En Jesper de Jong!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
Ach gelukkig hebben we Anouk Koevermans nog (wie?)
4*-0!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
Koeman? Die voetbalt niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
quote:Novak Djokovic zegt te zijn vergiftigd toen hij in 2022 in detentie zat in Melbourne omdat hij Australië zonder een coronavaccinatie probeerde binnen te komen. Hij zat toen in een hotel in afwachting van de beslissing over zijn visum.
“Ik realiseerde me dat ik in dat hotel in Melbourne eten kreeg dat me heeft vergiftigd”, zegt de 24-voudig grandslamwinnaar in een interview met het tijdschrift GQ. “Ik ontdekte wat dingen toen ik terug was in Servië. Ik heb dat nooit openbaar gemaakt, maar er bleek een hoog gehalte lood en kwik in mijn lichaam te zijn gevonden.”
Het ministerie van Binnenlandse Zaken weigerde bij navraag van GQ uit privacyredenen commentaar te geven op de uitspraken van Djokovic.
Dopeur Sinner gaat helaas winnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie gaat het bij de mannen winnen jong0ns? Maakt iemand kans tegen SinnerGod? Gaat Alcaraz zijn CGS al voltooien?
Dus het is geen leuke volkse meid maar een kakker, had ik kunnen wetenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Szura het volgende:
Definitief einde tijdperk Rus, begin tijdperk Lamens (spreek uit als La Mens, heb ik gisteren geleerd bij Studio Sport)
Wint wel verrassendquote:
Russen zouden ze er sowieso allemaal uit moeten flikkeren, Roebljov is ook al een gevaarlijke gek die beter aan het front thuishoort om als doelwit te dienen voor een Oekraīense dronequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Er waren ooit regels in tennis, maar tegenwoordig mag je gewoon camera's kapotslaan en rackets het publiek ingooien zonder echte represailles.
Staat al bijna 2-0 achter. Kan dan als kanonnenvoer naar het front.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Russen zouden ze er sowieso allemaal uit moeten flikkeren, Roebljov is ook al een gevaarlijke gek die beter aan het front thuishoort om als doelwit te dienen voor een Oekraīense drone
Zullen de meeste topsporters wel gewoon zeggen om imagoschade te voorkomen tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Staat al bijna 2-0 achter. Kan dan als kanonnenvoer naar het front.
Is overigens uitgesproken anti-oorlog, dat dan weer wel.
Behalve staatsgek Karjakin @maxi-musquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zullen de meeste topsporters wel gewoon zeggen om imagoschade te voorkomen toch
Op zich wel weer dapper dat hij zich meteen uitsprak tegen de oorlog in Oekraīne. Maar op de baan een idioot ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Russen zouden ze er sowieso allemaal uit moeten flikkeren, Roebljov is ook al een gevaarlijke gek die beter aan het front thuishoort om als doelwit te dienen voor een Oekraīense drone
Dit moet je gewoon diskwalificeren. Er lijkt maar een protocol in het tennis: waarschuwing, puntstraf, (game straf?), diskwalificatie. Zwaarte van het vergrijp lijkt er niet toe te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Er waren ooit regels in tennis, maar tegenwoordig mag je gewoon camera's kapotslaan en rackets het publiek ingooien zonder echte represailles.
Ik weet niet hoe populair je je ermee maakt in Rusland, dus is toch wel gewaagd hoor. Tenzij je er nooit meer wilt komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
De meeste sporters zeggen er juist niks over, Rubljooeeev is dan 1 van de uitzonderingenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
quote:Is dit het nieuwe geheime wapen van Novak Djokovic? Bizarre energieschijf moet hem naar zege op Australian Open helpen
Een nieuw jaar, een nieuwe gril. Novak Djokovic (37) gebruikt een groene energieschijf om zijn conditie te bevorderen, maagklachten te bekampen en ontstekingen te voorkomen. De Servische veteraan krijgt wel eens vaker de kolder in de kop.
Het lijkt een frisbee met kapsones, maar Djokovic beschouwt die schijf met zijn grillige tekeningen als het zoveelste geheime wapen in zijn eeuwige zoektocht naar fysiek en mentaal welzijn. In een interview met het Amerikaanse magazine GQ wees hij op de weldaden van het spul. “Rondom deze energieschijf met zijn unieke patroon hangt een elektromagnetisch veld. Tijdens stressvolle momenten heb ik vaak problemen met mijn maag en spijsvertering. Als je die schijf dan op die plaats houdt, ontstaat warmte die de metabolische functies verbetert en ontstekingen afremt.”
De 24-voudige grandslamkampioen verlaat de deur niet zonder zijn nieuwe geheime wapen. “Een Servische arts die ook ingenieur is, heeft speciaal voor mij een reeks gemaakt. Tijdens vluchten leg ik de schijf vaak op mijn hoofd. Een halfuurtje. Langer is niet nodig.”
Ingeborg
Niet voor het eerst laat Djokovic zijn innerlijke Ingeborg los. Tijdens Roland Garros 2023 had hij een muntvormig voorwerp op zijn borst gekleefd, dat naar eigen zeggen lichttherapie combineerde met acupunctuur. Ooit beweerde de tenniskampioen dat emotie, gebeden en wilskracht water van structuur kunnen doen veranderen. Hij zegt een gebed op voor elke maaltijd, om bewust met zijn eten om te gaan. Thuis in Monaco groeten hij en zijn vrouw Jelena de zon, knuffelen ze elkaar en doen ze samen yoga. Soms trekt hij naar de ‘Piramides van de Zon’, een piramidenpark in Bosnië met ondergrondse tunnels.
Volgens Djokovic zijn paranormale verschijnselen als telekinese en telepathie geen klinkklare onzin, maar “geschenken van de bron, de God die ons de hogere orde binnen onszelf kan doen begrijpen”. Op Facebook zet hij wel eens foto’s van zichzelf terwijl hij een boom knuffelt. “Deze boom bestaat al veel langer dan welke mens ook. Denk eens aan hoeveel energie en wijsheid die bevat.” Geen wonder dat hij zich de voorbije jaren liet omringen door een stoet goeroes, de ene al bedenkelijker dan de andere.
Kwakzalverij
Dat Djokovic, badend in zweverigheid, pseudowetenschap en kwakzalverij, weigerde om zich te laten vaccineren tegen het coronavirus mag niet verbazen. Daardoor miste hij in 2022 met de Australian Open en de US Open twee kansen om zijn volume aan grand slams nog te verhogen. Zonder al die kolder-in-de-kopmomenten was de Serviër wellicht nu al ook Margaret Court voorbij als genderoverschrijdende recordhouder. Beiden staan momenteel gelijk met 24 exemplaren.
Djokovic’ wantrouwen in de moderne geneeskunde bleek ook in 2018, toen hij zijn weerbarstige elleboog “op holistische wijze” wilde laten genezen, vertrouwend op de helende krachten van zijn lichaam. Toen hij na veel tijdverlies – de Serviër was weggezakt naar nummer 22 – alsnog voor een operatie moest kiezen, weende hij naar eigen zeggen drie dagen lang. Het voelde alsof hij zichzelf had verloochend. Vijf maanden later won hij Wimbledon en begon een tocht die van hem de meest succesvolle tennisser aller tijden zou maken. Ondanks, dan wel dankzij al die hocus pocus.
KLETSNAT!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:52 schreef Pino112 het volgende:
Tallon en Botietsj aan het dubbelen, gezellig.
Maar het regent weer eens, dacht dat het daar altijd mooi weer was?
Wat een kansloos kutartikel zeg. Van Federer-online.nl ofzo?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:32 schreef DeeBee het volgende:
Loservlucht kan weer terug ri. Amsterdam
Ze winnen in 3 sets 2-1 ... dus er is nog hoop op ..?quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:52 schreef Pino112 het volgende:
Tallon en Botietsj aan het dubbelen, gezellig.
Maar het regent weer eens, dacht dat het daar altijd mooi weer was?
Lol @Norragequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:22 schreef knijn1985 het volgende:
Schoolkate
https://mijnknltb.toernoo(...)4d116705/tournaments
En vier van de zeven alweer uitgeschakeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:36 schreef The_Undertone het volgende:
Al meer seeds er uit bij de mannen dan bij de vrouwen, dat is ook wel eens anders geweest.
quote:Wie de Australian Open noodgedwongen via Youtube moet volgen, heeft zich mogelijk een serieus hoedje geschrokken. Wedstrijden die er live uitgezonden worden, tonen namelijk niet de échte spelers...
Bij Tennis Australia zitten ze met een rechtenprobleem. Omdat de federatie via Youtube eigenlijk geen wedstrijden van het grandslamtoernooi mag uitzenden, vonden ze er niks beters op dan matchen uit te zenden in een soort Nintendo Wii-stijl. Daarbij worden tennissers zoals Iga Swiatek, Jannik Sinner en Daniil Medvedev getransformeerd tot avatars.
Het project, genaamd AO Animated, werkt door sensoren op de tennisbanen van Melbourne Park data te laten invoeren in een systeem dat vervolgens digitale reproducties van de live-wedstrijd produceert. Er zit een vertraging van slechts twee minuten op de stream. De geanimeerde versies van de wedstrijden worden zelfs gesynchroniseerd om livecommentaar, lawaai van het publiek en interventies van de umpire te tonen, evenals subtiele (en minder subtiele) kenmerken en reacties van spelers.
De technologie werd vorig seizoen ook al gebruikt, maar staat in 2025 duidelijk veel beter op punt. En met succes. De wedstrijden via Youtube werden tot nu toe al vier keer meer bekeken dan vorig jaar. De best bekeken partij tot nu toe was die tussen Andrey Rublev en supertalent Joao Fonseca, met 163.000 views.
Tennis Australia vertelde aan BBC Sport dat het doel is om “een nieuwe generatie tennisfans te boeien en de sport toegankelijker en aantrekkelijker te maken, vooral voor kinderen en gezinnen.” Nu kan namelijk iedereen ter wereld gratis tenniswedstrijden volgen. De beelden tot vlak voor de eerste service zijn trouwens live en ‘echt’, maar vanaf dat de bal in de lucht gaat, wordt er overgeschakeld op de avatars.
En match tiebreakquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:33 schreef mitt het volgende:
Half 3 's nachts en het regent.
En Medvedev - Tien moeten wachten
quote:Danielle Collins heeft zich geplaatst voor de derde ronde van de Australian open. De Amerikaanse, het tiende reekshoofd in Melbourne, won in drie sets van Destanee Aiava. Die laatste had in R1 nog Greet Minnen verslagen.
De 21-jarige Aiava kreeg opnieuw de volle steun van het Australische thuispubliek. “Het was een match in zeer moeilijke omstandigheden”, stelde Minnen na afloop. “Ik voelde me door het publiek echt slecht op het veld. Ik heb me nog nooit zo verschrikkelijk gevoeld op de baan.”
De ervaren Collins liet zich niet mentaal kisten en pakte na het matchpunt - na een wedstrijd van bijna 2,5 uur - uit met een reeks provocerende acties. De 31-jarige ex-finaliste in Melbourne plaatste haar handen achter haar oren en zette een grote glimlach op. Ze gooide ook kusjes naar het publiek, dat Collins luidkeels uitjouwde.
Tijdens het interview op het veld was het boegeroep nog niet gestopt. Collins - bijgenaamd ‘Danimal’ - wilde haar opponente complimenten geven, maar bedacht zich snel. Ze pakte de microfoon dan maar vast om de Australische tennisfans nog een keer op hun paard te zetten...
“Ik bedacht me tijdens de wedstrijd van: hm nu ik hier toch ben, kan ik evengoed die dikke, vette cheque meepakken”, aldus de Amerikaanse op een sarcastische toon. “En we houden van een geweldige vijfsterrenvakantie, dus een deel van dat geld zal daar naartoe gaan. Dus bedankt allemaal, om hier te zijn en ons zo te steunen.”
In een aansluitend interview met ESPN herhaalde Collins - die in R3 landgenote Madison Keys treft en al 282.000 euro binnen heeft Down Under - die boodschap nog eens. “Het ding is dat de mensen die je haten uiteindelijk je rekeningen betalen. Het motiveert me dus enorm als atleet, dat vuur voelen. Het is een topdag.”
Mooi wel, dat publiek was echt verschrikkelijk te chauvinistisch.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:35 schreef wimderon het volgende:
Collins gaat er met gestrekt been in.
[..]
[ x ]
[ x ]
ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Szura het volgende:
ach Osaka
@:wimderon en ik vinden dit leuk
Liever persoonlijkheidsloze eenheidsworstquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Szura het volgende:
ach Osaka
@:wimderon en ik vinden dit leuk
Ik vind het ook wel prima inderdaad. Australiërs waren nooit zo opvallend als de Fransjes, maar ze laten zich steeds meer van hun slechte kant zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi wel, dat publiek was echt verschrikkelijk te chauvinistisch.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:35 schreef wimderon het volgende:
Collins gaat er met gestrekt been in.
[..]
[ x ]
[ x ]
Heb toch meer problemen met dopeur Sinner, waar we helaas nog een decennium tot veroordeeld zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 03:50 schreef de_boswachter het volgende:
Engels toptalent Raducanu verliest met 6-0 6-1 van dopeur Swiatek
Ik zet mijn centjes op Ben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:09 schreef mitt het volgende:
Fritz, wat een faalhaas. Schema lag helemaal open.
Nu:
Monfils/Shelton/Sonego/Tien in de halve finale.
Dinsdag Alcaraz-Djokovicquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Djoko getergd na zijn overwinning, zonder interview van de baan.
Nu wel een interview achter de coulissen met Barbara.
Djokovic moet eigenlijk zoals die ene darter met een grote koptelefoon op zijn hoofd gaan spelen. Wat raakt die man toch snel ver over zijn toeren, erg bijzonder als je al zo veel bereikt hebt.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Hier over "interview" https://www.ad.nl/tennis/(...)n-over-mij~a8ad7350/quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef Arizona het volgende:
Ik overweeg hiervoor een thuiswerkdagquote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dinsdag Alcaraz-DjokovicGenot gegarandeerd.
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djokovic moet eigenlijk zoals die ene darter met een grote koptelefoon op zijn hoofd gaan spelen. Wat raakt die man toch snel ver over zijn toeren, erg bijzonder als je al zo veel bereikt hebt.
Heeft zijn hele carričre al overal het publiek tegen zich, volgens mij gaat hij daar vrij aardig mee om inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)
Nee alleen voor z'n bloeddruk is het een probleem.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch belemmert het nooit z’n prestaties op de baan (of juist positief)
4 rondes is ook wel erg veel voor de man van glas.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:54 schreef mitt het volgende:
Opgave Monfils, je verwacht het niet..
Ga even zoeken hoe vaak dat als is gebeurd. Moet koploper zijn.
Ik begrijp hem wel eerlijk gezegd. Beetje vergelijkbaar met Max Verstappen en Sky Engeland. Je hoeft je als sporter echt niet alles te laten welgevallen. Kritiek mag uiteraard, maar pesterijen vind ik erover. Het is uiteraard toegestaan, maar dan mag je als sporter van mij ook een keer een statement maken.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier over "interview" https://www.ad.nl/tennis/(...)n-over-mij~a8ad7350/
Ja en hij is 38 en vijfsetters maar dit gebeurt z'n hele carričre al.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
4 rondes is ook wel erg veel voor de man van glas.
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuisquote:Op zondag 19 januari 2025 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik overweeg hiervoor een thuiswerkdag
Lekker man.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuis
Heerlijk! Hopen op een epische 5-setterquote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En deze werd me zojuist in de schoot geworpen, ik werk morgen thuis
Nog niet!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:54 schreef mitt het volgende:
Opgave Monfils, je verwacht het niet..
Ga even zoeken hoe vaak dat als is gebeurd. Moet koploper zijn.
Rottgering niet ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:03 schreef franklop het volgende:
Geen Nederlanders bij de junioren zie ik, dacht dat we er daar paar hadden die wel mee konden doen?
Helemaal geen vlaggetje bij de junioren, jongens, meisjes en de dubbels niet.quote:
KNLTB heeft het te druk met PAADEWUL.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Helemaal geen vlaggetje bij de junioren, jongens, meisjes en de dubbels niet.
Heb jij een pittige mening over mensen die Padellen, al dan niet van middelbare leeftijd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KNLTB heeft het te druk met PAADEWUL.
En de rebreak!quote:
https://www.knltb.nl/nieu(...)-sport-bij-de-knltb/quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KNLTB heeft het te druk met PAADEWUL.
Ja daar heb ik net zo’n pittige mening over als mensen die SWKASJEN.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij een pittige mening over mensen die Padellen, al dan niet van middelbare leeftijd?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.knltb.nl/nieu(...)-sport-bij-de-knltb/
Augurkenbal blijkbaar!
Nog niet, Alcaraz the comeback kid!quote:
Geeft maar weer aan dat het lichaam niet kijkt naar wat de stand is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
De baan afgaan voor een blessurebehandeling terwijl je tegenstander voor de set gaat serveren, ZEER onsportief
Gelukkig is Carlitos een mentaal monster! Zeer sterk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alcaraz had duidelijk last van die timeout.
Eerst dacht ik 69??! Zo lange carričre heeft ze toch niet gehad. Maar zie dat ze alsnog bijna 900 wedstrijden gespeeld heeft, vooral op lager niveau.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef wimderon het volgende:
Overigens doet Alexandra Stevenson het met 69 (!) nog een stukje beter
nicequote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 69??! Zo lange carričre heeft ze toch niet gehad. Maar zie dat ze alsnog bijna 900 wedstrijden gespeeld heeft, vooral op lager niveau.
Maar dan nog, 69
Ken Rosewall vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:18 schreef mitt het volgende:
Djoko gaat deze wedstrijd niet uitspelen.
In be4 magisch herstelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:18 schreef mitt het volgende:
Djoko gaat deze wedstrijd niet uitspelen.
Zijn magische steen zal zijn werk nu wel gaan doen!quote:
Volgens mij was de call dat de netband geraakt werd heel laat? Zou het anders ook niet weten.quote:
Nouja de logica achter het herstel van pijntjes (waarvan de meest logische verklaring, buiten een psychische is dat ze door overbelasting komen), zie ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef Parelhoofd het volgende:
Marcella doet hier een gevaarlijke aanname; het zou dus zo kunnen zijn dat de blessures van Djokovic hem juist kunnen helpen!1
Maar zonder gekheid; deze leeftijd, deze fitheid en dit niveau al jarenlang… tja dan kan je best wat pijntjes krijgen. En die herstellen sneller dan bij ons.
Federer deed dit nooit, dat klopt. Maar die speelde een compleet ander spel
Was even de kracht van de BioStabil vergetenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd, want ik heb ergens gelezen dat hij zou opgeven
Daar heeft hij zeker last van, dat heeft hij ook wel toegegeven. En Djokovic begint ook wel in zijn hoofd te kruipen vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
Djoko sterk hoor!
Alcaraz begint de laatste tijd toch steeds meer frustraties tijdens de wedstrijd te laten zien. Misschien inmiddels toch last van alle druk en verwachtingen.
Naar Alcaraz die bezwjkt onder de druk.quote:
Zal hij dit jaar met pensioen gaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Opa Djokovic gaat hier gewoon zijn 25 GS winnen.
U las het hier voor het eerst
Hij ziet er wel wat aandoenlijk uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal Murray in zijn stoel blijven zitten omdat die niet meer normaal kan opstaan, ik vrees het wel.
Ik hoop het. Niet dat ik hem graag zie stoppen, maar ik wil een groot tennisser op zijn hoogtepunt zien stoppen en niet weer die aftakeling zien zoals bij Federer en Nadal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal hij dit jaar met pensioen gaan?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Hij ziet er wel wat aandoenlijk uit.
Ik zou bijna vergeten wat een irritatie hij altijd opwekte
En dat Sinner een doping ban krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alcaraz moet hopen dat Novak snel met pensioen gaat...
Eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat was m dan. Teleurstellende pot. 5e setgenot diep in de nacht had het nog kunnen redden. Maar dit was niet veel.
Ik vrees dat dat ook weer een Djoko in 4 wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef BobW het volgende:
Ik zie Zverev wel als favoriet tegen Djokovic, maar misschien is dit geen gewaagde uitspraak.
Hoef je geen thuiswerkdag voor in te lassen, Arizona..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat ook weer een Djoko in 4 wordt.
Denk wel dat het een gewaagde uitspraak is eerlijk gezegd, zou zeggen dat Djokovic favoriet is bij de bookies.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:00 schreef BobW het volgende:
Ik zie Zverev wel als favoriet tegen Djokovic, maar misschien is dit geen gewaagde uitspraak.
ik weet niet waar je naar gekeken hebt..djokovic speelde matig??? haahaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:54 schreef Parelhoofd het volgende:
Alcaraz heeft dit zelf weggegeven. Djokovic speelde matig, bijzonder matige services. Speelt Alcaraz normaal niet veel meer aan het net?
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoef je geen thuiswerkdag voor in te lassen, Arizona..
Zal niet lang meer duren toch. Hij is bijna 38 jaar. Hij is al lang niet meer zo consequent als toen hij jonger was dan 37 jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alcaraz moet hopen dat Novak snel met pensioen gaat...
Constant, denk ik?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef Peppert het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren toch. Hij is bijna 38 jaar. Hij is al lang niet meer zo consequent als toen hij jonger was dan 37 jaar.
Nou het was een epische pot met weergaloze punten maar hij heeft toch beter gespeeld? Service ging matig, veel break points tegen, veel break points onbenut.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:07 schreef leukeditter het volgende:
[..]
ik weet niet waar je naar gekeken hebt..djokovic speelde matig??? haaha
Vrij ruim ook ja. (1.64 om 2.28)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk wel dat het een gewaagde uitspraak is eerlijk gezegd, zou zeggen dat Djokovic favoriet is bij de bookies.
Heeft dat niet te maken dat zij ook de eerste halve finalisten waren? Dat Sinner/Shelton daarom als tweede gaan, rust-technisch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic-Zverev midden in de Europese nacht plannen.. Dan begrijp je er niks van.
Denk het ook, hebben volledige rustdag extra gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken dat zij ook de eerste halve finalisten waren? Dat Sinner/Shelton daarom als tweede gaan, rust-technisch?
Dat zal allicht, maar zou dat bij zoveel verschil maken? Sinner/Shelton hebben ook vandaag gewoon rust..quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken dat zij ook de eerste halve finalisten waren? Dat Sinner/Shelton daarom als tweede gaan, rust-technisch?
Vorig jaar exact hetzelfde, Sinner Djokovic was in de middag ipv Medvedev Zverev. Djoko/Sinner speelden dinsdag hun 1/4quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zal allicht, maar zou dat bij zoveel verschil maken? Sinner/Shelton hebben ook vandaag gewoon rust..
Vroeg erin en wekkertje zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic-Zverev midden in de Europese nacht plannen.. Dan begrijp je er niks van.
Speelt wel goedquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hup Badosa. Maar het monster Sabalenka zal dit wel winnen.
Is ook jaren zo geweest dat de 1e halve finale op donderdag was en de 2e op vrijdag, maar dan scheelde het wel flink qua rust voor de finale. Dacht dat dat pas een paar jaar geleden is aangepast.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar exact hetzelfde, Sinner Djokovic was in de middag ipv Medvedev Zverev. Djoko/Sinner speelden dinsdag hun 1/4
Denk dat dat met Swiatek niet anders was geweest..quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat Swiatek - Sabalenka mij ontnomen is en wij nu weer moeten toezien hoe Sabalenka de finale in twee sets naar zich toe ramt.
Wellicht, maar denk dat 8-4 in de H2H (4-1 in finales) toch ook wel een rol gespeeld had kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat met Swiatek niet anders was geweest..
Kan zeggen over Zverev wat je wilt maar hij verdient wel een Grand Slam.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sinner - Zverev in de finale, interessant. 4-2 in de H2H voor Zverev, maar ze hebben nooit een finale tegen elkaar gespeeld, laat staan een GS finale.
Laatste pot (semi's Cincinnati) 7-6, 5-7, 7-6 voor Sinner. Ik verwacht dus toch een mentaal voordeel voor Sinner, maar het kan wel leuk worden.
Eens ja, toch een beetje de Murray van deze tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan zeggen over Zverev wat je wilt maar hij verdient wel een Grand Slam.
Maar denk dat Sinner alleen tegen kan worden gehouden door z'n eigen fysiek.
Is natuurlijk vrij saai.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Nadal en Djokovic had je altijd wel een paar verstokte fans die hen altijd verdedigden, maar bij Sinner... Niemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |