SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een toepasselijke TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik denk dat ik palmbomen ga Panten in mijn tuin? denken jullie gaan groeien?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb ook een waaierpalm in de tuin staanquote:Op zondag 5 januari 2025 08:46 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik palmbomen ga Panten in mijn tuin? denken jullie gaan groeien?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja maar bedoel zo'n echte paar, die op tropisch eilanden staan.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ook een waaierpalm in de tuin staanDo what you love, love what you do!![]()
Mogguh usernamequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja hier mijn twijfels over, wss te veel dus wat er hier is, mss moeten ze meer zand hebben. ?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:48 schreef _UserName_ het volgende:
met de juiste voedingsbodem zou dat kunnen
aan andere kant alles vanuit de tropen groeit hier als malle. dus waarom een palmboom niet?Do what you love, love what you do!![]()
Oh hoe heet dat ook alweer, wat in jouw tuin groeit? Japanse ... ?quote:Op zondag 5 januari 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier mijn twijfels over, wss te veel dus wat er hier is, mss moeten ze meer zand hebben. ?
aan andere kant alles vanuit de tropen groeit hier als malle. dus waarom een palmboom niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: