En Jesper de Jong!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
Ach gelukkig hebben we Anouk Koevermans nog (wie?)
4*-0!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
Koeman? Die voetbalt niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:05 schreef Szura het volgende:
quote:Novak Djokovic zegt te zijn vergiftigd toen hij in 2022 in detentie zat in Melbourne omdat hij Australië zonder een coronavaccinatie probeerde binnen te komen. Hij zat toen in een hotel in afwachting van de beslissing over zijn visum.
“Ik realiseerde me dat ik in dat hotel in Melbourne eten kreeg dat me heeft vergiftigd”, zegt de 24-voudig grandslamwinnaar in een interview met het tijdschrift GQ. “Ik ontdekte wat dingen toen ik terug was in Servië. Ik heb dat nooit openbaar gemaakt, maar er bleek een hoog gehalte lood en kwik in mijn lichaam te zijn gevonden.”
Het ministerie van Binnenlandse Zaken weigerde bij navraag van GQ uit privacyredenen commentaar te geven op de uitspraken van Djokovic.
Dopeur Sinner gaat helaas winnen.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie gaat het bij de mannen winnen jong0ns? Maakt iemand kans tegen SinnerGod? Gaat Alcaraz zijn CGS al voltooien?
Dus het is geen leuke volkse meid maar een kakker, had ik kunnen wetenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:03 schreef Szura het volgende:
Definitief einde tijdperk Rus, begin tijdperk Lamens (spreek uit als La Mens, heb ik gisteren geleerd bij Studio Sport)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |