SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
K lig nu te friturenquote:Op maandag 6 januari 2025 03:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maak ons maar weer lekker
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt fantastisch geslapen weer: 3 uur en 48 minuten
Let's gooooo
Stiekem blij dat ik vanavond niet hoef te sporten en dat ik een Redbull mee heb (voor de zekerheid).quote:
iew, een stinkbull mee naar kantoorquote:Op maandag 6 januari 2025 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem blij dat ik vanavond niet hoef te sporten en dat ik een Redbull mee heb (voor de zekerheid).
Ja, ik drink dat puur om anderen te laten kokhalzenquote:Op maandag 6 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, een stinkbull mee naar kantoor
Hallo zonnestraaltje.quote:
dat kan ook niet andersquote:Op maandag 6 januari 2025 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik drink dat puur om anderen te laten kokhalzen
Zo ben ikquote:
quote:
Arbeit macht freiquote:Op maandag 6 januari 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
zo maar mn bed uit en aankleden en zulks om naar werk te kunnen
Ik ken 'Noa' ook als meisjesnaamquote:Op maandag 6 januari 2025 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zo voelt dat niet
in amder nieuws:
"Noah voor zesde jaar op rij populairste jongensnaam"
quote:
mwoahquote:Op maandag 6 januari 2025 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zo voelt dat niet
in amder nieuws:
"Noah voor zesde jaar op rij populairste jongensnaam"
ja wil het beestje niet dood hebbenquote:
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil het beestje niet dood hebben![]()
Zitten er meerdere binnen trouwens maar deze is vrij luid ;P
ja denk dat het bijna niet te voorkomen is omdat ze zo plat en dun zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.
Dat is net zoiets als muizen, spinnen en naaktslakken buiten proberen te houdenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan de deuren maar goed dichthouden dan, met die ongenode gasten.
En Marokkanen, Albanezen, slangen, Ethiopiërs, graszaad en schorpioenen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als muizen, spinnen en naaktslakken buiten proberen te houden
Ik ben ook een schorpioen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Marokkanen, Albanezen, slangen, Ethiopiërs, graszaad en schorpioenen.
Ook goedemorgen USquote:
Kun je hem niet vangen met zo'n vlindernetje?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar vannacht had die bij mij in de slaapkamer zit een gesprek met een gecko buiten![]()
Elke keer als die gecko buiten wat zei , zei die binnen gecko ook wat
Of die andere opsommingenquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat ze "achteraf" bedoelen, maar okee.
Euhmquote:
Ik heb meer dan genoeg zegels, maar bedankt voor je aanbodquote:Op zondag 5 januari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
@:cherrylips ik wilde eens proberen of mijn punten bij AH BE ook over te zetten zijn naar iemand in NL![]()
Het is hier nu nog steeds voor servies sparen en bij jullie inmiddels voor bioscoop enzo.
Geef maar een gil als ik het kan proberen
Ik welquote:
Dan zou ik voor eeuwig te laat komen.quote:
Lekker uitslapenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik voor eeuwig te laat komen.
Ja en al die uren in moeten halenquote:
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
Fles die denkt een van de belangrijkste filosofen en cultuurbrengers taalkundig de baas te zijn
quote:
"ligt daar een lekker hapje"quote:Op maandag 6 januari 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar vannacht had die bij mij in de slaapkamer zit een gesprek met een gecko buiten![]()
Elke keer als die gecko buiten wat zei , zei die binnen gecko ook wat
das kutquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Ama het volgende:
Die bouwvakkers kwamen binnen en eerste wat ze deden was het keukenraam helemaal open zetten. Maar even gevraagd of die weer dicht kan want ze deden er niks mee en stonden alleen beetje te overleggen.
Ben benieuwd wanneer ze terugkomen.
quote:
Ja, zeg...quote:
Zal wel iets Brabants zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?
Dat staat taalkundig perfect en in alle naakte schoonheid tegenover voorwaarts geleefd.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat betekent "achteruit begrepen" eigenlijk?
Ik vond het inderdaad best lekker buiten toen ik naar werk fietste. . Ik ga zo weer naar Geldropquote:
Brabantse filosofie,quote:
Ik wil wel onder de schouw hoor, geen enkel probleemquote:Op maandag 6 januari 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabantse filosofie,
De kat en de vrouw horen onder de schouw, de man en de hond gaan samen rond
Hoeveul?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel onder de schouw hoor, geen enkel probleem
Wil ik er ook cavia's bij
Minimaal 3, want het oog wil ook wat en wel zo eerlijk en gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou lekker danquote:
maar, die maken geluid toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal 3, want het oog wil ook wat en wel zo eerlijk en gezellig
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
fijn, collega weer ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
volgende week gaan ze hier ramen eruit tikken aan de gallerij zijde..quote:Op maandag 6 januari 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
De bouwvakkers zijn terug. Het gaat beginnen. Ik zal me zo eens omkleden, eindelijk mijn nieuwe broek aan.
Ik hoop het welquote:
Dacht dat ze bij jou het voor de kerst al hadden gedaan?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week gaan ze hier ramen eruit tikken aan de gallerij zijde..
ik hou alles maar lekker dicht en sluit mij op in woonkamer met drinken en eten
dat waren allen de draaiende delen (deuren, klepramen)quote:Op maandag 6 januari 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat ze bij jou het voor de kerst al hadden gedaan?
Ohja dat was ook zo. Oh jezus achterkant weer maanden later.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat waren allen de draaiende delen (deuren, klepramen)
nu gaat het vaste glas vervangen worden aan de voorkant
over een paar maanden doen ze de achterkant (want ze moeten "om" de flat heen)
quote:Op maandag 6 januari 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
De Groenlandse walvis (Balaena mysticetus) is een walvis uit de familie van de echte walvissen (Balaenidae). De wetenschappelijke naam van de soort werd in 1758 gepubliceerd door Carl Linnaeus.
De Groenlandse walvis bevolkt het koude Noordpoolwater en de subarctische zeeën aan de rand van het pakijs, dat het dier volgt met de seizoenen. Hij leeft er in ondiep water dicht bij land. Zo nu en dan wordt een dier gezien dat zich vrij ver van zijn eigenlijke leefgebied vandaan bevindt, onder meer langs de Nederlandse en Belgische kust.
De walvis kan meer dan 200 jaar oud worden, als die er een beetje zin in heeft.
Gelukkig worden sommige mensen geen 200 jaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
De Groenlandse walvis (Balaena mysticetus) is een walvis uit de familie van de echte walvissen (Balaenidae). De wetenschappelijke naam van de soort werd in 1758 gepubliceerd door Carl Linnaeus.
De Groenlandse walvis bevolkt het koude Noordpoolwater en de subarctische zeeën aan de rand van het pakijs, dat het dier volgt met de seizoenen. Hij leeft er in ondiep water dicht bij land. Zo nu en dan wordt een dier gezien dat zich vrij ver van zijn eigenlijke leefgebied vandaan bevindt, onder meer langs de Nederlandse en Belgische kust.
De walvis kan meer dan 200 jaar oud worden, als die er een beetje zin in heeft.
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de filequote:Op maandag 6 januari 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig worden sommige mensen geen 200 jaar.
Dat idee krijg ik ook altijd bij die plekken waar BB bijv nu zit.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zou trouwens wel eens naar Groenland willen. Maar begreep dat het daar stikt van de muggen
En dat ze dan ook nog even Stalin uitnodigen.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de file![]()
Adolf zwaait niet, die doet de @bitterbal groetquote:Op maandag 6 januari 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon en Adolf Hitler samen vrolijk naast je staan zwaaien in de file![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |