SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
K lig nu te friturenquote:Op maandag 6 januari 2025 03:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maak ons maar weer lekker
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt fantastisch geslapen weer: 3 uur en 48 minuten
Let's gooooo
Stiekem blij dat ik vanavond niet hoef te sporten en dat ik een Redbull mee heb (voor de zekerheid).quote:
iew, een stinkbull mee naar kantoorquote:Op maandag 6 januari 2025 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem blij dat ik vanavond niet hoef te sporten en dat ik een Redbull mee heb (voor de zekerheid).
Ja, ik drink dat puur om anderen te laten kokhalzenquote:Op maandag 6 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, een stinkbull mee naar kantoor
Hallo zonnestraaltje.quote:
dat kan ook niet andersquote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik drink dat puur om anderen te laten kokhalzen
Zo ben ikquote:
quote:
Arbeit macht freiquote:Op maandag 6 januari 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
zo maar mn bed uit en aankleden en zulks om naar werk te kunnen
Ik ken 'Noa' ook als meisjesnaamquote:Op maandag 6 januari 2025 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zo voelt dat niet
in amder nieuws:
"Noah voor zesde jaar op rij populairste jongensnaam"
quote:
mwoahquote:Op maandag 6 januari 2025 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zo voelt dat niet
in amder nieuws:
"Noah voor zesde jaar op rij populairste jongensnaam"
ja wil het beestje niet dood hebbenquote:
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil het beestje niet dood hebben![]()
Zitten er meerdere binnen trouwens maar deze is vrij luid ;P
ja denk dat het bijna niet te voorkomen is omdat ze zo plat en dun zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.
Dat is net zoiets als muizen, spinnen en naaktslakken buiten proberen te houdenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.
En Marokkanen, Albanezen, slangen, Ethiopiërs, graszaad en schorpioenen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als muizen, spinnen en naaktslakken buiten proberen te houden
Ik ben ook een schorpioen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Marokkanen, Albanezen, slangen, Ethiopiërs, graszaad en schorpioenen.
Ook goedemorgen USquote:
Kun je hem niet vangen met zo'n vlindernetje?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar vannacht had die bij mij in de slaapkamer zit een gesprek met een gecko buiten![]()
Elke keer als die gecko buiten wat zei , zei die binnen gecko ook wat
Of die andere opsommingenquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat ze "achteraf" bedoelen, maar okee.
Euhmquote:
Ik heb meer dan genoeg zegels, maar bedankt voor je aanbodquote:Op zondag 5 januari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
@:cherrylips ik wilde eens proberen of mijn punten bij AH BE ook over te zetten zijn naar iemand in NL![]()
Het is hier nu nog steeds voor servies sparen en bij jullie inmiddels voor bioscoop enzo.
Geef maar een gil als ik het kan proberen
Ik welquote:
Dan zou ik voor eeuwig te laat komen.quote:
Lekker uitslapenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik voor eeuwig te laat komen.
Ja en al die uren in moeten halenquote:
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
Fles die denkt een van de belangrijkste filosofen en cultuurbrengers taalkundig de baas te zijn
quote:
"ligt daar een lekker hapje"quote:Op maandag 6 januari 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar vannacht had die bij mij in de slaapkamer zit een gesprek met een gecko buiten![]()
Elke keer als die gecko buiten wat zei , zei die binnen gecko ook wat
das kutquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Ama het volgende:
Die bouwvakkers kwamen binnen en eerste wat ze deden was het keukenraam helemaal open zetten. Maar even gevraagd of die weer dicht kan want ze deden er niks mee en stonden alleen beetje te overleggen.
Ben benieuwd wanneer ze terugkomen.
quote:
Ja, zeg...quote:
Zal wel iets Brabants zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?
Dat staat taalkundig perfect en in alle naakte schoonheid tegenover voorwaarts geleefd.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?
Ik vond het inderdaad best lekker buiten toen ik naar werk fietste. . Ik ga zo weer naar Geldropquote:
Brabantse filosofie,quote:
Ik wil wel onder de schouw hoor, geen enkel probleemquote:Op maandag 6 januari 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabantse filosofie,
De kat en de vrouw horen onder de schouw, de man en de hond gaan samen rond
Hoeveul?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel onder de schouw hoor, geen enkel probleem
Wil ik er ook cavia's bij
Minimaal 3, want het oog wil ook wat en wel zo eerlijk en gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou lekker danquote:
maar, die maken geluid toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal 3, want het oog wil ook wat en wel zo eerlijk en gezellig
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
fijn, collega weer ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
volgende week gaan ze hier ramen eruit tikken aan de gallerij zijde..quote:Op maandag 6 januari 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
De bouwvakkers zijn terug. Het gaat beginnen. Ik zal me zo eens omkleden, eindelijk mijn nieuwe broek aan.
Ik hoop het welquote:
Dacht dat ze bij jou het voor de kerst al hadden gedaan?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week gaan ze hier ramen eruit tikken aan de gallerij zijde..
ik hou alles maar lekker dicht en sluit mij op in woonkamer met drinken en eten
dat waren allen de draaiende delen (deuren, klepramen)quote:Op maandag 6 januari 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat ze bij jou het voor de kerst al hadden gedaan?
Ohja dat was ook zo. Oh jezus achterkant weer maanden later.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat waren allen de draaiende delen (deuren, klepramen)
nu gaat het vaste glas vervangen worden aan de voorkant
over een paar maanden doen ze de achterkant (want ze moeten "om" de flat heen)
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
De Groenlandse walvis (Balaena mysticetus) is een walvis uit de familie van de echte walvissen (Balaenidae). De wetenschappelijke naam van de soort werd in 1758 gepubliceerd door Carl Linnaeus.
De Groenlandse walvis bevolkt het koude Noordpoolwater en de subarctische zeeën aan de rand van het pakijs, dat het dier volgt met de seizoenen. Hij leeft er in ondiep water dicht bij land. Zo nu en dan wordt een dier gezien dat zich vrij ver van zijn eigenlijke leefgebied vandaan bevindt, onder meer langs de Nederlandse en Belgische kust.
De walvis kan meer dan 200 jaar oud worden, als die er een beetje zin in heeft.
Gelukkig worden sommige mensen geen 200 jaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
De Groenlandse walvis (Balaena mysticetus) is een walvis uit de familie van de echte walvissen (Balaenidae). De wetenschappelijke naam van de soort werd in 1758 gepubliceerd door Carl Linnaeus.
De Groenlandse walvis bevolkt het koude Noordpoolwater en de subarctische zeeën aan de rand van het pakijs, dat het dier volgt met de seizoenen. Hij leeft er in ondiep water dicht bij land. Zo nu en dan wordt een dier gezien dat zich vrij ver van zijn eigenlijke leefgebied vandaan bevindt, onder meer langs de Nederlandse en Belgische kust.
De walvis kan meer dan 200 jaar oud worden, als die er een beetje zin in heeft.
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de filequote:Op maandag 6 januari 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig worden sommige mensen geen 200 jaar.
Dat idee krijg ik ook altijd bij die plekken waar BB bijv nu zit.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zou trouwens wel eens naar Groenland willen. Maar begreep dat het daar stikt van de muggen
En dat ze dan ook nog even Stalin uitnodigen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de file![]()
Adolf zwaait niet, die doet de @bitterbal groetquote:Op maandag 6 januari 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de file![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adolf zwaait niet, die doet de @:bitterbal groet
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adolf zwaait niet, die doet de @:bitterbal groet
Neequote:Op maandag 6 januari 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en al die uren in moeten halen
nee ze hebben rondom het plafond zo'n verlaagd plafond gemaakt dus daar zit die tussen. Dus kom er niet bijquote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je hem niet vangen met zo'n vlindernetje?
Je moet hem lokken met een kakkerlakquote:Op maandag 6 januari 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben rondom het plafond zo'n verlaagd plafond gemaakt dus daar zit die tussen. Dus kom er niet bij
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort democratie hebben we nodig
doe ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Meeste mensen doen dat niet 2maal per jaar vandaar de alweer.
Beetje laat hè vriend, we verwachten dat iedereen zich hier uiterlijk op 1 Januari om 7u heeft gemeld met de beste wensenquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Labour heeft uit angst voor racisme en uit pure deugsokkerij de Pakistaanse verkrachterbendes beschermd, Musk gaat dat wel eens eventjes oplossen.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]Komen ze ons ook redden van Timmermans Geert Wilders?
Met Tesla Tanksquote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Labour heeft uit angst voor racisme en uit pure deugsokkerij de Pakistaanse verkrachterbendes beschermd, Musk gaat dat wel eens eventjes oplossen.
Die man is niet helemaal in orde, en Limburger.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]Komen ze ons ook redden van Timmermans?
Ja, nee, zo werkt het niet. Alle slechte dingen komen van de linkse regeringen die we altijd hebben. Met Wilders als minister-president zou het heel anders gaan, maar we hebben nu weer zo'n linkse regering.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, zo werkt het niet. Alle slechte dingen komen van de linkse regeringen die we altijd hebben. Met Wilders als minister-president zou het heel anders gaan, maar we hebben nu weer zo'n linkse regering.
Ik vind het aardig dat je die twee zaken van elkaar scheidt.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die man is niet helemaal in orde, en Limburger.
Ja, ik wist niet dat je dat los van elkaar kon zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het aardig dat je die twee zaken van elkaar scheidt.
Doe eens die zonnebril af.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat? Die Schoof is gewoon een PvdA-er. Timmermans is gewoon weer aan de macht. Open je ogen!
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een appel aan het eten en zit nu helemaal onder het appelsap.
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig zien steeds meer mensen in dat democratie en normen en waarden economisch gewoon niet haalbaar zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat zo in dat links nooit meer aan de macht komt, die tijden zijn eigenlijk wel voorgoed voorbij, ook al denken ze zelf van niet en denken ze dat ze de democratie en alle normen waarden moeten beschermen.
Lekker plakkerig. Daarom snijd ik een appel altijd in 4 stukken. Appelsapquote:Op maandag 6 januari 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat zo in dat links nooit meer aan de macht komt, die tijden zijn eigenlijk wel voorgoed voorbij, ook al denken ze zelf van niet en denken ze dat ze de democratie en alle normen waarden moeten beschermen.
Alsof je 2 blinden de zonsondergang hoort beschrijven.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zien steeds meer mensen in dat democratie en normen en waarden economisch gewoon niet haalbaar zijn.
Zou vreemder zijn als je nu onder oestersap of eisap zou zitten.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ging toch ook even die Thaise jongetjes uit die grot redden met een mini onderzeeër?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Labour heeft uit angst voor racisme en uit pure deugsokkerij de Pakistaanse verkrachterbendes beschermd, Musk gaat dat wel eens eventjes oplossen.
Hup hup Poetinquote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zien steeds meer mensen in dat democratie en normen en waarden economisch gewoon niet haalbaar zijn.
Ja hij was je net voor.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ging toch ook even die Thaise jongetjes uit die grot redden met een mini onderzeeër?
Denk dat de PVV straks hard aan gaat sturen op nieuwe verkiezingen. Gaat wel een goed jaar worden.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]Komen ze ons ook redden van Timmermans?
Echt genieten.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de PVV straks hard aan gaat sturen op nieuwe verkiezingen. Gaat wel een goed jaar worden.
Oostenrijk en België moeten nog een regering vormen, verkiezingen in Duitsland, Frankrijk en als het aan Musk ligt ook in UK.
Ja, dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker plakkerig. Daarom snijd ik een appel altijd in 4 stukken. AppelsapNou ja appelsap dat lekt uit een appel dan hè, niet appelsap
Zeg maar
UK lijkt me rijp voor de sharia, geen trias politica meer nodig daar.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de PVV straks hard aan gaat sturen op nieuwe verkiezingen. Gaat wel een goed jaar worden.
Oostenrijk en België moeten nog een regering vormen, verkiezingen in Duitsland, Frankrijk en als het aan Musk ligt ook in UK.
Knak / koolzuursap ineensquote:Op maandag 6 januari 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vreemder zijn als je nu onder oestersap of eisap zou zitten.
Ja, niet uit het beeldscherm ofzo.quote:
NL straks ookquote:Op maandag 6 januari 2025 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UK lijkt me rijp voor de sharia, geen trias politica meer nodig daar.
Koolzuur of zuurkool?quote:
Ja, superlachen.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Van dat surprise food, dat je in een stukje kip bijt maar je proeft melkchocolade of je denkt cola naar binnen te gieten maar het is gloeiend hete zwarte koffie.
Binnen gelukkig nietquote:
Gelukkig maar, anders waren we nu ziekquote:
Oh, geen idee. Niet meegekregen.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was code geel toch in Nederland? Of is dat inmiddels al weer opgeheven?
dr pepper terwijl je in het donker een coca cola denkt te hebben gepaktquote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Van dat surprise food, dat je in een stukje kip bijt maar je proeft melkchocolade of je denkt cola naar binnen te gieten maar het is gloeiend hete zwarte koffie.
Dat zegt mijn collega net, vanmiddag code geel. vanwege storm.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was code geel toch in Nederland? Of is dat inmiddels al weer opgeheven?
Ik zou dat verschil denk ik niet eens proevenquote:Op maandag 6 januari 2025 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
dr pepper terwijl je in het donker een coca cola denkt te hebben gepakt
quote:
Dat is wel handig.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik waaide gewoon bijna naar de Jumbo net.
Tussen andere cola's misschien niet zo maar Dr pepper is echt iets heel andersquote:Op maandag 6 januari 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dat verschil denk ik niet eens proevenHad wel eens zout in plaats van suiker op m'n pannenkoek. Dat merkte ik dan weer wel
Ik lieg zie ik. Naar de Jumbo was juist kut, ik waaide bijna terug naar huis.quote:
Ik gaf vroeger mijn neefje met oppassen wel eens komijnekaas in plaats van jonge kaas, in het donker samen met een glas melk op zijn slaapkamertje, genieten.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
dr pepper terwijl je in het donker een coca cola denkt te hebben gepakt
Je hebt toch ook van die diner's die in het pikkedonker plaatsvinden? Dat zou echt niks voor mij zijn, ik wil zien wat ik eetquote:Op maandag 6 januari 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens zo'n test gedaan, had je blauwe vla met de smaakjes aardbei, banaan, chocolade en vanille, wij eten dus met onze ogen.
Ik zou vooral heel erg knoeien.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die diner's die in het pikkedonker plaatsvinden? Dat zou echt niks voor mij zijn, ik wil zien wat ik eet
Zou ook niks zijn voor KSC'ersquote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die diner's die in het pikkedonker plaatsvinden? Dat zou echt niks voor mij zijn, ik wil zien wat ik eet
Ja in Amsterdam Ctaste, heb ik wel eens gegeten met een Fokster.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zegt Solo ook steeds met zo'n blik als ik dat zeg.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ook niks zijn voor KSC'ers
Opeens paniek omdat er niks meer op je bord ligt en je nog meer wil eten
groetn... en dan niet groeten als gedag zeggen... maar groetn als in knoeien morsenquote:Op maandag 6 januari 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Ik vind het raar om knoeien te zeggen want ik zeg altijd klaaien maar niemand begrijpt dat buiten Drenthe en Groningen volgens mij.Het is schijnbaar niet eens Drents maar Gronings.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_Waky wakyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scoby mag nu een paar dagen wakker worden. Later deze week ga ik starten.
Baby darling doll face honey
Je komt toch uit Groningen?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
groetn... en dan niet groeten als gedag zeggen... maar groetn als in knoeien morsen
ja soort van... grensgebiedje groninge drenthe friesland... nog net aan de drentse kant stiekem.quote:
Is het dan Drents?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja soort van... grensgebiedje groninge drenthe friesland... nog net aan de drentse kant stiekem.
maar omdat we een steen kunnen gooien naar de stad groningen en dan de olle grieze kunnen raken voelt het meer gronings
klaaien voor morsen? klinkt meer als twents/overijssels/geldersquote:
Nee het is Gronings volgens Google. Bedoelde wat jij zegt.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaaien voor morsen? klinkt meer als twents/overijssels/gelders
hier is klaaien de nummer 2 op de plee
klaaien als dialectwoordquote:Op maandag 6 januari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is Gronings volgens Google. Bedoelde wat jij zegt.
Kleien?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaaien voor morsen? klinkt meer als twents/overijssels/gelders
hier is klaaien de nummer 2 op de plee
jaquote:
Oh nou ik had het net nog gevonden en ik hoor het hier heel veel in de regio dus zal ergens vandaan komen.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaaien als dialectwoord
• kliederen (Steenwijks) • knuffelen, flikflooien (Aaltens) • kleven (Aaltens) • klagen (drents)
1 definitie op Encyclo
gooien, werpen - Voorbeeld: ‘Maar als een der laveiers in de weg loopt, of dreigt de gang van 't werk te storen, wordt hem een zak op de nek geklaaid’ - Voorbeeld: ‘Met eenzelfde gebaar klaaiden zij alle drie de netzak van de schouder’ - Voorbeeld: ‘Koelies die in looppas de wie...
niets gronings aan
Stuk fruit tijd? Zit ook net een appel te eten.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Honger (jaja trek), over 1,5 uur lunch.. Snacktijd of niet?
Dat laat je echt van ons afhangen?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit voor retorische vraag?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
rare vraag crack. het is altijd snacktijdquote:Op maandag 6 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Appelvocht.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk fruit tijd? Zit ook net een appel te eten.
Zonder appelsap te knoeien @:4everblackeyed
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga voor een sinaasappelquote:Op maandag 6 januari 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk fruit tijd? Zit ook net een appel te eten.
Zonder appelsap te knoeien @:4everblackeyed
quote:
De truc van 'als iemand ja/nee zegt en je teleurgesteld bent dan weet je wat je wil'quote:
of-vragen kun je niet beantwoorden met ja/neequote:
Dat mag. Ik ga je niet tegenhouden.quote:
jaquote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
of-vragen kun je niet beantwoorden met ja/neei mean, no!
Niet in huis en ben net al naar de supermarkt geweest.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ga je niet tegenhouden.
Sorry, dacht misschien nieuw jaar dit datquote:Op maandag 6 januari 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rare vraag crack. het is altijd snacktijd
Dit noem ik nou pech hebben!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet in huis en ben net al naar de supermarkt geweest.
Soms lijkt wondvocht echt teveel op champignonsoep.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt als wondvocht en nu heb ik geen zin meer in m'n appel
omtochquote:
Dan laat je het zo van de input van anderen afhangen. Volgende keer een muntje opwerpen, andere methode, zelfde resultaat.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
De truc van 'als iemand ja/nee zegt en je teleurgesteld bent dan weet je wat je wil'
Ik heb nu zo'n brandwondje op m'n vinger en dat is ook nog vochtig.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt als wondvocht en nu heb ik geen zin meer in m'n appel
neequote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Sinaasappel is veel lekkerder dan mandarijn maar zoveel meer gedoe dan een mandarijn, dat ik meestal voor een mandarijn kies.
Dit boeit niemand, ja nou en
Kersenvocht.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n brandwondje op m'n vinger en dat is ook nog vochtig.
quote:
Bepaal ik zelf wel!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan laat je het zo van de input van anderen afhangen. Volgende keer een muntje opwerpen, andere methode, zelfde resultaat.
iswel, anders reageerde je nietquote:
Oke USquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms lijkt wondvocht echt teveel op champignonsoep.
dat bepalen we zelf welquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Sinaasappel is veel lekkerder dan mandarijn maar zoveel meer gedoe dan een mandarijn, dat ik meestal voor een mandarijn kies.
Bepaal dan ook lekker zelf of het snacktijd is.quote:
als kinderen 200x vragen waarom....quote:
Ja oke, heb ik ook lieverquote:
In KSC zeggen we altijd, snacktijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
De truc van 'als iemand ja/nee zegt en je teleurgesteld bent dan weet je wat je wil'
ik zei ook nee. als in. niettusquote:Op maandag 6 januari 2025 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iswel, anders reageerde je niet
nanananahaphaphap yesyes aandacht
Ik ga dan toch altijd voor de sinaasappel. Of beter nog, mineola's, uit de kluiten gewassen mandarijntjesquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Zal wel iets regionaal zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
als kinderen 200x vragen waarom....
krijgen ze van een goede ouder gewoon... omtoch! als reactie
ik bepaal zelf of ik dat laat bepalenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bepaal dan ook lekker zelf of het snacktijd is.
Google zegt dat het gronings is voor 'daarom' inderdaad, maar klinkt leukerquote:Op maandag 6 januari 2025 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
als kinderen 200x vragen waarom....
krijgen ze van een goede ouder gewoon... omtoch! als reactie
vast wel. zo zijn we hier idd... kinderen treiterenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel iets regionaal zijn
Nog nooit van gehoord
Herkenbaar is het welquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Wel zin in een dikke stiek met champignon-peper-roomsausquote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of champignonsaus maar dat is eigenlijk hetzelfde als champignonsoep.
Gezelligquote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast wel. zo zijn we hier idd... kinderen treiteren
ook zo zijn we hier... heel gezelligquote:
ik moet mijn leven beteren, dus ik probeer van het snackvoer af te blijven.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oke, heb ik ook lieverHoe is jouw maandag?
Jij hebt ook altijd goed snackvoer bij, wat heb je bij?
Japanse Mikan mandarijntjesquote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga dan toch altijd voor de sinaasappel. Of beter nog, mineola's, uit de kluiten gewassen mandarijntjes
leuk joh... ITertsquote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, mn laptop is nu gewoon uitgezet![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het maandag is... Maar tsss
Zo gezelligquote:
oke, nou wat heb jij?quote:
quote:
Oeeeehhh jaa, die zijn echt heerlijk. Is dat seizoen niet weer bijna? Even gegoogled en zijn inderdaad van januari tot maart beschikbaarquote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga dan toch altijd voor de sinaasappel. Of beter nog, mineola's, uit de kluiten gewassen mandarijntjes
"onmacht"quote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, mn laptop is nu gewoon uitgezet![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het maandag is... Maar tsss
Arme sinaasappelsquote:
Van wie moet dat?!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mijn leven beteren, dus ik probeer van het snackvoer af te blijven.
voor de lunch heb ik een mango geitenkaas salade van de appie
Its just one of those daysquote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Give me somethin' to break
Just give me somethin' to break
How bout your fuckin' face
Wat voor hammetjesquote:Op maandag 6 januari 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
straks boterhammetjes met boerenmetworst... zinan
Ik heb tony choco op.quote:
Oh nicequote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeeeehhh jaa, die zijn echt heerlijk. Is dat seizoen niet weer bijna? Even gegoogled en zijn inderdaad van januari tot maart beschikbaar(en van mei t/m augustus)
van mijn weegschaal.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van wie moet dat?!
En dacht dat jij al best gezond snackte?Heb regelmatig van jou gelezen dat je radijsjes oid bij had
[..]
Its just one of those days
Wat heb je toch een zorgeloos leven hequote:Op maandag 6 januari 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
vraag me ook af wat verhouding is tussen verkoop van perssinaasappels en niet-pers
Het hele pakket wordt nu gedownloadquote:
Ik heb gisteren m'n laatste kruidnoten gegetenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn weegschaal.
en ja, dat wel, maar ik merk wel dat ik heel december mn gezicht heb volgeduwd met chocolade kruidnoten
Die heb ik weggegeven aan iemandquote:Op maandag 6 januari 2025 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb tony choco op.
Dat lag hier in de kamer.
Maar ik vond het niet zo lekker. Het was white raspberry iets.
Met die knettersuiker? Nee dat is niksquote:Op maandag 6 januari 2025 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb tony choco op.
Dat lag hier in de kamer.
Maar ik vond het niet zo lekker. Het was white raspberry iets.
Oeh, is het heftig?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn weegschaal.
en ja, dat wel, maar ik merk wel dat ik heel december mn gezicht heb volgeduwd met chocolade kruidnoten
Haha ja het is dat die mensen hier nu zijn maar wat een heerlijk nummer is dat om keihard mee te schreeuwen.quote:
wit brood... lekker klefquote:Op maandag 6 januari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor hammetjes
Ik heb nog stokbroodje brie, volkoren eierkoek en springrolls. Tot 20.00 ofzo
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zorgeloos leven he
ik heb nog wel aardig wat voorraad van de kerstquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m'n laatste kruidnoten gegetenVond nog wel een zak taaitaais maar die waren alweer hard geworden, terwijl de verpakking nog niet open was geweest
ja, het is wel echt een aandachtspuntje nuquote:Op maandag 6 januari 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die knettersuiker? Nee dat is niksHeb sowieso het idee dat tony chocolonely zn glorie wel beetje heeft verloren. Vroeger was dat nieuw en hip en had iedereen zoiets van waaauwww
. Beetje zoals met Ben en Jerrys
[..]
Oeh, is het heftig?![]()
En moest lachen om die MI
Ik heb nog nooit Tony's chocolade gegeten. Dacht altijd dat het meer een gimmick was dan echt lekkere chocoladequote:
Het is wel lekkere chocoladequote:Op maandag 6 januari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tony's chocolade gegeten. Dacht altijd dat het meer een gimmick was dan echt lekkere chocolade
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ja het is dat die mensen hier nu zijn maar wat een heerlijk nummer is dat om keihard mee te schreeuwen.
quote:
Hoop dat degene aan wie ik hem heb weggegeven dat ook vindtquote:
Ja eens wel, blijft wel 1 van mijn favoriete liedjes.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Ja![]()
je wordt ook nooit moe van dat nummer
Oh, maar even focusquote:Op maandag 6 januari 2025 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog wel aardig wat voorraad van de kerst
[..]
ja, het is wel echt een aandachtspuntje nu
Is het ookquote:Op maandag 6 januari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tony's chocolade gegeten. Dacht altijd dat het meer een gimmick was dan echt lekkere chocolade
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ragout er uit spat
Met welke chocolade verras jij je vriendin als de Rode Zee nader bij staat dan Caïro?quote:
Had ik ook moeten doenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik weggegeven aan iemand
Alsof bijna alle chocolade dan niet lekker is.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met welke chocolade verras jij je vriendin als de Rode Zee nader bij staat dan Caïro?
Ze verzinnen nu smaken gewoon om het verzinnen heb ik het ideequote:Op maandag 6 januari 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die knettersuiker? Nee dat is niksHeb sowieso het idee dat tony chocolonely zn glorie wel beetje heeft verloren. Vroeger was dat nieuw en hip en had iedereen zoiets van waaauwww
. Beetje zoals met Ben en Jerrys
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met welke chocolade verras jij je vriendin als de Rode Zee nader bij staat dan Caïro?
Als je genoeg uitprobeert dan zit er vanzelf iets lekkers tussenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ze verzinnen nu smaken gewoon om het verzinnen heb ik het idee
Ik weet nog iets wat lekker is.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof bijna alle chocolade dan niet lekker is.
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik weet nog iets wat lekker is.
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik weet nog iets wat lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |