SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn bruine sokken
en toch beweert ze hetquote:
toch niet ook bruine schoenen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In welke kleur schoenen draag je die? Ik zie volgens mij nooit iemand met bruine sokkenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
in zo'n rode lantaarnding zeker?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK HEB EEN KAARS GEWONNENNNNNNNNN
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Nou beter dan de eerste keer dat ik wat gewonnen had... dat was een krathaak.
Ik drink geen bier en ik haal nooit bier op de fiets, echt heel zinvol
Met of zonder bedrijfslogo?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Ik heb geen idee.. heel veel mensen hebben een 'kaars' gewonnenquote:
quote:
Ik ga er vanuit van welquote:
en een ruitjesoverhemd?quote:
Dat is toch geen relatiegeschenkquote:
waar stond dat het een relatiegeschenk was?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch geen relatiegeschenk
Incl bijpassende (grote) bril.quote:
Ik heb verschillende kleurenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In welke kleur schoenen draag je die? Ik zie volgens mij nooit iemand met bruine sokken
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenkquote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch geen relatiegeschenk
ow lama helemaal onderaan in vorig topicquote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar stond dat het een relatiegeschenk was?
Eerst kijken, dan blatenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow lama helemaal onderaan in vorig topic
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangersquote:
Nou, dat hangt er vanaf of het een protestants of katholiek bedrijf isquote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenk
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangers
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan blaten
Heb het er netjes bij gezegd hoor
Gewoon alle posts opsparen en er ėén lange post van maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet jij je verhaal meteen in 1 keer vermelden zonder ellenlange cliffhangers
nee dagelijks.. of uurlijksquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon alle posts opsparen en er ėén lange post van maken.
Jaarlijks.
De fik er in dan maar.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH WAT LEUHEUKKKKKK
![]()
Tot nu toe nog elk jaar iets 'gewonnen'quote:
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er vanaf of het een protestants of katholiek bedrijf is
4ebe is daar 1 van?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor sommige gebruikers heb ik liever jaarlijks.
Lekker divers.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnMisschien waren ze ruimdenkend en mocht het allebei.
Nee nee, dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
4ebe is daar 1 van?
wauw wat heeft zij jou misdaan??
dan klinkt niet christelijk... diversiteitquote:
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
maar je insinueerde het welquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, dat heb ik niet gezegd
Ik ben een Christian. Telt dat ook?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, er stond alleen dat je "christian" moest zijnMisschien waren ze ruimdenkend en mocht het allebei.
Decennialijks?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel op tijd beginnen, morgen ofzo. Anders is er niet genoeg tijd om alles te lezenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.
Ik heb bananenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.
Lezen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel op tijd beginnen, morgen ofzo. Anders is er niet genoeg tijd om alles te lezen
Ik ookquote:
quote:
terwijl ik had had over het postgedrag van 4ebe... dus ja je insinueerde het welquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
Budapestenaarquote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort banaanvraag.
elke nacht een samenvattingquote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaarlijks.
We kunnen niet wachten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit doen met al mijn niche hobbyposts. Ik reserveer alvast de laatste vijftien topics van dit jaar voor één enorme post uit 4500 delen.
Luisteren? Als je zo'n programmatje hebt die dat doetquote:
doe ik nooit... zeker niet bij 4ebequote:
Mijn enkels, wat doe jequote:Op maandag 6 januari 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
terwijl ik had had over het postgedrag van 4ebe... dus ja je insinueerde het wel
wat voor matje?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Luisteren? Als je zo'n programmatje hebt die dat doet
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een Christian. Telt dat ook?
Vertel ons ALLES!!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabcast?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
Misschien kun je er een podcast van maken?
quote:
quote:
Om op te liggen?quote:
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gewerkt waar je gristen moest zijn om te mogen solliciteren, daar zouden dit soort dingen prima passen als relatiegeschenk
lui wezenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om op te liggen?
Al lig ik al gewoon op de bank
De Podder?quote:
Ja, dat was exact wat er gebeurdequote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Posts niet lezen en er gewoon blind op reageren
Had je al suiker in je thee?quote:
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetjequote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?
Dat is toch gewoon de standaard?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leviticus 19:19. Ze gaat naar de hel omdat ze twee verschillende stoffen droeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je toen ook gristen of heb je Leviticus 19:11 gebroken?
ja inmiddels al 4 keerquote:
ow... stoffen mogen niet van het andere soort in 1 bed maar mensen mogen niet van hetzelfde soort in 1 bedquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leviticus 19:19. Ze gaat naar de hel omdat ze twee verschillende stoffen droeg.
Of die zelf over een totaal ander onderwerp een monoloog gaan brabbelen, zomaar uit het niets.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...
of gewoon maar 1 zin lezen terwijl er een heel gesprek aan vooraf ging
Doet @gianni61 ook mee?quote:
Ik lees dan altijd wel een paar posts terug, maar als het meer dan 1 pagina is nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe.... dat doen velen hier...
of gewoon maar 1 zin lezen terwijl er een heel gesprek aan vooraf ging
Superlachen.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die zelf over een totaal ander onderwerp een monoloog gaan brabbelen, zomaar uit het niets.
Wow! Goed hoorquote:
Ben je als baby ook half verdronken door de priester?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetje
En ben jij goed kwatholiek?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als consultant hoefde je niet gristelijk te zijn. Maar wel op een katholieke school gezeten en communie gedaan, dus in ieder geval een klein beetje
uhuh ja joh... ook al 4 keer naar de nieuwe plee geweestquote:
welke?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn er niet in mijn maat.![]()
Lengtemaat
Ik begin altijd gewoon weer terug te lezen vanaf topic #1quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees dan altijd wel een paar posts terug, maar als het meer dan 1 pagina is niet
Volgens mij is geloof niet gebaseerd op logicaquote:Op maandag 6 januari 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... stoffen mogen niet van het andere soort in 1 bed maar mensen mogen niet van hetzelfde soort in 1 bed
vandaar dat we jou steeds uren kwijt zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begin altijd gewoon weer terug te lezen vanaf topic #1
Wel goed dat je even extra benadrukt dat het om een lengtemaat gaatquote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn er niet in mijn maat.![]()
Lengtemaat
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je als baby ook half verdronken door de priester?
Voordat mensen denken dat ik beeldvullend ben.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed dat je even extra benadrukt dat het om een lengtemaat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |