SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 januari 2025 12:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met welke chocolade verras jij je vriendin als de Rode Zee nader bij staat dan Caïro?
Ik wist niet dat die de leider is van dit land.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]Komen ze ons ook redden van Timmermans?
Oh die haal ik nooit.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze
https://www.ah.nl/product(...)original-tablet-melk
Tering wat zijn die duur geworden
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)lk-praline-hazelnoot
Die prijs
https://nl.wiktionary.org/wiki/vreten/vervoegingquote:Op maandag 6 januari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi523483/ah-reep-melk
Deze heb ik een tijdje gevroten, toen ze van 1,35 naar 1,69 gingen, en nu hebben ze iets aan de smaak veranderd en heb ik ze al lang niet meer gehad.
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/vreten/vervoeging
Gevroten klinkt als dialect.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi523483/ah-reep-melk
Deze heb ik een tijdje gevroten, toen ze van 1,35 naar 1,69 gingen, en nu hebben ze iets aan de smaak veranderd en heb ik ze al lang niet meer gehad.
https://onzetaal.nl/taalloket/erven-geerfd-georvenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/vreten/vervoeging
Spreektaal.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevroten klinkt als dialect.
Gebolen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/erven-geerfd-georven
opbellen ---opgebolenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebolen.Dat heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen.
ik dit heel raarquote:Op maandag 6 januari 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar
https://onzetaal.nl/taalloket/erven-geerfd-georven
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
opbellen belde op - opgebeld opgebolen
volgens mij staat in die laatste kolom vermeld welke rare vervoegingen mensen bedenken die niet waar zijnquote:
oh, sommige leken me wel echt te kloppenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij staat in die laatste kolom vermeld welke rare vervoegingen mensen bedenken die niet waar zijn
Die pipo vindt zichzelf ook heel wat, blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel van lef getuigen dat ze zo tegen Lex Ruyssenaars in durven gaan.
Ja, dialect of verzonnen, dus geen officiële vervoeging.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij staat in die laatste kolom vermeld welke rare vervoegingen mensen bedenken die niet waar zijn
quote:
ohhhquote:Op maandag 6 januari 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gerezen heeft niet met op reis te makenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, sommige leken me wel echt te kloppen
Gegoven is gewoon limburgsquote:Op maandag 6 januari 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
gerezen heeft niet met op reis te maken
toevallig wel met een brood dat omhoog komt...
Urkquote:
ja verzonnen iddquote:
Wij zijn over het algemeen dan ook zeer vrolijke mensenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja verzonnen idd
heel limburg is een grote grap
waarom deed je dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Auw en toen viel ik even plat op de vloer. Bleef haken achter een tafelpoot van mijn salontafel.
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Auw en toen viel ik even plat op de vloer. Bleef haken achter een tafelpoot van mijn salontafel.
Urk heeft een orkaquote:Op maandag 6 januari 2025 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gegoven is gewoon limburgs
[..]
Urk
Urka?quote:
Veel te koud voorquote:
En wat doen ze met die orka?quote:
Was je goede voornemen meer kleur in je leven?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat worden een paar blauwe plekken erbij.
Beerquote:
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je goede voornemen meer kleur in je leven?
rood neusje er bij van de alcohol.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je goede voornemen meer kleur in je leven?
Goed bezig danquote:
Was je de eerdere keren niet aan het opletten?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Hoe kan het dat ik zelfs bij de derde keer Breaking Bad nog dingen zie die me niet eerder waren opgevallen?
Het is sowieso maar vies weerquote:
Jawelquote:Op maandag 6 januari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je de eerdere keren niet aan het opletten?
Blijkbaar nietquote:
*Kijkt naar de regen buitenquote:
Hier. Net nog wel. Over twee uur weer denk ik.quote:
Niet hierquote:
Hier vergaat de wereld al een paar dagenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. Net nog wel. Over twee uur weer denk ik.
Maar je postte het om 13:38quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bezorger is onderweg
Vandaag tussen 13:45 en 14:15
Verwacht
Sorteercentrum
Levering
Afgeleverd
Nog 2 stops en de bezorger staat voor je deur!
gekke mensen, die urkersquote:
whoep whoep!!quote:Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bezorger is onderweg
Vandaag tussen 13:45 en 14:15
Verwacht
Sorteercentrum
Levering
Afgeleverd
Nog 2 stops en de bezorger staat voor je deur!
Wat gaat de tijd snel.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)speciale-editie.html
Alweer tien jaar geleden
Dit exact.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me best oke vandaag
aanvulling: voor de eerste dag na de vakantie![]()
hier ook wel, hoewel ik echt vreselijk slecht in slaap kwamquote:Op maandag 6 januari 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me best oke vandaag
aanvulling: voor de eerste dag na de vakantie![]()
had je van het verwijderen van de andere drie veel last?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Woensdag laatste verstandskies er uit, die zit schuin in mn onderkaak, dus dan is de pret voor de rest van de week meteen weer over denk ik.
Ben blij dat ze er hier maar 1 uitgehaald hebben en dat het vrij soepel ging.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Woensdag laatste verstandskies er uit, die zit schuin in mn onderkaak, dus dan is de pret voor de rest van de week meteen weer over denk ik.
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Idemquote:Op maandag 6 januari 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dit exact.
Ik ben allang weer bij. Alles is in orde. Ik had chaos verwacht.
Ahh, vanavond vroeg naar bed?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook wel, hoewel ik echt vreselijk slecht in slaap kwam
tijd voor gemberbier! en soep, hartige custard een idee?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Onder bleef een paar weken pijnlijk omdat het bot bloot lag. Boven ging prima.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je van het verwijderen van de andere drie veel last?
*schuift eten weg*quote:Op maandag 6 januari 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder bleef een paar weken pijnlijk omdat het bot bloot lag. Boven ging prima.
Je hoort een verontrustend gekraak aan de binnenkant van je schedel. En er wordt best wat kracht gezet. Ik was vooral bang dat hij keihard uit zou schieten met de tang. Zo voelt het.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk?
Geen ervaring mee
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tijd voor gemberbier! en soep, hartige custard een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
van maandag op dinsdag is vaak nog ergerquote:Op maandag 6 januari 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Idem
[..]
Ahh, vanavond vroeg naar bed?
Niet lekker kluiven?quote:
Ik na een paar dagen aan m'n moeder vragen of ze wat in het gat ziet zitten omdat het voelde alsof er iets in zat. Ik dacht aan etensresten die niet goed weg wilden spoelen of zo.quote:
Oh dat klinkt vergelijkbaar als toen ze een melkkies bij mij gingen trekken (ik was erg laat met wisselen dus trokken ze alles er maar uit)quote:Op maandag 6 januari 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hoort een verontrustend gekraak aan de binnenkant van je schedel. En er wordt best wat kracht gezet. Ik was vooral bang dat hij keihard uit zou schieten met de tang. Zo voelt het.
Maar met verdoving doet het trekken verder geen pijn. En als dat goed gaat (zoals boven) voelt het alleen een paar dagen wat rottig.
Ben je toen niet teruggegaan?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik na een paar dagen aan m'n moeder vragen of ze wat in het gat ziet zitten omdat het voelde alsof er iets in zat. Ik dacht aan etensresten die niet goed weg wilden spoelen of zo.
"Ehh, nee, maar ik zie wel je bot zitten."
Oke. Kak. En dat duurde dus nog best even.
Ah. Yes. Ik wilde er niet teveel een horrorverhaal van maken, maar onder moest er bij mij ook eerst een stuk van m'n kies weggedremeld worden omdat hij klem zat tegen m'n kaakbeen.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt vergelijkbaar als toen ze een melkkies bij mij gingen trekken (ik was erg laat met wisselen dus trokken ze alles er maar uit)
Die wortels waren nog hartstikke diep dus na een paar flinke rukken was ie bang dat de kies eronder beschadigd zou raken. Dus daarna eerst maar de kies doormidden gezaagd en toen kon ie zo die 2 helften eruit vissen
oke ja dan is het afwachten met deze.... ik had van alle 4 geen last...quote:Op maandag 6 januari 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder bleef een paar weken pijnlijk omdat het bot bloot lag. Boven ging prima.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik na een paar dagen aan m'n moeder vragen of ze wat in het gat ziet zitten omdat het voelde alsof er iets in zat. Ik dacht aan etensresten die niet goed weg wilden spoelen of zo.
"Ehh, nee, maar ik zie wel je bot zitten."
Oke. Kak. En dat duurde dus nog best even.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt vergelijkbaar als toen ze een melkkies bij mij gingen trekken (ik was erg laat met wisselen dus trokken ze alles er maar uit)
Die wortels waren nog hartstikke diep dus na een paar flinke rukken was ie bang dat de kies eronder beschadigd zou raken. Dus daarna eerst maar de kies doormidden gezaagd en toen kon ie zo die 2 helften eruit vissen
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Yes. Ik wilde er niet teveel een horrorverhaal van maken, maar onder moest er bij mij ook eerst een stuk van m'n kies weggedremeld worden omdat hij klem zat tegen m'n kaakbeen.
Horrorverhalenboksquote:Op maandag 6 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Yes. Ik wilde er niet teveel een horrorverhaal van maken, maar onder moest er bij mij ook eerst een stuk van m'n kies weggedremeld worden omdat hij klem zat tegen m'n kaakbeen.
Dit hebben ze bij mijn hoektand gedaanquote:Op maandag 6 januari 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Vond de ingreep erna vervelender
Na het trekken van de trage wisselaars kwamen 1 hoektand en 1 kies vervolgens niet door. Dus naar de kaakchirurg
En die ging toen met zo'n brander dwars door het tandvlees heen mijn kaak in om brackets op die tand en kies te plakken. En daarna iedere week naar de ortho om het kettingkje eraan steeds iets strakker te trekken zodat ze heel heel langzaam naar buiten zouden komen. "Ohja dit ruikt wel een beetje vreemd want ik ga je eigen vlees verbranden"
Alleen toen had die ene bitch assistente dat een keer veel te strak gedaan en ze luisterde niet naar me toen ik dat zei. En nog voordat ik naar huis was gefietst deed het echt enorm veel pijn. Jankend thuis enzo
Tot het ineens stopte. Met echt zo'n "uhoh" gevoel erbij.
Had ze het voor elkaar gekregen die bracket met lijm en al van die kies die nog ergens diep in mijn kaak zat te trekken. Overal bloed, ketting los in mijn mond. Fun times. Mijn ouders nog nooit zo woest gezien.
Moest ik nog een keer naar de kaakchirurg
En die feliciteerde mij want dat had ie nog nooit eerder gehoord
Niet teruggegaan. Internet zei kan voorkoken bij funky verstandskiezen, schoonhouden en dat het meestal vanzelf over gaat. Dus dat heb ik gedaan. Als het erger was geworden had ik wel een afspraak gemaakt, maar het werd na iets minder dan een week langzaam minder dus ik dacht, prima zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je toen niet teruggegaan?
En van die heerlijke sterke chloorhexidine digluconaat spoeling enzo?
Wow! Bijna iedereen kijkt mij altijd aan van "verzin je dit nu??"quote:Op maandag 6 januari 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit hebben ze bij mijn hoektand gedaanLotgenoot! Maar die nieuwe hoektand zat ergens boven m'n voortanden dus dat was een groot succes.
Oh shit.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Vond de ingreep erna vervelender
Na het trekken van de trage wisselaars kwamen 1 hoektand en 1 kies vervolgens niet door. Dus naar de kaakchirurg
En die ging toen met zo'n brander dwars door het tandvlees heen mijn kaak in om brackets op die tand en kies te plakken. En daarna iedere week naar de ortho om het kettingkje eraan steeds iets strakker te trekken zodat ze heel heel langzaam naar buiten zouden komen. "Ohja dit ruikt wel een beetje vreemd want ik ga je eigen vlees verbranden"
Alleen toen had die ene bitch assistente dat een keer veel te strak gedaan en ze luisterde niet naar me toen ik dat zei. En nog voordat ik naar huis was gefietst deed het echt enorm veel pijn. Jankend thuis enzo
Tot het ineens stopte. Met echt zo'n "uhoh" gevoel erbij.
Had ze het voor elkaar gekregen die bracket met lijm en al van die kies die nog ergens diep in mijn kaak zat te trekken. Overal bloed, ketting los in mijn mond. Fun times. Mijn ouders nog nooit zo woest gezien.
Moest ik nog een keer naar de kaakchirurg
En die feliciteerde mij want dat had ie nog nooit eerder gehoord
das niet vreemd.... mensen krijgen geen kiezen met iets dat ze niet hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Maar heb als het goed is überhaupt geen verstandskiezen. Dus dat horrorverhaal kan ik dan weer overslaan
Die tand die ochtend: "Mehhh, ik heb geeen zin om uit bed te komen vandaaag."quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet vreemd.... mensen krijgen geen kiezen met iets dat ze niet hebben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja levensgevaarlijk als je in bed blijft liggenquote:Op maandag 6 januari 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die tand die ochtend: "Mehhh, ik heb geeen zin om uit bed te komen vandaaag."
...
"Ruik ik brand?"
Anders had ik een hoektand tussen of over m'n voortanden gehadquote:Op maandag 6 januari 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow! Bijna iedereen kijkt mij altijd aan van "verzin je dit nu??"
Bij mij zaten ze wel op de juiste plek
Maar ze kwamen gewoon niet opdagen
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Bij mij hebben ze verder niet gesneden oid, het moest ook eerst weer helemaal helen en dichtgroeien voordat ze bij de ortho mochten beginnenquote:Op maandag 6 januari 2025 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik een hoektand tussen of over m'n voortanden gehadTandvlees opengelegd, draadje eraan en dat werd naar de slotjesbeugel geleid en om de week ofzo aangedraaid.
Fun timesquote:Op maandag 6 januari 2025 14:37 schreef UitStraling het volgende:
In je bovenkaakbot een luikje maken is ook zo fijn, dat luide zompige wegschrapen van de lappen tandvlees op je bot en daarna het trillen en de immense stank van verbrand mens als ze het bot openboren vlak onder je neus
Hmm. Bij mij moet ik dan aan twee dingen denken. Jarenlang was mijn "ergste pijn" herinnering dat ik met hoge snelheid van mijn fiets vloog en het trottoir kopte.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
Dat is denk ik wel de meest heftige pijn die ik ooit heb gehad. Toen die bracket eruit kwam
Bij mij had ie geen tang nodig, drukte ze er zo met zn duim uit. half uurtje later zat ik alweer thuis.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk?
Geen ervaring mee
Ohja dat heb ik ook weleens gehoord dat enorm pijnlijk isquote:Op maandag 6 januari 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Bij mij moet ik dan aan twee dingen denken. Jarenlang was mijn "ergste pijn" herinnering dat ik met hoge snelheid van mijn fiets vloog en het trottoir kopte.
En toen kreeg ik een paar jaar terug een niersteen.
Hmmquote:Op maandag 6 januari 2025 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij had ie geen tang nodig, drukte ze er zo met zn duim uit. half uurtje later zat ik alweer thuis.
Naast dat het erg lang bleef bloeden heb ik verder 0,0 klachten gehad.
Dan kan je weer rustig slapen vannachtquote:Op maandag 6 januari 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Iets minder spectaculair horrorverhaal
Met zo'n wang als een vleeskleurige zeppelin.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1e verstandskies verwijderen ging soepel, de tweede kies: kaakbotonsteking.
Naar de weekendtandarts en heel het weekend genieten (en spoelen).
Neequote:Op maandag 6 januari 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze verder niet gesneden oid, het moest ook eerst weer helemaal helen en dichtgroeien voordat ze bij de ortho mochten beginnen
Was het bij jou ook allemaal van goud?
hdpquote:Op maandag 6 januari 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1e verstandskies verwijderen ging soepel, de tweede kies: kaakbotonsteking.
Naar de weekendtandarts en heel het weekend genieten (en spoelen).
Nee, dat had ik nietquote:Op maandag 6 januari 2025 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n wang als een vleeskleurige zeppelin.
door je verstandskies natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterneusgat zit half dicht.
Gelukkig hoefde ik alleen te spoelen met zo'n spulletje en daarna was het ook weer snel over.quote:
Vanzelfsprekend.quote:
Ja fijn bedanktquote:Op maandag 6 januari 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je weer rustig slapen vannacht
even snuiten en hop je 3e verstandskies is er uitquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee
Ik ben ook onder algehele narcose gegaanHet moest bij de kaakchirurg en daarna dat gedoe met de beugel gewoon bij de ortho.
Ja anders ruik je dat verbrandenquote:
quote:
Ik had ook wel goud gewildquote:Op maandag 6 januari 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat moest bij mij ook bij de kaakchirurg, maar ik heb alleen (driedubbele dosis) lokale verdoving gehad
En hij zei toen dat zowel de bracket als de ketting van goud waren omdat het echt mijn vlees in moest en goud is niet reactief.
Dat kettinggedoe daarna moest ook bij de ortho idd
Die hoeft er niet direct uit van mijquote:Op maandag 6 januari 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
even snuiten en hop je 3e verstandskies is er uit
Ja.quote:
Gewoon geen verstandskiezen ontwikkelen. Stuk makkelijkerquote:Op maandag 6 januari 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Mijn verstandskiezen moeten er ook maar eens uit.
Vanochtend gingen ze de wc eerst niet eens doen omdat ze niet zo'n chemische toilet hadden.. nu hebben ze het alsnog gesloopt en heb ik nog geen tijdelijke toilet.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
wtf. Daar gaat echt niks zoals het hoort he?
Das weer eens wat anders dan een kopje suiker lenen bij de buurmanquote:Op maandag 6 januari 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin bang te worden dat hij er ook niet meer komt vandaag.
Ik was zo hip en bling bling toen ik 17 wasquote:Op maandag 6 januari 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook wel goud gewild
En ik kreeg de keuze, lokale of algehele verdoving
Beetje @Ama jaloers maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Ik zat net op de wc
Komt wel dichtbij zo
dan niet snuiten... blijft je neusgat lekker nog even verstoptquote:Op maandag 6 januari 2025 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoeft er niet direct uit van mij
Boven het gat hurken en oefenen met precisiepoepen.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
Maar wel raar dat ze je laten zitten zonder wc? Lijkt me niet echt de bedoeling
das wel koelquote:Op maandag 6 januari 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar een klein thermosdingetje om koffie in te vervoeren omdat de automaten op school natuurlijk geen bekertjes meer geven.
[ afbeelding ]
Een fabrikant van foto-ontwikkelmaterialen maakt een thermosflesje in de vorm van een ontwikkeltankje.
Ik wil dit.
Ik zou die gast opsluiten in mn huis tot er iets geregeld is.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanochtend gingen ze de wc eerst niet eens doen omdat ze niet zo'n chemische toilet hadden.. nu hebben ze het alsnog gesloopt en heb ik nog geen tijdelijke toilet.
En niet vergeten een emmer water klaar te zetten voor het oefenen met precisiegietenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boven het gat hurken en oefenen met precisiepoepen.
Koel!quote:Op maandag 6 januari 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was op zoek naar een klein thermosdingetje om koffie in te vervoeren omdat de automaten op school natuurlijk geen bekertjes meer geven.
[ afbeelding ]
Een fabrikant van foto-ontwikkelmaterialen maakt een thermosflesje in de vorm van een ontwikkeltankje.
Ik wil dit.
Je zou maar aandrang krijgen...quote:Op maandag 6 januari 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
Trechter.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
En niet vergeten een emmer water klaar te zetten voor het oefenen met precisiegieten
alleen jammer maar 300mlquote:Op maandag 6 januari 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit.
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou maar aandrang krijgen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thats what she saidquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koel!NouhouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vierendelen hoort netjes met 4 paarden te gebeurenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:07 schreef gianni61 het volgende:
speciaal voor de sc ben ik mijn appel aan het vierendelen met mijn zakmes
Ik was juist op zoek naar iets kleins voor wat koffie in de ochtend. Ik heb al een 700ml fles.quote:
je kan ook voor niet thermosredenen deze gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was juist op zoek naar iets kleins voor wat koffie in de ochtend. Ik heb al een 700ml fles.
Ja, maar ik hoef geen collectie van drinkflessen aan te leggen. Dat is meer een tiktoktrendmensen hobby.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook voor niet thermosredenen deze gebruiken
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben zo lui dat ik al 20 jaar geen suiker meer in mijn thee doequote:Op maandag 6 januari 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
toppunt van luiheid...
je kop warmte thee op de salontafel zetten... op de bank gaan zitten. na 3 minuten ofzo eerste slokje... er achter komen dat er geen suiker in zit..... daarna toch gewoon rustig opdrinken zonder suiker want geen zin om weer op te moeten staan alleen om suiker te pakken
Be the trend you want to see in the worldquote:Op maandag 6 januari 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef geen collectie van drinkflessen aan te leggen. Dat is meer een tiktoktrendmensen hobby.
Alhoewel ik deze flessen niet snel een trend zie worden.
Ik heb heel hard geklaagd en nu staat er een tijdelijke wc. Man ging druk bellen. Ja sorry hoor.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
Terechtquote:Op maandag 6 januari 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb heel hard geklaagd en nu staat er een tijdelijke wc. Man ging druk bellen. Ja sorry hoor.
Niks sorry. Goed bezig.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb heel hard geklaagd en nu staat er een tijdelijke wc. Man ging druk bellen. Ja sorry hoor.
mijne ook, moet straks naar toilet, dan pak ik wel nieuwequote:
Nee, filmrolletjes zijn al duur genoeg. Allemaal kappen d'r mee.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Be the trend you want to see in the world
Een nieuw toilet?quote:Op maandag 6 januari 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne ook, moet straks naar toilet, dan pak ik wel nieuwe
nieuwe kop T!!quote:Op maandag 6 januari 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een nieuw toilet?
Misschien heeft @:ama nog tips
Wees dan toch duidelijkquote:
even wat extra gewicht in de auto leggen voordat ik naar huis rijd straksquote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Windkracht 8 opeens hier. Lag dus niet aan mij, het ks echt harder gaan waaien
hallo, wie spreekt mij?quote:
Denk niet dat het in Limboland ook zo hard waaitquote:Op maandag 6 januari 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even wat extra gewicht in de auto leggen voordat ik naar huis rijd straks
Ja hallo hallo hier spreekt de brandkweer @kwiwiquote:
Hebben ze daar ook dat mes in gestoken dat die ook weer open gaan?quote:Verdachte dodelijke steekpartij Den Dolder langer vast: 'Dit opent oude wonden'
Woeiquote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde het net op de radio al, de files zijn al begonnenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Flinke woei inderdaad. Ook maar wat eerder naar huis toe gegaan voordat ik straks weer in een file des doods terecht kom.
Kom maar eens voelen!quote:Op maandag 6 januari 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat het in Limboland ook zo hard waait
Oef. Windkrachtacht.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Gewoon een KSC'er in de kofferbak leggen.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even wat extra gewicht in de auto leggen voordat ik naar huis rijd straks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:
1 in de kofferbak en 1 op de bestuurdersstoel zal wel genoeg zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een KSC'er in de kofferbak leggen.
dat wel jaquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Ze zijn klaar voor vandaag.En nu moet je in die zwanenhals poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee heb een chemische tijdelijke toilet in de badkamer staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nu moet je in die zwanenhals poepen?
Limburg is AI generatedquote:Op maandag 6 januari 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja verzonnen idd
heel limburg is een grote grap
Mental imagequote:Op maandag 6 januari 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nu moet je in die zwanenhals poepen?
Ja dat is hier geen optie.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
ben nog steeds blij dat ik bij mn ouders kon zijn in de tijd dat mijn toilet en douche werden vernieuwd
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
HAPPY J6 EVERYBODY!!!![]()
[ afbeelding ]
O, die lui worden straks vrijgelaten.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
HAPPY J6 EVERYBODY!!!![]()
[ afbeelding ]
Pffffffffffff sow. De regen was voorbij. Maar de wind nietquote:Op maandag 6 januari 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuchtttt
Anyway, regenfrontje voorbij, nu lopen
Laat 'em maar eens lekker door je spleet gieren terwijl je zwaait naar de buurman.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pffffffffffff sow. De regen was voorbij. Maar de wind niet
Omdat je daarmee slechte automobilisten faciliteert.quote:
werkzaamhedenquote:
Ik vraag me eerder af wat de wagen van de Boswachter daar doet?quote:
even aan @Bomenverzameling vragenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat de wagen van de Boswachter daar doet?
Hulp verlenen. Ook dat hoort erbij als handhaver.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat de wagen van de Boswachter daar doet?
In een stadquote:Op maandag 6 januari 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hulp verlenen. Ook dat hoort erbij als handhaver.
ja soms rijden ze wel eens buiten het bosquote:
Het kan ook zijn dat ze de automobilist een boete geven voor het vernielen van de gezaaide beplanting. 🤔quote:
Je mag niet van de gebaande paden afquote:Op maandag 6 januari 2025 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze de automobilist een boete geven voor het vernielen van de gezaaide beplanting. 🤔
malle mafjoekelquote:Op maandag 6 januari 2025 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat 'em maar eens lekker door je spleet gieren terwijl je zwaait naar de buurman.
de Nederlandse Petanque Competitie is er ookquote:Op maandag 6 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel veel non-playable characters?
Oh, gezellig.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
de Nederlandse Petanque Competitie is er ook
Ik heb net rijst met kip hawaii gegeten.quote:
Waar maak jij je druk over, met je Michael Jackson-neusje.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil graag nogmaals, met klem, mijn walging uitspreken over mannen met Happy Socks![]()
![]()
![]()
DOE. EVEN. NORMAAL!
Kip hawaai.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb net rijst met kip hawaii gegeten.
Ja, daarom. Past wel goed bij het weer.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kip hawaai.
Get it. Want het waait hard. Hahaha. Hihaho. Ik ga maar eens op huis aan.
Grappige/vrolijke sokken bij mannen is leukquote:Op maandag 6 januari 2025 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil graag nogmaals, met klem, mijn walging uitspreken over mannen met Happy Socks![]()
![]()
![]()
DOE. EVEN. NORMAAL!
potverdriedubbeltjesquote:Op maandag 6 januari 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Hier stormt het inmiddels ook. Net opgebouwde bbq kan dus nog niet gebruikt worden
Neequote:Op maandag 6 januari 2025 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappige/vrolijke sokken bij mannen is leukHet hoeft niet altijd zo saai.
Beetje knappe goed verzorgde man met sterke kaaklijn draagt zulke blije sokjes met joie de vivre en gemak.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee onder een pak hoort dat niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
En zekeeeer niet onder een pak.
Ik heb alleen maar bruine sokkenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan weer normaal ademhalen.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet snuiten... blijft je neusgat lekker nog even verstopt
Zwart of navy is beter maar bruin is solidequote:Op maandag 6 januari 2025 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bruine sokken
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bruine sokken
Trudon'tquote:Op maandag 6 januari 2025 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
Over mannen met happy socks gesproken
[ x ]
[ afbeelding ]
Een nietmachine met bedrijfslogo!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeej, ik heb iets gewonnen met de kantoor-tombola (relatiegeschenken).
Gefeliciteerd met *kijkt op briefje*quote:Op maandag 6 januari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg ooit maar liefst twee dezelfde keycords met logoquote:Op maandag 6 januari 2025 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een nietmachine met bedrijfslogo!
Prima, hoef ik geen pennen meer te kopenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met *kijkt op briefje*
5000 balpennen met het oude bedrijfslogo er op.
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een nietmachine met bedrijfslogo!
Wat een brave nietmachine.quote:
zij welquote:Op maandag 6 januari 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je gaat toch niet beweren dat je echt in het bos bent geweest om paddenstoelen te plukken?
Geloof er niets vanquote:
Heb je wel in drievoud en schriftelijk toestemming gevraagd aan de Kaiser of je twee kopjes koffie mag?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwart of navy is beter maar bruin is solide
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel in drievoud en schriftelijk toestemming gevraagd aan de Kaiser of je twee kopjes koffie mag?
Wat heb je nou gewonnen? Ik zit hier op het puntje van m'n stoel te wachten op de ontknopingquote:Op maandag 6 januari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |