quote:Op maandag 6 januari 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De bewoners komen erachter dat ze niets hebben:
https://bigbrothernederland.nl/2025/01/06/de-eerste-live-stream-beelden-de-bewoners-komen-erachter-dat-ze-niks-hebben/
Ik plaatste hem net al hierquote:Op maandag 6 januari 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Nieuw persbericht
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Een klein stukje van BB te zien
Nee hoor lekker laten staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh sorry, niet gezien, dan mag je mijn post wel verwijderen
Ik ben gewoon te enthousiast, heb er zin in, krijg alleen net te horen dat ik vanavond moet vergaderen, een spoedvergadering, ik was op zijn zachtst gezegd, helemaal niet blijquote:Op maandag 6 januari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor lekker laten staan.
Wij krijgen ook de persberichten en proberen snel te zijn met plaatsen.
Ah kakquote:Op maandag 6 januari 2025 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te enthousiast, heb er zin in, krijg alleen net te horen dat ik vanavond moet vergaderen, een spoedvergadering, ik was op zijn zachtst gezegd, helemaal niet blij![]()
Casting moet natuurlijk eerst de reactiecijfers van de eerste 10 verwerken om uit te rekenen wat voor Ouwe Meuk er nog bij past.. strategie is van levensdbelangquote:Op maandag 6 januari 2025 14:52 schreef Paul het volgende:
nog een paar uurtjes skats
[ afbeelding ]
hopelijk een kitty-achtige bewoner erbij skats
Je linkt naar een privé groep op fb en ik gok dat het de beelden zijn die Dotteke al heeft geplaatstquote:Op maandag 6 januari 2025 15:07 schreef Paul het volgende:
ER ZIJN 1E BEELDEN UITGELEKT https://www.facebook.com/(...)pQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Die "De Bewoners" zijn er maar 2 in dat videootje, nauwelijks representatiefquote:Op maandag 6 januari 2025 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die vette lach van Elsa als ze ziet waar de douches zijn
Is ook geen ramp.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te enthousiast, heb er zin in, krijg alleen net te horen dat ik vanavond moet vergaderen, een spoedvergadering, ik was op zijn zachtst gezegd, helemaal niet blij![]()
oh denk het ook jaquote:Op maandag 6 januari 2025 15:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je linkt naar een privé groep op fb en ik gok dat het de beelden zijn die Dotteke al heeft geplaatst
Er is niets uitgelekt is gewoon viia een persbericht naar buiten gekomenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:07 schreef Paul het volgende:
ER ZIJN 1E BEELDEN UITGELEKT https://www.facebook.com/(...)pQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Yessquote:Op maandag 6 januari 2025 15:22 schreef Hunter het volgende:
De stream!
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
In dit geval de social media stagiaire van Big Brotherquote:Op maandag 6 januari 2025 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh,, van een dwangmatige volger neem ik aan?
Ik raak er op mobiel en smart tv nog niet aan. Zal zo laptop eens proberenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:22 schreef Hunter het volgende:
De stream!
[ afbeelding ]
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
Een Wisfull thinking kalender ?quote:Op maandag 6 januari 2025 15:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
In dit geval de social media stagiaire van Big Brother
Interessant, dan gaat het ook van hun eigen geld af als ze een gamechanger kopen. Geen gedoe meer met mensen die voortijdig op knopjes drukken.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
Big Brother: De Strijd wordt persoonlijker dan ooit
Dit jaar speelt iedere bewoner niet alleen voorde titel, maar ook voor zijn of haar eigen geldprijs. Ze krijgen de kans om hun eigen prijzengeld bij elkaar te spelen. De winnaar gaat naar huis met het bedrag dat hij of zij heeft weten te verdienen en niets meer.
Duurt lang!quote:Op maandag 6 januari 2025 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even geduld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar leidt je dat vanaf?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:02 schreef Finesse het volgende:
[..]
Genomineerden worden dus donderdag aan het eind van de ochtend bekendgemaakt.
Was vorig jaar ook zo meen ik mij te herinnerenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:02 schreef Finesse het volgende:
[..]
Genomineerden worden dus donderdag aan het eind van de ochtend bekendgemaakt.
Volgens mij ook inderdaad. Maar nu is de liveshow natuurlijk een dag eerder, dus toch wel opvallend.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo meen ik mij te herinneren
Joehoeee.... hi...quote:Op maandag 6 januari 2025 15:39 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag, zijn we er weer klaar voor
Scherpquote:Op maandag 6 januari 2025 16:06 schreef Finesse het volgende:
[..]
Uit die weekplanning. Zie donderdag 11:30
via de cos gaan en dan daar op de streams klikkenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nog noppes nada... maar we hebben nog effies..
Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...quote:Op maandag 6 januari 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
via de cos gaan en dan daar op de streams klikken
Ik ging de eerste keer via de cos, daar op de stream klikken.
BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
Zolang Big Brother dat zelf maar niet vergeet te doen straksquote:Op maandag 6 januari 2025 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...
ppppff zal je nog eens helpenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...
Haha.. Nou dan gaat BB vreselijk billenkoek krijgen..quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang Big Brother dat zelf maar niet vergeet te doen straks
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Interessant, dan gaat het ook van hun eigen geld af als ze een gamechanger kopen. Geen gedoe meer met mensen die voortijdig op knopjes drukken.
Oke het is je vergevenquote:
Hey Lonnequote:
Leuk je weer te zienquote:
Ik zie het, ik zal het even door geven aan Gert die heeft die kleine fotootjes gedaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dot In de COS en hier staat Lennie's naam met een Y
Ja, dat kan niet missen hequote:Op maandag 6 januari 2025 16:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Je weet ik kom alleen terug voor BB
En terechtquote:
Ben benieuwd of het veel gaat uitmaken. Jammer dat zulke berichten nodig zijn en mensen elkaar niet gewoon met respect kunnen behandelen.quote:
Over de namen hé, we mogen ze wel afkorten toch? Zoals Matt ipv Mattheüs?quote:
Ja natuurlijk, maar niet meer die scheldnamen maar een afkorting is niet ergquote:Op maandag 6 januari 2025 16:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Over de namen hé, we mogen ze wel afkorten toch? Zoals Matt ipv Mattheüs?
Er is niks officieel gezegd, maar de verwachting is tot 6 aprilquote:Op maandag 6 januari 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Weten we al hoeveel dagen ze in dat hok moeten dit jaar?
thanks Huntquote:Op maandag 6 januari 2025 16:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er is niks officieel gezegd, maar de verwachting is tot 6 april
Op mijn ipad met oortjesquote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe kijken jullie de streams als je man/vrouw een hekel heeft aan BB?
Laptop en savonds slaapkamer 2e tvquote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd een beetje verdelenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
Hey Moeraskatquote:Op maandag 6 januari 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Weten we al hoeveel dagen ze in dat hok moeten dit jaar?
Een ander partner zoeken die BB wel leuk vindtquote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
Met je laptop op de plee?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
koptelefoon op doen,quote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf nu gebruiken wij NL'ers het door de meeste van ons sinds de laatste finale 'vergeten' woord 'Chou' weer toch?!
Bied je je nu aan ?quote:Op maandag 6 januari 2025 17:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een ander partner zoeken die BB wel leuk vindt![]()
@:kissingbird mijn Slop was lekker, heb ook een blik voor je klaar staan
Na de uitzendingquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
Pic or it didn't happenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een ander partner zoeken die BB wel leuk vindt![]()
@:kissingbird mijn Slop was lekker, heb ook een blik voor je klaar staan
Dat doet iequote:Op maandag 6 januari 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
zit ie nu al wat te hosselen hier
Ook alleen achter laptop. Ben dr even niet zeg ik dan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |