SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een 1000 mg in je poepert, das snellerquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Niks v mijquote:Op maandag 6 januari 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een 1000 mg in je poepert, das sneller♡♡♡♡![]()
Handig als je misselijk bent, heb je daar iig geen last van. Tipquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
wekker op 7 uurquote:Op maandag 6 januari 2025 00:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen werken?
paar keer snoozen en rond 8 uur melden weer.![]()
En dan tussentijds nog een paar keer eruit om te pissen.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
wekker op 7 uur
paar keer snoozen en rond 8 uur melden weer.
Yea, she's on crack.![]()
vrije openingstijdenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik meld me wel ergens tussen 9 en 12![]()
![]()
Nee als ik straks naar bed ga dan ga ik nog een keer pissen en dan pas weer NA de wekker.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En dan tussentijds nog een paar keer eruit om te pissen.![]()
eerste "echte" werkdag na 3 weken, ook al had ik meeste dagen door gewerktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
3 wekenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
eerste "echte" werkdag na 3 weken, ook al had ik meeste dagen door gewerkt![]()
ik moest 2 weken verplicht thuis blijven maar ik had nog wel een paar weken langer thuis willen blijven![]()
Trusten!quote:Op maandag 6 januari 2025 00:24 schreef Shii het volgende:
Het was gezellig maar ik ga er vandoor, slapen, morgen weer op tijd op. Fijne avond/nacht nog.♡♡♡♡![]()
Okéquote:
Harrie plaatste het laatste bericht
Daarna ging het topic vanzelf dicht
Een nieuwe ging al snel weer open
Nu is het op punten hopenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wil ook thuis blijven morgenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
3 weken![]()
ik moest 2 weken verplicht thuis blijven maar ik had nog wel een paar weken langer thuis willen blijven♡♡♡♡![]()
Neem je wat minder pcmquote:Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil ook thuis blijven morgen
Weet je zoek het lekker zelf uitquote:Op maandag 6 januari 2025 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En werken met pijn?
Minder goed plan
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Totale daglichtperiode is 07:58 uur. Dat is 9 minuten langer dan vorige week.Uw ADH vitamine Worst
T regentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat alleen maar weer meer worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wordt beterquote:Op maandag 6 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is nog steeds meer dan een paar te weinigUw ADH vitamine Worst
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gelukkig ook geen winterse neerslag die doorzet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker naar het zuiden vliegenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:51 schreef Harrie het volgende:
regen en sneeuw is allemaal ellende
Ik wil ZON !!!Uw ADH vitamine Worst
komt ie nu meequote:Op maandag 6 januari 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker naar het zuiden vliegen![]()
![]()
het is nog niet te laat, de winter is pas 21 december begonnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja maar er moet gewoon weer gewerkt worden straks...quote:Op maandag 6 januari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is nog niet te laat, de winter is pas 21 december begonnen![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
puncktenpackertje
In het bos woont Honijn, een goklustig konijn,
Bij elk spel denkt hij: "Dit moet de mijne zijn!"
Met dobbelstenen, kaarten, en een draaiend rad,
Verliest hij soms alles, maar hij blijft altijd glad.
"De punten zijn van mij!" roept hij vol vuur,
Hij speelt dag en nacht, vergeet soms het uur.
Maar Honijn leert dat geluk niet te koop is,
En dat vreugde soms zit in wat hij eerst miste.![]()
Dit is wel echt een kutmaandMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Killemquote:Op maandag 6 januari 2025 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret. Iedereen naar bed!Heb het allemaal een beetje in de peiling gehouden
![]()
![]()
in bed heb je pas pretquote:Op maandag 6 januari 2025 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret. Iedereen naar bed!Uw ADH vitamine Worst
Mooie hoeveelheid. Laat die lui met hun 10 uur en 16 minuten zonlicht maar in hun sop gaar kokenquote:
oh wacht...![]()
![]()
Oh oh barbieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MwahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet wel dat die Jokertje universitair afgestudeerd is en helemaal niet zo gek is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee die had gewoon een makkelijke babbel volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet wel dat die Jokertje universitair afgestudeerd is en helemaal niet zo gek is.
Die DJ ook nooit wat van gehoord
en barbie die was pas nog bij Jan en Dennis toch![]()
![]()
Ja en die andere is met Waylon.quote:Op maandag 6 januari 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die had gewoon een makkelijke babbel volgens mij.
en barbie die was pas nog bij Jan en Dennis tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Google zegt HBO.quote:Op maandag 6 januari 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet wel dat die Jokertje universitair afgestudeerd is en helemaal niet zo gek is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die haalt de 40 niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 01:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die had gewoon een makkelijke babbel volgens mij.
en barbie die was pas nog bij Jan en Dennis tochProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ECHT???quote:Op maandag 6 januari 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet wel dat die Jokertje universitair afgestudeerd is en helemaal niet zo gek is.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nee nep ik zie het alGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nee die heeft daarna ook Open Universiteit gedaan zie ik op linkedin, met 1 gemeenschappelijke connectie ookquote:
Uw ADH vitamine Worst
Eindelijk puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
JippieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.linkedin.com/in/robert-minderhoud-msc-11287781/Dat lijkt me nou echt een enorm nuttig certificaat. Ik ga proberen om die 10K euro in mijn budget op te nemen zodat ik die "cursus" kan gaan volgenquote:Situationeel leidinggeven![]()
Zelfs in AmerikaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Metropool Etten-Leurquote:Xzellent
Training en Coaching.
Education Administration Programs Etten-Leur, North Brabant![]()
![]()
Ik dacht dat je dat certificaat allang al hadquote:Op maandag 6 januari 2025 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me nou echt een enorm nuttig certificaat. Ik ga proberen om die 10K euro in mijn budget op te nemen zodat ik die "cursus" kan gaan volgen
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie @Homijn daar wel voor aan: Homijn Situational Training and Consulting NV. CEO en bedenker van nutteloze certificaten met goed klinkende titels![]()
![]()
ik dacht zelfs dat hij die cursus gewoon geschreven hadquote:Op maandag 6 januari 2025 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat certificaat allang al had![]()
Helaasquote:Op maandag 6 januari 2025 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat certificaat allang al hadEn ik merk dat gemis wel in mijn dagelijkse arbeid. Ik voel me toch minder productief
![]()
Gelukkig heb ik mijn Linkedin niet hier geplaatst, dan gaat @devzero mij vast afbranden met mijn certificaat Actionpainting met buikloopUw ADH vitamine Worst
Je weet heus wel dat ik je al jaren volg op linkedin en dat certificaat al 4x gehaald hebquote:Op maandag 6 januari 2025 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik mijn Linkedin niet hier geplaatst, dan gaat @:devzero mij vast afbranden met mijn certificaat Actionpainting met buikloop![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nee niet grappig doen google hem maar hij zou universiteit in Amerika gaan doen en eigen show krijgen daarover.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werken voor de concurrent?!quote:Op maandag 6 januari 2025 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik mijn Linkedin niet hier geplaatst, dan gaat @:devzero mij vast afbranden met mijn certificaat Actionpainting met buikloopMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
R.I.P DTS.![]()
We hebben het over 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 6 januari 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee niet grappig doen google hem maar hij zou universiteit in Amerika gaan doen en eigen show krijgen daarover.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben het over 2 verschillende dingen.quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 749 / +110 / +0 / 3288 / 3379
2. Harrie / 226 / +18 / +47 / 866 / 953
3. _UserName_ / 184 / +26 / +0 / 301 / 361
4. mascara-klodder / 107 / +0 / +0 / 742 / 839
5. Dr.Mikey / 82 / +39 / +3 / 342 / 396
6. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
7. KillemWieft / 67 / +18 / +1 / 296 / 356
8. roos94 / 66 / +0 / +0 / 115 / 140
9. kree / 65 / +44 / +0 / 804 / 864
10. loveyoulongtime / 61 / +10 / +0 / 536 / 566
11. ToT / 50 / +11 / +0 / 1111 / 1152
12. MizzezAmy / 48 / +9 / +0 / 904 / 981
13. hemarookworst / 45 / +3 / +7 / 335 / 385
14. HappyCharly / 41 / +9 / +4 / 514 / 562
15. AardappelSchotel / 40 / +5 / +0 / 365 / 408
16. gebrokenglas / 32 / +9 / +0 / 611 / 663
17. sinterklaaskapoentje / 31 / +0 / +0 / 675 / 728
18. sp3c / 28 / +0 / +1 / 145 / 158
19. drakin / 19 / +0 / +0 / 142 / 162
20. Fogel / 17 / +0 / +0 / 365 / 412SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eet smakelijk danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ooh zo slapen juistThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wievenkillert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja stil is het wel.quote:
Ik ga een muziekje opzetten misschien helpt dat wel!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Welterusten!quote:Op maandag 6 januari 2025 03:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja stil is het wel.
Ik ga een muziekje opzetten misschien helpt dat wel!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo zoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou ook wel kunnen slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaan ze straks allemaal te druk zijn met bb voor dts ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Af van de baasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee vindtie niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik mij laten vertellen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
True schien gewoon proberenquote:Op maandag 6 januari 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Collega’s zijn niet te vertrouwen.
Kan er nou gebeuren?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We krijgen gewoon ieder uur een update van Marioquote:Op maandag 6 januari 2025 03:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze straks allemaal te druk zijn met bb voor dts ?![]()
Snurken? Kwijlen? Dat soort zaken.quote:Op maandag 6 januari 2025 03:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
True schien gewoon proberen
Kan er nou gebeuren?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
GezondheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Morguh Robquote:
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey vroege Fogel
Doe ik als ik wakker ben ook als ik de kans krijgquote:Op maandag 6 januari 2025 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Snurken? Kwijlen? Dat soort zaken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Verstandig, hoop dat het je lukt. Moet je niet zo werken dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 05:00 schreef Rob het volgende:
[..]
voor mij ff geen koffie ga zo weer prob te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk je bed maar weer in
![]()
![]()
:W
Ja, welterusten.
Ik doe nog even de ogen dicht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hopelijjk lukt het je, sweet dreamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dank
Even snel kijken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk maar even snel
Kon het niet laten, nee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat noemt men verslaving
* schrikt wakker...
En dan kijk je even op de klok en op het scherm
En vervolgens weer verder dutten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Groeten vanaf Schiphol.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welkom in Nederland, al is het maar voor evenquote:
Dank. Wel langer dan de bedoeling was al.quote:Op maandag 6 januari 2025 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, al is het maar voor evenI'm surrounded by morons!
O vertraging?quote:Op maandag 6 januari 2025 05:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank. Wel langer dan de bedoeling was al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en nieuwe route, via Madrid.quote:I'm surrounded by morons!
O en dat wist je niet? Waar ga je eigenlijk naar toe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeide gij vroeg vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee het normale leven begint weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou bijna medelijden met je krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna?quote:Op maandag 6 januari 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou bijna medelijden met je krijgen![]()
![]()
Ja bijna, niet te veel medelijden, dat is niet goedquote:
Nee, ergens ben je toch oook wel een beetje blij dat je weer vroeg kan bolkuhhhhh
Ja dan moet je weer wachten tot zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te veel leeglopen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
We zijn uitgepraat lijkt wel Jus
Die vliegen voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ssssttttttt je maakt iedereen wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ben iets aan het maken en het lukt weer eens niet gggrrrquote:
Uitzoeken en hopen dat het gaat lukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow grrr toch niet weer in het Excel?quote:Op maandag 6 januari 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben iets aan het maken en het lukt weer eens niet gggrrr
Uitzoeken en hopen dat het gaat lukken![]()
![]()
Nee nu in paint alles is veranderd wordt er niet goed van.quote:Op maandag 6 januari 2025 06:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow grrr toch niet weer in het Excel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet meer mee gewerktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil even een nieuwe banner maken voor de sc van rls. Dus allemaalquote:
Kleine fotootjes van diverse reality programma’s. Maar
Wil ze in verschillende formaten. Moet ze kunnen slepen maar
Kan nog niet kunnen vnden hoe het moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow dat is vervelend.quote:Op maandag 6 januari 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil even een nieuwe banner maken voor de sc van rls. Dus allemaal
Kleine fotootjes van diverse reality programma’s. Maar
Wil ze in verschillende formaten. Moet ze kunnen slepen maar
Kan nog niet kunnen vnden hoe het moet
Wel mooi klusje voor de maandagmorgen![]()
![]()
Ja en dan vergeet ik de bolktijd 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 januari 2025 06:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is vervelend.
Wel mooi klusje voor de maandagmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assie
Mooi tochquote:Op maandag 6 januari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ik de bolktijd 🤣🤣🤣🤣![]()
![]()
Voorquote:
Jou wel
Ja en de andere bolkers ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit nu in powepoint dat lukt een beetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie dat de R weggelopen is
Geen idee, de s achterna misschienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 794 / +110 / +45 / 3305 / 3404
2. Harrie / 229 / +18 / +50 / 866 / 954
3. _UserName_ / 184 / +26 / +0 / 301 / 361
4. KillemWieft / 140 / +18 / +74 / 300 / 371
5. mascara-klodder / 107 / +0 / +0 / 742 / 839
6. Dr.Mikey / 100 / +39 / +21 / 347 / 407
7. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
8. roos94 / 66 / +0 / +0 / 115 / 140
9. kree / 65 / +44 / +0 / 804 / 864
10. loveyoulongtime / 61 / +10 / +0 / 536 / 566
11. hemarookworst / 51 / +3 / +13 / 335 / 387
12. ToT / 50 / +11 / +0 / 1111 / 1152
13. MizzezAmy / 50 / +9 / +2 / 905 / 984
14. HappyCharly / 49 / +9 / +12 / 516 / 564
15. gebrokenglas / 41 / +9 / +9 / 611 / 671
16. AardappelSchotel / 40 / +5 / +0 / 365 / 409
17. sp3c / 34 / +0 / +7 / 149 / 164
18. sinterklaaskapoentje / 31 / +0 / +0 / 675 / 728
19. drakin / 22 / +0 / +3 / 142 / 163
20. Pinnenmutske / 18 / +1 / +15 / 58 / 65SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
3u23min geslapen (en 4 uur wakker gelegen) Dit gaat een leuke werkdag worden
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amaiquote:Op maandag 6 januari 2025 07:43 schreef MizzezAmy het volgende:
3u23min geslapen (en 4 uur wakker gelegen) Dit gaat een leuke werkdag worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het normale leven begint weer he.quote:Op maandag 6 januari 2025 07:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow das niet lekker
Ik kortWeer vroeg op vandaag
Ik moet zo ook weer koterslingeren.![]()
![]()
AMIEquote:Op maandag 6 januari 2025 07:43 schreef MizzezAmy het volgende:
3u23min geslapen (en 4 uur wakker gelegen) Dit gaat een leuke werkdag worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, iemand moet het doen hequote:Op maandag 6 januari 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het normale leven begint weer he.
Ik moet zo ook weer koterslingeren.![]()
![]()
Whehe!quote:
Vandaag wil ik ook weer naar de sportzaal gaan. Nog wel spierpijn wie eine muttibumser.![]()
Ja wou net zeggen.. dat moet nu op z'n ergst zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Vandaag wil ik ook weer naar de sportzaal gaan. Nog wel spierpijn wie eine muttibumser.![]()
![]()
Maar dat is niet ergquote:Op maandag 6 januari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ik de bolktijd 🤣🤣🤣🤣
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat dacht ik alquote:
Wat een hoop werk zeg
Foto's opzoeken, opslaan verkleinen en dan in powerpoint zetten
Ik draaide er eerder mijn hand niet voor om, maar al zo lang niet meer gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Maar jij gaat de uitdaging niet uit de weg, zo kennen we je namelijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Wat een hoop werk zeg
Foto's opzoeken, opslaan verkleinen en dan in powerpoint zetten
Ik draaide er eerder mijn hand niet voor om, maar al zo lang niet meer gedaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Maily
ma1lyquote:Op maandag 6 januari 2025 08:05 schreef maily het volgende:
Nog steeds open dit topic ....
Kerstvakantie voorbij-bolk![]()
![]()
Ja en ik ben blijquote:Op maandag 6 januari 2025 08:05 schreef maily het volgende:
Nog steeds open dit topic ....
Kerstvakantie voorbij-bolkWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik had gehoopt vanochtend 100 punten te pakken maar dat ging niet door.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgende keer beterquote:Op maandag 6 januari 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had gehoopt vanochtend 100 punten te pakken maar dat ging niet door.![]()
![]()
Het is nog geen 12.00 uur.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had gehoopt vanochtend 100 punten te pakken maar dat ging niet door.
Als straks de Duitsers binnenvallen en je hebt geen 100 punten dan weet je zeker dat het niet gelukt is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: