soort in 1 bed maar mensen mogen niet van hetzelfde soort in 1 bed
vandaar dat we jou steeds uren kwijt zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begin altijd gewoon weer terug te lezen vanaf topic #1
Wel goed dat je even extra benadrukt dat het om een lengtemaat gaatquote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn er niet in mijn maat.![]()
Lengtemaat
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je als baby ook half verdronken door de priester?
Voordat mensen denken dat ik beeldvullend ben.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed dat je even extra benadrukt dat het om een lengtemaat gaat
Ja, druk aan het teruglezenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar dat we jou steeds uren kwijt zijn
Oei snel biechten en drie weesgegroetjes doen Kwiwiquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen hier (dat) denken.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat mensen denken dat ik beeldvullend ben.
Dat escaleerde snel.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naast 4E en mij is iedereen beeldvullendquote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat mensen denken dat ik beeldvullend ben.
Kinderen van mijn broer ook. Snap niet helemaal waarom je dat tegenwoordig nog zou doen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je als baby ook half verdronken door de priester?
Gewoon die ene koffer optillenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar dat we jou steeds uren kwijt zijn
ik heb 32quote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb lengtemaat 34, komt wel dichtbij zo
Met of zonder spinnen en speelgoedsoldaatjes?quote:
En Gergi 36?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb lengtemaat 34, komt wel dichtbij zo
Anders kom je toch niet in de hemel?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van mijn broer ook. Snap niet helemaal waarom je dat tegenwoordig nog zou doen.
Niet iedereen denkt hetzelfde.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snap niet helemaal waarom je dat tegenwoordig nog zou doen.
Ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen hier (dat) denken.
Nee, dan gaat de hemelpoort niet open enzquote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders kom je toch niet in de hemel?
Is maar goed ook.quote:
Ja godverdomme, zat net te etenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei snel biechten en drie weesgegroetjes doen Kwiwi
Ik zou het alleen laten doen als de priester het op de covidmanier doetquote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van mijn broer ook. Snap niet helemaal waarom je dat tegenwoordig nog zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Schuppen ze je helemaal terug naar Aarde, op maandagochtend, kun je meteen weer aan het werk.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de hemelpoort niet open enz
Heb je wel gebeden vantevoren?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het alleen laten doen als de priester het op de covidmanier doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat je 2 meter 50 bent en schoenmaat 35 hebt.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ook klein dan? Of heb je alleen kleine poezelige pootjes?
Oesters.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling
snel, zeg iets vies.
Dit zou voor jou toch ook vrij natuurlijk moeten zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
snel, zeg iets vies.
Volgens mij val je dan omquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je 2 meter 50 bent en schoenmaat 35 hebt.
Geen like gegevenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
snel, zeg iets vies.
De gok van Pascal.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel gelijk de sunday scaries overslaanquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuppen ze je helemaal terug naar Aarde, op maandagochtend, kun je meteen weer aan het werk.
Ik ben niet zo groot neequote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je ook klein dan? Of heb je alleen kleine poezelige pootjes?
Hé wat flauwquote:
quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders kom je toch niet in de hemel?
Op z'n minst, loopt iemand dan heel raar.quote:
Ja oke.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zou voor jou toch ook vrij natuurlijk moeten zijn
Dat hadden ze wel ongeveer verwacht volgens die grafiekjes als kindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dwars door al het asfalt heenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zak je langzaam weg in de Aarde.
Van die stompjesquote:Op maandag 6 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je 2 meter 50 bent en schoenmaat 35 hebt.
Krijg je nooit meer uit je kleren al dat teer.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dwars door al het asfalt heen
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel ongeveer verwacht volgens die grafiekjes als kindKabouteressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mijn gymleraar op de middelbare verbaasde zich daar wel veel over, dat ik niet continu omvielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
[..]
Dat hadden ze wel ongeveer verwacht volgens die grafiekjes als kindO, dat is best netjes toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want dat is wel je grootste zorg danquote:Op maandag 6 januari 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nooit meer uit je kleren al dat teer.
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KabouteressJij bent niet zo'n hoge boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Bonsaiboompje en nog vang ik best veel windquote:
In de winkels waar ik komquote:Op maandag 6 januari 2025 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
geen corduroy broeken in die lengte maat? hoe zoek jij dan?
Ja valt best meequote:
Die hier op mijn vensterbank niet hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bonsaiboompje en nog vang ik best veel wind![]()
en voor een xxxxxl winkel ben je zeker te mager??quote:
Dat is zo'n autistische die nooit buiten komtquote:Op maandag 6 januari 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hier op mijn vensterbank niet hoor
Lol que?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je in een rugzakje meenemen en af en toe eruit laten als je dat wil.
Ja deze fietsen niet zo verquote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is zo'n autistische die nooit buiten komt
Denkt de krachten van kleintjes aan te kunnenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat in een rugzakje past
quote:
Zo, jij weet veel van rugzakjes af HAHAHAHAquote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat in een rugzakje past
Sowieso speelgoedrobotjes.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met of zonder spinnen en speelgoedsoldaatjes?
Momentje, ik ga even tot mi-ni-maal eind april 2025 hierom lachen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo, jij weet veel van rugzakjes af HAHAHAHA
Ja oke.quote:
Superlachen, toch wel?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even tot mi-ni-maal eind april 2025 hierom lachen.
[..]
Dat hadden ze wel ongeveer verwacht volgens die grafiekjes als kindWhooow, wat is het weer daarboven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even tot mi-ni-maal eind april 2025 hierom lachen.
Dan moet jij een prima dag achter de rug hebben!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke.
Samenvatting van de dag.
1 portie of meerdere porties?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dit keer voor een portie supermegalachen.
???quote:Op maandag 6 januari 2025 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet je wat mensen vaak ook achter hun rug hebben?
Nee nou laat maar.
Winderigquote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whooow, wat is het weer daarboven?
quote:
Eind april duurt nog wel eventjes, deel het mooi op in tien uiterst gezellige sessies.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 portie of meerdere porties?
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eind april duurt nog wel eventjes, deel het mooi op in tien uiterst gezellige sessies.
quote:
Ok Shakiraquote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoge heuvels vangen veel wind, of zo.
Ben je weer on a roll ?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoge heuvels vangen veel wind, of zo.
Liegen zwab's heupen niet?quote:
Rolt zo van de heuvels afquote:
Hij is iig niet in de war met bergenquote:
Ineens zin in cinnamon rollsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in cinnamon rolls
Nomnomnom
ja dan kunnen wij wel inpakken... alles opbergenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is iig niet in de war met bergen
Zwabkiraquote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is iig niet in de war met bergen
Wel zwaar alles berg opquote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan kunnen wij wel inpakken... alles opbergen
Hoeneer?quote:
drukken zorgen we dat 4ebe als eerste boven is... kan zij naar beneden rollen met een touwtje en ons omhoog trekkenquote:
Hmmmquote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
drukken zorgen we dat 4ebe als eerste boven is... kan zij naar beneden rollen met een touwtje en ons omhoog trekken
rollen we ze samenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik dacht juist dat @:dezwabber al aan het rollen was?
GeMoquote:
Ik ben al trots dat ik grappen over heuvels netjes heb gehouden.quote:
Als een kaaswiel in Gloucester.quote:
Kaasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al trots dat ik grappen over heuvels netjes heb gehouden.
[..]
Als een kaaswiel in Gloucester.
Ik dacht eerder aan @4EverBlackEyedquote:
En daarna een zieke liftsessie?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
eerder zin in vette gefrituurde kip
Vers van de heuvel gekiept.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
een watquote:Op maandag 6 januari 2025 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En daarna een zieke liftsessie?
Kiepquote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee niet de lift van Abeltjequote:
Dat je daarna over je nek gaat in een lift denk ikquote:
Boksquote:Op maandag 6 januari 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je de hele lift onderkotst omdat het eten zo vet was.
geen tijd voorquote:Op maandag 6 januari 2025 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet de lift van Abeltje
Natuurlijk gewichtheffen!
Gelukkig maak je tijd voor de vette Kip SlowChatquote:
Uiteraard, leuk volkquote:Op maandag 6 januari 2025 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig maak je tijd voor de vette Kip SlowChat
Zeg datquote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
eerder zin in vette gefrituurde vlinder
ja, is ook veel te koud.quote:
Probeer je gelijk al te integreren?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Komende weken vooral heel veel digitaliseren in archieven in Limburg en Brabant...
Wel goesting in
Gaan ze jou ook digitaliseren?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Komende weken vooral heel veel digitaliseren in archieven in Limburg en Brabant...
Wel goesting in
Nou Limburg vind ik mooi mar om daar nu te blijven...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je gelijk al te integreren?
Nee...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ze jou ook digitaliseren?
lekker frisquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
Ook maar eens kijken of ik nog iets eetbaars in xe vriezer heb
Je gaat Ben en Jerry ontdooien?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
Ook maar eens kijken of ik nog iets eetbaars in xe vriezer heb
Dan werk je samen met Fluminalis?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou Limburg vind ik mooi mar om daar nu te blijven...
Gaat om inventarissen van opgeheven kloosters en kerken en zo.
Nee, da's een bedrijf dat voor grof geld interieurs doorverkoopt.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan werk je samen met Fluminalis?
Ja ik heb er wel eens wat gekocht.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, da's een bedrijf dat voor grof geld interieurs doorverkoopt.
Dit gaat om documentatie, foto's, tekeningen, dagboeken, notulen etc.
Cool!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou Limburg vind ik mooi mar om daar nu te blijven...
Gaat om inventarissen van opgeheven kloosters en kerken en zo.
Had je genoeg gouddukaten?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel eens wat gekocht.
quote:
Heb een blok kipstoof in een pannetje gedaanquote:
Klinkt ook niet heel aantrekkelijkquote:
Is een hele tijd geleden, ze hadden toen zo'n Victoriaanse x Gotische lijkenwagen staan, die had wel watquote:
Een portie ingevroren kippenstoof met kerrie rustig opwarmen in een pannetje danquote:
lelijk en nutteloos fles stop daarmeequote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, weer twee uur verder. Kistje opnieuw opgebouwd. Ik wou hem van 7 diep naar 9 diep ombouwen dus, maar dat gaat niet omdat ie dan in de knel komt met het scharnier van de grote kist. Nou ja BLAAA. En toen kwam dit eruit. Klep ook helemaal opnieuw ontwikkeld zodat de inwerpsleuven in elkaars verlengde liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nou moet dat scharnier van die grote nog. En eigenlijk vind ik dat effen blauw ook maar niks maar ja wat dan. Blauw / groen? Komt later wel.
lekker laten pruttelenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een portie ingevroren kippenstoof met kerrie rustig opwarmen in een pannetje dan
Zo beter?
Ik heb ooit een paar maanden op een archief gewerkt voor een landelijke overheidsinstelling hier in EHV.quote:
quote:
Kip met kerriequote:Op maandag 6 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een portie ingevroren kippenstoof met kerrie rustig opwarmen in een pannetje dan
Zo beter?
Als ik meteen kerrie erbij had gezet was het meteen goed geweest zeker?quote:
ja?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:30 schreef Karzai het volgende:
lijkt wel op die syrische gevangenis waar mensen nooit meer uitkomen
*Verslikt zich en krijgt hoestbuiquote:
Misschienquote:Op maandag 6 januari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik meteen kerrie erbij had gezet was het meteen goed geweest zeker?
Speech!quote:
Het ruikt meteen van kerrie in huisquote:
Eigenlijk leven we allemaal in de gevangenis die men 't leven pleegt te noemen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:30 schreef Karzai het volgende:
lijkt wel op die syrische gevangenis waar mensen nooit meer uitkomen
Hihiquote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, weer twee uur verder. Kistje opnieuw opgebouwd. Ik wou hem van 7 diep naar 9 diep ombouwen dus, maar dat gaat niet omdat ie dan in de knel komt met het scharnier van de grote kist. Nou ja BLAAA. En toen kwam dit eruit. Klep ook helemaal opnieuw ontwikkeld zodat de inwerpsleuven in elkaars verlengde liggen
Lekker postief weer, USquote:Op maandag 6 januari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk leven we allemaal in de gevangenis die men 't leven pleegt te noemen.
zag je toch op tv en een andere russische gek had een gevangenis gebouwd voor afgevallen van assadquote:
Doar doen we in Helmond nie aon.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Lol. Mensen die denken dat we niet in de Matrix leven
quote:
Zou ook wel weer eens kip-kerrie van de chinees lusten, lang geledenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ruikt meteen van kerrie in huis
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doar doen we in Helmond nie aon.
Meej Trix noemen ze het daar.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doar doen we in Helmond nie aon.
En je weet of ik leef, ik space alsof ik in een motherfucking Matrix zitquote:Op maandag 6 januari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Lol. Mensen die denken dat we niet in de Matrix leven
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 19:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
zag je toch op tv en een andere russische gek had een gevangenis gebouwd voor afgevallen van assad
daar werd je gewoon lekker onder de grond gestopt met honderd anderen en vcchten om een korstje brood
naja meestal volgen mensen het standaard gegeven, eerste kus op je 12e daarna neuken op je 16e beetje freeweelen en feesten tussen 25 en 35 een paar kinderenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk leven we allemaal in de gevangenis die men 't leven pleegt te noemen.
Van die glazige treurige ziekelijke kipblokjes in een vlak geel sausje dat op zijn best nog smaakt naar nat karton.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel weer eens kip-kerrie van de chinees lusten, lang geleden
Denken? Of aan mensen?quote:
het ziet er niet uit en is lelijk, minder onzinnig plastic in de wereldquote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dat heeft toch niks te maken met dat geldkistje dat Fles aan het maken is
Omdat mijn toilet er nu zo uit ziet:quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wrom hebbie een chemisch toilet???????
Dan ben jij klaarblijkelijk nog niet naar de chinees hier geweest, die kip-kerrie is daar gewoon fantastisch, drijft ook vol met groenten en pepersquote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die glazige treurige ziekelijke kipblokjes in een vlak geel sausje dat op zijn best nog smaakt naar nat karton.
Ja eh...quote:
ja, laat dat ding dan ook staanquote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat mijn toilet er nu zo uit ziet:
[ link | afbeelding ]
Mensen zitten te eten.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ja je krijgt er wat moois voor terugquote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Echt he. Kreeg zin om te slopen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, laat dat ding dan ook staan
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel weer eens kip-kerrie van de chinees lusten, lang geleden
quote:
Ja ziet er wel netjes uit over een paar dagen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je krijgt er wat moois voor terug
Appelvocht met eisap?quote:
Mehquote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er niet uit en is lelijk, minder onzinnig plastic in de wereld
👀quote:Op maandag 6 januari 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe mijn huis eruit ziet
Dat kan je er vast wel bij bestellen.quote:
Zaagsel ?quote:
Ik had ook zowaar een keertje rijstquote:
Anders gaat het hier nooit over gore dingen tijdens het eten iddquote:Op maandag 6 januari 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo zo heftig beeld dit hoor tijdens het eten.
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook zowaar een keertje rijstHad een nasi verspakketje gehaald, lekker spekjes erbij gedaan
Mijn vriezer had het nietquote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan je er vast wel bij bestellen.
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders gaat het hier nooit over gore dingen tijdens het eten idd
@:4everblackeyed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |