Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...quote:Op maandag 6 januari 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
via de cos gaan en dan daar op de streams klikken
Ik ging de eerste keer via de cos, daar op de stream klikken.
BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
Zolang Big Brother dat zelf maar niet vergeet te doen straksquote:Op maandag 6 januari 2025 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...
ppppff zal je nog eens helpenquote:Op maandag 6 januari 2025 16:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx voor de tip maar heb ze gevonden... ik vergat op live te klikken...
Haha.. Nou dan gaat BB vreselijk billenkoek krijgen..quote:Op maandag 6 januari 2025 16:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang Big Brother dat zelf maar niet vergeet te doen straks
quote:Op maandag 6 januari 2025 15:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Interessant, dan gaat het ook van hun eigen geld af als ze een gamechanger kopen. Geen gedoe meer met mensen die voortijdig op knopjes drukken.
Oke het is je vergevenquote:
Hey Lonnequote:
Leuk je weer te zienquote:
Ik zie het, ik zal het even door geven aan Gert die heeft die kleine fotootjes gedaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dot In de COS en hier staat Lennie's naam met een Y
Ja, dat kan niet missen hequote:Op maandag 6 januari 2025 16:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Je weet ik kom alleen terug voor BB
En terechtquote:
Ben benieuwd of het veel gaat uitmaken. Jammer dat zulke berichten nodig zijn en mensen elkaar niet gewoon met respect kunnen behandelen.quote:
Over de namen hé, we mogen ze wel afkorten toch? Zoals Matt ipv Mattheüs?quote:
Ja natuurlijk, maar niet meer die scheldnamen maar een afkorting is niet ergquote:Op maandag 6 januari 2025 16:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Over de namen hé, we mogen ze wel afkorten toch? Zoals Matt ipv Mattheüs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |