Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
SPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
'Bloopers' van de intro filmpjesSPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sow die stemSPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.
ja joh, koste nog koste heeft ie laten verbouwen, behalve zn stemquote:
wooow super, ik mis de buitendouches ?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
Was vandaag een prima eerste streamdag geweest met dit weer.
Bij gebrek aan streams de hut deels alvast maar in een plattegrondje gegoten.
Ze hebben flink verbouwd na vorig jaar. De kleuren zijn wel 'bijzonder' weer.
In grijs de 'bekende' ruimtes van voorgaande jaren en ingekleurd de ruimtes die we al te zien kregen op foto's en tijdens de stream op Twitch.
Benieuwd wat er morgen tijdens eerste uitzending en op stream allemaal nog duidelijk gaat worden.![]()
In het vervolg zal ik ze updaten in de BB / De inrichting van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan erin hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow super, ik mis de buitendouches ?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
20.30 RTL meteen erna de streamsquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik het morgen ook maar even aan slinger.
Hoe laat begint het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |