Ga jou wel een beetje plagenquote:
Ohquote:Op zondag 5 januari 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga jou wel een beetje plagen
Nee hoorquote:
"Met CotS" staat er hequote:Op zondag 5 januari 2025 14:00 schreef Sally het volgende:
Oh, alleen CotS mag bankhangen?
Hm... ja ik moet wat gaan doen ja. Let's do that.
Hup Sal!
Oh neeeee.... ik moet wat doen.............!!!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
"Met CotS" staat er he
Dus kom er gezellig bij
Oh...quote:Op zondag 5 januari 2025 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh neeeee.... ik moet wat doen.............!!!
En mss nog vandaag wegbrengen... (pakket retour sturen, dus moet weer uitzoeken en opnieuw verpakken...)
Sally heeft het te druk voor onsquote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally heeft het te druk voor ons
Nou eh, uitstel....quote:Op zondag 5 januari 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally heeft het te druk voor ons
Wat is een slechte politieserie?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet je wel een slechte politieserie kijken of lezen of gamen...
Oooooh lekker!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:28 schreef Sally het volgende:
Ik heb gisteren bankgehangen. Met kerstfilms
Of laatquote:Op zondag 5 januari 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh lekker!
Je bent wel vroeg met kerstfilms
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:28 schreef Sally het volgende:
Ik heb gisteren bankgehangen. Met kerstfilms
Genietenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon van genieten wanneer het jou uitkomt toch!
Heel goed!quote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
Nou - I DID IT!
Inclusief wegbrengen door de regen heenEn pakketten ook meteen ophalen.
Jeujjj!![]()
Goed van mij![]()
Dexter is niet slecht toch?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wissel nu tussen Dexter en Moordvrouw
Ik vond het ook niet echt slechte keuzesquote:
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slechtquote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slecht
("Zeur" muziek, slechte series en films, rare hobby's, rare boeken etc)
Niks mis mee. Alleen over het algemeen is iets niet goed als ik het leuk vind![]()
Goed bezig jaquote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
Nou - I DID IT!
Jeujjj!![]()
Goed van mij![]()
Klopt, maar het is "the running joke" bij mijn vrienden en familie dat als ik het goed vind het niet de moeite waard is om eraan te beginnenquote:Op zondag 5 januari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slecht
("Zeur" muziek, slechte series en films, rare hobby's, rare boeken etc)
Niks mis mee. Alleen over het algemeen is iets niet goed als ik het leuk vind![]()
Nou èn.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar het is "the running joke" bij mijn vrienden en familie dat als ik het goed vind het niet de moeite waard is om eraan te beginnen
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nou èn.
Andermans mening hè?
Niks van aantrekken!![]()
* Sally zit op de bank met een dekentje![]()
Kacheltje er even bij aan... Laptop voor de neus, nieuws kijken zo en dan daarna weer Netflixxxxxen (en nee, niet '& chill'![]()
)
Ik heb hier pas zo'n mini-elektrische kachel gekocht. Die heeft 2 standen en gebruik alleen de laagste stand (afgezien van de functie om gewoon te 'blazen' (ventileren dan)). Zó warm, en daarna kan het weer uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kacheltje hier ook aan, helpt wel
Die heb ik ook eentje, van de Hornbach. Werkt prima. Op mijn werkkamer is het zo warm, de huiskamer heeft iets meer tijd nodig.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb hier pas zo'n mini-elektrische kachel gekocht. Die heeft 2 standen en gebruik alleen de laagste stand (afgezien van de functie om gewoon te 'blazen' (ventileren dan)). Zó warm, en daarna kan het weer uit.
Hemels lichaamquote:
Hoe is het ermee?quote:
En... nóg een klusje afgemaakt; vanmiddag de wasmachine aangezet met de winterjas en allerlei kleding die ik aangehad had naar gourmet-dingen... Ook maar meteen even opgefristquote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
Nou - I DID IT!
Jeujjj!![]()
Goed van mij![]()
Sally on a roll!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
En... nóg een klusje afgemaakt; vanmiddag de wasmachine aangezet met de winterjas en allerlei kleding die ik aangehad had naar gourmet-dingen... Ook maar meteen even opgefristEn zojuist opgehangen.
(en een nieuwe winterjas in de opruiming gekocht toen ik op winkelcentrum wasMaar dan ben ik wel weer voor een paar jaar onder de pannen!
nog wel op zoek naar een nette, sjieke jas zeg maar. Maar al online aan het kijken. Alleen paste de jassen die ik had laten komen helaas niet, dus dan maar terug....)
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bankquote:
Gaan we bij jou bankhangen!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bank
Ohw. Niet heel veel plek hoor...quote:Op zondag 5 januari 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we bij jou bankhangen!
Je wil ons er niet bij hebbenquote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bank
Hahaha herkenbaar probleemquote:
Is weer even geleden, dat ik hier gepost had..quote:
Maar je bent er weerquote:Op zondag 5 januari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is weer even geleden, dat ik hier gepost had..
Lovelyquote:
Yes.. of is t hier ook rustig/stil?quote:
Meestal wel. Echte slowchatquote:
En ik ben nog niet zo druk.quote:
Same herequote:Op zondag 5 januari 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik ben nog niet zo druk.
Ah jammerquote:
Vind ik erg jammer...quote:Op zondag 5 januari 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer
Maar op veel plekken is t rustig geworden..
Leuke mensen blijven over!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer
Maar op veel plekken is t rustig geworden..
Is het ookquote:
De wat?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het ook
Benieuwd hoe druk het in de COS wordt morgen
Chatten over streamsquote:
Oh dat.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chatten over streams
Big brother begint morgen
Jaaa denk wel drukquote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het ook
Benieuwd hoe druk het in de COS wordt morgen
Dat is waar..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa denk wel druk
COS en BB lopen altijd wel goed
quote:Op zondag 5 januari 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga er weer (te) veel tijd aan besteden
Misschien een timer aanzettenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga er weer (te) veel tijd aan besteden
Lekker knutselenquote:
Ik mag op de COS tot de bondgenotenquote:
Ah ok.. dat wilde je eerst niet toch nog cossen in de avond..quote:Op zondag 5 januari 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag op de COS tot de bondgenoten
En de gewone dingen blijven doen
Als dat allemaal lukt komt het wel goed
Al ga ik maandag na de tv-uitzending nog wel even op de COS
Schilder!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker knutselen
Stream en oo de COS tussen de steekjes door
En schilderen
Als de verf tussentijds moet drogen en zo
In de avond ga ik ook nietquote:Op zondag 5 januari 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. dat wilde je eerst niet toch nog cossen in de avond..
Ik zie wel misschien lees ik wel ff mee..
Neeeeeee....quote:Op zondag 5 januari 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil ons er niet bij hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeeeee....Pijnlijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Toch jammerquote:
Bankhangmeet bij CotS dan?quote:
Tweeënhalf zitter en een luie stoel met voetenbankjequote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch jammer
[..]
Bankhangmeet bij CotS dan?
Dat kan bestquote:Op zondag 5 januari 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tweeënhalf zitter en een luie stoel met voetenbankje
Dibs voor de zitstoel & voetenbankje!quote:Op zondag 5 januari 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tweeënhalf zitter en een luie stoel met voetenbankje
En mag ik dan ook zo lekker opkrullen met mn knieën opgetrokken als ik daar zin in heb?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
En mag ik dan ook zo lekker opkrullen met mn knieën opgetrokken als ik daar zin in heb?
(natuurlijk alleen de zokken an)
Niet vergeten morgen CotS te feliciterenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil aandacht...
Morgen ben ik jarig en ik heb dit weekend al cadeaus gehad van vrienden
Voel me een verwend nestje
En morgen komt mijn moeder langs om te gourmetten
Ftfy.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kijk Sally eisen stellen wensen hebben
Alvast feli!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil aandacht...
Morgen ben ik jarig en ik heb dit weekend al cadeaus gehad van vrienden
Voel me een verwend nestje
En morgen komt mijn moeder langs om te gourmetten
Pfffquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet vergeten morgen CotS te feliciteren
Diep van binnen zijn we allemaal kinderen!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
(Ben ook een groot klein kind hoor... niks bijzonders die dag en toch een beetje zenuwachtig. Naja ik trakteer mijn moeder op een boek en ik hoop dat ze die leuk vindt)
quote:Op zondag 5 januari 2025 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal kinderen!
Goedemorgenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En gefeliciteerd @:ChildoftheStars![]()
Tammiequote:
Ook weer aan het werk?quote:
Wist ik toch nietquote:
Nee true. Heb alleen de 27e vrij gehad. De rest gewoon gewerkt.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist ik toch niet
Ik kan niet werken, ze denken dat ik uit dienst ben
Nee, niet verlengdquote:Op maandag 6 januari 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee true. Heb alleen de 27e vrij gehad. De rest gewoon gewerkt.
Hoezo ben je uit dienst?ontslagen zonder dat je het weet?
Zit je nu niet gigantisch in de stress?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet verlengdZe zijn nu bezig de boel op te lossen.
Welnee. Hun probleem, niet het mijne.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit je nu niet gigantisch in de stress?
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 januari 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee. Hun probleem, niet het mijne.
Ik stress niet zo heel veelquote:
Oepsquote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet verlengdZe zijn nu bezig de boel op te lossen.
En het was vorige week al bekendquote:
Zijn we tegenpolen inquote:Op maandag 6 januari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stress niet zo heel veel
Beetje slordig wel?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was vorige week al bekend
Wat is dit? Ik krijg Milton van Office Space vibes nuquote:Op maandag 6 januari 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was vorige week al bekend
Die trekken elkaar aanquote:Op maandag 6 januari 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn we tegenpolen in
[..]
Beetje slordig wel?
Ik ken de serie niet maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 6 januari 2025 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik krijg Milton van Office Space vibes nu
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 6 januari 2025 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog twee uur geduld, ben slecht met geduld...
Dank uquote:Op maandag 6 januari 2025 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd CotS! Geniet van je dag!
Lief liefquote:Op maandag 6 januari 2025 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Even binnensneaken om CotS te feliciteren!! Van Harte meid!
Ja primaquote:Op maandag 6 januari 2025 13:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ja hier gaat het goed en rustig!![]()
Met jou??
Wat fijnquote:Op maandag 6 januari 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima
Kan weer aan de slag
En nu zit de dag er al weer opquote:
Hahaha kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu zit de dag er al weer op
Ja dat gaat snel hequote:Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu zit de dag er al weer op
Zekerquote:Op maandag 6 januari 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha kwaliteit boven kwantiteit
Ja, voor je het weet is het al weer Kerst!quote:
It's getting closequote:Op maandag 6 januari 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, voor je het weet is het al weer Kerst!
quote:
En ik was nog wel zo rustigquote:
Haha zo rustig dat ik je niet aan tafel heb zien zittenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
En ik was nog wel zo rustig
Onzichtbaarquote:Op maandag 6 januari 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha zo rustig dat ik je niet aan tafel heb zien zitten
Mogguh koekiequote:
Dank dank!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mejufvrouw nog gefeliciteerd met uw verjaardag!
Dat is ook het belangrijkster!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Mijn moeder kwam gourmetten
Maar het was gewoon super gezellig en fijn
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkster!
Hoi jijquote:
quote:
Heujj.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Heujj.
Nog bijkomen van gisteren...
Maar moet vandaag weer werken.
Op kantoor.![]()
Sterktequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Heujj.
Nog bijkomen van gisteren...
Maar moet vandaag weer werken.
Op kantoor.![]()
Het is kouder.quote:
Ja maar jij bent het zonnetje in huisquote:
Ik ben vaak wel goedgemutst jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het zonnetje in huis
Hihi gemutstquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben vaak wel goedgemutst ja
quote:
Barb toch. Spelvaut.quote:
quote:
Zo voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Nu even koffie erin gieten en dan moet ik gaan vergaderen
Vergadering 9.30 tot 10.30quote:
Ohwquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vergadering 9.30 tot 10.30
Vergadering 2 van 10.30 tot minimaal 12.00, maar 13.00 is realistischer geschat
Dafuqquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vergadering 9.30 tot 10.30
Vergadering 2 van 10.30 tot minimaal 12.00, maar 13.00 is realistischer geschat
Viel mee, net klaarquote:
Ja...quote:
Ik heb White Lotus maar weer eens opgestart als opwarmertje voor seizoen 3quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Viel mee, net klaar
(ja, doe ik goed he, met mijn wajong en dan zo'n dag). Ben nu gesloopt. Lekker serie kijken, boekje lezen en bijkomen
Leuke dingen:quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
Nu moe
maar een hele stapel boeken gered die ze weg wilden gooien
En een doos met drie puzzels uit de weggeefkast die niet eens uit de zak waren gehaald
Lekker bijkomen nu met leuke dingen dus
Die serie is geniaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb White Lotus maar weer eens opgestart als opwarmertje voor seizoen 3
Nog toffer!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke dingen:
Volgende week nieuwe auto ophalen
Was alleen de tijd vergetenquote:
Oh! Wel geod gekomen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was alleen de tijd vergetenWist niet meer of het nu half 10 of 10 uur was. Bleek het laatste te zijn
Ja, had ze even gebeldquote:
Ooh lekker danquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, had ze even gebeld
Volgende week oude auto inleveren
Met een nieuwe wegrijden
Haaaiii koekjequote:
Dom geweld beste vermaakquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief gaat zo aan de boemel met vriendin uit Finland, dus ik heb voor mezelf maar anderhalve kilo chicken wings in een sukiyaki marinade gegooid om me vanmiddag/vanavond gezelschap te houden met domme gewelddadige films. Maar nu eerst even plaatjes draaien
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dom geweld beste vermaak
* Doom opstart
John Wick natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaal
Blijven fenomenaal die filmsquote:
Zeker. Ook bij herhaling nog leuk.quote:
Je bent zellufquote:
John Wick chapter 4 it isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Ook bij herhaling nog leuk.
Predatorquote:
Dredd is fantastichquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaal
Ik vond het jammere van seizoen 2 dat het grotendeels in het Italiaans was...quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb White Lotus maar weer eens opgestart als opwarmertje voor seizoen 3
Sallyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond het jammere van seizoen 2 dat het grotendeels in het Italiaans was...
Dan kon ik het niet even als achtergrondbehang tijdens thuiswerk opzetten
Eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jong0nsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
In Clarkson's Farm zit een man die Gerald heet, maar die praat met zo'n plattelands Engels accent dat het gewoon niet ondertiteld wordt omdat niemand weet wat hij nu eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Altijd stom als ze dat doen. Gewoon Engels of Nederlands met ondertiteling
Ik hoop dat seizoen gewoon weer Engels is.quote:
Ik kan prima Engels verstaan, zelfs zonder ondertiteling, maar ik bedoelde met 'terwijl ik thuiswerk' dat ik niet eens per se naar het beeld hoef te kijken om het toch een beetje te volgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Altijd stom als ze dat doen. Gewoon Engels of Nederlands met ondertiteling
Engels versta ik net zo goed als Nederlandsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop dat seizoen gewoon weer Engels is.
Want:
[..]
Ik kan prima Engels verstaan, zelfs zonder ondertiteling, maar ik bedoelde met 'terwijl ik thuiswerk' dat ik niet eens per se naar het beeld hoef te kijken om het toch een beetje te volgen
Ik heb ook altijd ondertitels aan. Soms om fouten eruit te halenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Engels versta ik net zo goed als Nederlands
Nederlandse series ondertitel ik ook.
Stomme tic van mij
Dat ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd ondertitels aan. Soms om fouten eruit te halen
Vooral als je ziet dat een stagiair het gedaan heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ook
Ondertitels kunnen bijzonder grappig zijn
CotSquote:
Ja, en fris!quote:
Kom danquote:Op maandag 13 januari 2025 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over een kwartier moet ik de deur uit. Geen zinwil weer naar bed
Lekker warm ookquote:
Welkom thuisquote:
Oh wat zou ik nu graag tegen iemand aankruipenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welkom thuis
* TheStigsDutchCousin dekentje geeft
Kom danquote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat zou ik nu graag tegen iemand aankruipen
Ik ben heel warm!quote:
Wandelen is goed voor je!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Met de psych afgesproken dat ik vandaag weer naar een haakclubje ga
Dus over een uurtje loop ik die kant opeven erg spannend, maar vast goed voor me
Maar nu eerst koffie
Zeker en een clubje ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen is goed voor je!
Patser.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben geen lid van een haakclubje, maar wel van een naaiclubje.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben erelid van een ijsmutsjeclubje
quote:
Want mutsjes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben erelid van een ijsmutsjeclubje
Ik weet nu niet of ik moet vragen wat jullie maken of dat het een grapje isquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:53 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben geen lid van een haakclubje, maar wel van een naaiclubje.
Jeweetsquote:
quote:
Handwerken doe ik ook wel eens, wel vaker dan één keer per maand. En niet met een groepje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik moet vragen wat jullie maken of dat het een grapje is![]()
Morgen iig een schilderclubje
En zaterdag een handwerkgroepje dat eens per maand samenkomt
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handwerken doe ik ook wel eens, wel vaker dan één keer per maand. En niet met een groepje.
Dat soort briefjes hang ik ook op voor mijn medewerkers. Werken zal je!quote:
Ok Jeff Bezosquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort briefjes hang ik ook op voor mijn medewerkers. Werken zal je!
Mag ik mee?quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dadelijk naar de schilderclub
Als model zeker?quote:
quote:
Als je liefhebber bent van Dadaisme misschienquote:
quote:
Fijn johquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mag ik hier zeggen dat mijn nieuwe auto heerlijk rijd?
Hihiquote:
Dat magquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mag ik hier zeggen dat mijn nieuwe auto heerlijk rijd?
quote:
quote:
Jeeeej!quote:
Ja! Zeker... in de zomer zit ik soms in de keuken ivm temperatuur. Maar praktisch gezien is die kamer daarvoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:48 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk een hobbykamer. Knutsel je daar?
Wat anders: iemand die weet of deze date is doorgegaan R&P / Vindt ze mij leuk of niet??
Hoi jijquote:
Jaaaaaa!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is weekend, zo heerlijk
Kom knuffelen danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben zoho moehoe
Alleen ik heb niet de discipline om wakker te worden van een dutjeswekker, dus blijf maar wakker
Zeggen wat je spijt. Liefst via email/app/briefje. En daarbij ook zeggen dat je het er verder niet meer over wil en gaat hebben. Als de persoon alsnog begint er niet op ingaan. Vriendelijk herhalen dan dat je er niet over gaat praten. Rustig blijven en afstand houden tot de emoties bezonken zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik bevind mij echt in een vreselijk lastig dilemma. Ik zou heel graag mijn excuses willen aanbieden aan iemand, maar ik vrees dat dit waarschijnlijk niet gewaardeerd zal worden door anderen. Bovendien kan het mogelijk een kettingreactie teweegbrengen die ervoor zorgt dat de hele situatie alleen maar verder verslechtert.
Deze gedachte blijft me voortdurend bezig houden, van het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga, het breekt me lichamelijk op. Het is een zorg die ik niet los kan laten, niet iets dat plotseling is ontstaan.
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
Blijkbaar heb jij een ander onrecht aangedaan waarvoor jij jouw excuses aan die persoon wil aanbieden. Anderen zijn dan niet relevant. Een oprecht en welgemeend 'sorry' kan alleen maar iets positiefs opleveren omdat een excuses mits oprecht en eerlijk per definitie iets positiefs is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik bevind mij echt in een vreselijk lastig dilemma. Ik zou heel graag mijn excuses willen aanbieden aan iemand, maar ik vrees dat dit waarschijnlijk niet gewaardeerd zal worden door anderen. Bovendien kan het mogelijk een kettingreactie teweegbrengen die ervoor zorgt dat de hele situatie alleen maar verder verslechtert.
Deze gedachte blijft me voortdurend bezig houden, van het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga, het breekt me lichamelijk op. Het is een zorg die ik niet los kan laten, niet iets dat plotseling is ontstaan.
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
Dankjewel voor je reactie, de excuses die ik wil gaan geven is duizend procent oprecht, al weet ik niet in hoeverre deze ook daadwerkelijk zo opgevat zullen worden. Heb echt vreselijke spijt van dingen die ik gedaan heb, ben in korte tijd zeven kilo afgevallen, heb er op geheel willekeurige momenten hartkloppingen van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeggen wat je spijt. Liefst via email/app/briefje. En daarbij ook zeggen dat je het er verder niet meer over wil en gaat hebben. Als de persoon alsnog begint er niet op ingaan. Vriendelijk herhalen dan dat je er niet over gaat praten. Rustig blijven en afstand houden tot de emoties bezonken zijn
Excuses oprecht geven. Het is aan de andere wat die ermee doet. En daarna je grenzen vriendelijk bewaken
Dat heb ik gedaan, heb dingen gewoon niet gemerkt of gezien, niet ingezien. Het zit heel ingewikkeld in elkaar,en helaas beschikt niemand over de mogelijkheid om in iemands gedachten te kijken. Ik kan het ook totaal niet inschatten. Het is mogelijk dat de uitkomst enigzins positief zal zijn, maar het kan ook echt dramatisch aflopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij een ander onrecht aangedaan waarvoor jij jouw excuses aan die persoon wil aanbieden. Anderen zijn dan niet relevant. Een oprecht en welgemeend 'sorry' kan alleen maar iets positiefs opleveren omdat een excuses mits oprecht en eerlijk per definitie iets positiefs is.
Hoe angstig ook, jouw excuses zijn van jou, door jou, en blijkbaar wel heel erg gemeend.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie, de excuses die ik wil gaan geven is duizend procent oprecht, al weet ik niet in hoeverre deze ook daadwerkelijk zo opgevat zullen worden. Heb echt vreselijke spijt van dingen die ik gedaan heb, ben in korte tijd zeven kilo afgevallen, heb er op geheel willekeurige momenten hartkloppingen van.
Dat is allemaal mijn eigen schuld, daar ben ik me heel goed van bewust.
[..]
Dat heb ik gedaan, heb dingen gewoon niet gemerkt of gezien, niet ingezien. Het zit heel ingewikkeld in elkaar,en helaas beschikt niemand over de mogelijkheid om in iemands gedachten te kijken. Ik kan het ook totaal niet inschatten. Het is mogelijk dat de uitkomst enigzins positief zal zijn, maar het kan ook echt dramatisch aflopen.
De excuses zijn zeer gemeend, maar alles staat een beetje met elkaar in verbinding. Mijn wens is een klein teken van leven, hoe minimaal ook, zodat ik kan weten of de deur wellicht op een kier staat voor mijn excuses te geven en wellicht mezelf ook nog mag uitspreken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe angstig ook, jouw excuses zijn van jou, door jou, en blijkbaar wel heel erg gemeend.
Dat is - imHo - het enige ook wat je kan doen.
Wat de anderen ook zeggen: het is aan de ander wat die ermee doet.
Ik begrijp dat er ook derden in het spel zijn: dat is hun ding, lekker laten gaan.
Jij mag jouw geweten schoonmaken. En zal dat eerlijk en oprecht doen, begrijp ik uit je woorden.
Ik wens je een hele hoop moed
Wat maakt dat je niet sowieso al excuses aanbiedt?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:21 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
De excuses zijn zeer gemeend, maar alles staat een beetje met elkaar in verbinding. Mijn wens is een klein teken van leven, hoe minimaal ook, zodat ik kan weten of de deur wellicht op een kier staat voor mijn excuses te geven en wellicht mezelf ook nog mag uitspreken.
Maar staat die deur niet op een kiertje, dan gaat alles van kwaad tot erger. Ben echt heel bang dat ik dit mijn leven lang met me mee moet slepen, want loslaten doe ik het niet. Nu niet, en in de toekomst ook niet.
Een warmere week!quote:
quote:
Ahwquote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gevalletje van (gelukkig enkel verbale) agressie op de (vrijwilligers)werkvloer
Ben een beetje overstuur
Ahwquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Toch een nachtmerrie gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |