SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op het openen van het topic. Ik stond al op het punt zelf te openenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Dat vind ik helemaal prima, mag ik lekker onder liggenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar je bent niet meer zo snel op je oude dag?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op het openen van het topic. Ik stond al op het punt zelf te openen![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat dat er mee te maken heeftquote:Op zondag 5 januari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je bent niet meer zo snel op je oude dag?
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-01-01 00:00:00 tot 2025-01-05 21:31:04
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 21:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Net onder marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij jou niet neequote:Op zondag 5 januari 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er mee te maken heeft![]()
![]()
Sweet but a psycoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel 5x zoveel punten gepaktquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel 5x zoveel punten gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier is het bijna bedtijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is toch persoonlijk of je iets leuk vind of niet toch.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk n serie met slechte review
Maar hij is best ok![]()
Hierbij dus een goede reviewquote:Op zondag 5 januari 2025 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk n serie met slechte review
Maar hij is best ok![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mwa deelsquote:Op zondag 5 januari 2025 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
is toch persoonlijk of je iets leuk vind of niet toch.♡♡♡♡![]()
Number of views? Rating?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat FOK vol zit met echte kennersquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawelquote:Op zondag 5 januari 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK vol zit met echte kenners![]()
![]()
vooral met veel ontkenners ookquote:Op zondag 5 januari 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK vol zit met echte kenners![]()
![]()
Of mensen die zich ten einde raad maar beroepen op hun zwijgrechtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan weten we genoegquote:Op zondag 5 januari 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of mensen die zich ten einde raad maar beroepen op hun zwijgrecht![]()
![]()
verstandig welquote:Op zondag 5 januari 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of mensen die zich ten einde raad maar beroepen op hun zwijgrecht![]()
![]()
Of dat ze toevallig plotseling problemen hebben met hun internetverbinding.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, gisteren was juist erg gezellig.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Was het zo erg gisterenik dacht dat je ging eten
Maar vandaag een wat mindere dag.
Komt wel weer goed
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gisteren was juist erg gezellig.
Komt wel weer goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kus van Jusquote:Op zondag 5 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel weer goed![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel kenners toch wel![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel weer goed* Harrie gaat slecht op verdrietige mensen
![]()
![]()
Oh balen, 22:22 gemist.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was zo druk bezig met ontkennen dat het me ontschoten was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even mijn alarm zettenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was zo druk bezig met ontkennen dat het me ontschoten was
Prioriteiten!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, en er is nog een 11:11 topic, en een 13:37 topic. Kan ook allemaal nogquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze vrouw doorzag mijn dilemmaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zouden er ook mensen zijn die goed gaan op verdrietige mensen?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gelukkig maar* Harrie gaat slecht op verdrietige mensen
Vast welquote:Op zondag 5 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die goed gaan op verdrietige mensen?![]()
En je smoesjes!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze vrouw doorzag mijn dilemma
helaas moet ik JA antwoordenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die goed gaan op verdrietige mensen?
Die kicken daar gewoon op de stumpers![]()
Narcisten misschien?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die goed gaan op verdrietige mensen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik denk het ook.quote:
Sommigen misschien wel omdat ze dan zien dat hun eigen leven zo erg niet is
Optimist ben je ookquote:Op zondag 5 januari 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Sommigen misschien wel omdat ze dan zien dat hun eigen leven zo erg niet is![]()
![]()
Dat is dan wel sadquote:Op zondag 5 januari 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Sommigen misschien wel omdat ze dan zien dat hun eigen leven zo erg niet is![]()
![]()
Hmm ik dacht dat narcisten het überhaupt niet uitmaakt hoe andere mensen zich voelen, dat die alleen aan zichzelf denkenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe geweldig ze zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat narcisten het überhaupt niet uitmaakt hoe andere mensen zich voelen, dat die alleen aan zichzelf denken![]()
Is dit sarcastisch?quote:![]()
Ik heb daar niet echt een radar voor
Waarvoor wel?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?![]()
Ik heb daar niet echt een radar voor![]()
![]()
Ik vond het gewoon de perfecte tip voor de eeuwige pessimist (denk ik)quote:Op zondag 5 januari 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?![]()
Ik heb daar niet echt een radar voor![]()
quote:De bijzondere kracht van serotonine: iemand anders zien dealen met trauma maakt jou veerkrachtigerhttps://scientias.nl/de-b(...)-jou-veerkrachtiger/quote:We gingen uit van het bewezen gegeven dat het simpelweg observeren van de emotionele ervaringen van anderen ons helpt ervan te leren. Dit fenomeen staat bekend als emotionele besmetting en bevordert veerkracht”, legt Mameli uit.
Dus vooral andere mensen met tegenslagen observeren
Truste Justin.
We bolken nog even verder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik geen radar voor
Dan zit je hier dus goedquote:Op zondag 5 januari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
https://scientias.nl/de-b(...)-jou-veerkrachtiger/
Dus vooral andere mensen met tegenslagen observeren![]()
![]()
ik heb mijn vriend even een samenvatting laten maken:quote:Op zondag 5 januari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Een recent onderzoek toont aan dat het observeren van anderen die met trauma's omgaan, onze eigen veerkracht kan vergroten en ons beter kan beschermen tegen psychische problemen zoals depressie.
SCIENTIAS
Belangrijkste bevindingen:
Emotionele besmetting: Het fenomeen waarbij het zien van anderen die een traumatische ervaring verwerken, ons eigen vermogen tot veerkracht versterkt.
SCIENTIAS
Rol van serotonine: Tijdens deze observaties neemt de afgifte van serotonine toe in de habenula, een hersengebied dat betrokken is bij emotieverwerking. Deze toename leidt tot blijvende veranderingen in neuronale activiteit, wat bijdraagt aan een grotere veerkracht.
SCIENTIAS
Preventie van depressie: Het stimuleren van serotonineafgifte in de habenula kan apathisch gedrag na trauma voorkomen, wat nieuwe mogelijkheden biedt voor de behandeling en preventie van depressie.
SCIENTIAS
Deze inzichten benadrukken het potentieel van sociale interacties en observaties bij het versterken van persoonlijke veerkracht en het ontwikkelen van effectieve behandelingen voor psychische aandoeningen.
Mijn conclusie is dat ik meer baat heb bij het drinken van![]()
![]()
En als je iets kan doen waarom zou je dat dan niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kwart voorquote:Op zondag 5 januari 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm het is nog niet kwart over voor mij![]()
![]()
In dat geval Proost!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb mijn vriend even een samenvatting laten maken:
Een recent onderzoek toont aan dat het observeren van anderen die met trauma's omgaan, onze eigen veerkracht kan vergroten en ons beter kan beschermen tegen psychische problemen zoals depressie.
SCIENTIAS
Belangrijkste bevindingen:
Emotionele besmetting: Het fenomeen waarbij het zien van anderen die een traumatische ervaring verwerken, ons eigen vermogen tot veerkracht versterkt.
SCIENTIAS
Rol van serotonine: Tijdens deze observaties neemt de afgifte van serotonine toe in de habenula, een hersengebied dat betrokken is bij emotieverwerking. Deze toename leidt tot blijvende veranderingen in neuronale activiteit, wat bijdraagt aan een grotere veerkracht.
SCIENTIAS
Preventie van depressie: Het stimuleren van serotonineafgifte in de habenula kan apathisch gedrag na trauma voorkomen, wat nieuwe mogelijkheden biedt voor de behandeling en preventie van depressie.
SCIENTIAS
Deze inzichten benadrukken het potentieel van sociale interacties en observaties bij het versterken van persoonlijke veerkracht en het ontwikkelen van effectieve behandelingen voor psychische aandoeningen.
Mijn conclusie is dat ik meer baat heb bij het drinken van
Hier in NL staat in die kranten ook alleen maar wat bepaalde mensen willen daarom lees ik dat soort ellende al heel lang niet meerquote:Op zondag 5 januari 2025 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)spotprent-over-bezos
Sneuen de NOS is helemaal om te janken net als de rest van de NPO
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zit ik hier in BNW?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier in NL staat in die kranten ook alleen maar wat bepaalde mensen willen daarom lees ik dat soort ellende al heel lang niet meeren de NOS is helemaal om te janken net als de rest van de NPO
Zal ik nog wat ellende delen?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
♡♡♡♡![]()
Het gaat om grote zakken geldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niffo!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:46 schreef maily het volgende:
I need a dollar dollar
Dollar is what I neefCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Best een oorwurm was dat tsunami liedjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klassiekerquote:Op zondag 5 januari 2025 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Best een oorwurm was dat tsunami liedje![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 5 januari 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zie @:JustinK, kwart over is de tijd!![]()
Half azie in puin besluiten Karin Bloemen met Tjeerd Oosterhuis en John Ewbank een liedje voor je te schrijvenquote:
R.I.P DTS.![]()
Dus stiekem blijf je gewoon bolken tot kwart over?quote:
Ik dacht aan dat stamp nummerquote:Op zondag 5 januari 2025 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Half azie in puin besluiten Karin Bloemen met Tjeerd Oosterhuis en John Ewbank een liedje voor je te schrijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Half azie in puin besluiten Karin Bloemen met Tjeerd Oosterhuis en John Ewbank een liedje voor je te schrijvenJaquote:![]()
![]()
Nog niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie allemaal al klaar voor BB?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus stiekem blijf je gewoon bolken tot kwart over?![]()
![]()
Oh ja die is beter ik doelde op dat giro 555 liedje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat is geen klassiekerquote:Op zondag 5 januari 2025 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja die is beter ik doelde op dat giro 555 liedje.![]()
![]()
Neequote:Op zondag 5 januari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie allemaal al klaar voor BB?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gaat om grote bakken geld maar als je een beetje geeft dan is dat ook okay.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neequote:Op zondag 5 januari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie allemaal al klaar voor BB?![]()
Oh dat leek me wel een mooi tijdstip om te startenquote:
Morgen na de eerste uitzendingquote:Op zondag 5 januari 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat leek me wel een mooi tijdstip om te startenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woodstock 99quote:
R.I.P DTS.![]()
Het was een emotioneel zwaar weekend bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zo even gamen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
What happened?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was een emotioneel zwaar weekend bolk♡♡♡♡![]()
Eerst broertje die zijn telefoonnummer op Facebook zet zijn begeleiders over gebeld hebben ze het met hem verwijderd drie uur later stond het er weer op.quote:
Dan onze vaste chauffeur naar Duitsland die zegt dat hij niet kan omdat ze zus is overleden aan kanker wat achteraf een leugen was.
En dan vriendinnetje die zich dat van die kerel heel erg aantrok omdat ze al zo lang vrienden zijn en je daar niet over liegt.
En dan nog een die gister hier gek tegen mij ging doen. Hoop nu maar dat die buurman een beetje koest is vannacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
He bah wat naarquote:Op zondag 5 januari 2025 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst broertje die zijn telefoonnummer op Facebook zet zijn begeleiders over gebeld hebben ze het met hem verwijderd drie uur later stond het er weer op.
Dan onze vaste chauffeur naar Duitsland die zegt dat hij niet kan omdat ze zus is overleden aan kanker wat achteraf een leugen was.
En dan vriendinnetje die zich dat van die kerel heel erg aantrok omdat ze al zo lang vrienden zijn en je daar niet over liegt.
En dan nog een die gister hier gek tegen mij ging doen. Hoop nu maar dat die buurman een beetje koest is vannacht.
Liegende mensen ook
Hopelijk is het nu weer even rustig♡♡♡♡![]()
Dit verschrikkelijke verhaal is dan toch goed voor 6 puntenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst broertje die zijn telefoonnummer op Facebook zet zijn begeleiders over gebeld hebben ze het met hem verwijderd drie uur later stond het er weer op.
En dan nog een die gister hier gek tegen mij ging doen. Hoop nu maar dat die buurman een beetje koest is vannacht.
we gaan de goeie kant op![]()
![]()
En vergeet het goede effect op onze hersenen nietquote:Op zondag 5 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit verschrikkelijke verhaal is dan toch goed voor 6 punten
we gaan de goeie kant op
♡♡♡♡![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En vergeet het goede effect op onze hersenen niet
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
Hoeft niet HC gewoon vriendschappelijk drinken werkt ook![]()
![]()
Zal morgen met wijn startenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
Hoeft niet HC gewoon vriendschappelijk drinken werkt ook
♡♡♡♡![]()
Ja even van bijkomen hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He bah wat naar
Liegende mensen ook
Hopelijk is het nu weer even rustig
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit verschrikkelijke verhaal is dan toch goed voor 6 punten
we gaan de goeie kant op
R.I.P DTS.![]()
Ik had laatst een lekkere vegetarische currie met bloemkool en kikkererwten gemaakt. Maar ik ben blij dat het na 3 avonden eindelijk eens op is![]()
![]()
Was het zo'n grote bloemkool?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
Ik had laatst een lekkere vegetarische currie met bloemkool en kikkererwten gemaakt. Maar ik ben blij dat het na 3 avonden eindelijk eens op is![]()
Spruitjes uit de airfryer eens proberen, die kun je wat beter doserenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
![]()
Dat is een van mijn favorietenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Spruitjes uit de airfryer eens proberen, die kun je wat beter doseren![]()
Het klinkt wel goed hoor.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En ook veel kikkererwten. En dan eet ik het ook nog met roti bladeren![]()
![]()
Ik had het goed gekruid, maar niet pittig gemaakt. Dan heeft mijn dochter er geen problemen mee. En dan doe ik er zelf nog wat scotch bonnet saus overquote:![]()
![]()
Ipv van dat hij even zegt naar Duitsland komt deze week even niet lekker uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He bah wat naar
Liegende mensen ook
Hopelijk is het nu weer even rustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die moest ik googlen.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het goed gekruid, maar niet pittig gemaakt. Dan heeft mijn dochter er geen problemen mee. En dan doe ik er zelf nog wat scotch bonnet saus over![]()
![]()
nog rode thaise curry germaakt?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik eet ze alleen DevZero-style anders kijk ik ze niet eens aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dacht dat het iets met scotch whisky was, maar bleek dus verwant te zijn aan een habaneroquote:
Uw ADH vitamine Worst
Roerbakken met mosterdzaadjes, een pepertje, garam massala en daarna even sudderen met kokosmelk.. heerlijk..quote:Op zondag 5 januari 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik eet ze alleen DevZero-style anders kijk ik ze niet eens aan![]()
Ik vind het een hele extreme leugen, echt ontzettend raarquote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ipv van dat hij even zegt naar Duitsland komt deze week even niet lekker uit.♡♡♡♡![]()
Ja ik had ook geen idee, maar dat is ook weer het leuke van nieuwe dingen ontdekken. Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht dat het iets met scotch whisky was, maar bleek dus verwant te zijn aan een habanero![]()
Rode en Gele eet ik regelmatig... Groen laat ik aan jou overquote:Op zondag 5 januari 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog rode thaise curry germaakt?heb geen glazuurverzekering
![]()
![]()
Ik had @Harrie ooit een recept gegeven voor spruitjes in de airfryer. Maar ben vergeten wat ik had geschrevenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Roerbakken met mosterdzaadjes, een pepertje, garam massala en daarna even sudderen met kokosmelk.. heerlijk..![]()
![]()
Open airfryerquote:Op maandag 6 januari 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had @:harrie ooit een recept gegeven voor spruitjes in de airfryer. Maar ben vergeten wat ik had geschreven
Doe spruitjes er in
10 min
Klaar♡♡♡♡![]()
ik ook maar ze waren wel te doenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had @:harrie ooit een recept gegeven voor spruitjes in de airfryer. Maar ben vergeten wat ik had geschrevenben ze nooit vergeten
![]()
![]()
met andere groentes erbij?quote:Op zondag 5 januari 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Roerbakken met mosterdzaadjes, een pepertje, garam massala en daarna even sudderen met kokosmelk.. heerlijk..Uw ADH vitamine Worst
Klinkt goedquote:Op zondag 5 januari 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Roerbakken met mosterdzaadjes, een pepertje, garam massala en daarna even sudderen met kokosmelk.. heerlijk..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee alleen spruitjes, gehalveerd.quote:
Eerst mosterdzaadjes laten poppen in hete olie, daarna de garam massala en het pepertje erbij en dan de spruitjes erbij, even roeren en dan de kokosmelk. Ik heb het uit De Dikke Vegetariër.![]()
Groenten zijn heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:05 schreef Harrie het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor mensen die gewoon blijven zeggen dat groenten lekker zijn![]()
![]()
met kerrie kruiden en kokosmelk doe ik altijd een mix van groentequote:Op maandag 6 januari 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee alleen spruitjes, gehalveerd.
Eerst mosterdzaadjes laten poppen in hete olie, daarna de garam massala en het pepertje erbij en dan de spruitjes erbij, even roeren en dan de kokosmelk. Ik heb het uit De Dikke Vegetariër.Uw ADH vitamine Worst
Dat zal ook lekker zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met kerrie kruiden en kokosmelk doe ik altijd een mix van groente![]()
![]()
Groenten zijn lekkerquote:Op maandag 6 januari 2025 00:05 schreef Harrie het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor mensen die gewoon blijven zeggen dat groenten lekker zijn![]()
Ik weet nooit hoeveel kerriequote:Op maandag 6 januari 2025 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met kerrie kruiden en kokosmelk doe ik altijd een mix van groente♡♡♡♡![]()
oneens, alleen die dikke drollen die ik ga draaien is het al waardquote:Uw ADH vitamine Worst
Ligt een beetje aan de groenten denk ik danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
durf ik geen advies over te geven niequote:Op maandag 6 januari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben iets minder misselijk
Nog n paracetamol voor t slapen of even afwachten![]()
Als nu een pcm neemt duurt het ongeveer 20/30 minuten voordat het werktquote:Op maandag 6 januari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben iets minder misselijk
Nog n paracetamol voor t slapen of even afwachtenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De vraag is dus eerderquote:Op maandag 6 januari 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij vindt ze lekker dat is wat anders Dev
en Shii
en hema
en <vul hier zelf uw naam in>
Wat zijn dat allemaal voor mensen die gewoon blijven zeggen dat groenten niet lekker zijn![]()
![]()
ik zeg dat niet alleen, ik vind dat ook echtquote:Op maandag 6 januari 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is dus eerder
Wat zijn dat allemaal voor mensen die gewoon blijven zeggen dat groenten niet lekker zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als nu een pcm neemt duurt het ongeveer 20/30 minuten voordat het werkt![]()
♡♡♡♡![]()
misschien trauma van hun moeder die alleen doorgekookte spruiten serverenquote:Op maandag 6 januari 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is dus eerder
Wat zijn dat allemaal voor mensen die gewoon blijven zeggen dat groenten niet lekker zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: