abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216180974
Plaatje van de fb van mijn buuv O+

pi_216181092
Ik werd vanmorgen keihard gedissed _O_

Eerst meldde mijn vaste zwemmer zich af, was ziekjes. Toen werd ik gekoppeld aan iemand wier vrijwilliger ook ziek was.

Voor ik in het water kwam, had een andere vrijwilliger haar al onder haar hoede genomen. Prima, want normaal duurt het tijden voor ze in het zwembad ligt dus die keer dat ze wel snel is profiteren we ervan.
Ik kwam later erbij, poosje met zijn drietjes gezwommen.
Zwemster is non verbaal en best laag niveau, heeft hiervoor hulpmiddelen maar in het water natuurlijk niet.
Dus het is vaak raden wat ze bedoelt en erg veel communiceert ze in het zwembad sowieso niet omdat ze daar al veel prikkels krijgt

Toen kreeg ik een duwtje tegen mijn schouder, werd er naar de zwembadtrap gewezen. En, mocht ik het nóg niet snappen, kreeg ik een vriendelijke :W Gedissed! _O-

Ik ben maar vertrokken :') Moeder kwam sorry zeggen maar ik vond het gaaf, zij mag best haar voorkeur qua vrijwilliger aangeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216181221
Dus zwemster wilde jou niet :?
pi_216181364
Goedemiddag :W
Gisteren een nieuwjaarsborrel gehad met een online community. Erg gezellig maar wel veel prikkels. En jammer dat door de akoestiek/drukte de presentaties niet echt te volgen waren.
pi_216181604
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:26 schreef Blues het volgende:
Dus zwemster wilde jou niet :?
Ze heeft zo haar patronen. Ik zwem niet vaak met haar én was niet met haar gestart en ik denk dat het daarom voor haar niet logisch was dat ik erbij bleef.

Als ik als enige met haar had gezwommen had ze het waarschijnlijk niet zo gevoeld. En als ze dat wel had gedaan en mij weg wilde had ze vette pech gehad.

Tevens had de Lidl verse pastel de nata, lag vanmorgen de eerste vangst van het jaar (muis :Y) ) voor me klaar en kreeg ik net een kopje tegen mijn wang van kater die gezichten normaal erg vies vindt en er zo ver mogelijk van weg blijft O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216181897
Ach die zwemster. Fijn voor haar dat haar vaste begeleider er ook was en ze door kon.

Zo blij met een binnenkat. Af en toe krijgt Elin een muisje (van stof uiteraard) en daar gaat ze zo agressief mee, scheurt ermee door het huis alsof ze bijna 4 is ipv bijna 14 en dan krijg ik 'm. Dat zou vast ook met een muis van vlees en bloed gebeuren _O-
Ze krijgt dat ding niet constant om mee te spelen want ze raakt zwaar buiten adem tegenwoordig. Wil niet dat ze erin blijft.

Van de week maar eens gaan Mcgyveren. Mijn elektrische deken blijft niet liggen (of ik lig te onrustig, dat kan ook). Nou is er een ander te koop met elastische banden maar deze is verder heel fijn. Dus met dat idee verder zoeken en kom lakenspanners tegen (kende ik wel maar uit een ver verleden dus helemaal vergeten) maar die zijn te kort want ik wil het niet rondom de topper maar ook om het matras. Dus van de week maar eens naar de fourniturenzaak, 4 bretelclips en 2 stukken elastiek van 260 cm en dat aan elkaar zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216182076
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik werd vanmorgen keihard gedissed _O_

[..]
Toen kreeg ik een duwtje tegen mijn schouder, werd er naar de zwembadtrap gewezen. En, mocht ik het nóg niet snappen, kreeg ik een vriendelijke :W Gedissed! _O-
Gewoon zo van "wegwezen!" :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216182184
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon zo van "wegwezen!" :?
Het kon ook iets zijn als: ‘rust jij maar lekker uit op de kant, dan zwem ik nog even door met die ander. ‘ Maar ik denk dat het een: ‘jij bent ook best gezellig, maar ik ben begonnen met die ander dus beetje raar dat jij erbij komt. Ik zou het fijner vinden als ik met die ander kan blijven doorzwemmen.’
En als je niet kunt praten wordt dat een licht richtinggevend duwtje, de richting wijzen voor extra uitleg en zwaaien voor absolute duidelijkheid.

Iedereen lijkt het zo persoonlijk op te nemen :D Deze dame is laag niveau, niet verbaal, tikje verstoorde prikkelverwerking. Dan vind ik het fantastisch dat ze haar eigen keuze maakt. En dat aan mij duidelijk kan maken. Want ze ‘moet’ al zoveel wat voor haar best lastig kan zijn.
pi_216182225
Nou voor mij is het ook al best lastig :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216182443
Ik begrijp je wel, dat zijn soms juist momenten die er ook voor zorgen dat je weet dat jouw (of die van een collega) aanwezigheid op andere momenten wel echt gewaardeerd wordt, want ze kan het aangeven. :)

(Ik heb wel eens patiënten die alles lijdzaam ondergaan , maar waarvan je geen idee hebt of ze nu blij met je hulp zijn of niet. Ik vind dat vaak moeilijker dan een patiënt die me (in mijn geval vaak vrij letterlijk :') ) afsnauwt. Dat is gewoon duidelijk :D )

Maar goed, ik ben ook wel eens buiten gezet door een cliënt in de thuiszorg omdat ze niet wilde dat ik kwam stofzuigen. En die me de week erop vrolijk en volledig in haar Eva kostuum wilde knuffelen. Dus ik weet ook dat het vaak niet zozeer persoonlijk is, maar vaker de omstandigheden. En ook een cliënt hoeft niet iedereen maar leuk te vinden natuurlijk, het zijn net mensen ;)
pi_216182555
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik begrijp je wel, dat zijn soms juist momenten die er ook voor zorgen dat je weet dat jouw (of die van een collega) aanwezigheid op andere momenten wel echt gewaardeerd wordt, want ze kan het aangeven. :)

(Ik heb wel eens patiënten die alles lijdzaam ondergaan , maar waarvan je geen idee hebt of ze nu blij met je hulp zijn of niet. Ik vind dat vaak moeilijker dan een patiënt die me (in mijn geval vaak vrij letterlijk :') ) afsnauwt. Dat is gewoon duidelijk :D )

Maar goed, ik ben ook wel eens buiten gezet door een cliënt in de thuiszorg omdat ze niet wilde dat ik kwam stofzuigen. En die me de week erop vrolijk en volledig in haar Eva kostuum wilde knuffelen. Dus ik weet ook dat het vaak niet zozeer persoonlijk is, maar vaker de omstandigheden. En ook een cliënt hoeft niet iedereen maar leuk te vinden natuurlijk, het zijn net mensen ;)
Exact!
Als je je hele leven afhankelijk bent moet je je al zo vaak aanpassen.
Niet iedereen kan goed inschatten wat veilige keuzes zijn en dan moet je wel aan- of bijsturen. Of een ‘nee’ verkopen. Dan is het mooi als het soms gewoon een ‘ja’ kan zijn. En zeker bij vrijwilligerswerk vind ik het fijn dat ik daar dan meer ruimte in kan bieden.

Als ik in mijn eentje was geweest en mijn dame alleen verder had willen zwemmen had ze twee keuzes gehad: met mij blijven zwemmen of samen het zwembad uit.

Ik zie haar weleens bij mij in de buurt. Dan hoor ik altijd een hoop oergeluid en wordt er driftig gezwaaid (en degene waar ze mee meewandelt evt zachtjes mijn richting uit gedirigeerd). Dus ik denk niet dat ze me heel erg onaardig vindt :P
pi_216182738
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 14:10 schreef Candaasje het volgende:

:D
pi_216182762
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het kon ook iets zijn als: ‘rust jij maar lekker uit op de kant, dan zwem ik nog even door met die ander. ‘ Maar ik denk dat het een: ‘jij bent ook best gezellig, maar ik ben begonnen met die ander dus beetje raar dat jij erbij komt. Ik zou het fijner vinden als ik met die ander kan blijven doorzwemmen.’
En als je niet kunt praten wordt dat een licht richtinggevend duwtje, de richting wijzen voor extra uitleg en zwaaien voor absolute duidelijkheid.

Iedereen lijkt het zo persoonlijk op te nemen :D Deze dame is laag niveau, niet verbaal, tikje verstoorde prikkelverwerking. Dan vind ik het fantastisch dat ze haar eigen keuze maakt. En dat aan mij duidelijk kan maken. Want ze ‘moet’ al zoveel wat voor haar best lastig kan zijn.
Fijn dat jij het idd zo kan zien!
Mijn buurmeisje (van bijna 2) doet dit ook soms hoor.
Sta ik met buurvrouw even te kletsen bij het raam, komt ze er even bij staan, even "mee kletsen", en op gegeven moment vindt ze het wel genoeg en zegt ze 'mama raam dicht, *mijn naam* doeidoei!' _O- mooi toch dat ze duidelijk kan maken wat ze wil haha! En buurmeisje vindt me hartstikke gezellig dus zegt niks over mij als persoon, maar ik heb ook niet altijd onbeperkt zin in iedereen. Dat geldt ook voor haar, en voor zwemdame, en ik denk eigenlijk voor iedereen wel :) . En dan vind ik het alleen maar heel mooi als mensen dat kunnen en durven aangeven. En maakt idd de momenten dat ze zegt *mijn naam* ook mee wandelen/huis/eten/spelen! extra leuk omdat je weet dat ze het dan écht wil, want anders weet ze dat prima te vertellen. Kinderen, en misschien ook wel zwemdame, hebben nog niet zo'n sociaal-wenselijk gevoel waardoor ze dat dan toch voor zich houden of willen 'verzachten' oid. Daar zou ik soms best wat van kunnen leren _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 05-01-2025 14:53:17 ]
  zondag 5 januari 2025 @ 15:25:30 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_216183204
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
pastel de nata
Helaas. Ik ben afgelopen vakantie in Macau voor goed verpest. Voor 10mop. Ongeveer 1.20 Euro
Vers uit de oven. En de keuze bek verbranden of langer wachten met eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_216183291
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:25 schreef z80 het volgende:

[..]
Helaas. Ik ben afgelopen vakantie in Macau voor goed verpest. Voor 10mop. Ongeveer 1.20 Euro
[ afbeelding ]
:9

Ik heb ‘de originele’ gehad in Portugal. En ben nog steeds van mening dat de versie van de Lidl er weinig voor onder doet.
  zondag 5 januari 2025 @ 15:37:20 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_216183297
Even een rondje sportschool gedaan. Ook wat staan kletsen met mensen die de zelfde trainingen mee pakken als ik. Blijk de ziektekiem waar ik last van heb al rond kerst in de stad rond te gaan. En flink huishoud.
Standaard riedeltje. Steenkoud, geen eetlust, geen energie en last van de keel. na een paar dagen gaat het beter en wordt het koud hebben ingewisseld door een loopneus.

Ja ik het standaard Duitse ziekteverschijnsel er bewust tussenuit gelaten. Aangezien een Duitser daar ook al last van heeft als deze zijn teen stoot.
  zondag 5 januari 2025 @ 15:42:16 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_216183335
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ‘de originele’ gehad in Portugal. En ben nog steeds van mening dat de versie van de Lidl er weinig voor onder doet.
Macau/Macao was van 1557 tot 1999 onder Portugees bestuur. En is net als Hongkong weer terug gegeven aan China. Maar de Portugese invloed is nog goed zichtbaar en proefbaar. Daar ook voor het eerst duif gegeten. Een kleine kip met smaak.
pi_216183479
Hier ligt in de mini-buurtsupermarkt: varkenspootjes, gehalveerde varkendpootjes, varkensoren, kwartels. En ook wel wat voor ons 'normaler' vlees, maar dit heeft hier blijkbaar zo'n omloopsnelheid dat het de buurtsuper met beperkt assortiment haalt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 januari 2025 @ 16:20:51 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216183679
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:25 schreef z80 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die in Macau worden zonder roomboter gebakken toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 januari 2025 @ 16:22:00 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216183693
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:57 schreef sigme het volgende:
Hier ligt in de mini-buurtsupermarkt: varkenspootjes, gehalveerde varkendpootjes, varkensoren, kwartels. En ook wel wat voor ons 'normaler' vlees, maar dit heeft hier blijkbaar zo'n omloopsnelheid dat het de buurtsuper met beperkt assortiment haalt.
Reisgeluk _O_
  zondag 5 januari 2025 @ 16:42:30 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_216183873
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Die in Macau worden zonder roomboter gebakken toch?
Geen idee. Smaakte goed. En zuivel kennen ze hier gewoon. Ik heb melk en kaas in ieder geval in de supermarkt zien liggen.
  zondag 5 januari 2025 @ 16:53:11 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216183943
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Geen idee. Smaakte goed. En zuivel kennen ze hier gewoon. Ik heb melk en kaas in ieder geval in de supermarkt zien liggen.
Ja tuurlijk, want zuivel is ook vanuit Portugal wel meegekomen qua gebruik

Maar er wordt doorgaans margarine gebruikt in Macau, dat is met boter in Lissabon ècht wel veel lekkerder. En snuifje kaneel en schilletje citroen erbij, hmmm
  zondag 5 januari 2025 @ 16:53:48 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216183948
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het merendeel van de Pastel de Nata buiten Lissabon komt uit de diepvriezer, nadat ze massaal in de fabriek gemaakt worden, waar op zich niets mis mee is.
Bij de Oriënt Express winkels in NL ook, waar ze aangeprezen worden als lekkernij uit Macau, zodat ze ze als 'Aziatisch' kunnen verkopen… :P
  zondag 5 januari 2025 @ 16:56:36 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216183979
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het merendeel van de Pastel de Nata buiten Lissabon komt uit de diepvriezer, nadat ze massaal in de fabriek gemaakt worden, waar op zich niets mis mee is.
Bij de Oriënt Express winkels in NL ook, waar ze aangeprezen worden als lekkernij uit Macau, zodat ze ze als 'Aziatisch' kunnen verkopen… :P
Eclectisch voer _O_

Surinamers die spaghetti gebruiken voor Surinaamse bami omdat het goedkoper is, alles kan toch ook eigenlijk. Heerlijk, eten _O_
  zondag 5 januari 2025 @ 16:58:53 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_216183996
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Eclectisch voer _O_

Surinamers die spaghetti gebruiken voor Surinaamse bami omdat het goedkoper is, alles kan toch ook eigenlijk. Heerlijk, eten _O_
Daar zeg je wat.
Een tijdje terug heb ik van een Surinaamse dame een heerlijke portie bami gekregen.
Op mijn vraag welke soort bami ze had gebruikt, kreeg ik ook te horen dat het de goedkoopste spaghetti uit de supermarkt was… 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')